Det er meget i overkanten. Du kan roligt ringe ind og klage, og især med en så dyr skærm!
--
Ja den er hel gal - er selv certificeret Dell tekniker, så der ikke nogen tvivl der!
--
øhh ? just love sweet lemon juice :)
#1 Synes også det virker ekstremt.
Men er det lettest direkte hos Dell eller via forhandler (komplett)?
Nogle med erfaringer?
--
*GA-Z68X-UD7-B3*i7-2600K*ASUS 580 directcuii*ForceGT*
*8GB 1600Mhz HyperX*Corsair HX850W*Corsair H100
*CM Quickfire MX Blue*
En på edbpriser er der en der skriver "Jeg har tidligere sværget til Samsung, og min seneste var en 24SA850. Dell'en er længder bedre på både farvegengivelse, backlight bleed og ergonomi."
Han må have haft noget rigtig ondt bleed på den samsung skærm hvis det skulle være længder bedre på den dell set ud fra din af.
Det ser ikke nice ud og til 4k er det helt galt.
--
Mvh. Mr. WoLF
Mail = fjern "del" x 2
Der er vel ikke andet for end at returnere den så :(
Død ærgeligt når det nu er en skærm til 4k..
Så må jeg finde ud af, om komplett eller dell er hurtigst.
--
*GA-Z68X-UD7-B3*i7-2600K*ASUS 580 directcuii*ForceGT*
*8GB 1600Mhz HyperX*Corsair HX850W*Corsair H100
*CM Quickfire MX Blue*
Mon ikke du kan få Komplett til at sende dig en ny og så kan de selv rode med den anden
--
Ring til Dell - de dispatcher med replacement på servicetag så du ikke skal undvære skærm .
Det en del af de 3 års premium som følger med U serien!
--
øhh ? just love sweet lemon juice :)
Har lige ringet til Dell. De sender en kurer ud med ny skærm allerede i morgen.
Den gamle bliver afhentet dagen efter jeg har modtaget den nye :-)
Så må vi se hvordan det forløber sig.
- Indtil videre er det yderst positivt.
--
*GA-Z68X-UD7-B3*i7-2600K*ASUS 580 directcuii*ForceGT*
*8GB 1600Mhz HyperX*Corsair HX850W*Corsair H100
*CM Quickfire MX Blue*
#8 Man kan sige meget om Dell, men servicen fejler fandeme ikke noget :-)
--
I5-2500K 4.5 GHz, 8GB DDR3 1600 MHz Vengeance, Bitfenix Prodigy Gigabyte GTX 670, OCZ Solid 3 120GB, Asrock Z77E-ITX, CM 600w Silent Pro Gold.
Hej csbc,
Jag heter Emma och arbetar på Dell. Jag beklagar att du har problem med din skärm, men det glädjer mig att ni redan fått hjälp av vår support och att ni ska få en ny skärm levererad till er. Skulle det mot förmodan uppstå fler problem är du mer än välkommen att kontakta mig på e-mail:
[email protected] så ska jag se vad kan göra för dig.
Med vänliga hälsningar,
Emma Croona
Dell | Social Media & Communities Professional
Följ oss på Twitter: @DellLyssnar
--
Karina Hansen
Dell Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @Delllytter Jeg har lige modtaget den nye skærm i dag - men ved ikke om jeg skal grine eller græde. Den ryger retur igen..
http://imgur.com[...]
--
*GA-Z68X-UD7-B3*i7-2600K*ASUS 580 directcuii*ForceGT*
*8GB 1600Mhz HyperX*Corsair HX850W*Corsair H100
*CM Quickfire MX Blue* Træls kan huske da jeg skulle gennem 5 samsung skærme før jeg fik nr. 6 som virkede som den skulle.
--
Mvh. Mr. WoLF
Mail = fjern "del" x 2
12# been there. Done that.
--
X79-UD5 - i7 3820 @ 5.0ghz - 32GB RAM - GTX 690 - Vertex 4 240GB RAID0 - 3x2 TB WD - GX750 Watt - Corsair 800D - Costum vandkøling
#12 Tjah, gid jeg kunne sige det samme. Har en 3 år gammel Samsung 30" skærm som er udgået, og nu kan de ikke skaffe løsdele til den :(
--
Puls er en bonus!
