Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
At handle på Komplett.dkAf Gæst Sophie | 30-12-2014 14:08 | 3256 visninger | 48 svar, hop til seneste
Hej :)
Jeg står og skal købe en ny gaming laptop, og er faldet pladask for MSI GE60 2PE-modellen.
Den opfylder alle mine behov og ligger inden for mit budget. Den ser ud til at være billigst hos Komplettt.dk
(Hvis nogen har personlig erfaring/anmeldelse af denne laptop hører jeg meget gerne om det! Jeg er klar over at mange på dette forum er helt tossede med MM Vision og at jeg får bedre specs for pengene der.. Men min kæreste har laptop derfra og jeg kan slet ikke have deres laptops, kanterne er alt for skarpe og gør ondt i håndleddene ;) de duer nok kun til store mandehænder)
Mit spørgsmål går på, hvad jeres erfaring er med at handle hos Komplett.dk?
Føniks computere i København kender jeg på forhånd, men de har ikke den laptop på lager.
Jeg kender ikke rigtig komplett.dk og Trust Pilot har meget blandede anmeldelser.
Jeg vil gerne være helt sikker på at få hjælp, hvis jeg får en computer med en skade. Har været et ret trælst forløb igennem med Shark Gaming, og det magter jeg simpelthen ikke én gang til. Derfor bliver computeren købt et andet sted, og Komplett.dk ser ud til at være billigst.
Hvad er jeres erfaring med at handle hos dem?
På forhånd tak :)
Mvh.Sophie --
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
TRor ikke du finder bedre service eller behandling andre steder. -- Top nørd med en tilfreds kone : sådan da hehe Jeg har handlet der flere gange, herunder har jeg returneret en vare og fik pengene igen uden besvær. Deres support er også meget hjælpsomme. Køber gerne derfra igen. -- Weee... jeg handler stor set kun ved komplett, og giver gerne lidt mere hvis de er dyre med den ting jeg skal have
servisen er HELT i top, jeg har haft flere ting til RMA og fået det bytte :)
og prøvet at købe en sammen pak med vandkøling fra EK og der hjælp de mig med at få kontakt med EK Samme dag :)
kan kun sige godt om dem :) -- Asus maximus 6 hero // Intel 4770K // Nvidia 780 // TridentX 8GB 2400MHZ// System 840 PRO 128 Plextor // Spil PX-256M2P 256GB Der kan du roligt handle, har selv handlet der samt familien har også brugt dem. Ingen problemer eller noget at være nervøs for.
Mange herinde bruger dem også. -- I7 2600k - gfx 580 - ssd osv osv Kan kun sige at de har ekstrem god service! Betaler også gerne en smule ekstra for at handle der :-) -- FX-4100 + Coolermaster TX3, GTX 560 Inno3d, 8 GB Corsair Vengeance RAM , 760GM-P23(FX), 500 GB WD Blue, GX 550 Watt PRoshop, hvis du skal have varen så hurtigt som muligt, der er ingen andre der kan handle op med dem på dette punkt.
Komplett for ubetinget bedste service. -- Du kan trygt og roligt handle hos Komplet.
Der er absolut intet at være bekymret for. -- Carbide 540 - Rampage IV Black Edition - i7 4390k - NH-D14 - AX860 Essence STX - Ripjaws 4x4 2133 MHz - 780Ti K|INGP|N - EVO 250GB #6
Hvad er det for noget fis at lukke ud? Proshop er IKKE hurtigere end nogle andre. -- Jeg har lige returneret en mus der blev defekt 3 uger inden garantien udløb.
Der var INGEN problemer, og jeg fik endda en ny model fordi den ældre var udgået.
De har kanon service. -- #9
De er hurtig end komplett, fordi det oftes tager en dag mere at komme til jylland for komplett :) -- Asus maximus 6 hero // Intel 4770K // Nvidia 780 // TridentX 8GB 2400MHZ// System 840 PRO 128 Plextor // Spil PX-256M2P 256GB Jeg har bestilt fra Proshop kl 20 og haft det i min pakkeboks næste formiddag op til flere gange.
De få gange jeg har købt hos komplett, har det taget 3+ dage.
Men det fortæller naturligvis intet om deres generelle service. De sender trods alt fra Norge. -- Don't feed the trolls. Ej det er jeg glad for at høre!
Tusind tak, nu er jeg helt rolig med at købe fra dem :)
Jeg gad bare ikke samme cirkus igen, som jeg oplevede hos den anden forhandler.
