Har du prøvet at ringe på: 8988-1536? Der er åbent ml 9-17 så vidt jeg husker..
--
#1 - tak for hjælpen. Men ja jeg har prøvet det og får kun at vide at "the number you have called is busy" og så mister man forbindelsen igen.
Syntes det er enorm dårligt af Lenovo med den rma - især til en bærbar til 20.000 + kr.
--
#2 Har tidligere prøvet det samme, men bare prøv igen efter en halv times tid, det har i al fald gjort at jeg kunne komme igennem de gange jeg har haft brug for dem. Alternativt så prøv evt: 7010-5150 som så vidt jeg husker er support til Think-serierne :)
--
#3 Tak for hjælpen - nummeret var dog lukket og blev henvist til første nummer.
Aldrig mere en Lenovo pc - selv om den har været fed ;)
--
Jeg har lige prøvet og jeg kommer fint til deres telefon menu når jeg ringer til 89881536
Får du ikke fat i deres telefon menu?
--
Jeg kommer også fint igennem på 89881536 og får telefon-menuen..
--
Vi bruger deres ticket system på
https://www.managedtechnicalsupportaccess.com[...]
Om det kun er gældende for erhverv, ved jeg dog ikke.
Så kommer der en onsite supporter ud, for en virksomhed der har valgt at tage vores RMA sag.
Måske du kan bruge din Warranty status til noget i Lenovo Companion? Hvis du kan komme ind i PCen.
--
i7 6700K - ASUS 970GTX - 500GB Samsung Evo - 8GB 2666MHz Fury - Z170A tak for hjælpen - så kom jeg igennem ;)
--
#8 Hvordan? hvis vi skal også bruge rma.
--
Der bør tages forbehold for stavefejl. Send mail evt for kontakt
Man burde kunne ringe til hvilket som helst firma der er service partner med Lenovo og lave en sag igennem dem: ATEA / Neisa Danmark / Infocare måske.
--