Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Zepto - retfærdig behandling?Af Gæst JaX | 14-03-2007 12:06 | 2643 visninger | 140 svar, hop til seneste
Til alle, lad være med at købe zepto computere, lige godt om det er fra computersalg , zepto osv.
Hvis først der sker noget med din pc, så sender de bare skidtet til rep.. og vente tid pt. er på 3 uger.
Jeg har selv været uheldig med min maskine (6214W) - og jeg havde da ønsket at jeg havde brugt mine 14 dage returret.Jeg startede med at vente 2 uger på pc'en, og jeg fandt ud af, at de ikke engang havde kigget på sagen, før jeg emailede dem halv anden uge efter at jeg havde bestilt den, også fik ham jeg snakkede med, til at sende min pakke som lørdagsekspres, og det var da også glimrende, men så begyndte fejlene:
Nogle gange når jeg tænder den, kommer der blå skærm of death, og lortet genstarter,lige da jeg modtog den, virkede DVD drevet ikke optimalt: Mit DVD drev har problemer med at læse Zeptos egen program CD/DVD, kunne læse den en gang, og derefter når jeg puttede den i, kunne den ikke finde den, men brændte dvd'er kan den nemt finde, orkede ikke at sende den ind, efter jeg havde ventet 2 uger uden en computer.
Og de påstår at de crash tester deres pc'er osv. Yeah right !!!
Derefter, begyndte skærmen at se mærkelig ud, når jeg tændte den, meget mørk i det, ikke crystal clear.. Det skete bare en dag jeg tændte den.
Jeg ved også, at andre har haft problemer med deres zepto maskiner, og lavet tråde.. Og de har da fået noget ud af det, at oprette en tråd.. Så nu gør jeg det samme, for at komme ud med noget vrede.
Altså jeg råder folk til, at f.eks købe en HP , IBM - kan godt være de ikke er lige så hurtige, men de er da lavet af kvalitet. Og hvis du køber hos dell, så kommer de også og henter.
Har også snakket med computersalg, hvor jeg købte min zepto, der er ikke rigtig noget at gøre, end at vente de 3 uger.. For de sender jo bare tingene videre :(
Håber i kan bruge mine råd.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. --
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. --
Altså jeg råder folk til, at f.eks købe en HP , IBM - kan godt være de ikke er lige så hurtige,
Hvis HW er ens burde der ikke være forskel har hellere ikke opdaget det.
Og de påstår at de crash tester deres pc'er osv. Yeah right !!!
Jo det gør de faktisk, dog tester de ikke for fejl40 ;)
Har godt set flere er lidt ked af deres rep tid og kan godt forstå jer/dem, men sådan er det tit med firmaer med eksterne værksteder, kan så oplyse at Amitech har en rep tid på 30 (oz selvom det er erhverv)
Det er jo noget at man "betaler" prisen for når man vælger de "billige" løsninger.
Nu henter Dell ikke bare ens pc, du skal lige have købt den service først.
Men kan godt forstå du er lidt vred, men nu er det ikke værre end det er :)
-- -- Der tages forbehold for finurlige tastefejl og til tider komiske sætninger. Har haft bærbaren i under en måned .. og nu skal jeg vente måske over 3 uger på at få den igen ??
burde jeg ikke være sur ?? 7k for en skraldespand.. OMG
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. har selv kun været glad for min zepto og deres service,,
hvis i vil se dårlig service så køb en kiss dp558 og når den går i stykker snakker vi om ½ års rma tid for der efter at få endnu en deffekt afspiller, som de så ik vil tage imod.
-- -- #2 har jeg aldrig du ikke skulle ! prøv at LÆSE et indlæg før du kommentere det ... (omg selv knægt)
-- -- Der tages forbehold for finurlige tastefejl og til tider komiske sætninger. Men jeg skal jo bruge pc'en, like now.. til mine studier, kunne godt undvære en afspiller i 3 uger, for den er jo ikke så vigtig som ens studiepc..
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. joh.. det er noget lort, og som nævnt tidligere, nej man får ikke mindre for pengene i en IBM / whatever andet brand, man får også sikkerheden, service, derudover et gennemprøvet produkt.
Trist de oplevelser.
