Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Mystisk problem med iphone 8 eller CBB.

Af Mega Supporter -matrixz- | 25-12-2018 19:47 | 1332 visninger | 4 svar, hop til seneste
Hey Hollere, god jul til jer allesammen. Jeg har et mindre problem med min Iphone 8 plus, som det sidste halve år har haft nogle mystiske netværksproblemer. Det forekommer efter egen analyse når telefonen ikke er på 4g netværket så har jeg intet net. Altså jeg kan have 5 "streger" 3g forbindelse men intet vil loade på nogle apps, og jeg kan heller ikke sende en sms/ringe. Fx kan jeg køre fra nakskov til nykøbing falster en tur på knapt 50 minutter uden og kunne sende en sms. Hvor jeg tidligere aldrig har haft problemer med samme telefon og samme selvskab. Men inde i nykøbing falster sålænge jeg har 4g er der ingen problemer. Jeg har prøvet og kontakte cbb, og de har sagt at de ingen problemer kan se. Jeg har prøvet og nulstille netværksindstillingerne uden hjælp ligeledes. kører desuden nyeste software fra apple. Nogle som kender til lignende problemer?
--
#1
Slæden
Junior Supporter
26-12-2018 02:16

Rapporter til Admin
Næh, kan ikke genkende det, har 8’eren, men Telenor ?
--
6800K/Z370F/DDR4/1080ti/34UM95.
#2
ThinkFast
Ny på siden
26-12-2018 02:43

Rapporter til Admin
Det er en kendt fejl med de iPhone 8 / 8 plus. Enda iPhone x har dem Send den ind til rep og får den ombyttet.
--
#3
Slettetbruger3072
Supporter Aspirant
26-12-2018 02:55

Rapporter til Admin
Hej ! Jeg har en iPhone XS 256GB og har oplevet dette problem. Skal dog siges fik ombyttet min tlf 3 gange indtil jeg selv fandt en mærkelig fix på det. Jeg gik ind på "Settings" --> "Mobile Data" --> Slukkede og tændte for den øverste mulighed hvor der står "Mobile Data" --> Lige under står der "Mobile Data Options, der tænder jeg og slukker 4G funktionen.--> Under samme sted er der noget der hedder Data Roaming som jeg tændte og slukkede. Så tændte jeg for fly tilstand. Derefter slukkede for fly tilstand, voilá så alt fungerende. (Problemet opstod ved nyeste software update)
--
#4
ReneSDK
Guru
26-12-2018 08:11

Rapporter til Admin
#1 CBB er datterselskab af Telenor, og bruger derfor Telenors netværk :)
--
FFHAU! This is 2018, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse.
--
Sidst redigeret 26-12-2018 08:12

Opret svar til indlægget: Mystisk problem med iphone 8 eller CBB.

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning