Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Netværk
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

UDM pro WAN fejl

Af Gigabruger Mufufu | 10-06-2022 12:44 | 974 visninger | 3 svar, hop til seneste
Mojn Derude Håber i kan hjælpe lidt, da jeg er ved at få grå hår. Jeg kører Unifi netværk herhjemme. Dog bliver jeg konstant, som i ca. 3-4 gange i timen, smidt af internettet i 10-15 sekunder. UDM pro'en melder: Your internet failed temporarily, but is now restored. Contact your ISP to verify your area's outage status. På det gamle UI, skrev den WAN8 inactive, WAN9 active. WAN9 Inactive, WAN8 Active. WAN8 er ISP linje ind. WAN9 er ikke brugt. Dette er kommet efter opdatering. Jeg har forsøgt med SFP-RJ45 i WAN9, med samme fejl. Det er som om, at UDM'en kører med failover (Jeg har disabled WAN9). Nogen bud?
--
#1
Delfinos
Ultrabruger
10-06-2022 12:55

Rapporter til Admin
Har du prøvet at nulstille til frabriks indstillinger? Men husk en backup først :o Ved godt det er en grov løsning, men det vil udelukke konflikter i indstillingerne
--
Sidst redigeret 10-06-2022 12:56
#2
Jupiter
Semibruger
10-06-2022 13:41

Rapporter til Admin
#0 1) Hvilken firmware bruger du på UDM-Pro? 2) Har du prøvet et andet RJ45 kabel? 3) Hvilken ISP bruger du og er det Coax eller fiber? 4) Har du anden router i bridge mode før UDM-Pro og hvilken?
--
#3
Volcano
Mega Supporter
10-06-2022 23:14

Rapporter til Admin
Har du mulighed for at teste med en anden router måske den fra ISP
--
Alt er til salg, det er et ? om prisen i9-12900K . Z690 . 4x MVMe 4.0 . DDR 5 . Dual U3221D IPS . AX860i . 32 GB Ram

Opret svar til indlægget: UDM pro WAN fejl

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning