Ja, det kan du godt - hvis den er købt over nettet. Og Hvis der er ingen tegn på ridser eller noget andre.
Men er ikke helt sikre på om du kan ophæve abonnement
--
Den er købt i Telia web shoppen. Og har brugt det med følgende cover hele tiden. Tror du jeg skal gå ned i en telia butik eller sende den? o:
--
Mads Andersen ---> Varcas
Du kan prøve at går ned og tale med dem eller ringe til dem, for en gangs skyld.
For det kan godt være at den skal til RMA, pga "defekt" altså at den frosset i nogle gange.
Men jeg vil tro at du kan bruge fortrydelsesret på den, da den er købt i web shop og er under 14 dage gamle.
--
Super. Det vil jeg prøve, mange tak :))
--
Mads Andersen ---> Varcas
Er i samme situation med en Desire HD. Den blev først sendt til reparation hos Telecare men intet blev lavet, så nu venter jeg på en formular jeg skal udfylde som jeg sammen med telefonen skal sende ind til Telias juridiske afdeling, som skal vurdere om jeg kan få en ny.
HTC er 14 dage (fortrydelsesret?) ved ikke med Nokia. Men skynd dig, jo længere du venter jo større risiko er der for du ender med at de ikke tager den tilbage, og så må du som mig leve med ventetiden for reparation og håbe på de halvaber i Aalborg kan fikse det.
Telia har dog været så flinke at kreditere mit abonnement denne måned da jeg ikke har telefonen.
--
//Juusuhako