Jeg havde ofte de samme problemer den gang jeg selv ejede et par Sonos højttalere.
Syntes ofte at det lod til at være netværks-relateret, men det hjalp dog ikke, at genstarte hverken højttalere eller router.
Det eneste der hjalp mig, var en komplet reset af højttalere, og nogle gange at slette app´en og installere den på ny.
Men nu er det ivel kke sådan, at du har fået slået wifi fra, på den enhed du prøver at oprette forbindelse fra?
--
Bruger du tilfældigvis din udbydes egen router og ikke en ekstern?
Mange ISP'er har upnp slået fra som default hvilket kan give nogle issues.
--
Den nye Sonos app virker kun med nyere sonos enheder. Du kan prøve at downloade sonos S1 appen og se om dine enheder dukker op der.
--
Asus Strix GTX 970 - Asus Gryphon Z87 - Intel i5-4670k - Corsair AX760 - Corsair Vengeance 8GB
Den gamle play:5 virker ikke i den nye app, hvis det er den du har.
Play:1 virker dog fint i den nye
--
Nå men fandt så ud af at som i også skrev at det kun s1 der virker.
Men det driller stadig.
har prøvet at tilknytte dem via Ethernet men så snart jeg rykker dem og den burde være på wifi, så kan den ikke finde den på netværket.
--
--- 9700k @5,2--- Strix RTX 2080 ---
Jeg oplevede det samme. I mit tilfælde var det fordi min sonos kun vil forbinde til et 2,4 ghz netværk og når min telefon er på 5ghz kan den ikke se sonos. Hvis jeg skifter telefonen til at være på 2,4 ghz virker det fint.
--
Asus Strix GTX 970 - Asus Gryphon Z87 - Intel i5-4670k - Corsair AX760 - Corsair Vengeance 8GB
Ved seneste opdatering crasher app'en så snart den åbnes.. billige lort og Sonos er ligeglad. Køber aldrig det skrammel igen.
--