At købe en ordentlig skærm idag kan godt tangere noget nær helvede,er selv rystet over de mange halvdefekte skærme der blir sendt ud til forbrugerne.Og så er IPS ophøjet til en gang kejserens nye klæder,de fleste af dem,i økonomiklassen,stinker så det gør noget,har haft med dem at gøre siden 2004,og de er desværre ikke kommet ret langt siden..
--
Leth: "Byen er berømt for sin produktion af hårnåle"
Mader: "Dér må jeg hen".
Hej Csbc,
Jag beklagar detta. Har du varit i kontakt med vår support igen?
Mvh/ Emma
--
Dell Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @Delllytter
Well det er lidt det samme med PSU'er og coilwhine... Det kan vi velsagtens takke de minimale marginaler som markedet arbejder under nutildags for. :P
--
Fun: 3770K, Z77Sbrtooth, GTX Titan, 8GB Vengeance, 160GB SSD, 750W XFX Black, 30" Dell U3011
Work: MacBook Pro Retina + ASUS N55SF
#16
Hej Emma.
Jeg har endnu ikke haft kontakt til Dell support, angående den nye skærm. Den første skærm skal først afhentes af UPS.
Inden jeg kontakter jeres support, vil du så vurdere den nye skærm til at have for meget bleeding?
--
*GA-Z68X-UD7-B3*i7-2600K*ASUS 580 directcuii*ForceGT*
*8GB 1600Mhz HyperX*Corsair HX850W*Corsair H100
*CM Quickfire MX Blue*
#18 kort ja! Ind med den!
--
øhh ? just love sweet lemon juice :)
#15
"Og så er IPS ophøjet til en gang kejserens nye klæder"
Ja, helt klart. Det er jo virkelig svært at bevise fordelene ved IPS ift. f.eks. TN-paneler..
At Dell ikke har styr på deres kvalitetskontrol er en anden sag.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Da jeg returnerede skærme til Komplett fik jeg pengene 2 hverdage efter jeg afleverede dem, så de er hurtige :-)
--
i5 3570k - 8GB Corsair Vengeance - 2x 120GB Biwin A816 SSD - MSI GTX 670 - Dell U2711
Hej,
Jag vågar inte avgöra det, då det inte är mitt specialområde, men kontakta supporten och maila in bilderna så hjälper de dig. Skulle du inte vara nöjd med deras lösning är du mer än välkommen att kontakta mig här igen.
Mvh/ Emma
--
Dell Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @Delllytter
Har lige ringet til Dell supporten og sendt dem mit billede fra #11.
De vurderede skærmen til ikke at have for meget bleeding, hvilket kommer bag på mig.
Blev forklaret at denne model var kendt for at have meget bleed og blev i stedet anbefalet en 2711, som ikke skulle have samme problem.
- Der blev brugt ordet 'by design'.
Må overveje om den skal retur til Komplett, eller om jeg beholder den.
Synes det er brand-ærgerligt, når det er en skærm til kr. ~4100,-.
--
*GA-Z68X-UD7-B3*i7-2600K*ASUS 580 directcuii*ForceGT*
*8GB 1600Mhz HyperX*Corsair HX850W*Corsair H100
*CM Quickfire MX Blue*
Du fik ikke tilbudt en U2711 men bare at købe den?
U2711 står til ca. 500 mere og har den mindre bleed så var det måske en ide´ at kaste lidt penge i og få den så hvis det er muligt.
Men det vil sige der er rigtig mange dell skærme ude med rigtig meget ondt bleed og slev skærme til 4 og 5k er hårdt ramt så jeg vil ikke link til nogle dell skærme mere.
--
Mvh. Mr. WoLF
Mail = fjern "del" x 2
Jeg har sendt u2713'ner tilbage for mindre bleending!
Selvfølgelig skal man ikke acceptere så store ud svingninger på en skærm som er designet til grafisk arbejde.
