Yeah, det er der flere producenter der gør. ASUS, Dell, Lenovo, HP med flere.
Man kalder det egentlig en swap-service men det er normalt ikke en midlertidig skærm du får, men en erstatning. Den skærm du får er med al sandsynlighed ikke ny, men refurbished.
De kommer ud til dig med en skærm de har repareret for en anden kunde tidligere. Din skærm bliver repareret og sendt til en kunde i samme situation som dig, og sådan kører det ellers.
Det ER smart, og det er god service.
Men Komplett kunne have scoret billige point på at oprette og koordinere det for dig. Det må de jo så bare gå glip af. Thumbs up til Asus!
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0
hatten af for det, det er alligevel god service.
Jeg har kun haft oplevet det samme på hvad der egentlig er mere professionelle/office produkter.
--
~Man skal ikke kaste med tændstikker når man selv bor i et gashus~
Har også set flot brokke sig over den service fordi det ikke er et nyt produkt man får.
Kan stadig huske da jeg for mange år tilbage havde en 19" Samsung crt skærm som blev byttet på den måde 6 gange før der kom en som ikke havde fejl
--
#2 eg chattede faktisk med Komplett; og jeg kunne sagtens sende den ind til dem og de ville så lave RMA sagen hos ASUS. Men hvis jeg ønskede at gøre det hurtigere kunne jeg gøre det selv;) De tilbød faktisk at gøre det for mig i al fairness;)
Synes i hvert fald konceptet er godt - og jeg er selvfølgelig indforstået med jeg ikke får en ny skærm - min egen er jo også slidt og 1½ år gammel :)
--
Jeg har oplevet samme service med to ASUS laptops (en for 3-4 år siden og en for 5-6 år siden). Den ene var endda gået et par uger over garantidatoen (som var 36 måneder, fordi det var deres high-end laptops).
Jeg var også imponeret. Jeg synes det er en god service.
--
[Mere] Kaffe, net-etikette & saglighed
[Mindre] Skjult reklame, aggressivitet & biased input.
Asus er top. De går oprigtigt op i service.
--