Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Netværk
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Hjælp til Wifi forbindelse

Af Junior Supporter mathias720 | 10-01-2018 11:12 | 1114 visninger | 4 svar, hop til seneste
vi har utroligt dårlig forbindelse fra vores udbyder(stofa) i forhold til hvad vi betaler for. får ca. 63/30 og betaler for 100/50. jeg tester med kabel og alle andre forbindelser er frakoblet jeg har klaget flere gange Over det men hver gang er der en ny undskyldning. har I ressetet routeren? bor du i boligblok ( hvis mange andre bruger nettet får du ikke så meget)? har du prøvet et andet kabel? har du prøvet et kortere kabel? hvor meget af det er sandt? og hvor meget er en undskyldning for at de ikke kan levere det de lover. og hvor meget skal man finde sig i ? de vil gerne sende en teknikker ud men hvis der ikke er noget problem koster det mig 950kr. hvilket jo er meget for en studerende.
--
Kick ass Dont kiss it
#1
Fjummer
HOL Moderator
10-01-2018 11:29

Rapporter til Admin
Er det med kabel eller wifi der er dårlig hastighed, hvis det er med kabel som glem alt om wifi indtil videre. Hvis du tester med kabel, har du så prøvet et andet kabel, hvis ja og resultatet er det samme ville jeg få en tekniker ud.
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death.
#2
Fuller 8900
Super Supporter
10-01-2018 11:32

Rapporter til Admin
Hvor gammel er routeren? Da jeg havde yousee fik jeg problemer, så havde de fået nye routeren I mellemtiden, så sendte de bare en ny. Det er tit deres routeren som bliver for gamle /ringe.. Hør evt om du kan få en ny model router hvis de ikke mener linjen fejler noget, så må det jo være deres udstyr. Hvilken pc tester du med? Ikke alle kan trække fuld hastighed. Mit 1000 Mbit linje kan vores lille bærbar kun trække 400 ud af Hehe. Og der er det PC'en som sætter begrænsning
--
#3
Jacob [5260 Od.S]
Elite Supporter
10-01-2018 17:13

Rapporter til Admin
Der er forskel på om du har en garanteret 100/50 eller op til 100/50. Alle deres forslag, synes jeg er valide. Du kan godt have et dårligt kabel, så det kan være en god ide at prøve et andet. Hvis der er meget belastning på nettet, så falder ydelsen. Det skader aldrig at resette routeren. Hvis du kan låne en router (eller ligefrem vil købe din egen), så kan du jo sætte Stofa's i bridgemode og se om det hjælper. Hvordan tester du med kabel? Program, speedtest, slår du antivirus fra? Får du altid samme hastighed - 63/30 er meget præcist. Stofa har ikke det bedste ry i internetudbyderklubben. Jeg var nu meget godt tilfreds med dem i de par måneder jeg havde dem. Lad være med at få en tekniker ud.
--
Google først, spørg bagefter. Man skal ikke græde over spist bacon.
#4
MarkGTX
Ny på siden
12-01-2018 15:49

Rapporter til Admin
Hvor har du din router placeret i forhold til elektronisk udstyr samt reliator. Din trådløs router udsender/broadcaster altid forbindelse ud til alle dine trådløse enheder for at opretholde forbindelsen. TV og metalgenstande (reliator) forstyrre meget dit signal. Hvor hurtig er din forbindelse med kabel?
--
i7-4790K @ 4.40GHz w/ H100i, Asus Z97-PRO GAMER, GeForce GTX 980 Ti STRIX, Corsair HX1050, Corsair 8 GB DDR3-1600MHz, 840 EVO 250 GB + 840 EVO 500 GB

Opret svar til indlægget: Hjælp til Wifi forbindelse

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE