* Uofficiel Black/White liste V3
|
Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Advarsel: ITDeals.dk - Fusker site igen.Af Supporter thechillum | 14-03-2020 21:46 | 17864 visninger | 77 svar, hop til seneste
Hej Folkens!
ITDeals.dk er nyoprettet og har tons af google-adds fremvisninger som gør at en masse vil hoppe i fælden.
Der er problemer med at få sine produkter, man binder sig automatisk til et 179kr abbonnement om måneden, typisk svært at framelde sig eller få sine produkter som lovet.
Jeg har haft skrevet en del med Google-adds teamet og rapporteret flere af de tidligere virksomheder (Vi har haft tråde om det herinde - Outlet-shoppen - Outletshopping - Coolio m.m.)
[email protected]
+372 712 2483
Roosikrantsi tn 2-1059
10119 Tallinn Harjumaa
Estonia
https://www.hardwareonline.dk[...]
coolio.dk
(cubavisum.dk)
(elektronik-shoppen.dk)
fashion-outlet.dk
gamedeals.dk
(instantkeys.dk)
outlet-shoppen.dk
outlet-shopping.dk
outlet-tilbud.dk
I må meget gerne rapportere dem til google-adds/shopping - de bliver nemlig fjernet, men det tager dem typisk flere uger - så pinligt at de bare tager præcis samme webshop og laver logo og navn om og fortsætter.
//Daniel --
Bemærkede dem godt her den anden dag -- Jeg er så "heldig" at arbejde i samme bygning som Coolio.dk/pyntys.dk/opladershoppen.dk eller hvad de nu skifter navn til hver anden måned.
Hvor har jeg ofte måtte fortælle frustrerede kunder både på telefonen og folk der har banket på hos os, at vi ikke har noget at gøre med dem.
-- ´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN. Jeg har købt og modtaget et produkt fra ITdeals.dk, og er nu blevet i tvivl om hvorvidt det er et originalt produkt eller ej. Mon der er nogen af jer der ved hvorvidt de sælger kopivarer eller originale produkter? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #3 - Produktet kan nu være helt reelt, det er desværre bare ikke alle som modtager deres pakker. Der er også mange som får trukket deres abbonnement og så kommer pakkerne, der sker bare noget bundfangeri fra denne mand og hans forretningsmodel.
Der er dog flere som reelt har modtaget produkter - men det hele bunder i at bundfange folk i deres abbonnement som dog denne gang er mere synlig end ved tidligere websites. -- Har selv en ordre liggende hos dem (Logitech MX Master 3) og kan se pengene er blevet trukket.
Er der andre end #3 som har bestilt fra denne side og som kan berette om hvorvidt man nogensinde får varen? -- //GTX1070 STRIX, i5 6600, 8GB Vengeance// #3 #6
Jeg hoppede i fælden og bestilte en ps4 controller fra dem, produktet er fint. Dog vær opmærksom på at opsige jeres abonnement hos dem indenfor 7 dage, jeg er lige blevet trukket 180kr fordi jeg har overset at man dannede et abonnement ved at handle hos dem. -- 100 bajer De skal gøre MEGET tydeligt opmærksom på, at det er en kundeklub med betalingsabonnement.
Den ekstremt lille infoboks på produktsiden og den falmede skrift på bestillingssiden er ikke nok. Man skal aktivt acceptere at man indgår i en abonnementsordning - ellers er det ikke gældende.
Coolshop har jo samme ordning, men der bestiller man til særprisen via en særskilt knap og det er klart og tydeligt hvad man går ind til.
Meld dem til forbrugerombudsmanden. -- Sidst redigeret 25-03-2020 16:51 #9 - Manden lever jo i luksus af at kunne fortsætte disse kriminelle handlinger på nye websites igen og igen, det er total latterligt at vores lovgivning ikke bare hammer ned hårdt og sætter stop for sådan noget bedrageri. -- #11 - OH yes det fortsætter - alle positive derinde er også købte anmeldelser. Man kunne blive ved!