Må også indrømme at de utallige undskyldninger med for stor succes, og for travlt, det er ikke undskyldninger, der er ikke plads til dette, hvis man vil konkurrere på et markede i dag. Zepto bliver desværre bidt i røven af at de har haft for travlt med at pumpe specs i deres bærbare, og bruge de billigste leverandører.
folk grinte af mig da jeg gav 20k for min T30 i skolen når man kunne få ok medion bærbare til 10000 dengang (det var en RIGTIG business T30 med fuld garanti ikke en parallel importmodel) den levede i 2½ år og var stadig lydløs stadig 3 timer på batteriet, selvom den var brugt dagligt, hvor folks pc´er langsomt stod af, og blæserne lød som om det var godstog.
den blev så skiftet med en DOG importeret T41Sxga fordi den døde i et cykelcrash, skærmen fik desvære en skade, men den bærbare funkede 100% lidt vildt faktisk, ikke engang en badblock. men forsikringen gav mig 14k til en ny. selvom det var import så levede den T41SXGA bare fint, har lige solgt den, da jeg har fået en X60S gennem firmaet. og en T60p på jobbet.
Nej jeg ved godt at prisen tit er +20% og ja man får måske ikke lige X1900 eller 7900GO til prisen, men man får en bærbar der holder, og ikke en desktop replacement som dør pga varme, og mangel på produkt tests.
Zepto, Mybook, Asus, Acer, whatever af små brands, og store firmaer som gerne vil levere bærbare når aldrig op på en god kvalitet, da kunderne af de produkter kun ønsker specs, og intet andet.
-- -- Sådan en firkantet dims med en masse ben i en sort box, det er hvad jeg har. og den kan sgu trække hjertefri over Lan. Jeg havde et problem med min 2415 (eller hva den hedder, den med det røde låg), det var at den knap der skal slukke skærmen når man klapper låget sammen, den gad ikke "løsne" sig, hvis man kan sige det sådan. Når jeg tændte computeren var skærmen næsten umulig at se, og jeg skulle trykke den knap ned indtil flere gange før der kom rigtig lys i skærmen, til sidst gad den overhovedet ikke. Så sendte jeg den til reparation, og mindre end 5 arbejdsdage efter kom til retur og fungerede perfekt.
-- -- http://qill.net[...]
http://dotano.com[...]
http://www.servage.net[...] - Brug den og få hele 275GB(!!) på dit kommende webhotel. amen mion :)
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Det er ikke kun Zepto, der har lange svartider:
http://politiken.dk[...]
/P
-- -- ASUS P4C300-E - P IV 3,0 Ghz HT | - 2 GB RAM - R9600XT 256 MB Måske den nye chippen.dk ??
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Stop tuderiet, ventetiden er bare noget man må affinde sig med når lortet går i stykker, hvis ikke man har betalt for speciel service. Min Acer der er 10k dyrer end din maskine har jeg flere gange måtte vente 3+ på.
-- -- Oki, så det har du ?
Der var også noget galt med den da du modtog den ? og du sendte den ind 3 uger efter du havde modtaget den ?
nej vel..
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #10 du kan næppe trække en grænse imellem de 2, det er jo 2 vidt forskellige ting, det er et mærke og en forhandler .... slap nu af da...
-- -- Der tages forbehold for finurlige tastefejl og til tider komiske sætninger. Oki, det skulle også bare være en joke :) - chippen er meget værre.
Men har egentlig ikke lyst til at slappe af, for jeg skal vente 3 uger på en pc ..
havde regnet med 1 - 2 uger..
Så det er altså lidt surt.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. freehvalp hvor er du??? der er nogen der fornærmer din ejer, på dem wuffer...
Er enige i at deres rma tid er alt for langsom, de burde ansætte nogle flere, en for omstrukturering er der behov for.
-- -- Ja er enig med #15. min egen zepto er også inde lige nu. Men til gengæld når den virker er det uden sammenligning den bedste bærbar til en overkommelig pris. Man får jo the full package med den.
Så stop tuderiet og glæd dig til at få den igen.
At lave en tråd der hedder "ZEPTO DONT BUY IT" er da fuldstændig misvisende.
HVILKET firma har du oplevet en kortere reparationstid hos?
