Jeg har en Zepto 6625WD, der fra jeg købte den har haft en tastaturfejl, hvor tastaturet flere steder "klaprede", når man trykkede på det (det sad med andre ord løst nogle steder).
Jeg har haft computeren til RMA sag to gange, hvor de har forsøgt at rette på problemet, men det har ikke hjulpet noget.
Derefter ville jeg benytte mig at min ret til at returnere computeren og få pengene tilbage, da de jo ikke havde formået at udbedre fejlen efter to forsøg.
Derfor sendte jeg computeren ind til Zepto, og har i forgårs så fået følgende tilbagemelding:
"Fejlbeskrivelse:
Tastatur klaprer stadigvæk, vi har ikke ordnet det af 2 gange
Udbedringer:
Denne er ikke berretiget som retur.
da keyboard ikke er berretiget grundlag for retur sag."
De har denne gang rettet tastaturfejlen og sendt computeren tilbage til mig.
Mit spørgsmål er så, om det er rigtigt hvad de skriver, at en keyboardfejl ikke er berettiget grundlag for en retursag?
--