#2 - Nej. Køb en ASUS i stedet. For HVIS den skulle gå hen og blive defekt og dækkes af reklamationsretten, så har de den bedste service blandt alle mærker. Altså de kommer hurtigst tilbage til dig, når du sender dem til reparation. Det er også noget du let kan gøre selv.
Du opretter en RMA sag hos asus. Skriver dit navn, adresse, email, tlf nr, maskinens serienummer, købsdato og model samt OS. Så skriver du hvad der er galt med den og kort efter bliver din RMA godkendt og de sender en UPS fragtlabel til dig, så du kan sende den gratis til dem med UPS.
Eller, du sender den sådan set til Let Me Repair i Sverige. Det er dem der tager sig af ASUS maskiner.
Acer reklamation - Langsom. Plus de er dumme. De sender reparationstilbud hele tiden, selvom det ER dækket af reklamationsretten. Screw that! Så skal man skrive med Lilian fra Acer en masse gange så laver de det på garanti.
HP - Langsomme. Der skal de sende dig en fysisk fragtlabel med UPS. Altså du skal vente op til en uge på at kunne sende den ind. Man må ikke selv. Plus de reparerer langsomt og bærbaren skal sendes helt til Polen.
PLus man skal udfylde et røvsygt RMA skema og sende dem en email med den vedhæftet sammen med købskvittering i pdf.
Lenovo - Dem skal man ringe til og bøvle med.. Der kan man ikke oprette sig online. Glem det.
Fujitsu Siemens, Samsung, Toshiba - Sendes til InfoCare service. De har fantastisk service også. Der kan du også selv styre din RMA.
Der var lidt tips vedr. RMA processer.
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...]
Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret