Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Computerskærme
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

ASUS 1½ gl. skærm RMA

Af Megabruger SirMogensen | 15-02-2022 16:20 | 1155 visninger | 7 svar, hop til seneste
Hej Må lige dele min oplevelse med ASUS RMA. Jeg har en 1½ år gammel ASUS skærm, der ikke virker og opretter derfor en RMA sag med guidance fra Komplett.dk hvor skærmen er købt og bliver ledt herind: https://eu-rma.asus.com[...] Efter oprettelse af sagen er proceduren, at de kommer og afhenter min skærm på min bopæl og samtidigt leverer en midlertidlig skærm, da den tager den defekte retur. Der gik i øvrigt ikke mindre en to arbejdsdage med det. Jeg synes virkelig det er god service - en service jeg ikke havde forventet. ASUS thumps up herfra.
--
#1
Kristina
Giga Nørd
15-02-2022 17:06

Rapporter til Admin
Dejligt at høre om en god oplevelse.
--
Nuff' said: http://xkcd.com[...] Hvis du mangler Dropbox, kan du bruge mit link = 500 MB ekstra data hver :) https://bit.ly[...]
#2
ToFFo
Guru
15-02-2022 18:17

Rapporter til Admin
Yeah, det er der flere producenter der gør. ASUS, Dell, Lenovo, HP med flere. Man kalder det egentlig en swap-service men det er normalt ikke en midlertidig skærm du får, men en erstatning. Den skærm du får er med al sandsynlighed ikke ny, men refurbished. De kommer ud til dig med en skærm de har repareret for en anden kunde tidligere. Din skærm bliver repareret og sendt til en kunde i samme situation som dig, og sådan kører det ellers. Det ER smart, og det er god service. Men Komplett kunne have scoret billige point på at oprette og koordinere det for dig. Det må de jo så bare gå glip af. Thumbs up til Asus!
--
Handels stats: Samme bruger i 18 år. B/W liste score: +31/-0
#3
Langi
Nørd
15-02-2022 18:23

Rapporter til Admin
hatten af for det, det er alligevel god service. Jeg har kun haft oplevet det samme på hvad der egentlig er mere professionelle/office produkter.
--
~Man skal ikke kaste med tændstikker når man selv bor i et gashus~
#4
Mr. WoLF
Guru
15-02-2022 18:29

Rapporter til Admin
Har også set flot brokke sig over den service fordi det ikke er et nyt produkt man får. Kan stadig huske da jeg for mange år tilbage havde en 19" Samsung crt skærm som blev byttet på den måde 6 gange før der kom en som ikke havde fejl
--
#5
SirMogensen
Megabruger
16-02-2022 10:30

Rapporter til Admin
#2 eg chattede faktisk med Komplett; og jeg kunne sagtens sende den ind til dem og de ville så lave RMA sagen hos ASUS. Men hvis jeg ønskede at gøre det hurtigere kunne jeg gøre det selv;) De tilbød faktisk at gøre det for mig i al fairness;) Synes i hvert fald konceptet er godt - og jeg er selvfølgelig indforstået med jeg ikke får en ny skærm - min egen er jo også slidt og 1½ år gammel :)
--
#6
Lindquist
Super Nørd
16-02-2022 11:14

Rapporter til Admin
Jeg har oplevet samme service med to ASUS laptops (en for 3-4 år siden og en for 5-6 år siden). Den ene var endda gået et par uger over garantidatoen (som var 36 måneder, fordi det var deres high-end laptops). Jeg var også imponeret. Jeg synes det er en god service.
--
[Mere] Kaffe, net-etikette & saglighed [Mindre] Skjult reklame, aggressivitet & biased input.
#7
chichu
Juniorbruger
16-02-2022 20:22

Rapporter til Admin
Asus er top. De går oprigtigt op i service.
--

Opret svar til indlægget: ASUS 1½ gl. skærm RMA

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning