Okay, jeg skal prøve at fatte mig i korthed, og samtidig så det er til at forstå.
Min kone har en Macbook Air fra 2014 august. Det sidste års tid har hun og jeg oplevet en underlig lyd inde fra den lille bærbar, og har forsøgt at sende den til rep. i Elgiganten tre gange.
Lyden lyder som en transistor eller noget lignende, som virkelig er irriterende at høre på i længden. Så meget at til en eksamen på universitet, var det decideret pinligt for hende, da den larmede så meget. Vi har forsøgt at sende den til rep 3 gange. Således er det forløbet:
1 reparation = De kunne ikke finde nogen fejl og forsøgte en formatering af mac'en (havde jeg selvfølgelig prøvet inden). Forklarede dem tydeligt problemet, men det forstod så ikke.
2 rep. = Forklarede jeg dem, som ved første reparation, at det er i perioder lyden er der, men især når den er stresset.
Der gik lige præcis ikke mere end 2 dage, så var lyden tilbage.
3 rep. = Vi sagde som ved de to tidligere indsendninger, og deres tilbagemelding var at de mente ikke de kunne finde nogen fejl.
Jeg informerede om at vi ville stå her med det samme det, hvis det ville komme igen. Så sagde den "rare" medarbejder at de ikke kan finde fejl, og de i princippet skulle tage penge for at få sendt den ind til reparation.
Men hvad fanden skal man gøre, når vi tydeligt kan høre en fejl og fejlen stadig er der?
Optagelsen af fejlen, har jeg bedt hende om og vil hun gøre så snart det lige kan lade sig gøre.
MEN MEN MEN.
Nu er der jo gået over to år og garantien er udløbet. Er det bare too bad for os nu? Eller er garantien forlænget i forbindelse med reparationen ved anden gang.? Har vi overhovedet en chance for at kunne få lavet den skide bærbar nu?
Er der ikke nogle regler, da denne fejl har været tydelig for hver gang vi har afleveret den til reparationen og de faktisk aldrig har lyst problemet.?
Nogle gode ideer.
På forhånd tak!
--
Intel Core i5 2500K @ 3.30GHz - 8,00 GB Dual-Channel DDR3 @ 686MHz - ASUSTeK P8Z68-V PRO GEN3 - Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 - 112GB OCZ SSD