Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Yousee høje pingtider

Af Ny på siden Caedes | 06-01-2010 16:45 | 1555 visninger | 11 svar, hop til seneste
Da Yousee ikke har svaret på min klage-mail, vil jeg lige henvende mig til folket og se om et par klogehoveder kan komme op med en løsning. Jeg kopierer lige hvad jeg skrev i min mail, da jeg ikke kan forklare det bedre. Hej. I flere måneder har jeg nu bæret over med at min ping, som normalt ligger på 20 ms, nu stiger til 60-90 ms på diverse Counter-Strike: Source servere. Det sker ca. 3 dage om ugen, og 80% af gangene om aftnen. I starten troede jeg at det var noget med spillet at gøre, men efter grundig eftersøgning har flere i vores nabolag præcis samme problem, endda på præcis samme tid. Jeg har vedlagt et billede hvor jeg pinger til www.google.dk.[...] Her kan man tydeligt se en stigning i pingen. (http://peecee.dk[...] PS. Det skal lige siges jeg har prøvet at portforward og ændre indstillinger på min router, som jeg har hørt skulle hjælpe, men uden held.
--
#1
Caedes
Ny på siden
06-01-2010 16:48

Rapporter til Admin
Ser ud til at hjemmesiden ikke kan lide parenteser rundt om links. Her er det rigtige: http://peecee.dk[...]
--
#2
Gæsten
Gæst
07-01-2010 12:19

Rapporter til Admin
Det er jo bare et kapacitetsproblem, når alle om aftenen sidder og suger porn på samme tid, så er det klart der kommer lidt problemer. Jeg tror reelt set ikke du har noget du kan klage over, medmindre der i din aftale står at du skal have garanteret 20ms ping.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
Lars.1979
Elitebruger
07-01-2010 12:35

Rapporter til Admin
#0 Hvor bor du? Jeg bor selv i Valby (København) og der er ping helt fint på alle tider af døgnet.
--
#4
GewezenMeister
Juniorbruger
07-01-2010 12:39

Rapporter til Admin
Altså jeg tror hvis det er på samme tid i har problemet, så har du lige selv givet dig løsningen. -> Der er for mange på :)
--
Cuz i gotz high!
#5
MHaahr
Ultra Supporter
07-01-2010 12:52

Rapporter til Admin
Når du skal fejlsøge, så prøv at pinge pasmtp.tele.dk istedet for google.dk... Prøv eventuelt at lave en tracert pasmtp.tele.dk, og post resultatet her.
--
IBM T43 - 2.16Ghz, 2GB Ram, X300, FingerPrint, BT, 60GB Hdd, Windows 7 Pro. Brug dog Google
#6
waskustobaskus
Ultrabruger
07-01-2010 13:08

Rapporter til Admin
Jeg bor i frederikssund. Vi har yousee 20/4mbit og er meget tilfreds. Dog oplever vi et par gange om ugen at nettet dropper i en 5 minutters tid. Yousee kan se der er støj på linien men ja det bliver ved det. For et års tid siden blev det gradvist værre og værre og jeg ringede jævnligt ind og gjorde dem opmærksomme på problemet. De havde en tekniker ude i et par omgange som målte støj på linien men ja så skete der ikke mere lige indtil en søndag hvor en af deres tavler eller hvad det nu hedder endlig brændte sammen her på vejen(700 lejemål med yousee). 4 timer og 3 yousee bilers tid kørte det hele igen og vi oplever kun problem jeg omtaler i starten. Har du prøvet at ringe ind og forklare dit problem? Personligt er jeg en af de irreterende kunder som bliver ved med at ringe ind.
--
#7
noaim
Super Supporter
07-01-2010 13:37

Rapporter til Admin
Jeg bor også i frederikssund og jeg har 8/1 mbit og har aldrig nogle problemer med nettet.. Kun i starten men efter router skift virkede det helt fint. Men det poblem jeg havde i starten var at nettet helt forsvandt
--
#8
Jan
Gæst
07-01-2010 13:52

Rapporter til Admin
Har du udelukket at fejlen ikke ligger hos diverse Counter-Strike Source servere ?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#9
Caedes
Ny på siden
07-01-2010 17:55

Rapporter til Admin
#3 Bor i Mariager, Jylland. #2 Kan det virkelig passe at vi betaler for noget, der ikke fungerer normalt? #5 Nettet fungerer fint nu, men det vil jeg huske når det sker igen.
--
#10
Gæsten
Gæst
07-01-2010 18:00

Rapporter til Admin
#9 Produktet fungere jo præcist som det skal, der står intet i din kontrakt om pingtider. Sådan er det jo også med mange andre ting, men det er kun fordi det er internet du klager.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#11
Soeren0
Junior Supporter
07-01-2010 18:02

Rapporter til Admin
#0 Først og fremmest, hvornår har du skrevet din klage? Som der er flere der siger, så tror jeg ikke du har krav på noget som helst i den retning, især ikke når vi ikke talr om mere massiv stigning i din ping. Tror, at det her er en af de sager, hvor du skal være heldig at finde en flink supportmedarbejder, som er villig til at hjælpe dig. #9 Problemet er lidt at du ikke har noget definetion fra leverandørens side om at 60-90 ms er unormalt, det er jo ikke fordi det er ekstremt højt...
--

Opret svar til indlægget: Yousee høje pingtider

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning