Hmm er i sikre på at ikke har ændre passwordet? Eller kunne i jo evt. resette routeren, hvis i ikke har for mange opsætninger i den.
--
Dell Dimension XPS, 925X, P4EE 3.4 GHz, 2048 MB PC2-4200 Dual Channel, X800 XT (PCIe x16), 2x 74GB Raptor, 120GB Maxtor, 300GB OneTouch, Audigy 2, Z-681, diNivo, MX510, NEC 22", Dual Layer DVD-R / RW.
Prøv at resette den og så se om ikke i kan komme ind...
der er sikkert et dumt pass på...
--
Dean Rusk said during The Thirteen Days in october 1962 :"We're eyeball to eyeball and I think the other fellow just blinked"
The Cuba Crisis - a crise that woke the people of the earth!
Ok..
Prøv først at skriv admin både i brugernavn og password..
hvis ikke det virker, så prøv at skriv
Administrator begge steder og virker det heller ikke,
så prøv at skriv Administrator i brugernavn og i password Admin
Og kan i heller ikke det, så reset routeren på reset knappen på selve routeren..
Og prøv så forfra med de brugernavne og password jeg har skrevet...
--
-=W@rSt@r=-
Har resettet den flere gange nu...samme resultat! :(
--
Hvad skal jeg skrive her?
prøv for sjov skyld at at skrive 192.168.1.1
se om i kan komme den vej ...
tror det ikke, men prøv..
--
-=W@rSt@r=-
Det er ikke en router som i har fået igennem en teleudbyder ?
--
Alle spørgsmål har et svar...!
Hej.
Min D-link Di 714p+ kan jeg komme ind i med 192.168.0.1 som #0 skriver og admin som bruger - ingen password, - for jeg har ikke angivet noget. Efter en reset - hvor der skal være strøm på! - skulle det fungere. Ellers må der være en defekt. Reset skal holdes inde i nogle sekunder for at sikre mod utilsigtet sletning.
M.v.h. Jørn
--
Ikke alt nyt er bedre.