Så håber da nogen ser dette opslag og tager det til efterretning - men tror det er en evig kamp!
Bliver han lukket imorgen, har han vel allerede en hjemmeside "Billig-Elektronik-et-eller-andet.dk"
med layout og alt klart.
Plattenslager! -- Jeg synes kun man skal anmelde dårligt hvis man selv har erfaring fra et site.
Med mindre sitet tydeligt er så grumt at man vil advare andre om det.
Det bruger man bare ikke trustpilot til.
Men hvis nu vi kigger på f.eks coolio.dk
De skriver meget højt og tydeligt flere steder at det koster medlemskab.
Hvad er så problemet med det site..
At de har middel trustpilot anmeldelser, og at du TROR at halvdelen af dem er falske?
Jeg er slet ikke på deres side. Men pas lige på med høtyven ;) -- Sidst redigeret 25-03-2020 17:47 #13 - Du er slet ikke på deres side - men vi er ude på høtyven fordi de påpeger at de åbenlyst lyver overfor deres kunder med trustpilot.
Hurra for ingenting du! :) -- #14 det sker bare lidt for tit, at en kunde f.eks laver et shit opslag om et firma på facebook, og så går hans/hendes følgere ind og anmelder firmaet dårligt.
Selvom de ingen erfaring selv har med firmaet.
Jeg hader skam også lortefirmaer der fupper kunder.
Jeg kunne bare ikke umiddelbart lige se noget galt med f.eks coolio.dk -- Sidst redigeret 25-03-2020 18:57 #15 - Nu vil du også se at diverse sider bliver ændret som tiden går, så der er måske lavet lidt forbedringer.
Nu handler dette opslag jo så om ITDeals.dk som faktisk gør det lidt mere tydeligt nu at man binder sig til et 179kr abbonnement, men i forhold til dansk lovgivning og forbrugerombudsmanden er det ikke lavet efter reglerne!
Men gider faktisk ikke rigtig bruge mere tid vores samtale, for har ikke mere input til det
God aften :) -- Hej
Jeg har også bestilt et webcam Creative den 23/3. Det blev lovet, at man inden for 24 timer ville modtage en track&trace fra Postnord, men det har jeg stadig ikke modtaget. Pengene blev hævet den 25/3-2020.
Er der nogen der faktisk modtager deres bestilling? Kan man gøre indsigelse via bank?
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hvordan afmelder man medlemskabet som koster 179kr om måneden -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Øv øv øv.. Er åbenbart hoppet i fælden.. Købte noget kabel til min søns pc til 59. Det kom som aftalt 2 dage efter. Finder ud af til morgen, at de har trukket 179 kr og at jeg åbenbart er tilmeldt noget abonnement.. Er absolut ikke gjort opmærksom på det, da jeg handlede der.
Nogen der ved, hvordan man melder sit abonnement fra? Jeg kan ikke se nogen steder på deres hjemmeside, at det er muligt.. Alternativt skal jeg spærre mit kort, men det giver bare så meget bøvl.. Er så vred.. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hustruen kom lige ind og ville bestille nogle kabler fra itdeals - heldigt denne tråd var ved hånden! :-D -- Karl, schieß dem fenster! Jeg har så 1439 ude og de er trukket men stadig ingen pakke eller tracking nummer
det er. nogle dage siden jeg bestilte, ahh pis også:( -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #20
Du booer maaske laere at laese lidt foer du klikker paa ting,
1: abbonemneten start tydeligt paa deres hoved side lige her
https://itdeals.dk[...]
"Vores medlemskab er gratis de første 7 dage(herefter 179,-/md)"
Det staar igen for neden lige under dine produkter i din vare kurve
og de staar igen under knappen "Gennemfoer koeb" nar ud indtaster betalings info
Det er satme 3 steder
2: svaret til dit afmeldings spoergsmaal er i posten direkte over hvor du stiller dit spoergmaal.