Det er sgu ikke mange.. Så lad da være med at rakke ned på zepto blot fordi du selv har været uheldig. Den andel af zepto computere som er i stykker er ikke større end andre fabrikanter. Det er blot at vi her på hol.dk er nogle nørder som har forstand på tingene og derfor køber det bedste = zepto. Derfor hører man ikke så meget om andre bærbare som er i stykker.
Jeg har min Zepto 6214W med i skole hver eneste dag i snart et år samt med på ferier (hvilket er grunden til den er til rep nu, min kammerat spildte sgu lige noget morgan i den), og det har den jo ikke taget skade af! Så slap lige af med det whineri og glæd dig over at du valgte den rigtige computer i stedet. Selvfølgelig er det surt at undvære i 3 uger, men ikke desto mindre går nogle ting i stykker!
-- -- z6214W #14 JO! slap dog lige af. Har selv en 6214 som har været 3 uger til rep, og det er da mega træls at skulle undvære den når man skal bruge den bla. til studie.
Men hvis du ikke ville vente på reperation så kunne du jo have betalt ekstra for at komme foran i køen (quickrep). Det har du så ikke gjort åbenbart, og du må derfor vente, sådan er det bare. Zepto er jo ikke engang slemme. Hvis du køber en bærbar i en hvilken som helst butik (lige meget mærke HP, acer whatever), og den så går i stykker så kommer du hurtigt til at vente MINDST 3 uger før du har den igen.
Så tag nu bare og slap af!
Tilføjet:
#16 Kunne ikke være mere enig :O)
-- -- FORZA FC Fik min zepto 6214w her i november, den virkede kun i 30 min. da jeg kontaktede zepto sagde de jeg skulle sende den ind og at det mååte være en transportskade. 6 dage senere fik jeg den tilbage og denhar virket fint siden.
så tommlen op fra mig til zepto.
og ja, jeg ejer aktier i zepto, derfor jeg skriver så pænt om dem -)
-- -- jer der skriver her til sidst, har i læst alt det jeg har skrevet ? startede med at vente 2 uger på den, da jeg modtog den var dvd drevet jo stort set busted, og derefter når jeg tændt den kom der blå skærm og genstart, derefter begyndte skærmen at fucke op.. så der blev den sendt ind, og havde den under en måned, så det er under alt kritik. du har haft din i et år, og du stod selv for fejlen.. du kan ikke sammenligne de 2 sager.. og den zepto er min eneste pc, så uden pc i 3 uger..
hvis jeg ikke har ret , til at komme med min mening.. så er der noget galt.. LÆS TRÅDEN FØR DU BESVARE, så tror jeg nok du kunne give mig lidt sympati..
jax out.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. 12# Nej, men til gengæld har den været til rep. 5 gange efterhånden hvoraf den kun én gang er kommet tilbage efter en uge.
Pointen er, at du har købt en maskine til meget billige penge. Og hvis ikke du selv kan regne ud, at der så må være besparelser på et område, ja så er det sgu dig der er for dum. Firmaerne gør dig opmærksom på at ventetiden på rep. er op til 3-4 uger hvis ikke du betaler for anden service aftale, og da det ikke lader til at være tilfældet synes jeg ærlig talt dit stortuderi er til grin.
Hardware produktion er ikke en perfekt proces, hvor hver eneste enhed fungerer nøjagtigt som den skal -desværre. Så slå nu lige koldt vand i blodet og giv dem en chancen, inden du sviner firmaet der har solgt dig en maskine der ved konkurrenterne koster op mod det dobbelte.
-- -- Tro mig, hvis jeg vidste det ville blive som det her, så havde jeg jo nok ikke valgt zepto vel ?? - jeg havde sku da købt en HP, den havde ikke været lige så god, men så ville jeg jo nok have den længere end en måned.. og gider ikke høre på, ej du tuder osv. jeg får jo opmærksomhed med det her, og jeg hjælper andre ??
kan du ikke fatte det ??
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Min nu 4 år gamle zepto, der blev pensioneret som arbejdsbærbar for knap et års tid siden, var med i skole hver dag og kørte næsten døgnet rundt. Siden da har den stået og kørt 24/7 som mediaserver. En successhistorie, hvem ved, men det i sig selv siger vel noget om at man ikke bør generalisere for meget (som din overskrift gør).