TAK, nu glæder jeg mig til at få min nye computer :) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #8 Hvad er det for noget vås du selv kommer med? De er hurtigere, det er et faktum. Prøv at afsende fra DK vs Norge og se hvad der er hurtigst. -- Jeg har brugt Komplett flere gange og har ikke noget at klage over.
Ligesom jeg også har brugt Proshop wupti elgiganten computersalg webbhallen dustin og mange flere....
Jeg kan ikke komme i tanker om nogen it online forhandler her i DK der er dårlig. -- #8 Komplett skriver på deres side at de sender frem til kl 12.00, men jeg (og #11 kan jeg se) har bestilt efter kl 20.00 og stadig fået pakken den efterfølgende formiddag. Det kan Komplett vist ikke, men deres lager ligger jo også i Norge. -- Personligt handler jeg ikke hos Komplett. Jeg har haft en dårlig oplevelse med dem, hvor de nægtede at levere en kampagne vare, til trods for ordrebekræftelse, et direkte brud på loven. Det er den mest useriøse behandling jeg har fået ved nogen dansk HW forhandler. Jeg fraråder dem generelt til dem der spørger.
Jeg er klar over at de har mange glade kunder, og at mange herinde elsker Komplett. Jeg mener de er nogen fuskere, og jeg giver heller en skilling mere for at handle varen et andet sted. -- Whatever #17: Det diskuterede jeg en del med Komplett. Jeg mener at når ordlyden "Ordrestatus: Bekræftet" indgår, så er der ikke noget at tage fejl af. De sagde efterfølgende at kampagneprisen kun var gældende for de første 100 varer. Det fremgik så ingen steder af kampagnen, og de havde mere end 100 enheder på lager.
Hvis ikke de har råd til at sælge varen til en tilbudspris, så må de jo lade være med at lave tilbuddet.
Anyways, så har jeg ikke lagt 1 kr hos Komplett siden, og det vil jeg heller ikke gøre fremover. Så kan de jo så overveje om at har tjent eller tabt på at behandle mig som de gjorde. -- Whatever #18 Du får først en mail med "bestillingsbekræftelse", herefter senere en mail med titlen "ordrebekræftelse". Det er ikke til at tage fejl af og man er vel heller ikke i tvivl når man ser mailsne. Er der ikke mere tale om du gerne ville have haft din bestillingsbekræftelse til at være en ordrebekræftelse? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har handlet meget ved komplett og kan kun anbefales. Købte en komplet stationær med skærm hos dem for et par år siden ca 5 år. Modtog det hele som aftalt opdagede så en træls pixel fejl på skærmen. Ringede ind og ingen problemer de sendte mig en ny og vedlage en retur seddel så jeg bare kunne sende skærmen retur når den nye kom. Så skulle jeg jo ikke undvære en skærm.
Har handlet meget andet det også. Ingen problemer der og klart den bedste service -- Min personlige erfaring er:
Hold dig væk fra Komplett.dk. Når et produkt går i stykker, fratager de sig alt ansvar. Jeg kender mine rettigheder omkring købeloven, og har derfor flere gange måtte kæmpe med at få mine ting ombyttet. Jeg har måtte tag fat i selve producenterne. Komplett er meget svære at danse rundt med, når ens ting går i stykker. Jeg har derfor lært, at før jeg sender mine ting af sted, tager jeg direkte fat i producenten, og får deres ord på at de SKAL ombyttet det. For så snart jeg gør det, er der pludselig ingen problemer.
Jeg har før måtte få Logitech til at ringe til Komplett, fordi de nægtede at ombyttet et produkt. Logitech selv siger, at de kun har problemer med Komplett. Sidst et af mine Logitech produkter gik i stykker, og jeg snakkede med logitech, da blev jeg spurgt "Hvor har du købt det henne?"
Så snart jeg sagde "Hos Komplett", var svaret fra Logitech: "Ved du hvad, vi ordner ombytningen for dig, det er for besværligt at gøre det med Komplett, vi har ikke andet end problemer med dem".
En anden episode.
Købte en bærbar ved Black Friday hos dem (mod min gode vilje), da de var de eneste som kunne tilbyde en bærbar indenfor det budget jeg skulle finde indenfor.
Den bærbar de sendte gik tabt i posten, og Komplett tilbød som de i følge loven skal at sende en ny, ingen problemer der. Problemet var så, at jeg efterfølgende modtog en mail, hvor de bad mig indbetale 2100 kr. før de ville sende den af sted til mig.
