Det tager som regel en uges tid. Deres RMA service er sådan set i orden. De er dog sløve til at opdatere status på deres sager. Så prøv at ringe til deres kundeservice og få dem til at sende en forespørgsel ud.
--
Kend dine rettigheder ved reklamation. Spørg RMA-hjælpen. Det er gratis.
https://www.facebook.com[...] Lang tid siden jeg har brug Asus RMA, men fungerede fint for mig. Blæser i en bærbar jeg har gik i stykker. Det tog 2-3 uger hvis jeg ikke husker forkert :-)
--
Dafuuuuuuuq!?
Jeg fik sendt en tf301 hvor jeg havde tabt den så skærmen var smadret, sendt til Tjekkiet tror jeg det var, tog vidst 2½-3 uger. prisen var hvad den var, men den virkede da som ny bagefter
--
(Her indsættes rigtig gode computer specs)
#o
Pisse gode kundeservis
Lidt langesom rep
--
#4 der har jeg det stik modsatte billede.
af alle de service værksteder vi benyttter er asus langt de bedste. sjællendt en service sag tager over 14 dage, kun hvis der mangler en del (14 dage fra vi modtager i butik, til vi har den retur fra asus) Jeg har oplevet ned til 6 dage.
alle andre har gennemsnitligt 3 uger og der er langt større sandsynlighed for fejlen ikke er fixet første gang.
--
Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
Da jeg arbejde i en telebutik var asus de væreste - især med deres padfones... de skulle sendes til tjekkiet og tog mellem 4-6 uger om at komme retur :/ har også haft en uheldig oplevelse med en svigerindes bærbar som asus nægtede RMA på.. så dem er jeg ikke så glad for mere.. måske har jeg bare været uheldig.
--
Er næsten overbevist om jeg engang har brugt Asus' reparationsservice, kan bare ikke huske hvad det var i forbindelse med da det er sååå mange år siden. Men synes at huske det umiddelbart gik smertefrit...
--
Gigabyte Z77X-D3H
i5 3570k @ 4.3GHz - Corsair H100i
8GB Corsair Vengeance
Asus GTX780 DirectCU II OC
Har haft 2 RMA sager med Asus indenfor det sidste 1-1,5 år.
Den ene gang var det en UX32VD ultrabook, hvor skærmen gik i sort ved dvale og ved opstart. Jeg måtte sende den hele 3 gange med akkurat samme problem, ja i hørte rigtig hele 3 gange med samme problem. Det tog 3-4 uger hver eneste gang.
Det endte med at jeg fik mine penge tilbage. RMA startede i August og sluttede Oktober, over 2 mdr. i alt.
Anden gang havde jeg en Asus TX300ca hybrid laptop.
Der havde skærmen enormt meget backlight bleeding problem. Jeg sende den ind til RMA og fik den retur igen efter 4 uger med en helt ny skærm. Jeg tjekkede den nye skærm ved afhentning og den havde OGSÅ enorm backlight bleeding dvs. teknisk/reparations afdelingen havde ikke tjekket den nye skærm de gav i stedet (idioter) også skulle der bestilles nyt skærm fra fjernlager et eller andet sted i Europa, tog hele 7 uger og jeg forlangte mine penge retur for det kunne ikke være rigtigt at jeg skulle vente 7 uger på en kæmpe brøler som deres værksted/reparations afdeling havde lavet. Jeg fik penge retur og processen tog lidt over 3 mdr.
Derfor holder jeg mig bare langt væk fra Asus
--
Har gode erfaringer med Asus RMA. Begge gange tog det under en uge, og så kommer de endda selv og henter computeren.
--
Tak for svar alle sammen.
Fik snakket med dem idag, de ventede på reservedele og havde ikke fået opdateret status siden.
--
MSI Z77A-G41 | 3570k @ 4.2 | ASUS GTX 660Ti 2GB | 500GB HDD | XFX ProSeries 850W PSU | Corsair H60 | CORSAIR 650D | 16 GB Ram | Kingston 128GB
#10 Det fik jeg også at vide da jeg havde et grafikkort sendt ind til RMA. Der gik næsten 2 måneder før det kom retur, men de løste da problemet ;-)
--