9900K + RTX 2080 Ti baseret maskine.
--
#0 Hvis du med "bedste" mener den stærkeste.
Så det som #1 skriver.
Men inden alt for længe, bliver det 10900k og 3080Ti.
Intel smider deres comet lake på gaden den 27 maj, og Nvidia har en annoncering her den 14.
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase.
#3 Vold god video, bare ærgerligt at du ikke lige skrev noget tekst som ville få folk til at tjekke det ud.
Fordi folk burde virkelig se den, og lære fra den.
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase.
Carey Holzman, det var da ham idioten der udstillede sig selv overfor Linus media group over copyright claim fordi han ikke vidste hvordan youtubes automatiske system virkede.
--
Videoer og andet der har titler som "What The XXX DOESN'T Want You To Know" er stort set altid en gang vrøvl, konspirationsteorier eller bare intetsigende lort, med clickbait titler for at få lidt flere views.
Han ved ikke en skid, men står bare og gætter løs.
Self gør en dyrere computer dig ikke til en bedre spiller, så længe man har nået minimums niveauet.
Kan du ramme 144fps konstant på din 144Hz skærm, så er det de færreste der få mere ud af det i shooters.
Er du virkelig god kan du også mærke forskel op til en 240Hz skærm.
Betaler du flere penge, så kan du også sætte detaljerne op og stadig holde den høje fps
Men spasseren siger rent faktisk at refresh rate ikke har nogen betydning...
Og nu er der mere til gaming end bare at være god til gaming!
--
i9 9900K, Gigabyte Z390 Auros Elite, Noctua NH-D15, 16GB DDR4 3200MHz, MSI RTX2080Ti Lightning, Coolermaster H500, LG 27GL850.
Meget fed video. Han har en pointe, når han siger det med den 5 årige:-D
--
#5 Var det ikke Linus's partner netværk, som var ansvarlig for dette?
#7 Ja, jeg syntes videon var helt fin, ser dog ud til at #6 er gået fuld stockholm syndrom.
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase.
Han aner ikke, hvad han snakker om i #3.
Argument: "Latenstiden på skærmen er ligegyldig, fordi latenstiden på internet/netværk er meget højere".
Hvis spil ikke kompenserer for latenstiden på netværket, så skulle man jo sigte X cm foran en spiller, for at ramme ham (pga kommunikationen frem og tilbage mellem serveren og computeren). Ergo: Spil er lavet sådan, at man skal ramme den spiller, man ser på sin skærm, og ikke hvor serveren tror, spilleren befinder sig.
Det er hele ideen med online shooters, at serveren og spillet kompenserer latenstiden væk.
Skærmens latenstid har slet, slet ikke noget at gøre med det, men gør de nemmere/sværere at ramme en spiller, da det giver en forsinkelse mellem, hvor ens computer tror en spiller er, og hvor man reelt ser spilleren på skærmen. DET gør en forskel.
De to ting har intet med hinanden at gøre.
Manden er en klaphat.
--
Ignorér de største tågehorn på hol.dk: https://www.hardwareonline.dk[...]
--
Sidst redigeret 12-06-2020 00:18
Mange tak for jeres input.
Min mate, som jeg har gamet en del med skal snart af med sin PC, så den kan jeg købe billigt
--