Stofa Supporter her - Dét du oplever, med at blive smidt af WiFi er naturligvis beklageligt, men er ikke på nogen måde et nyt problem. Jeg får dagligt 20-30 opkald der er PRÆCIS dét som du siger her.. HVER DAG.
Jeg vil ikke udelukke modem'et er defekt, men som der bliver sagt tidligere i tråden, er det ikke den bedste router på markedet som vi tilbyder. Mod-argumentet er så "Så send da noget bedre, jeg betaler jo for det?" - Hvortil svaret er nej, det gør du ikke. Du betaler for det signal der går til routeren, og de 4 LAN porte der sidder deri, hvoraf den første er opsat til at køre 1000mbit/s, hvor de andre kører 2Mbit/s - de er altså tiltænkt vores Smart TV Bokse.
Det har tidligere virket, og det er jo fantastisk. Nu virker det ikke mere. Sådan er det med al elektronik, som det er med biler.. Du kan have kørt den samme bil i 6 år uden problemer, og pludselig kommer der en indikatorlampe i instrumentbrættet, det er fordi NOGET har ændret sig. Om det er dækkene der gisper efter luft, eller i dette tilfælde, WiFi signalet der af ny-introducerede årsager bliver forstyrret, er ikke noget vi kan se. Der findes udstyr der kan måle det, men meldingen vil være den samme: Ekstern Router.
Jeg kan afsløre så meget at Torsdag i næste uge præsenteres VI i supporten, for den kommende løsning på WiFi problemet. Indtil da, og indtil produktet er lanceret for offentligheden, er det stadig eksterne routere fra ElMutant/Bilka osv der er løsningen.
Håber det gav lidt oplysning :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.