Jeg har en dell og den er rigtig god, den har holdt over 2 år og rigtig god kvalitet.
Deres design er der heller ikke noget galt med ;-)
--
eVGA P55 Classified 200 - Intel i5 750 - G.skill Ripjaw - eVGA/MSI GTX260 SLI - NZXT M59
Den pisse gode service som de yder og at deres computere er stabile. Men de er som sagt ikke gamer relateret.
--
PHENOM II X4 940|Radeon HD 4890|DFI LP DK 790FXB-M2RSH|
1TB HD|4GB Corsair XMS2 Dominator|
#2 og dog? Jeg gamer da MW2 på min 2 år gamle M1710 i 1920x1200.
--
eVGA P55 Classified 200 - Intel i5 750 - G.skill Ripjaw - eVGA/MSI GTX260 SLI - NZXT M59
#2 mener du seriøst at de har god service?
altså hvis du mener med god service at KUN at have en mail at skrive til som man får svar efter 3-4dage eller den meget dejlige 2 måneders ventetid før man får maskinen så jaaa de har god service
dell har været meget meget! bedre før i tiden
--
heeey hva så :)
Der må jeg give #4 ret.
--
eVGA P55 Classified 200 - Intel i5 750 - G.skill Ripjaw - eVGA/MSI GTX260 SLI - NZXT M59
#4 jeg ringede bare så kom der en tech og løste mit prblrm. standard garanti service.
de fleste de siger negative ting om dell er teenagere der er drevet er deres egne mindreværdkomplekser som for dem til at putte forskellige "brands" i cool/uncool kategorier.
hvis de fleste oppe i klassen siger at dell er skod! så er dell skod!
faktum er at dell laver kram. hvis du f. eks skulle købe et tomt kabinet i tilsvarende kvalitet og med samme smarte features og ergonomi fra f eks ANTEC eller coolermaster skulle du betale et beløb de ville virke helt latterligt! det løser dell ved at ha en dedikeret fabrik med højere ISO certificering end memorycard technology a/s havde det i sin tid.
hovedparten af hol er ikke længere "nørder" men derimod "brianer"
hvis jeg skulle købe en bærbar sku det da helt sikkert være en dell.
--
Stilstanden er næsten for enorm. Og du er mere død end et fossil. Og det er hemmeligheden bag mit smil. :) CV!
#6 siger ikke 100% dell er skod men siger at det er gået meget ned af bakke for dell med hensyn til service og levering
nogle af mine bekendte har da en dell som de har haft i snart 2 år den fungere rigtig godt og syntes også selv dell er god kvalitet meeeeen det ville IKKE være mit første valg eller andet valg.
--
heeey hva så :)
Jeg købte engang en brugt og slidt Dell, men selv den virkede helt perfekt til mine formål, så Dell syntes jeg ikke er super dårlige, men har på nuværende tidspunkt en Lenovo T400, og den er super god, støjfri og effektiv. ^^
--
C# Aspirant
www.SharpProgramming.NET[...] med erfaring både fra lenovo, hp og dell må jeg sige, at især dell har været overraskende lette at arbejde med:) har dog altid købt business bærbare med onsiteservce og der har aldrig været noget at brokke sig over...
--
Mine forældre har en Dell PC og den købte vi med mobilt bredbånd da telia i sin tid havde det.
Men det virker ikke det lort, så vi ringede til Dell. De brugte næsten 3 timer på at hjælpe os, over telefonen, selvom fejlen var Telias software.
Vi måtte til sidst give op, men jeg syntes fandeme det er godt service, at de bruger 3 timer på noget, der ikke engang har noget med Dell at gøre.
Så - Alt respekt til deres servicecenter.
Mvh.
--
Cheap Tricks User - Knigges.dk
Coolshop.dk | BJ-Trading.dk | Komplett.dk
#10 :) har tilfældigvis en del erfaringer med både telia og dell, da jeg har brugt telias bredbånd i min dell e6400:) det er dell der designer softwaren til det interne modem:D IKKE TELIA:D telia har intet med softwaren at gøre, men blot montere simkortet. så det eneste der kan være problemet er dækning, telias abo eller ikke betalte regninger:)
--
#11 Der vil jeg så være så flabet at sige det er ukorrekt. Den software der fulgte med var noget Telia shit, og jo vi havde dårlig dækning, men problemet var den slettet "radio kanalen" ved hver boot.
--
Cheap Tricks User - Knigges.dk
Coolshop.dk | BJ-Trading.dk | Komplett.dk
Jeg har haft en Dell XPS M1710, og en dag så røg strømforsyningen. Vi ringede ind til Dell, og de sagde at de ville sende en ny. 12 timer senere, får jeg en pakke afleveret på min adresse, med min nye strømforsyning.
--
.:||Phenom II x4 955BE @ 3,8 Ghz || XFX HD4890 || 4 Gb DDR3 1333 mhz ||:.
Öv....lidt for doven at læse alle jeres svar. Men min köbte i 2006 en M1710 som kan klar 1920x1200 og den er stadig i dag rigtig go og stabil. Det fleste bærbar jeg ved om simpelhen dör efter 2+ år, lige efter garantis tiden er afslutet. Det eneste problem vi har haft er at harddisken krasede men ellers virker den stadig rigtig godt.
--
Har haft mange Dell maskiner og dem har der aldrig være noget med og deres service er bare i top.
Med hensyn til om de laver computere til gaming så er der vist lige nogle herinde der skal læse lidt mere på tingene, Dell laver de kraftigste gamingmaskiner man kan købe på markedet.