Min Acer har tilgengæld lige været til rep, hvor alt hardware er blevet skiftet efter kun et år. Alt var faktisk færdig. Jeg var godt klar over at Acer var et problem mærke, men jeg skulle bruge en kraftig maskine, og da jeg også vidste at jeg ikke kunne undvære den i længere tid pga. skole, valgte jeg en quickrep, og har den nu tilbage efter kun 5 dage. Super smart synes jeg selv, hvad siger du? ;-)
-- -- Acer 8204 - 2.0 Core Duo, 2GB Ram, 120 GB Harddisk, Radeon x1600 256 MB DDR3
Zepto 4100 - 1.6 P-M, 1024 MB Ram, 40 GB Harddisk, Radeon 9000 64 MB Ram Min Zepto 4200 har jeg haft i godt og vel 2½ år, den har været til rep. én gang hvor den fik et nyt bundkort, tog dem 4 dage, også havde jeg en ny, så jeg er sgu glad nok.
Skal så også siges, det var tilbage hvor de ikke havde så travlt, Zepto er en succes historie, lige meget hvad andre siger, de søger konstant nye medarbejdere, netop til deres tekniker afdeling, pga. folk har fået øjne op for dem og køber deres bærbare.
-- -- - I'm stupid so live with it ! Er der nogen forumer hvor du ikke har oprettet den her tråd?
-- -- | ASUS Crosshair, | AM2 X2 3800+ | Gskill PC6400 HZ | GFX m. sort PCB | OCZ Powerstream 600W | Raptor | Thermochill-Iwaki-EK | så 3 uger er ikke lang tid, hvis man går direkte til producenten.
det er da en evighed.
har haft 2 små defekter ialt på alle de IBM bærbare jeg har arbejdet med, den ene var et defekt netkort på en T30 som kun ville køre 10mbit, af en eller anden grund, 1 dag og så var der en Rep. og skifte bundkort.
En T60´er der havde et problem med skærmen, tror seriøst det var en transportskade, men sendte den ind fik en ny tilbage med de samme de modtog den.
derudover har jeg sendt et par HP business notes ind, vi købte en der var 1 år gammel, som var halvdefekt, men fungerede fik den for 1000kr. fandt så ud af der var restgaranti på den, ind med lortet 4 dage så havde vi en tilbage med skiftet skærm, nyt tastetur, og nyt bundkort, selvom det eneste jeg havde set af fejl var bundkortet der drillede.
HVIS jeg går til en computer forhandler, JA så tager det lang tid, men går jeg direkte til producenten så forventer jeg ikke det tager over en uge, har det aldrig gjort, det tager max 1 uge plus forsendelses tiden.
og Quick REP. HVOR latterlig er det for det første at man skal betale for en garanti rep, derudover kan man så hoppe foran i køen, så alle dem der har alm rep, skal vente, bare endnu et tegn på optrækkeri fra sådan et firma, at man malker kunderne i en situation der ikke burde være opstået.
man burde som producent være flov over at man har et produkt på markedet som er nyt og defekt, og derved ønske så hurtigt som muligt at få det fikset, så man kan få en glad kunde der anbefaler produktet til andre. selvf. er der vanskelige kunder som skal gøre alt værre end det er, folk føler sig hurtig trådt på i Danmark. Har da oplevet folk der har skrevet lange klager til alle, fordi firmaet ikke ville erstattet et produkt der tydeligvis er blevet ydet hærværk på, men i alle sager nævnt så er det jo godkendte garanti rep. da Zepto udfører dem, bare ikke med tiden som en positiv faktor, og ikke professionelt.
-- -- Sådan en firkantet dims med en masse ben i en sort box, det er hvad jeg har. og den kan sgu trække hjertefri over Lan. Intet firma er perfekt. Alle laver fejl/har dårlige perioder, og det går en gang imellem ud over kunden. Som dig JaX. Men det har du vist ikke tænkt over? Jeg ser hele tiden at et ellers rigtig godt firma gør noget ikke helt så godt, og med det samme skriver folk rundt omkring at de er et dårligt firma og at folk skal holde sig fra dem. Det er latterligt.