Saa masske ret noget af din vrede imod dig selv oo din adfaerd med at ignorere tekst der er lige hvor du klikker -- Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury --
Sidst redigeret 03-04-2020 15:11 #23
Og folk ser ikke altid det åbenlyse, der er ingen grund til at være grov overfor folk pga. en fejl de har lavet. -- Hej, har desv har selv lige hoppet i fælden, har i fundet ud af hvordan man ophæver det abonnement?
mvh Christian -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #25
Svaret i #19 kan umiddelbart hjælpe dig. -- Veni, Vidi, Vici.
dimidium facti qui coepit habet
faber est quisque fortunae suae
#24
Det er ikke grobt at pointer at folk boer laese hvad de skriver under paa saa de undgaar at staa i samme situation igen.
@25
Laase traaden foer du poster. De staar i #19
Det er alment forum etikette -- Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury Er der nogen som ved hvem manden (evt kvinden) er? han burde blive kastreret med en sløv rusten dolk!.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #28 - skal han straffes fordi folk er hjernedødt naive?
Hvor er jeg dog træt af folk der ikke tager ansvar for sig selv.
Buuhuu, jeg har meldt mig til noget fordi jeg havde hovedet oppe i røven og er vant til at nogen fikser alting for mig, og intet jeg gør har konsekvenser, og bare jeg kan købe alt så billigt som muligt, så er jeg ligeglad med hvem mine penge går til.
Når man så køber de her produkter, og pludselig bliver overrasket over hvad man har gjort, så skal man ind på et forum og klynke over det OG bede om hjælp til at ophæve sit abonnement igen, selvom det står både i den tråd man skriver i, og på firmaets hjemmeside.
Han er sq nok en pænt irriterende type - men virksomheder som disse har da den fordel at den får folk gjort opmærksomme på at det der Internet nok ikke er noget for dem, og at de måske burde afsige sig sin myndighed over egen økonomi, og få nogen til at gøre *det* for dem også. -- "ORK SATME!" Mr. Chill!
Har du også denne på shitlisten?
https://din-deal.dk[...]
Her tilmelder man sig også abonnement og hele baduljen ved at handle ved.
Hopper man ind på trustpilot via. linket på siden, ender man dog ved itdeals.dk :D -- Wise men talk, because they have something to say.
Fools talk, because they have to say something. #31 - Det er sgu også en af hans sider. Han må være millionær med det foretagende han har kørende! -- Kunne ikke være mere enig med #29 - The688 +1 (og meget mere)
Kom nu ind i kampen drengene.. Kig, læs og brug fornuften!
God påske ;) -- Grow up or give up! #29
Det er folks eget ansvar at læse betingelser inden de køber noget, ja.
Men der er jo tydeligvis også flere, der aldrig får deres vare.
Man er fandme et lousy menneske, hvis hele ens forretningsmodel er baseret på at udnytte folks naivitet. -- $('.t47-svar-top').find('b:contains("fuerzzz1")').parent().parent().parent().hide()
You're welcome! #29 + Diverse...
Nu er denne side blev rettet fra dens første oprindelige form og der bliver nu direkte annonceret med dette abonnement til 179kr.
Her vil jeg gerne lige give et eksempel på en af hans tidligere sider.
https://imgur.com[...]
Jeg har trykket på et grafikkort og lagt det i kurv og trykker på kurv.
Billed 1: Her trykker jeg "Gå til kassen"
Billed 2: Her har den automastisk sat et flueben i at jeg acceptere medlem og handelsbetingelserne
Billed 3: Så er det betalingstid og jeg har jo faktisk ikke set det med småt i betingelserne og jeg har ikke engang haft sat et kryds hvor jeg acceptere dem (det gjorde den jo helt automatisk for mig!)
Billed 4: Her er jeg gået tilbage og trykket på de Medlem og Handelsbetingelser som han har fået sin hjemmeside til at AUTOMASTISK sætte flueben ved.
Billed 5: Estonia
Billed 6: Tung reklame på Google-shopping
Jeg har self. haft indsendt disse billeder og forløb til Google-ads, som efterfølgende self. har ophævet reklame aftalen med ham og smidt ham langt bagud i køen.
