Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Købe mobil gennem Callme - Erfaring? (P20)

Af Gæst HenrikK | 05-10-2018 22:15 | 2603 visninger | 12 svar, hop til seneste
Hej Sidder og kigger på en P20, og det klart billigeste sted at købe den, er ved Callme. https://www.callme.dk[...] 2499 kr for mobilen og ender på 2.666 kr. med et måneds abbonnement - Selv hvis de ender med at tage 1 ekstra måned, er det stadig mindst 1000 kr. billigere end andre steder jeg finder den. Jeg ønsker ikke at have Callme så der skal ikke overføres nummer eller lign til dem - Skal kun købe mobilen, og så opgive mit abb så snart det er muligt - Nogle erfaringer ? Mvh Henrik
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Noregret
Supporter
05-10-2018 22:29

Rapporter til Admin
Har købt en mobil ved dem en gang før - ingen problemer med dem. Dog har jeg ikke erfaring med ødelagt mobil eller sådan noget.
--
Dafuuuuuuuq!?
#2
Carnac
Ultrabruger
05-10-2018 22:33

Rapporter til Admin
Jeg købte en Huawei Mate 10 Pro til omkring 2500 for ikke så længe siden hos Callme til min mor. Det var ikke videre let at afmelde abonnement. Man kan ikke gøre det i sin profil (man får et login og et password til en brugerprofil på deres hjemmeside). Man kan ikke gøre det på deres hjemmeside. Og der står intet i deres FAQ om hvordan man melder sig ud. Det virker som en helt bevidst strategi for at fastholde folk i abonnementet. Jeg ringede derfor til dem. Og i deres telefonmenu er der ingen valgmulighed der hedder "melde sig ud". Jeg måtte derfor vælge én af de andre muligheder der var. Først stod jeg i kø næsten en time. Var dog heldigvis på arbejde, så det var ikke min fritid, men kun arbejdstiden der blev spildt på det. Da jeg så endelig kom igennem, skulle jeg selvfølgelig stilles om til en anden afdeling. Herefter stod jeg i kø en time mere. Da det så endelig lykkedes mig at få fat i en medarbejder og oplyse ham om at jeg ønskede at opsige mit abonnement ville han vide hvorfor jeg ville opsige det. Han lød ikke synderligt glad for at jeg ville opsige mit abonnement, så jeg bad ham sende mig en bekræftelse på mail om at jeg havde opsagt det. Det skulle han nok. "I dag" tilføjede jeg. Det skulle han nok. Der kom selvfølgelig ingen bekræftelse. Dagen efter ringede jeg til dem igen. Samme historie. Kø i 1 time, omstilling, kø 1 time mere. Jeg bad igen om en emailbekræftelse på at jeg havde opsagt mit abonnement. Men denne gang optog jeg samtalen. Jeg har stadig ikke modtaget én eneste bekræftelse på at jeg har opsagt mit abonnement. Men hvis de prøver på at hæve mere end én måneds abonnement, vil jeg bede min bank spærre betalingen. Og prøver de så på noget fusk, så sender jeg dem lydfilen på den optagelse af samtalen jeg har.
--
Intel: Maximus IX code, Strix GTX 1070, i5-7600k, Kraken X62, XB240H Amd: Ryzen 1600, GTX 1060, B350 Plus, G2460PF Laptop: Spectre X360, I7-7700
--
Sidst redigeret 05-10-2018 22:37
#3
ht204
Supporter Aspirant
05-10-2018 23:11

Rapporter til Admin
har købt flere, og har kun gode erfaringer, men man skal altså sidde i tlf kø for at afmelde abb. og medarbejderen lyder ikke begejstret :) - har dog altid fået mails på de har stoppet mit abb. og afdrag er gået fint...
--
#4
SteffE
Junior Nørd
06-10-2018 07:39

Rapporter til Admin
Ingen problemer her. Købte en tablet som var 1000kr billigere selv med ABB.
--
#5
Jimminez
Elitebruger
06-10-2018 08:35

Rapporter til Admin
#2 husk lige vis du ikke har sagt til den person der sider i den anden side af samtalen at du optager samtalen er det ikke lovligt at optage den :) #0 når du har fået mobilen så skriv til deres support på [email protected] at du ønsker at stoppe dit abb efter den måned :)
--
#6
Carnac
Ultrabruger
06-10-2018 08:54

Rapporter til Admin
#5 Tror vist du skal checke op på dine facts https://familieadvokaten.dk[...] https://www.amo-uddannelse.dk[...]
--
Intel: Maximus IX code, Strix GTX 1070, i5-7600k, Kraken X62, XB240H Amd: Ryzen 1600, GTX 1060, B350 Plus, G2460PF Laptop: Spectre X360, I7-7700
--
Sidst redigeret 06-10-2018 08:55
#7
Fatter
Guru
06-10-2018 09:58

Rapporter til Admin
For at opsige dit abonnement hos Call me, skal du ringe til os på 4366 9200, alle hverdage: Mandag - fredag fra kl. 09:00 til 15:00 https://www.callme.dk[...]
--
Med venlig hilsen Fatter
#8
Pinky
Mega Supporter
06-10-2018 10:29

Rapporter til Admin
#2 I Den mail du får når du opretter på Callme, der står nummeret klart og tydeligt til at opsige sit abonnement. Så det er vist ikke callmes skyld du ikke har læst din mail. Tilbage til topic. Jeg har handlet mange gange hos Callme på den måde og der har aldrig været problemer med at opsige abonnement.
--
#9
Padde80
Semibruger
06-10-2018 14:45

Rapporter til Admin
Har selv gjort det samme da de havde tilbud på en P20 pro, da jeg kunne spare godt 2.000 DKK. Så lige så snart bestillingen var gået igennem opsagde jeg abonnementet via mail, hvilket de bekræftede og endte således med at betale for enkelt måned. Nemt og ingen problemer.
--
#10
GumpDK
Elite Supporter
06-10-2018 15:51

Rapporter til Admin
Købte for et par måneder siden en Samsung Galaxy S9 hos dem. Den var på tilbud, og fik den til 4.000 kr, hvor den billigste ellers kostede ca. 5.000 kr. Har købt mobil hos dem tidligere, og har de sidste mange mange år enten haft abonnement hos dem eller hos CBB. Har hos dem lige nu. Har aldrig haft problemer med dem, så der kan du roligt købe.
--
#11
Stroyer
Monster Nørd
06-10-2018 16:02

Rapporter til Admin
0# Masser af gode erfaringer med Callme. Super netværk (Telia/Telenor), billige abonementer og til tider RIGTIG skarpe priser på telefoner. Aldrig nogle problemer med og fornuftig kundeservice. De får i hvert fald mine bedste anbefalinger! /mvh
--
IDGAF!
#12
MatHan
Junior Supporter
06-10-2018 17:47

Rapporter til Admin
Jeg har også for et par måneder siden købt en billig Huawei P20 pro. Uden problemer.
--

Opret svar til indlægget: Købe mobil gennem Callme - Erfaring? (P20)

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning