Har de noget bevis for det er fysisk skade?
--
At der ikke er nogen skade på kassen, beviser vel ikke om der er sket en skade hjemme hos dig?
--
Mvh
Fc Junkies
Er der nogen fysiske skader på skærmen der kunne godtgøre den fejl du oplever?
jeg ved ikke hvorfor servicecenteret har fået boner på over en kasse (???) uden skader…
lyder som en tur i klagenævnet, hvis du er temmelig sikker på du ikke selv har foresaget fejlen:
https://naevneneshus.dk[...]
--
I am a signature virus, please copy me to your own sig to help me spread.
--
Sidst redigeret 08-09-2021 20:28
Forhandlere og deres værksteder snyder og bedrager desværre. Har selv oplevet det first hand.
https://www.hardwareonline.dk[...]
Her var det Dustinhome.dks værksted der totalt smadrede mit TV og så beskyldte de mig for at have smadret det. Dustin afviste min RMA med at det var en transportskade (antager at værkstedet har fortalt det til Dustin). Men da TVet ikke var sendt til RMA i en godkendt kasse, så ville Dustin ikke fække (ej heller Bring), men jeg havde sendt TVet til RMA i samme kasse som Dustin sendte sendte det til mig i da jeg købte det!
Jeg måtte have sagen igennem FKN, hvor de havde en sagkyndig ude og kigge på mit TV. Heldigvis havde jeg stadig kassen, og her kunne den sagkyndige konstatere at kasse var intakt der hvor TVet var smadret - ergo kunne det umuligt være en transportskade.
Så man er desværre nødt til at dokumentere ALT på billeder og video, ALT.
--
Ryzen™ 5600x | MSI B550m Mortar™Wifi | MSI Gaming X™ 6700 xt
2x8 GB Corsair 3200 MHz | Noctua NH-U12A
Corsair RM750 v2 | WD Black™ M.2 500 GB Du kan ligeså godt forberede dig på en sag i FKN.
Compumail/DCS er et skodfirma (et og samme firma, DCS er deres erhvers afdeling/RMA mellemmand), og bor du ikke i nærheden så du kan møde fysisk op og brokke dig, eller er kunde hos DCS, så fusker de gerne alt de kan.
--
@BenOver, nej jeg er helt sikker på at der slet ikke var noget fysisk skade på skærm.
@BoreBissen og @Cocio21... Ja det må jeg vel forberede mig på. problem vil nok være, at jeg ikke rigtigt taget billeder eller videoer af skræmen, før jeg sendte den. :(
--
Det bliver en ord mod ord situation, så som andre siger, synes jeg du skal forberede din sag allerede nu, og høre FKN's vurdering af hvorvidt du skal bede om varen retur.
Har værkstedet sendt dig billeder af denne påståede fysiske skade? Skriver de noget om hvad den fysiske skade er?
"The issue it's sent in for..." - Jamen hvilket issue er det? At skærmen viser de grønne prikker? Eller er det noget nyt?
Der skal flere billeder til. Du må bede dem sende billeder af de fysiske skader de mener skærmen har fået. Der må jo være noget synligt fysisk skade, hvis de kan se det uden at adskille skærmen.
Vi vandt Borebissens sag, og jeg håber vi også kan vinde din. Med gode råd herfra, og hjælp fra FKN håber jeg sagen ender i din favør. Men det afhænger lidt af de billeder de sender af den påståede fysisk skade. Og hvad skaden er.
--
- Indsæt signatur -
--
Sidst redigeret 08-09-2021 21:17
#6 Det burde heller ikke være således, men efter at have været i en sådan situation så optager jeg både billeder og video fremadrettet.
Og for at det ikke skal være løgn, så har jeg også dårlige erfaringer med Compumail.dk Havde en defekt laserprinter, hvor den ikke registrerede tromlen. Pga. dette ville jeg oprette en RMA sag hos dem. Dette blev dog afvist af Compumail med den begrundelse at tromlen ikke er en fast bestanddel af printeren. Dette forstod jeg ikke noget af, tog kontakt til FKN der sagde at tromlen selvfølgelig er del af printeren. Så der løj de mig direkte op i ansigtet.
Gad ikke gøre mere ud af det, undgår bare at handle med dem.
--
Ryzen™ 5600x | MSI B550m Mortar™Wifi | MSI Gaming X™ 6700 xt
2x8 GB Corsair 3200 MHz | Noctua NH-U12A
Corsair RM750 v2 | WD Black™ M.2 500 GB
#7 De har slet ikke sendt nogle billeder eller noget. Jeg har taget kontakt til Compumail og har bedt dem om at sende billeder om de fysiske skader.
--
Man skal aldrig bedømme en butik før man har været gennem en RMA hos dem
--