- Så der er flere af hans hjemmesider som nu er blevet rettet lidt til, således de ikke bliver smidt ud af Google ads - da det er google-ads som sikre hele kundegrundlaget.
Men folk bliver stadig snydt og modtager ikke deres produkter - så det er sgu tamt at direkte stå og sige at forbrugerne er idioterne, når der så tydeligvis sidder en mand og snyder folk igen og igen udfra gode mennesker er godtroende.
Ville forbruger ombudsmanden sige at denne type forretnings-model er iorden? Næppe! -- # 35
Virkelig god stil af dig i stedet for at klandre folk for at være naive som i #29. -- Better to reign in Hell, than serve in Heaven --
Sidst redigeret 10-04-2020 11:25 Utroligt så mange der forsvarer det her.
Det er jo tydeligt, at butikken tjener sine penge på at snyde (vildlede) folk til at acceptere abonnementer.
Det kan da godt være, at folk ikke har været 100% opmærksomme, men det er vi alle sjældent altid. Derfor er der regler som forbyder denne amoralske adfærd, så vi kan bevæge os rundt i samfundet uden at have paraderne oppe hele tiden.
Og præcis derfor man har regler for telefon salg osv. Helt fint med mig..
Der vil altid være mennesker uden moral som finder på tricks til at narre andre. I gamle dage slog de folk ned i mørke gyder eller solgte falske smykker osv. Nu er typerne så rykket på nettet med abonnementer som disse eller som telefon sælgere/svindlere der udnytter små virksomheder.
Min personlige holdning er.. at de skal stoppes hurtigst muligt og straffes hårdt.
Tak til dem der kontaktede Google.. respect!
-- Jeg kom sku til at hoppe i fælden, er der nogen der ved hvordan man afmelder det abonnement? fordi jeg kan simpelthen ikke finde det, og gider ikke blive trukket 179 kr hver måned -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #38
Du ringer til banken og beder dem blokere betaling til spasserne :)
Det er den eneste måde at kunne vide sig sikker på der ikke bliver trukket penge. -- Ved ikke hvad jeg skal gøre da jeg har betalt for en vare, men der er stor chance for at den ikke kommer, skal jeg bare krydse fingre for at den kommer eller burde jeg også sige det til banken? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Newer mind - mayby later :) -- Kun de dumme ser på fingeren, når den kloge peger mod stjernerne... --
Sidst redigeret 11-04-2020 22:25 @35
Jeg takker for konstruktivt debat.
Godt arbejde med billederne. og jeg er helt enig i saa tilfaelde er informations laget bestemt ikke godt nok mht til abonementet
ingen levering af vare er der vel ingen der er i tivivl om er forkert
-- Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury Hmm - folk der åbenlyst finder frem til folks svagheder - over nettet - og hermed udnytter disse, skal selvf. håndteres/straffes/udelukkes - alt efter graden og den viden de udnyttede deres svagere ofre på, da internettet aldrig kun kan/bør være en vej/sti for de personer, der bruger samme til svindel af nogen som helst grad! -- Kun de dumme ser på fingeren, når den kloge peger mod stjernerne... #0 - Har du et navn på manden bag sitet? Jeg har en ide om hvem det er og hvis det er tilfældet, så ved jeg at han førhen har haft noget med autobranchen at gøre via websites, hvor han snød folk ind i et abonnement, som kostede ofrene dyrt.
Denne viden har jeg, da en eks-kæreste var ret gode venner med ham og agerede 'kundeservicemedarbejder' for ham.
Du kan eventuelt skrive en PM med navn, hvis du har det tilgængeligt, så kan jeg fortælle nærmere, hvis du har tænkt dig at lave en sag ud af det. -- // AlphaJay
#40
Tjeck om beløbet rent faktisk er blevet hævet på din konto eller blot reserveret, så længe de kun er reserveret kan du få banken til at blokere betalingen.
De må ikke hævet beløbet før afsendelse af varen ifølge dansk købelov. -- Hvordan afmelder man det abonnement hos ITdeals?? Min mor har fået trukket 179 kroner d. 10/4 og 179 kroner idag d. 17/4 det er totalt latterligt, og jeg kan ikke finde ud af at opsige det :D Tak på forhånd håber i kan hjælpe :D
Mvh Laura -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #46 - Prøv og gå tilbage og kig på vejledningen fra #19 -- #46
Du bør kontakte banken og bede dem blokere betalinger til dem, det er det eneste der med sikkerhed virker. -- Hej
Bestilte Zyxel devises for 8 dage siden, og har lige modtaget den - alt ok.
Blot finder jeg ud af at jeg desuden et tilmeldt en klub? Pris 175 kr, den vil jeg naturligvis afmelde. Kontakter desuden min bank og bede dem blokere dem så de ikke kan trække på min konto.
Endnu en af de naive, som tror det bedste om virksomheder. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. plusshop.dk
baseprice.dk
gipote.dk
Ovenstående har forbrugerombudsrådet nu meldt til politiet, mon det er selvsamme gut der står bag disse "shops" som de andre nævnt her i tråden? :)
De opererer i al fald på samme måde med at når man handler ved dem, bliver man også skrevet op til abonnement hos dem.
https://nyheder24.dk[...]
Artiklen slutter af med følgende:
"Gode råd, hvis du er ramt
Kontakt virksomheden og gør opmærksom på, at du ikke mener, at du har accepteret abonnementsaftalen. Du er ikke bundet af abonnementsaftalen, hvis oplysningerne ikke er givet tydeligt og i fremhævet form. Du kan henvise til forbrugeraftalelovens § 12, stk. 2.
Kontakt din bank og gør opmærksom på, at der er blevet hævet uretmæssigt på dit kort, fordi du ikke har accepteret, at virksomheden må trække betalingen for abonnementet.
Forbrugerombudsmanden hører gerne fra dig, hvis du forgæves har forsøgt at få dine penge igen fra enten virksomheden eller din bank. Kontakt os via vores kontaktformular her." -- Wise men talk, because they have something to say.
Fools talk, because they have to say something. Hej Alle
Læs om indsigelses muligheder her, de er langt bedre end i tror :)
Se de 3 PDF'er for de forskellige betalingskort.
Jeg har desværre måtte gøre brug af dem nogle gange, min erfaring er at når man fortæller dem at man er ved at oprette en fraud sag hos sin bank og hos kortleverandøren, så kommer der andre boller på suppen.
https://danskebank.dk[...] --
Large deployment System Engineer, High Performance Computing specialty. føj for den lede. Ja, folk skal da se sig for, men at forsvare svindel med at folk er naive er da ikke helt gennemtænkt. At drive forretning med udgangspunkt i folks evt, svagheder er ulovligt. Opfordrer samtlige berørte til at indgive politianmeldelse. -- Jeg har købt på deres side og modtsget produktet og har husket at afmelde mig deres abonnement igen.
Mit problem er så at 3. Gang jeg bruger produktet virker lortet ikke som det burde. Det har ikke været udsat for nogen skader eller tab eller andet.
Er der nogen eller noget man kan gøre for at bytte eller få penge retur da dette tydeligvis er et fusker projekt.? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Også ret frækt at have virksomheden baseret i Estland. Det virker næsten bevidst.. :)
Kan det være denne virksomhed:
https://www.teatmik.ee[...] --
var nervøs da jeg læste den her tråd, men jeg har fået min
chromecast 3 fra dem.... opsigelsen fik jeg bekræftet på mail relativt hurtigt. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har lidt spørgsmål til jer andre når i har købt hos dem når I ikke få varerne hvad gør i så
Jeg spørger fordi min venindes søn har købt et headset hos dem de har trukket penge fra ens konto men han har ikke fået varerne om at ringe til Forbrugerstyrelsen for at spørge hvad man skal gøre så kan man ikke få telefonisk Rådgivning mere og jeg er ordblind så jeg forstår ikke at gå ind og læse på hjemmesiden nogen der kan komme med et råd til hvad min veninde skal gøre -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. jeg købte Noctua IndustrialPPC NF-F12 hos dem.
jeg fik mine vare hurtigt og billigt og havde ikke nogle problemer med dem. -- Hvordan melder man sig ud af Itdeals.dk -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #59 - du kunne starte med at læse tråden igennem... -- #60
Serioest det er sjovt at see alle disse "ofre" tydeligivs ikke har laert at laese information lige foran naesen paa dem. -- Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury --
Sidst redigeret 10-05-2020 03:30 Jet kender ikke denne hjemmeside og jet fandt ud af at de havde fået fat i min bank oplysninger og trukket 179 kr. uden at jeg bestiller nogen varer. Nu har jeg skiftet kortet og klaget over de svine svindler. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #61
Så er det vel ligeså sjovt at se, du ikke kan stave? Lad nu være med at gøre grin med andre. -- #61 - Sjovt er måske så meget sagt, det er mennesker som også bør bidrage til samfundet, men de vil ikke tage sig tiden til at læse noget, men forventer at svaret lander direkte hos dem. Det er lidt en træls tendens.
#63 - Der er ingen der er blevet snydt ved it-deals, tværtimod er der oplyst at de binder sig til et abonnement ved køb, og dette kan så frameldes inden 7 dage uden omkostninger. At det kan være lidt svært at finde linket dertil er noget andet.
Men det er heldigt at vi samtidig har opfundet mailsystemet, og man derigennem kan melde sig fra ved simpelt at skrive til dem : "Jeg ønsker pr x/x dato at melde mig fra abonnementet og ønsker en beskæftigelse herpå snarest." På denne måde er man faktisk ret så godt stillet juridisk fordi man netop har gjort opmærksom på man vil ud af abonnementet skrifteligt.
Det er præcis det sammen som gør sig gældende for returvarer, man skal blot melde at man ønsker at returnere produktet skrifteligt inden for 14 dage af modtagelse, og så sender man den bare "hurtigst" muligt retur. Også selvom firmaet først modtager varen retur 17 dage efter den reelt var leveret ved kunden. - Det er så simpelt og nemt at være kunde disse dage :) -- Jeg købte den 28/4 en logiteck mus billigt og har også modtaget den
igår ser jeg der er trukket 149 kr fra min konto
og jeg kan ikke se for hvad og jeg har ikke tilmeldt mig noget medlemsskab i itdeals
så jeg har skrevet til dem og modtager jeg ikke mine penge betragter jeg det som bedrageri og vil politi anmelde itdeals -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #65
paa det tidspunkt du koebte den stod det 3 steder fremhaevet tydelig inde ud gennemfoer en bestilling.
maaske du skulle laese hvad du laver af aftaler foerst?
Jeg linked til de tydelige skiltning tilbage 3/4 dvs 25 dage foer du mener at der ikke er noget, og den staar der endnu.
Kan vi faa noget ip tracking paa alle de gaster der mener de skal dumped falske anklager herinde ?
Det ville vaere interesant at see hvor mange der er den samme person -- Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury --
Sidst redigeret 12-05-2020 06:51 Svend Bent, så du mener også det her er heeeelt normalt, sammenholdt med at virksomheden ikke kan kontaktes telefonisk? Har aldrig før set nogen påkræve de sidste 4 cifre i ens kortnummer og hvornår ens kort udløber, for at kunne kontakte kundeservice. Det er jo fuldkommen absurd!
Hvis du ikke selv er indehaver af/har del i foretagendet, giver det ingen mening du forsvarer de åbenlyse svindel-metoder. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. I bought a Chromecast. Then noticed this thread and quickly clicked on cancel subscription. It's showing pending. Even the amount for chromecast in bank showing pending. Should I contact bank to block this seller?
Does the subscription really cancel? Even if they cancel, I believe they store the card details for doing fraudulent things. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #68
Yes you should get the bank to block payment and the seller for safety.
There is no reason to support this seller trying to cheat people into a payed sub, find your hardware elsewhere :) -- Did anyone succeed to unsubscribe? Its still showing pending to me. How long does it take to unsubscribe? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #70
Unsubscribing has no effect on a pending payment as its locked in to the banking system, not the sellers subscribtion.
