Sagde YouSee det? At det ikke kan være deres problem fordi 5Ghz kører fint? :D
Det kan da være routeren der er defekt.
Typisk YouSee supportere.
--
Som #1 er inde på, så kan det stadigvæk godt være routeren der har problemet, ift. 2.4GHz. YouSee kan ikke udelukkes ud fra at 5GHz virker.
Jeg gætter på at routeren er den som du har fået fra YouSee. Hvis det er derfra at du tester 2.4GHz, så er det med garanti noget som at de kan løse. Evt. ved udskiftning af router/modem.
Dog, hvis du har sat din egen trådløse router op, så kan det være den som har problemer.
--
/vonangelo
i7-5930k 3.5ghz, 16gb ram, 240gb nvme, 750gb ssd, kraken x61, zotac geforce 980 4gb, asus x99-pro
Kom lige i tanke om at teste med min telefon, 2ghz kører fint alligevel.
bare ikke på pcen
--
Kunne være driver til wlan på pc som den er galt med, har du nyeste driver inde?
Du siger du har prøvet flere kanaler men har du prøvet at bruge en wifi channel scanner på din pc?
--
Nej har jeg ikke prøvet, men der har ikke været nogen opdatering.
som sagt virkede det for 2 dage siden, og nu ikke
men jeg vælger sgu at starte windows fra ny, jeg har samtidig alt for meget lort inde så trænger alligevel til en rens
--
Prøv at start med en scan på dine kanaler og se om en af dem ikke er bedre end de andre.
--