Godaften...
- Hjemme: En bærbar i min lejlighed = mange nyttige dokumenter, filer, billeder og film(+ digital signatur, bank-keys).
- På arbejdet: Fuld adgang til computeren - undtagen installation af programmer + det er en bruger på en server - ergo jeg kan logge ind alle steder på arbejdet = ingenting, men garanteret gode muligheder!
- Hos de gamle + venner: Computere med fuld adgang og mange muligheder, men ingen filer, dokumenter eller noget.
- Jeg vil gerne have adgang til alle mine filer(Ca. 200-500MB) og også gerne musik, film og billeder(10GB eller mere).
1. Prioritet: Jeg har selvfølgelig nogle vigtige filer, som bank-keys, digital signatur osv., men også ting som office-filer, bogmærker, notepad-filer osv.
2. Prioritet: Flere filer, men mere ubetydelige, såsom forsikringspapirer, økonomioversigter, træningsark osv.
3. Prioritet: Gemte spil-filer, musik, billeder, ubetydelige dokumenter osv.
Hvad er bedst den bedste løsning, hvis jeg skal have adgang til disse ting, uanset hvor jeg er?
DropBox, Fjernskrivebord, Google Docs?
Fortsat god aften, folkens!
--