Rigtig fin anmeldelse. Men få lige det rat noget tættere på brystkassen ;-)
--
Kan godt lide at i lige skulle vaske gulv først inden i samlede den. :D
(@ 1:12 i videoen)
--
10900k, strix z490-gw, tuf3080s, 32gb lpx3200, 1tb sn750, rm750i
d15s, lian li pc-a10 alu, aoc cu34g2x
#2
Ja det var da en meget vigtig ting at huske :-) Du ved air flow fra gulvet af hehe
--
Hilsen Heini
Redaktør på HardwareOnline.dk
--
Sidst redigeret 03-06-2024 16:30
Moza er ret fint, de har også en mindre version der hedder R3 som er fin at starte med, hvis man skal ind i det kaninhul af udgifter man kan have i Sim-Racing.
Dog mener jeg personligt sweetspot er omkring de 9nm (R9 ved moza). Det giver en god mellemting mellem feedback og udfordringer i højhastighedssving uden man ender med for meget clipping.
Man også skal kunne holde til det i længere løb, så highend 25nm osv er godt nok tungt efter nogle timers kørsel, dem jeg kender sætter dem alligevel ned til det halve når de skal mere end få laps ad gangen.. apropos løb så skal det rat tættere på, du skal sidde som en bokser ellers bliver 2 timer hurtigt meget meget hårdt for dine skuldre.
--
16gb DDR4 3600Mhz, RTX 3070, 5600x, SF750 plat, B550i Strix, Kraken Z63.
#1 og #4>>Jeg er klar over at mange sidder meget tæt på rattet, det er jeg dog ikke super fan af at side for tæt på rattet. Når det er sagt så er det ikke mit setup og sædet derfor ikke placeret optimalt for mig lige som jeg nok ville foretrække at rattet sad lidt lavere end det gør.
Men det er jo ting jeg kan rette hvis jeg en dag får taget mig sammen til at købe mit eget setup :-)
--
Hilsen Thomas
Chefredaktør på HardwareOnline.dk
Som de andre siger var det først jeg lagde mærke til også at i have knæ oppe om ørene og armene helt strakte. Det ligner en fransk bil, fabriksindstillet til orangutanger XD
Anden ting, FOV er ALT for høj i det spil der. Jøsses da. Man kan jo ikke se svingene eller vurdere bremselængde? Se evt denne side, hvis man vil have noget realistisk, dog mindst 55 iflg eksperterne:
https://dinex86.github.io[...]
--