Ser ud til at hjemmesiden ikke kan lide parenteser rundt om links. Her er det rigtige:
http://peecee.dk[...]
--
Det er jo bare et kapacitetsproblem, når alle om aftenen sidder og suger porn på samme tid, så er det klart der kommer lidt problemer.
Jeg tror reelt set ikke du har noget du kan klage over, medmindre der i din aftale står at du skal have garanteret 20ms ping.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #0
Hvor bor du?
Jeg bor selv i Valby (København) og der er ping helt fint på alle tider af døgnet.
--
Altså jeg tror hvis det er på samme tid i har problemet, så har du lige selv givet dig løsningen. -> Der er for mange på :)
--
Cuz i gotz high!
Når du skal fejlsøge, så prøv at pinge pasmtp.tele.dk istedet for google.dk... Prøv eventuelt at lave en tracert pasmtp.tele.dk, og post resultatet her.
--
IBM T43 - 2.16Ghz, 2GB Ram, X300, FingerPrint, BT, 60GB Hdd, Windows 7 Pro.
Brug dog Google
Jeg bor i frederikssund. Vi har yousee 20/4mbit og er meget tilfreds. Dog oplever vi et par gange om ugen at nettet dropper i en 5 minutters tid. Yousee kan se der er støj på linien men ja det bliver ved det.
For et års tid siden blev det gradvist værre og værre og jeg ringede jævnligt ind og gjorde dem opmærksomme på problemet. De havde en tekniker ude i et par omgange som målte støj på linien men ja så skete der ikke mere lige indtil en søndag hvor en af deres tavler eller hvad det nu hedder endlig brændte sammen her på vejen(700 lejemål med yousee). 4 timer og 3 yousee bilers tid kørte det hele igen og vi oplever kun problem jeg omtaler i starten.
Har du prøvet at ringe ind og forklare dit problem?
Personligt er jeg en af de irreterende kunder som bliver ved med at ringe ind.
--
Jeg bor også i frederikssund og jeg har 8/1 mbit og har aldrig nogle problemer med nettet.. Kun i starten men efter router skift virkede det helt fint. Men det poblem jeg havde i starten var at nettet helt forsvandt
--
Har du udelukket at fejlen ikke ligger hos diverse Counter-Strike Source servere ?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #3
Bor i Mariager, Jylland.
#2
Kan det virkelig passe at vi betaler for noget, der ikke fungerer normalt?
#5
Nettet fungerer fint nu, men det vil jeg huske når det sker igen.
--
#9 Produktet fungere jo præcist som det skal, der står intet i din kontrakt om pingtider.
Sådan er det jo også med mange andre ting, men det er kun fordi det er internet du klager.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #0 Først og fremmest, hvornår har du skrevet din klage?
Som der er flere der siger, så tror jeg ikke du har krav på noget som helst i den retning, især ikke når vi ikke talr om mere massiv stigning i din ping. Tror, at det her er en af de sager, hvor du skal være heldig at finde en flink supportmedarbejder, som er villig til at hjælpe dig.
#9 Problemet er lidt at du ikke har noget definetion fra leverandørens side om at 60-90 ms er unormalt, det er jo ikke fordi det er ekstremt højt...
--