Kan du se om der skulle være nogle fysiske skader på simskuffen, altså der hvor du sætter simkortet i?
--
Umiddelbart ingen skader.. prøvede nemlig at sidde og pille simskuffen lidt ud og ind for at se om den registrerede simkortet som den skulle - ingen problemer der. Prøvede også at slette APN og indtaste manuelt og automatisk registrering - begge uden held.. :/
--
Det andet simkort du har prøvet i din telefon, var det også et OiSTER simkort, eller fra en anden udbyder?
Som du selv nævner, lyder det nemlig som om fejlen ligger på din telefon, og det tyder på at det er en hardware/software fejl.
--
Jeg tænker måske nok mest det er en hardware fejl, så nok ikke direkte "android".
En factory reset bør kunne løse hvis det har noget og gøre med softwaren
Hvad er det for en telefon? -bagcover? -på nogen telefoner er der antenner i aftagelige dele som så ikke vil fungere hvis ikke de sidder helt på.
--
Linux, både privat og professionelt
Det er aldrig umuligt at trække et kabel, so stop whining
Jeg var i samme situation i går omkring 16:30-18:00 hvor min telefon sagde det samme.
--
#0
Har du en Oneplus 2? Fordi jeg havde absolut ingen dækning på mit SIMkort i går, det begyndte klokken 15 da jeg skulle hjem fra arbejde, så genstartede jeg og stadig det samme. den begyndte at opfører sig normalt henover aftenen. Der er en ny opdatering til OnePlus 2, men min kørelæreres op2 holdt op med at virke da han installerede den, og jeg har ikke tid før weekenden til at installere den selvom det måske er årsagen til det.
#5
har du en OnePlus også?
--
Jeg oplever at der er sms´er jeg ikke modtager.... det virker som om det er i perioder, der smutter en sms eller to....
--
Der var mange 1000 som var uden mobil dækning igår den 14 Juni.
--
My first computer was a Vic 20 at that time computer was new
Som #8 skriver, havde i hvert fald Telenor nedbrud over hele landet i går omkring kl. 16:00 og frem. Om det var mere globalt, ved jeg ikke.
--
MB: ASUS Z77 Sabertooth | CPU: i7 2600K | GPU: GTX 970 | RAM: 16GB 1866MHz | CASE: Silencio 550 | SSD: Samsung 840
Hov, det fik jeg måske ikke lige med, det er en LG Nexus 5!
#3 anden udbyder
Hmm så godt en artikel om noget netværk der var nede - men mit har bare varet i over 1 uge :s?
Og takker for svar :)
--