Jeg ville sende skidtet retur og så give Dell en dårlig anmeldelse på Trustpilot.dk
Kan kun sige, at erhversafdelingen blot siger "Den er fin, vi sender en ny til du er tilfreds"
--
øhh ? just love sweet lemon juice :)
#24 Problemet er at Dell ikke har den på lager hos dem. - Så de kunne af gode grunde ikke tilbyde mig den i bytte.
Hvad supporten fortalte, så har mange af Dells nye paneler meget bleeding, som de tydeligt kan ses på mine billeder (google for endnu flere).
#25 Det var erhvervsafdelingen jeg havde fat i.
(Den er købt på medarbejderordning).
Men det er nok ikke noget problem, at sende den til komplett, bare jeg selv betaler fragten..
--
*GA-Z68X-UD7-B3*i7-2600K*ASUS 580 directcuii*ForceGT*
*8GB 1600Mhz HyperX*Corsair HX850W*Corsair H100
*CM Quickfire MX Blue*
Hvordan er det overhovedet til at vurdere bleed udfra de billeder? der er jo ingen reference..
Hvis det er taget i et totalt mørkt lokale med 1 minuts lukkertid er det jo en vældig fin skærm.
Den første ser naturligvis skidt ud (det meget lyse område ift mængden af bleed i det modsatte hjørne), men den anden kunne sagtens være fin.. eller elendig ;)
--
#27 Hvad mener du med 1 minuts lukkertid?
--
*GA-Z68X-UD7-B3*i7-2600K*ASUS 580 directcuii*ForceGT*
*8GB 1600Mhz HyperX*Corsair HX850W*Corsair H100
*CM Quickfire MX Blue*
#20 @sarkasme,du skal da være mer end velkommen til at berette om alle fordelene..Selv har jeg inden for de sidste 3 mdr returneret 2 skærme,den ene med e-IPS,den anden med AH-IPS panel,de er begge sammenlignet med min S-IPS fra 2004,og en random Philips med TN panel.Det er ud fra det jeg skriver som jeg gør;)
--
Leth: "Byen er berømt for sin produktion af hårnåle"
Mader: "Dér må jeg hen".
#0
Jeg modtog min U2713HM 2 dage siden, og bleeding på den var ligeså ekstrem som den du har billed af så jeg valgte bare at sende den retur. Det er faktisk næsten præcis samme sted min skærm havde bleeding :p
--
Intel i7 3770K - ASUS SABERTOOTH Z77 - ASUS GTX 680 DirectCUII TOP - 8 Gb Kingston HyperX 2400Mhz - Corsair TX850W - 128GB SSD + 1TB HDD
#29
Uhm, det er flot, men hvad var problemet og hvilke skærme er der tale om? Indtil videre har du ikke sagt noget man kan bruge til noget..
TN er noget lort når det kommer til farver og betragtningsvinkler. Sådan har det altid været, og sådan er det stadig.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hej igen cscb,
Då du inte köpt skärmen direkt av oss kan jag dessvärre inte ta skärmen i retur, utan du bör istället vända dig till din återförsäljare. Har du andra frågor eller synpunkter får du gärna återkomma till mig här eller maila mig till:
[email protected].
Mvh/ Emma
--
Dell Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @Delllytter Hejsa..
Har selv en U2713HM, og er ikke selv irriteret over backlight bleeding, men blev alligevel lidt nysgerrig nu jeg så så mange med problemer.
Har taget en håndfuld billeder, og kunne godt tænke mig at høre jeres indtryk.
http://imageupper.com[...]
Personligt synes jeg det er svært at vurdere, da jeg får 5 forskellige versioner, blot ved at ændre vinklen og afstanden jeg tager billedet på(bruger godt nok også forskellige referencebilleder), så synes måske det kan virke en smule "for simpelt" blot at vurdere det ud fra billeder? Eller er jeg bare dum? :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #33 Jeg ville tage udgangspunkt i billed nr. 2. Det er taget lige på som mine billeder. Din skærm ville jeg vurdere som yderst acceptabel. Men ja, det er svært at vurdere på billeder, desværre :(
--
*GA-Z68X-UD7-B3*i7-2600K*ASUS 580 directcuii*ForceGT*
*8GB 1600Mhz HyperX*Corsair HX850W*Corsair H100
*CM Quickfire MX Blue*