Jeg giver dig ret i at 3 uger er ret lang tid, men der er jo utallige historier om folk der har skulle vente meget længere tid. Det kan godt være at du skal bruge en bærbar til dine studier som du skriver, men det kan Zepto jo ikke bekymre sig om.
-- -- "No-one expects dinosaurs in space!" ~Stephen Colbert Hvorfor skulle jeg betale for quick rep ? - det burde allerede gå hurtigt i for vejen, har brugt 7k.. på en pc der skal til rep og den er under en måned gammel.. Man burde ikke betale ekstra, for noget der burde virke..
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Heldigvis er der da flere succes historier end der er negative historier.
Hvis den bærbar er så vigtig for dig og du ikke kan undvære den, så kan jeg ikke forstå du er for nærrig til at betale 698,- som er det quick repair koster.
3 uger jo det er da tid, men det er jo ikke urealiskt lang tid, det skal jo bare være indenfor rimelig tid at produktet bliver lavet/ombyttet, 3 uger imo er ikke urealisktisk...
-- -- Succes is temporary Loyalty is forever
In Alaska it is illegal to look at a moose from the window of an airplane or any other flying vehicle. De bruger jo ikke 3 uger på at fixe den, den kommer jo til at ligge på lager i 3 uger, de kan vel ordne den på en dag..
Og ja jeg mener det er urimeligt, og hvorfor skulle de have 700 kroner, for noget som burde være i orden for de 7k jeg gav for den ??
skal de have flere penge, for skod service ??
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #29 ja måske, hvis de tog din sag før alle andre, så de skulle vente længere tid.
Og du piver over at du har brugt 7000 på en bærbar, hold da helt op det var da godt nok meget. Du betaler en lav pris for bærbaren, så kan du da ikke forvente de bare skal have uendeligt mange teknikere klar for at lave den hvis den nu skulle gå i stykker. Hvis din bærbar er så vigtigt for dig du ikke kan undvære den, så har du valget at betale ekstra for quickrep, eller slet ikke have en bærbar.
Og desuden, 3 uger er da ikke meget i rep tid. er da sådan ca. standart for de fleste.. Medmindre du netop betaler for hurtig rep.
Så stop nu bare det tuderi!!
-- -- FORZA FC #31 hvis du er ligeglad med folks mening burde du nok ikke skrive en tråd her.
Har selv en, og den virker fuldstændig optimalt. Jeg har ikke betalt ekstra for quickrep, men så tuder jeg heller ikke over deres rep tid vel..
Ja deres mål er 1-5 arbejddage, og det viser da bare at de arbejder for at forbedre det.
Kan godt være 7000 er meget for dig, og du er ked af at skulle vente 3 uger på rep. Men du må også se på hvordan virkelighedens verden er. Du får ikke tilsvarende kvalitet/service/hardware for de samme penge andre steder, sådan er det bare. Og det er derfor fuldstændig idiotisk at sige at folk ikke skal købe Zepto bærbare, bare fordi du ikke lige gider vente på at reperationen nu tager lidt tid.
Så igen, stop nu tuderiet, og affind dig med realiteterne.
-- -- FORZA FC Fandme ikke meget kvalitet over zepto, og service stinker også.. Og deres hardware er vel billige ting fra taiwan..
Så hellere en HP, de går heller ikke til så hurtigt..
Så igen, HOLD KÆFT!!
gider ikke at høre på dig, du kan komme med din mening, men behøver du at provokere ??
Hvis der var gået et halvt år,også gik den til.. Så ville jeg måske ikke være så vred, men når der var noget galt da jeg modtog den, så er det altså en anden sag.
Og måske burde du læse, hele tråden før du svare.. Synes jeg skriver det samme hele tiden, til forskellige her inde.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Zepto ligger i den bedre ende af skalaen hvad angår kvalitet, måske er det ikke IBM/Lenovi kvalitet. Men bedre end så mange andre.
Nu har jeg så læst hele tråden igennem, og du hører jo ikke på hvad disse folk siger til dig. Men bliver ved med at sige det samme. Det er jo ikke en konstruktiv dialog.
Det med at den bærbare ikke virkede da du fik den er jo ikke et specifikt problem for Zepto, det kunne være sket for alle andre producenter.
