Hvis jeg lige havde købt en telefon til 7.000 kr, som er så ustabil, at den ikke engang kan optage en video i snapchat, så var jeg gået til leverandøren med det samme. Især når du kan finde andre med samme problem.
--
Ingen af de oplevelser her.
S22 Ultra
--
5950X|Crosshair VIII Formula|64GB RAM
ASUS3090STRIX-OC|PG279Q
980 PRO 2TB|970 EVO+ 2TB|Samsung 860 PRO 2TB
2xSamsung860 QVO 2TB|Corsair AX1600i
S22 Ultra netop returneret på grund af lag. Helt uacceptabelt.
--
Ser ud til at de har shippet en halvfærdig telefon afsted på markedet. Der var også en stor opdatering i april.
https://www.phonearena.com[...]
Håber da ikke at mobil producenterne går i spilindustriens fodsporm med hjertede produkter. :(
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeg er glad for, at jeg valgte Samsung fra og i stedet vender tilbage til iPhone, nu engang iPhone 14 Pro kommer ud til september.
Jeg har haft Samsung Galaxy S7, S8 og S10. Godt nok har de ikke været langsomme efter de første par måneder, men efter 1.5 års tid synes jeg virkelig, at de bliver langsomme. Det samme har min søster og bror oplevet.
Jeg har ikke haft en iPhone siden iPhone 6, men min ene bror har en iPhone 6S som faktisk er hurtigere end min galaxy S10. Nu har jeg også fået lov til at kigge og prøve mine forældres iPhone 13 og jeg må indrømme, at Apple har lavet en virkelig lækker telefon. Batteritiden er derudover helt vild.
Tak for de 6 år Samsung, men vore veje må desværre skilles.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #1 enig. Det er også mit næste skridt
#3 det er skandaløst. Jeg må give yousee et kald asap
--
Har hermed snakket med YouSee. De havde ingen forståelse for problemet, men han anbefalede mig at kontakte samsung, fordi deres samsung mand var på barsel. Jeg nævnte, at det var et problem man kunne læse om på nettet, at andre også havde fået byttet deres laggy s22 serie.. men det kunne man ikke helt regne med, sagde han
--
#8 Nu siger det heller ikke ret meget, at man kan læse om det på nettet. Du kan læse om masser af problemer med iPhone 13 også, hvis du specifikt søger på det. Ja, det kan du sådan set med alle telefoner.
Forstår selvfølgelig godt, at det er frustrerende hvis du har fået en mandagsmodel. Min egen S22 Ultra kører heldigvis som den skal.
--
Jeg har også S22 Ultra. Og ja. Har samme problemer.. Der var også problemer med internettet i første dage. Heldigvis ikke mere. Men fryser i sær ved afspilning af videoer osv.. Er for dovn til at ringe/sende til garanti osv.
--
#9 Jeg er ikke helt uenig med dig, men det er dog overvældende med reviews af 22 Ultra som nævner problemet.
https://youtu.be[...]
Jeg har også haft 22+ i et par uger, her var der ingen problemer.
--
Det eneste lag jeg har på min er måske en eller to gange om ugen så er der lige et sekund hvor den fryser, som regel når jeg skifter mellem apps eller lignende, aldrig når jeg bruger en app eller ser video. Resten af tiden er der ingenting.
Eneste jeg synes er ringe på den er fingeraftrykslæseren, nok fordi den sidder under skærmen. På min gamle (OP6) sad den bag på og var lynhurtig. Den på S22 føles langsommere og mere upræcis.
--
Klik her for evig lykke: http://chipsguiden.dk[...]
Klik her for HOL Bladet: http://chipsguiden.dk[...] #11 De fleste er med den gamle software, så ikke brugbare for nutidig ydelse.
--
5950X|Crosshair VIII Formula|64GB RAM
ASUS3090STRIX-OC|PG279Q
980 PRO 2TB|970 EVO+ 2TB|Samsung 860 PRO 2TB
2xSamsung860 QVO 2TB|Corsair AX1600i
#13 Det er sandelig et problem efter seneste update - ellers havde jeg skam ikke returneret den :)
--
Til jer som har fået jeres telefon byttet.... hvordan gjorde I? Hverken Yousee eller Samsung vil hjælpe. De mener ikke, at telefonen fejler noget, uden at have kigget på den, selvom telefonen stadig føles som et 2010 produkt.
--
#15 Min var ved Telenor, så jeg benyttede mig jo bare af de 30 dage fortrydelsesret som Telenor tilbyder.
Jeg ved ikke under hvilke betingelser du har købt din.
--
#15
Ja.. der har jeg nok været lidt dum. Jeg har bare gået og forventet at der måtte komme en software opdatering som ville fikse problemet. Så min mobil er faktisk en måned og et par dage gammel.
--