Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Samsung soundbar - Ingen lyd

Af Monster Nørd *HyPe* | 25-11-2023 17:36 | 863 visninger | 4 svar, hop til seneste
Jeg kæmper med min Samsung HW-Q64B soundbar, som er tilsluttet et LG C9 OLED TV. Den har virket fint i en længere periode, men pludselig en dag kom der intet lyd ud af den. Den er tilsluttet via HDMI ARC, men jeg har også prøvet at tilslutte den via Bluetooth. Jeg har prøvet at forbinde min telefon til den via Bluetooth, og heller ikke her kan jeg få lyd igennem soundbaren. Jeg har desuden forsøgt at resette den, samt med et andet HDMI kabel til TV’et. Jeg har også gennemgået indstillingerne på TV’et, men også uden held. Intet virker. Gode råd modtages med kyshånd :)
--
#1
Fuller 8900
Monster Supporter
25-11-2023 19:03

Rapporter til Admin
Hvis den ikke virker via bluetooth ville mit bedste bud være at den er defekt.. hvis det kun var via hdmi var det måske en hdmi port, eller indstillinger, men hvis det er alt tyder det jo på det er en forbindelse til højtalerne som er defekt :( Ville prøve at reklamere den, er det evt aux indgang eller andre analoge indgange ?
--
#2
*HyPe*
Monster Nørd
25-11-2023 19:07

Rapporter til Admin
Jeg frygter desværre også at den er defekt :( Den eneste tilslutningsmulighed udover HDMI og Bluetooth, er optisk. Det må jeg hellere lige prøve før jeg opretter en RMA sag.
--
#3
Comicsdk
Giga Nørd
25-11-2023 19:24

Rapporter til Admin
Jeg var nødt til at rejse mig fra sofaen og gå over for at tænde PC'en da jeg læste dit indlæg. (HOLs vidunderlige reklame for skrabelodder, smadrer fuldstændig anvendeligheden af sitet på mobile enheder, tak HOL...) Din enhed har virket i en længere periode og været træls gennem den sidste periode? Tjek. Min billige Samsung HW-et eller andet model satte også ud, sommetider hjalp et hard reset, så begyndte den at skrue op for lyden selv, så faldt den ud hele tiden. Den virkede sporadisk med BT og sporadisk med optisk og jeg var sporadisk tilfreds med den. Så gik jeg i gang med at læse side op og side ned hvor Samsung-ejere beskriver samme oplevelser. Da jeg havde forsøgt mig med et par trick, blandt andet disablede jeg controlleren så den ikke kunne skrue op, i det mindste - gav jeg op og smed l*rtet i storskrald. Jeg må sige at den mest tilfredsstillende oplevelse med den enhed, var at kaste den hårdt ned i fliserne i skraldeskuret. Hvad kan du bruge det til? Ikke så meget. Køb rigtig "rent" kablet lyd eller ignorer min kommentar. Men for Odins skyld, lad være med at forære Samsung flere penge.
--
Sidst redigeret 25-11-2023 19:29
#4
*HyPe*
Monster Nørd
25-11-2023 20:15

Rapporter til Admin
Fy for en skefuld! Det giver mig ikke de store forhåbninger til at kunne løse problemet. Det er første gang jeg hører om så dårlig en oplevelse med Samsung soundbarer. Jeg havde ellers tjekket flere reviews før jeg købte (i juli). Men jeg forsøger at sende den til RMA gennem Compumail. Det bliver nok bare op ad bakke, da jeg ikke har org. emballagen :(
--

Opret svar til indlægget: Samsung soundbar - Ingen lyd

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning


ANNONCE