Tror ikke ligefrem jeg ville betegne haddiske fra Hitachi, ram fra A-data og kingston og processorer fra Intel som billige ting fra Taiwan, er præcis det samme du finder i en bærbar fra f.eks. HP.
Det du beskriver er jo ikke ualmindeligt, og det kunne ske fra alle producenter. Så det er fuldstændig unfair at du flamer Zepto.
Og hvem er lige provokerende af os to, jeg mener da jeg har holdt en god tone gennem hele tråden, i modsætning til dig.
-- -- FORZA FC Spænd nu lige hjelmen, JaX. Du får ikke noget ud af at stortude over at du, ligesom så mange andre, er rendt i et defekt produkt. Og det gør da slet ingen gavn, hverken for dit omdømme eller sagens kerne, at du begynder at svine folk. Sidstenævnte synes jeg vi er ved at have set nok af fra din side.
-- -- Så predator, det var mig der startede med at svine folk til ??
pizzadude: "Så igen, stop nu tuderiet, og affind dig med realiteterne" og dig selv: "Du får ikke noget ud af at stortude over at du, ligesom så mange andre, er rendt i et defekt produkt" og rent faktisk så gør jeg, ham der står for min RMA sag så min tråd, og han vil prøve at gøre det hurtigere, og andre som også gjorde dette, fik en ny comp, eller ny dele meget hurtigere.. bare fordi de klager på et forum.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hvis de bruger så gode dele ? - hvorfor har mange så problemer med deres zepto 6214W, det meste af det er godt nok software problemer , bios problemer osv. Men mange folk oplever også hardware fejl, som mig selv.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #36 Ja, det er da en fin tone, i forhold til den du bruger med diverse ukvemsord.
Det er jeg ked af at høre, bare fordi folk tuder over tingene skal de da ikke foran i køen. Er da totalt diskriminerende i forhold til alle andre.
-- -- FORZA FC og hvorfor tager det 3 uger at få den lavet ? - det er simpelthen fordi de sælger en masse defekte dele , computere.. Hvis ingen havde problemer, så kunne de måske nøjes med de 1-5
arbejdsdage til en RMA sag.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Zepto, vil selvfølgelig prøve at forbedre tingene.. Så hvis der sker noget godt for mig, så skifter jeg jo mening. Og det gør de andre som har tænkt på at købe en laptop fra zepto jo nok også.. Det handler jo om deres ry, mine tråde er næppe gode for dem.. Har tråd på overclocking.dk , tweak.dk , her.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. JaX, hvad med lige at slappe lidt af.
Jeg har faktisk svært ved at se hvad du er så utilfreds med.
Du har valgt et af deres low-end produkter og har valgt ekstra rma-forsikring fra. Så er 3 uger er ikke specielt lang tid af vente.
Hvis du iøvrigt har korresponderet med Zepto på samme måde som du gør herinde, så tror jeg da f_nden at de ikke gider at skynde sig ret meget med at lave din pc.
-- -- .:.:.:. :-D .:.:.:. Nej det har jeg ikke, og hvis jeg havde ville jeg nok ikke få en reply.. deres kundesupport er mega slow, venter stadig på en email fra i fredags :)
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Lungbak, har du et zepto produkt som har været til RMA fornylig, hvis ikke ??
så er det klart at du ikke har noget i mod dem, men mange har og jeg er blot en af dem, som skriver deres mening på dette forum.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. JaX# "jeg vil skide på din mening" "Så igen, HOLD KÆFT!!" "kan du ikke fatte det ??" Du er den eneste her i tråde, der skaber dig og taler nedladende til andre. Du trænger gevaldig meget til at lære lidt om omgangstone og almindelig dannelse. Opfør dig ordentligt og tal pænt til de andre brugere, inden en mod får nok og banner dig.
-- -- slap lidt af predator, jeg blev bare lidt sur over hans reply, og man er vel heller ikke "dannet" - ved at beskylde folk for at tude, du er jo ikke et hak bedre end mig. Og for mig, er det, det samme som at sige et skældsord, det er jo indirekte provokerende.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Tja.. Jeg har en inde, en på vej derind, og en der er kommet tilbage for nyligt, synes stadig ikke jeg kan se dit problem..
