Puha den erfaring jeg har med de såkaldte IT-Ansvarlige er at mange af dem er totale IT analfabeter. At være ansvarlig er jo bare at sørge for lortet kører. Og det er i mange tilfælde at ringe til nogen der kan lave det.
Anyway... Du bestemmer selv hvad du vil. Om du vil have en ny maskine, eller pengene tilbage.
Komplett.dk ar 45 dages returret. Så når den bliver konstateret defekt, bliver den enten krediteret (pengene tilbage) eller også bliver der lavet en bestilling på en ny til dig. Alt efter hvad du ønsker.
Med lidt held kan du have en ny inden weekenden fra Komplett.
HUSK at tage backup, om muligt, af dine data inden du sender den ind. Hvis det på ingen måde kan lade sig gøre, står du i en ret skidt situation.
Det bedste du kan gøre er at pille harddisken ud og sætte den i en anden maskine og håbe på den stadig lever. Hvis der bare slet ikke sker noget når maskinen tændes, altså sort skærm, tror jeg ikke på det er harddisken. Men backup er stadig et must.
Er det en ASUS K55VM du har? Så er det mega let at pille harddisken ud. Det må du gerne uden returretten ryger. HVIS du er forsigtig. HVis du smadrer maskinen i forsøget kan du selvfølgelig ikke bare få pengene tilbage.
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...]
Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret