Har prøvet at oprette mig i 10 minutter nu, har stadig ikke fået nogen mail.
--
Synes personligt at alle de der "Google+" "Inshare" "Email" "Tweet" og "FacebookShare" Er vildt nederen at se på.
Synes jeres grund design ser rimelig godt ud, det ser ikke for tøset ud eller ja formuleret på en helt anden måde. Der er ikke noget barnligt lort som lidt "Ild" Der og her i kanterne af sitet. Synes måske det er lidt dårligt at det tar så langtid at få en pokkers email efter oprettelse, ellers godt arbejde. Selfølgelig er der et par enkelte detaljer men ellers ser det da helt fint ud
- Simon
--
Nikolaj,
prøv tjek spam indbakken det kan godt være den ligger der.
Simon,
tak for de gode ord og input.
Vi overvejer at fjerne e-mail aktivering, så det bliver nemmere at oprette profil.
--
Der er stadigvæk de små detaljer på siden, dog synes jeg det ser godt ud indtil videre. Efter et stykke tid vil i se hvor svært det er, når det først bliver svært og folk kan lide ens hjemmeside. Så falder det hele på plads og i vil få styr på detaljerne, held og lykke med hjemmesiden :)
--
Gode ting:
- Godt overblik
- God brug af usability med gruppering i kasser
- I modsætning til #1 og #2 fik jeg min mail med det samme
- Flot design
- Enkelt princip
Dårlige ting:
- PRO-profilen. Jeg ved godt at I skal tjene pengene ind på én eller anden måde, men de fordele man får ved en PRO-profil er jo netop kernefunktioner i en sådan type service I laver. Det er der INTET af til dem der ikke vil betale, eller hvad? Heller ikke "de første 2 andre bud" eller lignende?
Jeg vil ikke betale for noget jeg ikke kender funktionaliteten af.
- "Du kan svare på 3 projekter mere i dag." begrænsingen er en dårlig måde at tvinge folk til at betale for jeres service.
--
+ Super design, nemt, overskueligt, pænt, enkelt
+ Karma system
+ Profil med portefølje, kompetencer
- Som #2 siger, synes jeg også at det der "Share on Facebook, twitter and Google+!" lidt uprofessionelt. Er klar over at det sagtens kan bruges, men ....
- Et tag system til jeres projekter? Ved godt det er kategoriseret rimeligt godt, men tags kunne gøre trådene / projekterne mere specifikke.
"Vi overvejer at fjerne e-mail aktivering, så det bliver nemmere at oprette " (#3):
Det synes jeg ikke at i skal gøre...
Ellers synes jeg at det er en virkelig god hjemmeside!
--
Intel C2Q 6600 2.7GHz -- Asus ENGTS 250 -- Asus P5Q PRO -- 4GB RAM
Ligner meget odesk lige når man kommer ind, men der er alligevel stor forskel, så forudser ikke dette som et problem.
Jeg kan godt lide overview over jobs på index siden, kunne være smart hvis den gemmer den kategori man er interesseret i og vise den altid på "index" så man hurtig kan åbne/kigge.
Top freelancere i venstre side er måske dårlig og god, for det giver nye medlemmer/freelancere mindre mulighed for at få job, da arbejdsgiver jo altid ville gå efter toppen.
Hvad bruger i til betaling? for jeg kan da godt komme med et forslag til en perfekt løsning når nu vi snakker programmører.
Jeg kan godt lide at der nu er et dansk alternativ til de engelske, for jeg får da absolut intet arbejder på de engelske, når jeg bliver underbudt af 94 indere.
Jeg fik hellere ingen email, så kan du aktivere min profil? min navn her @walletbit.com
Mvh
Kris
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #4
Forstår ikke helt dit indlæg, vil du uddybe det? alt kritik kan bruges!
#5
Tak for dit konstruktive svar bQnne, lige nu er vi som sagt stadig i beta, og vi overvejer hvor kanterne til pro profilen er, i vores optik mener vi at man som gratis medlem skal kunne det en freelancer hjemmeside er til for, men modsat skal det også være lukrativt at være plus medlem. Hvilke kernefunktioner er det du mener, der er for lidt af til basis medlemmer?
#6
Tak for den gode feedback, nu er share delen blevet nævnt mere end en gang, så det vil vi naturligvis.
--
• Kontotype
Freelancer eller arbejdsgiver !
Hvad nu hvis jeg er begge dele?
• Valg af kompetencer.
Er det seriøst, at man ikke må vælge mere end 2 som gratis bruger?
Er siden kun for mobil og web-programmører ?
--
+1 indlæg = *PUFF*
Jeg er enig med #9 og i forbindelse synes jeg det er meget uprofessionelt at man kun kan afkrydse hvilke "kompetencer" man har. Lav hellere muligheden for fritekst (jeg kan f.eks. programmere i Java, C# og C, men det betyder ikke at jeg vil kaste mig over Pascal).
CMS og web-programmering (dette udelukker jo HTML og anden type scripting) er desuden én og samme ting. Jeg vil også vove at påstå at "database" ikke er noget man programmerer. Journalistik og Tekstforfatning er også meget ens.
Konsulentydelserne er meningsløse og virker som en liste der bare lige hurtigt er blevet lavet fordi man skal bruge x-antal ting til hvert emne.
It-support (kudos fordi I har stavet "it" korrekt!) er ALT for kort. Hvad med serveradministration, mac, netværk, databaseoptimering, fejlfinding af defekt hardware, opsætning, etc.?
Lyd og video virker som en overflødig kategori. Hvem tager ind på en free-lance side for at lede efter en person til at komponere musik og optage video?
--
...og i den forbindelse, hvis I skal holde det nuværende design skal I lave 20 afkrydsningsfelter for samtlige sprog på denne side:
http://www.tiobe.com[...] alene for "normal" programmering. Dertil kommer webudvikling (web-programmering begrænser sig stort set til aspx og pap-sproget php) der skal have lignende "jeg kan skrive HTML, HTMLX, HTML5" varianter også tages med.
--
I kan med fordel overveje at lave noget sammenkobling med Linkedin, da de fleste inkl. mig selv har en meget udspecificeret profil derinde.
--
Top freelancere burde imo fjernes.
Den giver som tidligere nævnt dårligere indtjeningsmuligheder for nye medlemmer.
Desuden kræver det åbenbart kun at man vælger en pro-profil for at komme på toppen.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #7 Har du stadig ikke modtaget mailen? Hvilken slags betaling kanal ville du foreslå? - super konstruktivt indlæg, tak for det!
#9 Dette skal selvfølgelig laves så man både kan være arbejdsgiver samt freelancer.
Angående hvad vi vil fokusere på, bliver det primært programmering til computer samt aps til mobiler og grafik til begge ting. - vi tror på, at hvis vi laver en freelancer service udelukkende til den niche, kan vi tilpasse den bedre til arbejdsgiver og freelancerens ønske.
#10
Hej bQnne tak fordi du gider at bruge alt den tid, på at give os feedback.
At lave det til en fritekst kunne være en god mulighed, det vi kunne tænke os er, at man kunne få en mail hvergang der kom en opgave, men før i tråden blev der snakket om tags, så måske man kunne bruge dem til det.
#12
God ide! vil undersøge hvilke muligheder vi har på den front.
#13
Nu er det efterhånden en del der har sagt det med den topliste, så det vil vi diskutere. - tusind tak for din tid!
--
Er kommet ind nu, det ser jo meget godt ud! Har lavet en slåfejl i mit brugernavn. NESDevlopment, skulle naturligvis være NESDevelopment, gider du rette det?
--