-- -- | ASUS Crosshair, | AM2 X2 3800+ | Gskill PC6400 HZ | GFX m. sort PCB | OCZ Powerstream 600W | Raptor | Thermochill-Iwaki-EK | Det kan godt være de ikke bruger 3 uger på at lave fejlen, det kunne du igen også have været foruden, men når du ikke vil betale for service så er der intet urimeligt i at det tager ekstra tid, det skal bare laves inden for rimelig tid.
Jeg kan ikke andet end at ryste på hovedet af dig når du siger de sælger defekte dele det er jo en påstand som du intet hold har i, ifølge deres hjemmeside, producerer mere end 8 millioner maskiner, /(i 2005 dog) men tænk på at det måske er 0,01% af maskinerne der er behæftet med fejl.
Og hvis du reelt set havde hold i den påstand tror du så ikke der havde været end lille smule mere omtale omkring dem, det er jo tåbeligt...
Og en anden ting du siger det ikke kan være godt for deres forretning at du opretter en tråd her og der... jamen dog, jeg tror mere folk får et godt grin over den måde du ter dig på, du skaber dig jo som et lille barn med den måde du kaster med beskyldninger. (nu har jeg dog ikke set de andre tråde, men stadig chancen er stor)
-- -- Succes is temporary Loyalty is forever
In Alaska it is illegal to look at a moose from the window of an airplane or any other flying vehicle. giv stakkels jax en chance, kan godt forstå at jaxmanden vil ud med sine frustrationer og ja han burde tale i et pænere sprog.
3 uger er som sheriffen skriver inde for rimelig tid, når det så er sagt, så undre jeg mig om zepto bevist venter med at lave folks computer til der er gået 3 uger, for på den måde at tjene på deres quick support? :oD ellers et nice træk.
-- -- jeg kan godt følge Jax i sin fustration over at zepto ikke kan følge med. Jeg har en FS lifebook 8010 på arbejdet og den får dagligt tæst på de mest mærkelige måde, samt en X40 fra IBM. De holder sku til det meste, og min zepto 6515WD til 12.000 kan ikke engang holde til at jeg spiller computer og bruger den om aften.
IMO har zepto valgt forkerte dele at bruge i deres bærbare, for de holder ikke til dagligt brug.
Jeg købte min zepto i tidernes morgen grundet designet, men det har jeg fortrudt den dag idag.
Jeg anbefalede zepto rundt omkring da jeg fik min, men her det sidste halve år har jeg sagt til folk at de heller skulle give mere for deres ting og slippe for zepto's fejl.
bare mine 10cent
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har ikke læst hele tråden, kun indlæg #0. Jeg _havde_ også en 6214W maskine, som sjovt nok også fik BSOD (sikkert pga. varme). Jeg prøvede at firmware opdatere alt i maskinen - på deres opfordring, og til sidst da de ikke havde flere esser i ærmet så blev jeg f.... spurgt om jeg ikke kunne prøve "det hele igen..." :\ Det endte heldigvis lykkeligt og jeg fik alle mine penge retur - 3 måneder efter jeg havde indleveret den. Men... dem handler jeg aldrig med mere.
Hygge!
-- -- - http://sondrup.net[...] - #45 "beskylder for at tude" - det er jo netop det du har gjort hele tråden igennem.
-- -- FORZA FC Prøv nu for pokker at holde en saglig tone i stedet for det andet pjat der. Står der måske "Rød Stue" i titlen på forumgruppen? Der er ingen der får noget ud af den gang mudderkastning I lægger for dagen.
-- -- - Selvudnævnt Googlemaster Stiff, jeg vil håbe at jeg også får pengene igen, hvis de ikke kan løse problemet med BSOD, men bliver jo nok ikke i denne omgang.. Pizzadude og predator, i behøver ikke at skrive i denne tråd, kan ikke bruge jeres posts til noget som helst. Jeg mener ikke at jeg sige røvhul , svin til zepto eller jer andre.. I skriver som om at jeg kun har bandet hele tråden i gennem, men det har jeg altså ikke, kan i vel også se.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. "I skriver som om at jeg kun har bandet hele tråden i gennem, men det har jeg altså ikke, kan i vel også se"
HOST ;D
Er det ikke bedre at se tiden an nu. Intet der bliver sagt eller gjort her løser dit triste problem.