--
EVGA X58 Classified
Xeon w3520 @ 4,6 Ghz
6 Gb Dominator GT DDR3 1866MHz
XFX GTX285 OC 3Way
har en dell xps 1640 med 5 års udvidet garanti jeg har Aldrig været så glad for en forsikring som hos dell. super servicer ringer sir ram/hdd ikke virker og man har kørt test af det. så dagene efter står en montør klar med nye ram og skifter ud. uden man skal sidde bortforklare det.
kan ikke anbefale dell med deres service længe nok..
kan være deres tlf support halter lidt. men i det mindste skal man ikke vente på en i røret 60 min som hos hp eller fujitsu siemens... eller acer for den sags skyld.
så syns de penge extra er givet fantastitsk ud. og gjorde det glædeligt igen.
*thumps up dell*
--
Mvh Danny Aakjær
derudover er deres xps design super fedt. batteri er som batteri er på en bærbar.
men ja tvivler på du fortryder et køb hvis du napper dine 5 års forsikring med:)
--
Mvh Danny Aakjær
Har kun gode erfaringer med de dell bærbare jeg har haft. Synes servicen er god og designet cool. Har kun haft asus tidligere, som jeg ikke er imponeret over rent kvalitetsmæssigt.
--
#16
60 min hos HP?
Da jeg ringede ind til dem tog det sgu ikke 60 min.
Og der var intet pis med dem, de sendte mig en ny hdd fordi den jeg havde i ikke fungerede som den skulle.
Så man kan sgu ikke brokke sig over deres kundeservice.
--
oplever man ikke også varme problemer med hp pcer konstant?:) jeg gjorde ihvertfald med mine 2.
'
--
Mvh Danny Aakjær
Er jeg den eneste der har problemer med at komme i kontakt med Dell telefonisk? To gange har jeg ventet godt en halv time på at komme igennem, og mail kan man ikke sende når den begrænsede garanti er udløbet :S
Jeg går i gymnasiet og har ikke mulighed for at ringe længere end 30 minutter inden for deres åbningstid..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #4 De har et callcenter med 400 - 600 ansatte, her i Danmark. Så bruger du telefonen, så skulle du meget gerne kunne få svar inden for få minutter.
Alle firmaer er generelt langsomme til at svare på henvendelser via mail.
--
HOL.lan #1 d. 9-11 April på Sjælland. Sæt kryds i kalenderen allerede nu!
http://hollan.raichu.dk[...] Det er LANGT fra god support fra DELL Service.
Har du problemer, kan du selv blive bedt om at fikse det.
Om du får en ny PC tilsendt er meget tvivlsomt da DELL mange gange overtæder love (forbruger, service og købeloven).
Så det er hvad man mildt kan kalde for skidt.
De har rigtigt nok et callcenter - Men det er ikke medarbejdere fra DELL der besvarer, og de er da heller ikke gearet til de større problemer der kan være.
Jeg syntes at man skal være krittisk over hvad man køber, og her kan man få et lille indtryk:
http://www.dr.dk[...]
http://www.dr.dk[...]
Jeg vil anbefale at man istedet kigger på en HP eller COMPAQ PCere (Kender dog bedst personligt til HP som værende meget stabile computere og de har en god support).
Hvis man vil købe en gamerPC, så husk på at du får langt mere for de samme penge for en stationær PC end en bærbar (køb kun bærbar hvis det er ABSOLUT nødvendigt at skulle bruge den rundt omkring, er det en PC kun til brug hjemme, så køb dig en stationær).
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. jeg elsker Dell!
Sådan der tjente jeg lige 500kr fra dem...
Nej det gas. Deres kundeservice lever langt fra op til hvad den burde. Det fact at de bryder købeloven gentagne gange og det er idioter og fjolser der sidder på supporten gør det ikke bedre.
Ligesom de siger i kontant. Noget i stil med:
"Når folk ringer ind siger vi bare prøv at installere en anden driver, så lægger de på og prøver det og så næste gang de ringer er det en andens problem".
FrikaDell go to Hell
--
P6T DV2 6GB Corsair XMS3 1600MHz Core i7 920 @3,6GHz XFX HD5850 2xWD Velociraptor RAID0 4xWD 250gb, 1xWD 1TB, 2xWD 500gb Obsidian 800D
#22 - prøv du at ringe ind til Dell nu, og jeg kan love dig for at du ikke får en dansk supporter at tale med. Jeg har prøvet at ringe 10 gange i den sidste uges tid, og jeg har aldrig kunne få fat på en dansk supporter. Så det med at de har 400-600 supportere - den skal du vist længere ud på landet med.
--
Hej har lige købt en Dell XPS 16, og der skulle jeg have ombyttet opladeren,så jeg kontaktede dell, og vupti dagen efter er den med fragten, og det fan`me da service :-).Jeg tror lige man skal spise brød til mht. Dr`s forbruger progam. Har også tidligere kontaktet dem og der sad jeg sku ikke længe før jeg kom igennem. Enig de sager de bringer kunne der nok været gjort bedre, men at skræmme folk til ikke at købe dell, det sku i overkanten....
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Nu er det sådant at Dell personalet umiddelbart selv skriver gode ting omkring dell på blandt andet kontant's forum - så det kunne jo også let tænkes at de er kommet herind :)
--
Ja #27 og i kina spiser de hunde. Det muligt men jeg fan`me ikke en af dem......
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. I skulle have set tv i igår aftes, så ville i aldrig købe en Dell igen.
--
Mvh. gQrgh
"Never under estimate the predictability of stupidity" Q9550, 2x2gb DDR3 1333mhz, 9800gtx+ oc.
#28 Ganske usikkert om du skulle være en fra Dell, det er medgivet. Men som ny ikke-registreret gæst på Hol.dk så har du alligevel ikke fortjent særlig meget respekt eller tiltro...
--
Kmanowitch!
Gæstebruger, opret dit eget Krigsmuseum og få din egen signatur.