Det var da godt nok de mindste billeder jeg har set
--
Not much
#2 Okay, det forklarer problemet med det der fortrydelseskrivning, men wauw man skal holde den i ro! Det skal jeg sku øve på :-D
Men med hensyn til det med at den ikke gider at vende skærmen til "normalperspektiv" hjalp desværre ikke, den bliver ved med at vende på hovedet uanset hvad. Også selvom jeg er inde i en app hvor jeg ved den vil vende når man vender skærmen. Håber du kan hjælpe igen :-)
Mvh
--
Lyder til at din iPad har et problem med gyroskopet, hvilket kunne forklare både problem 1 og 2. Jeg ville smide den retur til butikken.
Problem 3 er allerede blevet forklaret af #2.
--
#4 Det bliver jeg vel nødt til så. Det er fandme ufatteligt med det Apple-skrammel - jeg har lige haft en iPhone 6 til reparation, også på grund af en skærmfejl. Der gik 2 en halv uge før jeg fik en ny, og jeg magter ikke at vente det igen nu når jeg lige har fået den. Det er satme ufatteligt! :-(
--
#5 Apple produkter virker da altid perfekt? (i følge Apple brugerne).
I følge statistikkerne, er Apple produkterne nogen af dem der har den højeste fejlrate i forhold til reparationer :)
--
FFHAU!
#0 - Hvor er den købt henne?.. Nogle forhandlere har ret god service med reparation. Hos 3 har jeg altid fået ombyttet til en ny på dagen, eller dagen efter.
#6 - Jeg er godt nok skuffet over at sådan et indlæg kommer fra en moderator..
--
The game - you lost!
# 7 Det beroligere mig at du skriver det - den er nemlig købt hos 3 :-)
--
Jeg har haft 2 iPod Touch, og 3 iPhones, ingen har dem har haft fejl. Så at der skulle være såååå mange problemer med Apple kan jeg ikke genkende. Jovist, alle producenter har altid en vis fejlrate, og Apple er jo selvfølgelig ikke undtaget, men at blusse dem op som #6 gør, forstår jeg virkelig ikke.
--
#8 - Jeg ved ikke hvor du bor, men inde på vimmelskaftet har de deres ekspres rep-afdeling. Hvis du indleverer her inden et bestemt tidspunkt kan du få en ny på dagen, og ellers dagen efter.
I hvert fald sådan med telefoner. Har haft en ipad til rma derinde 1 gang, hvor de skulle have en ny hjem, så der gik en enkel dag ekstra mener jeg.
--
The game - you lost!
# 10 Desværre helt oppe i Nordvestjylland.. Kæft hvor er det irriterende at jeg bliver nødt til at sende den ind!
--
#11 Har du haft den genstartet? Always restart! :P
--
#
#12 Masser af gange uden held ;-)
--