Tak for de gode forslag, men...
Mulle ->
Nej netop, der VAR ikke switche da Bomberman blev udviklet og derfor tror jeg også det er dér problemet ligger. Det lagger nemlig kun når vi spiller over switch og IKKE når vi spiller over hub. Derved kan det jo heller ikke et problem med firewalls el.lign.
DevilsDay ->
Vi har prøvet over flere forskellige swtches, altid med samme problem. Og nej, der burde ikke skelnes mellem switch og hub, ud over at pakkerne bliver sendt ud til samtlige over hub'en og adresseret direkte til de enkelte over switchen. Som sagt lagger spillet ikke over hub, så det er hverken computer eller spil der er problemet.
Niklaj
Opsætningen af switchen? Hvad mener du, kan denne sættes op på andre måder end den instilling den er født med?
Ja, computerne kan godt pinge hinanden - mere specifikt: Hvad skulle det vise når man tænker på forskellen mellem switch og hub? Tænker du hastighed, så kan det jo ikke være problemet. Den hub vi bruger kører kun 10, mens switchen kører 10/100.
Er der ikke andre der har oplevet dette problem, eller nogen der har andre gode forslag til en løsning?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.