Contact your bank mate. -- #66 Svend Bent og alle jer skriver at det er folk der er for dumme, og påstår at der har været tydelig mærkning, det kunne jo være interessant at vide hvor mange af jer der er den samme person, og rent faktisk er manden bag, som skriver herinde for at forsvare svindleren....
Jeg har selv købt en chromecast på ITDEALS og blev uforvarende betalende medlem, og jeg er også 100% sikker på at den side jeg kom ind på (via google ads) DENGANG IKKE indeholdt nogen tydelige skiltning med at det kræver medlemsskab (som jeg jo godt kan se de nu har på forsiden). Jeg har fotografisk hukommelse hvad den slags angår, og pænt forsigtig med ikke at blive snydt...
Det kan da godt være at de har haft mærkning ude på forsiden dengang - men forsiden ser man ikke når man kommer direkte ind på produktsiden via google ads.
Mærkningen er blevet lavet tydeligere i løbet af året her, bemærk også at der stadig er lidt forskel på itdeals.dk, og den lidt nyere din-deal.dk, der er nu efterfølgende blevet lavet noget bedre skiltning på itdeals.dk.
Han har det sikkert som en fast del af rutinen at han går ind og tilføjer gradvis bedre skiltning med betingelserne efter nogle måneder, når for mange folk begynder at opdage at der bliver trukket månedligt, og vil til at klage over det...
Jeg modtog i øvrigt ingen ordrebekræftelse, eller nogen som helst info om at jeg var meldt ind, eller nogen info om at jeg kunne logge ind for at melde mig ud (med hvilket password og bruger navn ville jeg skulle logge mig ind i øvrigt?) - alt dette er sikkert også en fast del af rutinen... -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #52 - jo firmaet (det tidligere Coolio.dk) er registreret som CVR-nr. 38800604.
Du kan se det her https://lasso.dk[...] -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Er der nogle i denne gamle tråd, som for nyligt er blevet kontaktet pr. mail omhandlende denne tråd og bagmændene bag ITdeals?
Jeg blev i dag kontaktet af en gruppe som kalder sig for 'retfærdighedssøgende individer fra forskellige steder i verden'.
Sådan lidt Anon agtigt :)
Jeg ved en masse om bagmændene, har bare ikke kunne kæde det sammen før nu, men jeg ved jo reelt ikke om det er bagmanden der e-mailer mig og forsøger at malke mig for oplysninger. -- // AlphaJay
#72
Jeg forsvarer ikke svindlere
Jeg forsvare dog at folk har noget selvansvar
at skrive et speorgsmaal lige under svare vise jo i den grad en mangel til at laese hvad men sider med
Hvis du har klare linier om hvad et forhold indebaerer og du stadigvaek gaar ind i det er det ikke modparten der har skylden
Hvis du bliver ved mat at loebe fra dit selvsansvar for at troeste dig selv og dit ego nara det er for hardt at indsee hvad man kunne have gjort forskelligt selv. saa smide du den magt vaek duh ar til at undgaa det igen. Selvansvar = selvindsigt = selvmagt. tuderi og fingerpegning = fragivelse af magt
Nu er der jo saa fremme at websitten aendrede deres skiltning markant hvilket ogsaa blev debatter her i traaden. men det var nok for meget for langt at du rent faktisk laeste det hele af hvad du kommeterede til.
Forskellige skiltning medfore forskelligt ansvar. det burde ikke vaere svaert at forstaa selv for dig -- Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury --
Sidst redigeret 17-10-2020 00:31 hej jeg har idag opdage at 4 måneder efter jeg har købte chromecast og betalt genem min dankort så begyner de træke 288 kr fra min konto hver måneder og jeg vil ikke hvordan jeg kan få min peng tilbage? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
76
Spær dit betalingskort og/eller kontakt din bank. -- Anmeld mine kommentarer såfremt du finder dem anstødelige, moderationen her på siden er yderst kompetent.
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 404 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 12%
|
|
|