Ved en telefonisk kontakt, havde jeg en lang snak med dem, hvor de hold fast i, at jeg SKULLE betale, og selvom jeg hev købeloven frem, nægtede de at sende den. De mente at jeg skulle indbetale 2100 kr. ekstra udover det, som allerede var betalt for den der gik tabt. Det nægtede jeg, og jeg ende med telefonisk at måtte sige: "Hvis i absolut holder fast i det, så er der ingen anden vej tilbage, end at vi ses i retten med forbrugerklagenævnet". Så skal jeg da lige love dig for, at de vende 180 grader på en tallerken, og de fik sendt den af sted uden yderligere omkostninger. For sådan en sag ville de alligevel ikke have i retten, for de ville have tabt.
Jeg kan derfor kun sige: Køb et andet sted, hvis det er muligt, og hvis ikke så kender du nu min historie.
Jeg ved at jeg får problemer med dem, den dag der opstår problemer med den nye bærbar, som er omfattet af købeloven. Men jeg ved også, at jeg nok skal få dem til at ordne det, for jeg kender mine rettigheder, og giver ikke op selvom de gør modstand, og i værste tilfælde hvor jeg ved loven er på min side. Så går jeg bare til forbrugerklagenævnet, og slæber dem i retten, hvis vi absolut skal derud :) -- Der vil ALTID være forskellige meninger om de forskellige forhandlere, ligesom alle andre forhandlere (dagligvarer butikker, tøjbutikker osv.). Jeg har selv handlet hos Komplett det gik helt fint og jeg fik leveret varen uden problemer, så jeg vil sige at du sagtens kan handle der, og det er der også mange andre som synes du kan :) -- I am a signature virus, please copy me to your own sig to help me spread. #21
Jeg studser lidt over din episode med bærbaren der "forsvandt" i posten.
Komplett sender 99% af deres varer med T&T, andet man selv vælger brev (Det kan du ikke med en bærbar), så der ville være et T&T nr og den er forsikret.
I tilfælde af pakken forsvinder, så er det post danmark som skal erstatte pakken og egentlig ikke komplett.
Al ansvar (står i deres betingelser) overgår til transportør i det den bliver sendt. -- Handler:
http://www.hardwareonline.dk[...]
http://www.hardwareonline.dk[...] Handler også udelukkende ved Komplett. Top service, hurtig levering og ingen problemer ved RMA. -- #23:
Det passer ikke helt det du siger. Hvis du køber noget hos Komplett, og det efterfølgende forsvinder i posten. Så skal Komplett i følge købeloven erstatte tabet direkte til dig. Dvs. de skal sende et nyt produkt til dig. Ligegyldigt hvad der står i Kompletts betingelser, kan de ikke stille dig ringere end købeloven, den skal de følge, da den er lov.
Når det kommer til erstatning af det tabte produkt, er det en sag mellem Post Nord og Komplett, og ikke dig og Post Nord.
I mit tilfælde modtog jeg en mail med T&T, men pakken dukkede aldrig op på centralen hos Post Nord.
Pakken forsvandt under transporten mellem Komplett og Post Nord, hvilket betød, pakken aldrig blev modtaget til scanning. Den eneste information på T&T, var derfor at pakken endnu ikke var forsendt fra forhandleren. Men i følge systemet hos Komplett var den afsendt.
Der er derfor stor sandsynlighed for, at inden er den en medarbejder hos Post Nord, som har nuppet den, eller også har de været udsat for tyveri under transporten. Nogen har i hvert fald taget pakken. -- #19: Nu er der hverken i lovgivning eller generelt en regel om at man først får én mail, og derefter en anden, og at handlen dermed først er gældende efter mail nr 2.
Jeg forholder mig til at der på min profil på Komplett-dk stod teksten "Ordrestatus: Bekræftet". Hvis ikke det er en ordrebekræftelse, hvad er det så? Jeg mener, ordlyden i sig selv siger jo præcis det: Din ordre er bekræftet. Og så er det sådan set underordnet om jeg har fået 1 eller 2 mails.
Det handler om at det er useriøst at lave et slagtilbud, hvor det ikke fremgår at der er skulle være tale om et begrænset antal, at man bekræfter min ordre, men så efterfølgende ikke vil levere varen. Hvis det var lovligt og acceptabelt at drive forretning på den måde, så kunne enhver webshop lave slagtilbud til halv pris, og derefter skrive til kunderne at det desværre kun var gældende de første 100, 10, eller de første 5 kunder.
