Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Problemer med min spritnye iPad Air 2

Af Junior Supporter kenny_93 | 14-12-2014 17:05 | 3490 visninger | 13 svar, hop til seneste
Hej folkens. Jeg har igår modtaget min nye iPad Air 2 64 GB, og jeg har et par problemer. Så her kommer det kort og kontant! Problem nummer 1: Hver eneste gang jeg skriver noget på tastaturet, uanset hvilken app jeg er i, så popper der et vindue op hvor den spørger om jeg vil "fortryde indtastning". Den popper bare op i tide og utide når jeg skriver - altså jeg gør ingenting for at få det vist frem. Problem nummer 2: Min iPad vil overhovedet ikke rotere. Jeg er udemærket bekendt med det der "rotationlock" - altså hvor der er et ikon i øverste venstre hjørne med en hængelås og en pil omkring den, som indikerer at iPad'en er låst til ikke at rotere. Dette har jeg fjernet så den i teorien burde rotere når jeg vender den. Men det gør den bare ikke, uanset om jeg er på hjemmeskærmen, eller i Safari eller nogen anden app. Faktisk så vender skærmen faktisk på hovedet, sådan at når jeg skal bruge iPad'en fra "normalperspektiv" eller hvad vi skal kalde det - så sidder "home-knappen" oven over skærmen i stedet for i bunden. Så er der en tredje ting, men jeg ved ikke om det har noget at sige. Når iPad'en er koblet til iTunes, skriver den "oplader ikke" oppe i venstre hjørne, men jeg kan sagtens se iPad'en inde i iTunes. Så ved ikke om det har noget at sige på problemerne. Længere nede er billeder der viser begge problemer. Jeg synes jeg har prøvet alt - søge på nettet, opdatere og gendanne den igennem iTunes - både som ny iPad eller som en sikkerhedskopi af min nuværende iPhone. Jeg er på bar bund! Nogle der kan byde ind med hjælp. Ville godt nok være træt af at sende den ind allerede! :) På forhånd tak. [IMG]http://i58.tinypic.com[...] [IMG]http://i61.tinypic.com[...] [IMG]http://i60.tinypic.com[...]
--
#1
Monkk
Junior Supporter
14-12-2014 17:46

Rapporter til Admin
Det var da godt nok de mindste billeder jeg har set
--
Not much
#2
mikkel5250
Junior Supporter
14-12-2014 17:51

Rapporter til Admin
problem #1: http://www.ios-gadgets.dk[...] Problem 2#: http://support.apple.com[...] Problem 3#: Din Pc kan ikke levere nok strøm til at iPad'en kan lade op. Det er en begrænsning i USB-standarden. Er det svar nok ? Eller spørger du bare igen :)
--
#
#3
kenny_93
Junior Supporter
14-12-2014 18:19

Rapporter til Admin
#2 Okay, det forklarer problemet med det der fortrydelseskrivning, men wauw man skal holde den i ro! Det skal jeg sku øve på :-D Men med hensyn til det med at den ikke gider at vende skærmen til "normalperspektiv" hjalp desværre ikke, den bliver ved med at vende på hovedet uanset hvad. Også selvom jeg er inde i en app hvor jeg ved den vil vende når man vender skærmen. Håber du kan hjælpe igen :-) Mvh
--
#4
Don Kristensen
Elite Supporter
14-12-2014 18:29

Rapporter til Admin
Lyder til at din iPad har et problem med gyroskopet, hvilket kunne forklare både problem 1 og 2. Jeg ville smide den retur til butikken. Problem 3 er allerede blevet forklaret af #2.
--
#5
kenny_93
Junior Supporter
14-12-2014 19:00

Rapporter til Admin
#4 Det bliver jeg vel nødt til så. Det er fandme ufatteligt med det Apple-skrammel - jeg har lige haft en iPhone 6 til reparation, også på grund af en skærmfejl. Der gik 2 en halv uge før jeg fik en ny, og jeg magter ikke at vente det igen nu når jeg lige har fået den. Det er satme ufatteligt! :-(
--
#6
ReneSDK
HOL Moderator
14-12-2014 19:02

Rapporter til Admin
#5 Apple produkter virker da altid perfekt? (i følge Apple brugerne). I følge statistikkerne, er Apple produkterne nogen af dem der har den højeste fejlrate i forhold til reparationer :)
--
FFHAU!
#7
[L3GO]Psycho Viking
Nørd Aspirant
14-12-2014 19:12

Rapporter til Admin
#0 - Hvor er den købt henne?.. Nogle forhandlere har ret god service med reparation. Hos 3 har jeg altid fået ombyttet til en ny på dagen, eller dagen efter. #6 - Jeg er godt nok skuffet over at sådan et indlæg kommer fra en moderator..
--
The game - you lost!
#8
kenny_93
Junior Supporter
14-12-2014 19:16

Rapporter til Admin
# 7 Det beroligere mig at du skriver det - den er nemlig købt hos 3 :-)
--
#9
Don Kristensen
Elite Supporter
14-12-2014 19:21

Rapporter til Admin
Jeg har haft 2 iPod Touch, og 3 iPhones, ingen har dem har haft fejl. Så at der skulle være såååå mange problemer med Apple kan jeg ikke genkende. Jovist, alle producenter har altid en vis fejlrate, og Apple er jo selvfølgelig ikke undtaget, men at blusse dem op som #6 gør, forstår jeg virkelig ikke.
--
#10
[L3GO]Psycho Viking
Nørd Aspirant
14-12-2014 19:25

Rapporter til Admin
#8 - Jeg ved ikke hvor du bor, men inde på vimmelskaftet har de deres ekspres rep-afdeling. Hvis du indleverer her inden et bestemt tidspunkt kan du få en ny på dagen, og ellers dagen efter. I hvert fald sådan med telefoner. Har haft en ipad til rma derinde 1 gang, hvor de skulle have en ny hjem, så der gik en enkel dag ekstra mener jeg.
--
The game - you lost!
#11
kenny_93
Junior Supporter
14-12-2014 19:28

Rapporter til Admin
# 10 Desværre helt oppe i Nordvestjylland.. Kæft hvor er det irriterende at jeg bliver nødt til at sende den ind!
--
#12
mikkel5250
Junior Supporter
14-12-2014 20:38

Rapporter til Admin
#11 Har du haft den genstartet? Always restart! :P
--
#
#13
kenny_93
Junior Supporter
14-12-2014 20:47

Rapporter til Admin
#12 Masser af gange uden held ;-)
--

Opret svar til indlægget: Problemer med min spritnye iPad Air 2

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning