Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Laggy samsung s22 serie

Af Ny på siden laxxe | 29-04-2022 21:46 | 2126 visninger | 17 svar, hop til seneste
Hej med jer, Jeg skriver herinde for at høre om der er flere herinde, som har modtaget deres s22 serie og oplever vildt meget lag? Min nye s22+ fryser konstant, videooptagelse i apps såsom snapchat og instagram er stort set ubrugeligt da den hakker så meget, og jeg kunne blive ved.. Jeg har læst på nogle forums at det var et generelt problem ved s22 seriens software i starten af marts... Oplever I noget magen til? Har I nogle ideer til hvordan jeg fixer det? Eller skal jeg få den byttet til en ny? (Jeg læste om nogen som havde byttet deres s22+ tre gange pga lag) Mvh
--
#1
sn00p
Mega Supporter
29-04-2022 22:42

Rapporter til Admin
Hvis jeg lige havde købt en telefon til 7.000 kr, som er så ustabil, at den ikke engang kan optage en video i snapchat, så var jeg gået til leverandøren med det samme. Især når du kan finde andre med samme problem.
--
#2
SShadowS
Guru
29-04-2022 22:58

Rapporter til Admin
Ingen af de oplevelser her. S22 Ultra
--
5950X|Crosshair VIII Formula|64GB RAM ASUS3090STRIX-OC|PG279Q 980 PRO 2TB|970 EVO+ 2TB|Samsung 860 PRO 2TB 2xSamsung860 QVO 2TB|Corsair AX1600i
#3
bobson
Monster Supporter
29-04-2022 23:12

Rapporter til Admin
S22 Ultra netop returneret på grund af lag. Helt uacceptabelt.
--
#4
moiety
Gæst
29-04-2022 23:24

Rapporter til Admin
Ser ud til at de har shippet en halvfærdig telefon afsted på markedet. Der var også en stor opdatering i april. https://www.phonearena.com[...] Håber da ikke at mobil producenterne går i spilindustriens fodsporm med hjertede produkter. :(
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
NoToSamsung
Gæst
30-04-2022 00:35

Rapporter til Admin
Jeg er glad for, at jeg valgte Samsung fra og i stedet vender tilbage til iPhone, nu engang iPhone 14 Pro kommer ud til september. Jeg har haft Samsung Galaxy S7, S8 og S10. Godt nok har de ikke været langsomme efter de første par måneder, men efter 1.5 års tid synes jeg virkelig, at de bliver langsomme. Det samme har min søster og bror oplevet. Jeg har ikke haft en iPhone siden iPhone 6, men min ene bror har en iPhone 6S som faktisk er hurtigere end min galaxy S10. Nu har jeg også fået lov til at kigge og prøve mine forældres iPhone 13 og jeg må indrømme, at Apple har lavet en virkelig lækker telefon. Batteritiden er derudover helt vild. Tak for de 6 år Samsung, men vore veje må desværre skilles.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
laxxe
Ny på siden
30-04-2022 09:59

Rapporter til Admin
#1 enig. Det er også mit næste skridt #3 det er skandaløst. Jeg må give yousee et kald asap
--
#8
laxxe
Ny på siden
30-04-2022 10:12

Rapporter til Admin
Har hermed snakket med YouSee. De havde ingen forståelse for problemet, men han anbefalede mig at kontakte samsung, fordi deres samsung mand var på barsel. Jeg nævnte, at det var et problem man kunne læse om på nettet, at andre også havde fået byttet deres laggy s22 serie.. men det kunne man ikke helt regne med, sagde han
--
#9
Mikael
Junior Supporter
30-04-2022 11:16

Rapporter til Admin
#8 Nu siger det heller ikke ret meget, at man kan læse om det på nettet. Du kan læse om masser af problemer med iPhone 13 også, hvis du specifikt søger på det. Ja, det kan du sådan set med alle telefoner. Forstår selvfølgelig godt, at det er frustrerende hvis du har fået en mandagsmodel. Min egen S22 Ultra kører heldigvis som den skal.
--
#10
Mhmt
Monsterbruger
30-04-2022 11:20

Rapporter til Admin
Jeg har også S22 Ultra. Og ja. Har samme problemer.. Der var også problemer med internettet i første dage. Heldigvis ikke mere. Men fryser i sær ved afspilning af videoer osv.. Er for dovn til at ringe/sende til garanti osv.
--
#11
bobson
Monster Supporter
30-04-2022 11:32

Rapporter til Admin
#9 Jeg er ikke helt uenig med dig, men det er dog overvældende med reviews af 22 Ultra som nævner problemet. https://youtu.be[...] Jeg har også haft 22+ i et par uger, her var der ingen problemer.
--
#12
Ronson
HOL Moderator
30-04-2022 11:47

Rapporter til Admin
Det eneste lag jeg har på min er måske en eller to gange om ugen så er der lige et sekund hvor den fryser, som regel når jeg skifter mellem apps eller lignende, aldrig når jeg bruger en app eller ser video. Resten af tiden er der ingenting. Eneste jeg synes er ringe på den er fingeraftrykslæseren, nok fordi den sidder under skærmen. På min gamle (OP6) sad den bag på og var lynhurtig. Den på S22 føles langsommere og mere upræcis.
--
Klik her for evig lykke: http://chipsguiden.dk[...] Klik her for HOL Bladet: http://chipsguiden.dk[...]
#13
SShadowS
Guru
30-04-2022 11:47

Rapporter til Admin
#11 De fleste er med den gamle software, så ikke brugbare for nutidig ydelse.
--
5950X|Crosshair VIII Formula|64GB RAM ASUS3090STRIX-OC|PG279Q 980 PRO 2TB|970 EVO+ 2TB|Samsung 860 PRO 2TB 2xSamsung860 QVO 2TB|Corsair AX1600i
#14
bobson
Monster Supporter
30-04-2022 11:58

Rapporter til Admin
#13 Det er sandelig et problem efter seneste update - ellers havde jeg skam ikke returneret den :)
--
#15
laxxe
Ny på siden
06-05-2022 09:17

Rapporter til Admin
Til jer som har fået jeres telefon byttet.... hvordan gjorde I? Hverken Yousee eller Samsung vil hjælpe. De mener ikke, at telefonen fejler noget, uden at have kigget på den, selvom telefonen stadig føles som et 2010 produkt.
--
#16
bobson
Elite Supporter
06-05-2022 09:43

Rapporter til Admin
#15 Min var ved Telenor, så jeg benyttede mig jo bare af de 30 dage fortrydelsesret som Telenor tilbyder. Jeg ved ikke under hvilke betingelser du har købt din.
--
#17
laxxe
Ny på siden
06-05-2022 09:50

Rapporter til Admin
#15 Ja.. der har jeg nok været lidt dum. Jeg har bare gået og forventet at der måtte komme en software opdatering som ville fikse problemet. Så min mobil er faktisk en måned og et par dage gammel.
--
#18
bobson
Elite Supporter
06-05-2022 11:33

Rapporter til Admin
#17 Her kan du følge med i "bugs and updates": https://piunikaweb.com[...]
--

Opret svar til indlægget: Laggy samsung s22 serie

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning