Først kan det ikke være fiber du har da fiber altid er samme download og upload hastighed. Sæt din egen router efter Stofa modem og det trådløse fra Stofa har altid været noget lort
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg er med #1, router funktion fra stofa er sikkert begrænset på nogle bands, en som en printer ikke lige kan krejle.
--
#1 Har ellers bestilt fiber :)
#2 Okay, så en ny router må være på sin plads kan jeg høre :). Hvad vil være at anbefale når budgettet er 500kr?
--
#0
Hvad for dig til at tror du har fibernet?
Hvad med at ringe til stofa support,skrive på facebook eller prøve live supporten?
--
#1 Sikke noget forbandet ævl. En fiber behøver ikke at være synkron. Den gang TDC kørte med deres HomeTrio (det gør de måske stadig, no clue) hver det også en 100/50Mbit linje man fik.
#0 Lyder meget mystisk, har aldrig hørt om noget lignende. Giver enhederne nogen fejl?
Kan du se dem i MAC liste på routeren eller dukker de slet ikke op?
--
Giv mig dit hardware, og jeg løber med det!
#4 Tjaaa det er den den beskrivelse min ordre/bestilling/forbindelse har, det egentlig meget enkelt :)
Nu syntes jeg lige jeg ville prøve at forhøre mig herinde, det er vel det at siden/forummet bl.a er til eller har jeg misforstået noget?
#5 Ja syntes også det er mærkeligt, men da jeg ikke har forfærdeligt meget forstand på netværk, så kunne det jo være jeg havde overset noget :)
Under "minstofa" der kan jeg se at jeg har en mac adresse tilknyttet. Går jeg ind under indstillinger på routeren kan jeg 5 tilknyttede mac adresser
--
Fiber bredbånd er så ik fiber eller hvor vil du hen? Og er det noget der har indflydelse på min problem stilling, altså om det reelt er fiber eller om det er adsl?
--
#4
hvad dælen har supporten og gøre med at han har problemer med chrome cast og printer?
det behøver han da ikke belemre supporten med?
--
Nå men tak for god og konstruktiv hjælp :/
--
Du har et begrænset antal enheder der kan være på på samme tid med Stofa's udstyr.
Du skal sætte dit eget udstyr til bagved Stofa's og kun benytte Stofa's udstyr som modem.
--
Don't feed the trolls.
#9
Teknisk support er der for at hjælpe stofa's kunder med de problemer man måtte have og ved at kontakte stofa supporten (når man har stofa) kan trådopretter få hjælp til at finde ud af om det er netværket, modemmet der driller
Måske supporten endda ved hvordan man gør med det modem trådopretter har, ikke alle supporter der kun ved noget om stofas net,modem, der kan også være nogen som er pc nørder og har erfarringer med en trådløs printer og chromecast
--
Jeg har haft internet fra Stofa, jeg havde dog min egen TP-link (WDR4300) router sat på efter deres router, altså Stofa Router -> Min router -> min pc/printer/tv
Jeg syntes det var nemmere at konfigurere min egen router med wifi osv, i stedet for den satans lange kode stofa giver.
--
Tak, jeg fik købt en ny router, og nu spiller det max :)
--