Til RMA med den. Ser ud til at det er en HW defekt og ikke software relateret. Men du kunne evt. lige forelægge sagen for købsstedet, inden du afleverer den.
EDIT: går udfra at du mener lodret? ;)
--
Slettet jfr GDPR
--
Sidst redigeret 22-12-2017 19:11
#1 ja, mener lodret. Hvad får dig til at sige, det er hardware fejl?
--
#2 Har set flere grafikkort, hvor samme fejl var opstået. Om det har været grafikkortet eller GPU'en, ved jeg dog ikke.
--
Slettet jfr GDPR
RMA med den. Det er et dårligt panel eller lodning
--
______/\___\o/_____A SHARK!!
BY LANGE - GGW.DK - Netparty i nordjylland!
Det er en dårlig forbindelse i enten selve skærmen eller panelet der styrer skærmen. Ikke noget du selv kan fikse. Snak med købsstedet.
--
FFHAU!
This is 2017, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse.
Ok, den ryger til RMA efter nytår.
--
#0
Hvor mange vandfald ar du naer dig ? ;)
ja det lginer klart en hardware fejl og det er omkring skaermen.
send dne til rma men mind dem om at fejlen ikke altid er til stedet
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury Helt klart fejl, send lortet tilbage.
Havde selv en sony vaio med samme pixel, min var dog præcis i midten :D
Og det var skærmen, for når jeg smed hdmi stik i og over på en ny skærm så var stregen der ikke ;)
--
Sikkert et dårligt kabel hvis det kommer og går, evt reseat af kablet. Kommer dog an på hvor fingernem du er. Men det er rimeligt nemt når man kender bærbare og deres opbygning
Prøv at trykke lidt på skærm bezel nede i bunden, hvis der sker noget der så er dem sikker på at det er kablet om det sidder dårligt eller er i stykker... Well..
--
Skal jeg betale for fragten til RMA, eller plejer butikken at betale?
--
Butikken plejer at sende dig en retur label.
--
Det jeg ikke dør af, gør mig kun stærkere!
Tror i det er muligt at få den ombyttet til en anden, da den kun er 1 mdr gammel?
--
#13 kort svar nej
de har ret til rep
--
Imac 27 5K-Iphone 6x og ipad air.
https://taenk.dk[...]
Har lige søgt lidt selv. Betyder det her, at jeg kan bestemme, om den skal ombyttes eller repareres:
Du bestemmer - men forhandleren kan sige nej
Købeloven giver dig ret til at reklamere over en vare, som du har købt. Du kan eksempelvis få ombyttet eller reparereret varen, hvis den har fejl eller mangler. Som udgangspunkt er det dig, der bestemmer, om fejlen ved din vare skal løses ved en reparation eller ved at bytte varen til en ny.
Sælgeren kan dog i visse tilfælde sige nej til dit krav om ombytning eller reparation.
Sælgeren kan for eksempel afvise at bytte din vare til en ny, hvis dit ønske er umuligt at efterkomme, eller hvis forhandleren kan dokumentere, at det give uforholdsmæssigt store omkostninger at bytte varen til en ny, frem for at reparere den.
Det er sådan jeg læser det?
--
Nu har jeg kontaktet Føniks. De henviser til producenten og en reparation. Kan det virkelig være rigtigt?
--
Ja sådan er det
de giver dig da ike bare en ny
skal selfølgelig tjekkes og kunne jo
også være din egen fejl.
sådan er regler og ikke en gavebod
--
Imac 27 5K-Iphone 6x og ipad air.