Jeg ved ikke engang om Komplett overhovedet leverede de 100 varer dengang, måske leverede de slet ingen. Jeg kendte 4 andre der lavede en bestilling, og "desværre" var ingen af dem heller blandt de "heldige".
Det handler ikke om pengene, det var vist sølle 3-400 kr jeg potentielt kunne spare. Men jeg gider ikke være til grin. Og det blev jeg da jeg ville handle hos Komplett. -- Whatever #26 Den er for at sige det noget tricky den der.
Hvis den er bekræftet på din konto, men du ikke har modtaget en ordrebekræftelse. Så har de faktisk ikke brud nogen lovgivning, da du ikke har et direkte bevis på, at du har en ordrebekræftelse, en status bekræftelse som hos Komplett, er nemlig ikke det samme. Har du derimod en ordrebekræftelse på mail, så har du ret til at få produktet til kampagnepris, da bordet fanger. -- #23: Hvis det står i Kompletts betingelser at alt ansvar overgår til transportøren så snart varen er sendt, så er det i strid med loven. De kan ikke lave betingelser der strider mod lovgivningen, og hvis de har skrevet det så er det et forsøg på at vildlede slutkunderne.
Fra Dansk Erhvervs hjemmeside:
"Som erhvervsdrivende har du det fulde ansvar for varen, indtil kunden modtager den, også mens den er hos fragtfirmaet. Mister eller beskadiger fragtfirmaet din kundes vare, skal du derfor sende en ny og selv afslutte sagen med fragtfirmaet."
Det fremgår også af Købeloven. -- Whatever Bedste service og behandling. Har smidt mange tusinde kroner der, og har der været noget eller andet, så har deres service center svaret hurtigt og elsker deres system på hjemmesiden, hvor man kan hente alt osv. Betaler gerne lidt ekstra for mine varer der. Selvom de til tider kan være billigst. ;) -- i5-4690K
Z97i-Plus
OcUk GTX970
8GB XMS3 1600Mhz Jeg har ALDRIG haft problemer med reklamationer hos Komplett. Tværtimod. Jeg har sågar lige indleveret et grafikkort igår uden nogen som helst brok. Og en af deres supporterer noterede i sagen at jeg ønsker et andet grafikkort (en anden model). Det synes jeg er super god service.
Har også haft en bærbar inde for at par år siden, hvor venstre museknap var gået i stykker. Den tog de også imod, og efter det var gået et par uger, tilbød at jeg selv kunne vælge at få penge tilbage, eller jeg ville vente på at den kom tilbage. Det skal lige siges at bærbaren på det tidspunkt var 1½år gammel da jeg sendte den ind, og jeg fik det fulde beløb refunderet. Det er simpelthen super service, så jeg tøver ikke et sekund når jeg ligger mine penge hos komplett. Tværtimod. -- #25 Din historie hænger bare ikke sammen. Posten scanner pakkerne hos virksomheden ved afsendelse hvorefter du får dit track og trace nr. Det kan du så følge rundt når det f.eks. registreres hos postcentralen og hvor det ligger henne af i landet. Men sådan er det jo når man alene hører en side af historien - der "glemmes" oftest vigtige detaljer.
Minder mig om historien herinde fra hvor random teen whiner over proshop i dette tilfælde ikke ville erstatte motherboard han havde smadret totalt ved at presse cpu skævt ned i.
#26 Jeg snakker ikke om 2 mails, jeg snakker om hvad der er en ordrebekræftelse. Det er enten et fysisk dokument hvorpå der står tydeligt ordrebekræftelse eller som i dag elektronisk f.eks. på mail hvor der igen tydeligt står ordre bekræftelse.
Læs evt. mere her:
http://www.itu.dk[...]
Det er da uheldigt hvis du troede du havde fået ordrebekræftelsen tidligere, men var du egentlig hånden på hjertet i tvivl? -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #27: Jeg havde screenshot af bekræftelsen på min konto. Tror jeg faktisk stadig jeg har liggende et sted.
Anyways, det er over 4 år siden, så har på ingen måde nogen intention om at forfølge sagen :-) Andet end at jeg synes dengang at det var en svinsk måde at drive forretning på, og det mener jeg stadig. Og jeg har som sagt ikke lagt en krone hos dem siden.
Dine oplevelser bekræfter mig bare i at det var den rette beslutning. Det er ofte når jeg køber hardware at det egentligt er Komplett der er de billigste, men jeg scroller gerne lidt længere ned af listen på edbpriser, og giver en 100-mand mere for min vare, bare jeg kan slippe for at lægge penge hos Komplett. -- Whatever #28
Både og.
Du har ret i, at det står I købeloven jf. § 17
"Sælgeren bærer faren for salgsgenstandens hændelige undergang eller forringelse, indtil levering har fundet sted.
Stk. 2. Angår købet en bestemt genstand, som skal hentes af køberen, og er tiden inde, da den ifølge aftalen kan hentes, samt genstanden holdes rede, bærer dog køberen faren og må således betale købesummen, selv om genstanden hændelig er gået til grunde eller forringet."
Vær dog obs på dette;
§ 1. Denne lovs bestemmelser kommer kun til anvendelse, for så vidt ikke andet er udtrykkelig aftalt, eller må anses for indeholdt i aftalen eller følger af handelsbrug eller anden sædvane.
Stk. 2. I forbrugerkøb, jf. § 4 a, kan § 2, stk. 1, § 4 a, § 50, §§ 55-58, § 73, stk. 1 og 2, §§ 74 og 75, § 76, stk. 1, nr. 1-3, og stk. 2 og 3, §§ 77-79, § 80, stk. 1, og §§ 81-87 dog ikke fraviges til skade for køberen.
Desværre indgår ingen paragraffer ang. levering i denne. Dvs at komplett godt kan aftale sig ud af det og overlade ansvaret til transportøren. -- Handler:
http://www.hardwareonline.dk[...]
http://www.hardwareonline.dk[...] #31 Det er sådan det hænger samme, og det er den forklaring jeg har fået af Komplett, hvis du har et problem med det. Så må du kontakte Komplett og klage over det!
Desuden kender jeg nok Post systemet langt bedre end dig, eftersom jeg har været ansat hos Post Danmark, og været pakker ud i næsten 8 år, før jeg gik videre til andet arbejde i år.
#33
Men det ændre stadigvæk ikke på den kendsgerning, at det er sælgeren, dvs. Komplett som skal sende et nyt produkt til køberen. Erstatningssagen er en sag mellem sælger og transportør, og det må aldrig blive en sag for køber. Det siger loven. -- #31: Nej, jeg var ikke i tvivl. Jeg var sikker på at min ordre var bekræftet, og jeg var rystet da jeg senere modtog en mail om at jeg desværre ikke "var blandt de heldige".
Men selv HVIS Komplett havde haft juraen på plads (det mener jeg til stadighed ikke de havde), så ville jeg stadig ikke handle der fremover. Simpelthen fordi det er dybt dybt useriøst at lave kampagnetilbud på den måde. De er ganske enkelt ikke professionelle nok til at de kan handle med mig. -- Whatever #35 Mangler en knap til at synes godt om, så (y) -- #34
Du virker meget sikker på dette.
Jeg vil meget gerne se en § på det.
Noget af det vigtigste i lovene er de første to §'er :-)
Men anyway, vigtigere er det heller ikke.
Jeg kan umiddelbart ikke finde en § der fortæller mig, at loven om sælgeren bærer ansvaret for at varen leveres ikke kan fraviges til skade for køberen (desværre). -- Handler:
http://www.hardwareonline.dk[...]
http://www.hardwareonline.dk[...] #34 Jeg tror igen du har et specielt forhold til sandheden. Har selv været ansat ved postdk i en årrække samt på lagre på div virksomheder - jeg ved godt hvordan det fungerer, lyder ikke som om du gør.
Havde du forestillet dig virksomheden bare lader posten tøffe afsted med en random bunke pakker og først på posthuset rent faktisk opgør hvor mange, vægt mv?
Kan i så fald afsløre at det ikke foregår sådan (og heller ikke har gjort det de sidste 15-20 år).
Har forresten intet problem med Komplett, de gør det fortrinligt.
#35 Det er jo din egen sag hvor du vil handle, jeg prøver blot at forklare hvad en ordrebekræftelse er og hvornår det skal opfattes som en sådan :=) -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #33: Den går vist ikke. Så er det hele Købeloven man kan tilsidesætte blot ved at lave andre betingelser, bortset fra de nævnte paragraffer. Det tror jeg ikke holder i retten. -- Whatever #39
Det står direkte i loven, at der kun findes Stk. 2. I forbrugerkøb, jf. § 4 a, kan § 2, stk. 1, § 4 a, § 50, §§ 55-58, § 73, stk. 1 og 2, §§ 74 og 75, § 76, stk. 1, nr. 1-3, og stk. 2 og 3, §§ 77-79, § 80, stk. 1, og §§ 81-87 dog ikke fraviges til skade for køberen.
Det betyder, at alle andre paragraffer i forbrugerkøb kan aftales til skade for køberen. (Desværre)
OGSÅ i retten.
Spørg en advokat.
Det kan så være, at der findes nogle undtagelser, hvis man ser på god skik og sådan noget, men altså.. Som udgangspunkt er det sådan loven forholder sig :-) -- Handler:
http://www.hardwareonline.dk[...]
http://www.hardwareonline.dk[...] #38: Well, når jeg som privatperson sender en pakke, så er det jo præcis sådan det foregår. Når jeg køber en pakkelabel på nettet, så eksisterer T&T nummeret og dermed pakken i Post Danmarks system. Men den bliver ikke scannet før den når et sorteringscenter. Det vil sige, at at kommer der en ind på poshuset og stjæler min pakke op af et bur, ja så har jeg intet bevis for at jeg nogensinde har indleveret en pakke. En problemstilling jeg før har tænkt over.
Jeg anerkender at Post Danmark ved erhverskunder scanner pakkerne ved afhentning. Men der skal jo ikke meget til før at én pakke måske ikke bliver scannet, men ryger med alligevel. Der er masser af scenarier jeg kan forestille mig hvor en laptop bliver pakket og får tildelt T&T nummer, men aldrig når frem til en sorteringscentral. Og det kan skyldes fejl både hos Post DK og hos Komplett. -- Whatever #40: Ja, jeg kan godt læse at det er det der står, men hvis ikke det er hvad der har været intentionen med loven, så vil der ikke blive dømt sådan.
Jeg mener at §1 er lavet så der er en mulighed for at lave andre betingelser i særlige brancher og tilfælde, hvor det vil give mening at fravige Købelovens generelle bestemmelser. Jeg tror ikke på at retten vil tillade en almindelig webshop som Komplett at lave sådanne betingelser, der fraviger købeloven på så afgørende et punkt. Men det er svært at sige med sikkerhed, da der indgår "bløde" formuleringer som "sædvane" og "handelsbrug".
Anyways, hvis det virkeligt forholder sig sådan at Komplett kan og må gøre det, så er det kun endnu en grund til at holde sig LANGT væk fra dem. -- Whatever #37 Det står klart og tydeligt i § 17:
§ 17. Sælgeren bærer faren for salgsgenstandens hændelige undergang eller forringelse, indtil levering har fundet sted.
Kilde: https://www.retsinformation.dk[...]
Da leveringen ikke har fundet sted, skal Komplett derfor uden tøven erstattet tabet af forsendelsen til kunden. -- #42
Man laver ikke en lov for sjov.. Retten følger den til punkt og prikke.
At man så finder en genvej i en anden lov er jo som det plejer at være :P
Læs betingelserne igennem, så finder du det ret almindeligt at de frasiger sig ansvaret når leveringen overgår til transportøren..
At det er træls for køber er vi helt enige om. -- Handler:
http://www.hardwareonline.dk[...]
http://www.hardwareonline.dk[...] #45:
§ 2. Bestilling af genstande, som først skal fremstilles, anses i denne lov for køb. Uden for forbrugerkøb gælder dette dog kun, såfremt den overvejende del af de for fremstillingen nødvendige materialer skal ydes af den, der har påtaget sig fremstillingen.
hvad har det med sagen at gøre. Der er ikke tale om en genstande der skal fremstilles! -- #44 Lov er lov, og en virksomhed som Komplett, kan ikke fraskrive sig det ansvar der står i loven. Længere er den ikke, forstår ikke hvorfor vi overhoved er nød til at diskuterer det her, når det er lov! Men sådan går det når der er nogen der bare vil have ret, selvom de har loven i mod sig. -- #46
Hehe sorry, mente §1 stk 2 :D
Det er fint med mig, men læser vi loven og bruger § 17, så har I iht. til den ikke ret.. (Hvis sælger da frasiger sig ansvaret)
Om en anden lov så spiller ind, det kender jeg den ikke godt nok til. :)
Fred være med det og godt nytår :D -- Handler:
http://www.hardwareonline.dk[...]
http://www.hardwareonline.dk[...]
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|