-- -- Kender jeg godt.. Jeg fik min computer for 3.5 år siden.. Siden da er den gået i stykker 5 gange får jeg pengene tilbage.. Der var oprindligt kun 3 års garanti, men da jeg var nød til at få en ny computer, da den gik fuldstændig kaput første gang. Siden da er motherboardet røget osv.
Nu har min computer været til reperation et kvart år(+16 dage), og de behandler os os som idioter. Når vi ringer ind siger de: "Vi ringer lige igen om en time" ingen ringer.....
Og de har fortalt os at de har sendt den og vi har nægtet at modtage den, men de havde ingen beviser på det, og de ringede igår og sagde at vi skulle til bunds i sagen og han vil ringe i eftermiddag og sige hvad der skulle ske men selvfølgelig ringede de ikke, men det vi fik pengene i sidste ende, men det var en MØG BELORTET BEHANDLING!
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. "MØG BELORTET BEHANDLING! "
Mon ikke det er på tide MOD´s stopper dette cirkus
-- -- Freehelp, du hjælper jo heller ikke særlig meget på problemet ? du kan quote os, og komme med dine kommentare, som vi ikke kan bruge til noget..
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Mener du dette hjælper ?
pizzadude jeg vil skide på din mening.. Hvad hjælper det mig, at du trasher mig til ??
Så igen, HOLD KÆFT!!
---------
Her ved jeg ikke hvad du forventer tråden skulle gøre for din sag. Jeg kan godt forstå du er irriteret, men det giver dig jo ikke pengene tilbage at oprette en tråd her og på de andre sites den er oprettet.
Gu er det irriterende når den service man forventer er der alligevel ikke er der, men de kunder som lider af dårlig forbruger service dækker kun en maginal del af Deres samlet omsætning, og ligemeget hvad, så vil der altid være et firma som kan sige sig fri får disse dårlige episoder.
-- -- Det pizzadude skrev, var sådant set bare en provokation.. Han gjorde mig bare sur, og ja jeg overdrev nok lidt. Men hans post hjalp mig jo ikke.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Ligemeget hvad folk smider af indlæg, så kan det ikke ændre din sag.
Dialog med Zepto er eneste mulig, og går det i hårdknude, så er der forbrugerrådet. HOL kan ikke løse problemet.
-- -- Nu er tråden ved at være lang nok, så en admin må gerne lukke den.. gider ikke rigtig skrive i den længere, alle mine meninger er kommet frem omkring zepto så..
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Rent faktisk er disse tråde ikke spild, for zepto medarbejdere kigger jo på den, ham der styre min RMA sag så den, da den kom op, også ville han prøve at få den lidt hurtigere igennem. Men han er jo fra computersalg, de svare mega hurtigt i forhold til zepto. skrev en mail til dem i fredags, og den har de stadig ikke svaret.. Så vil prøve at ringe til dem i næste uge. Meningen med denne tråd, var jo at komme af med noget vrede, og se om dette ville give lidt mere opmærksomhed, end at maile til nogen som næsten aldrig svare. Det har hjulpet for andre, f.eks Dare Devil, han lavede vist en tråd på tweak eller overclocking, og det hjalp hans sag. Jeg prøvede jo bare det samme, kan godt være nogle af jer synes jeg er en whiner, men jeg føler at jeg blev uretfærdig behandlet, og dette kan måske hjælpe andre med deres valg af bærbare osv.
JaX Out
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Skal vi melde Zepto til Basta eller kontanten? Jeg har min PC 6615WD for fjerde gang med samme fejl og nu har jeg bedt om kredittering og hver gang jeg ringer, undgår de mig over i Zepto. Hvis der er nogen der vil gøre det, så er jeg i hvert fald med på at få Zepto på TV og gøre andre folk som er altid begejstret over Zepto opmærksom på at kvalitettet, på både deres produkter og service er elendig.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Amen zeptohater !! - That Sounds Great.
men måske lidt overdrevet, eller det ved jeg ikke.. Man skal nok have noget mere på dem.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hvis du have læst på deres hjemmeside, havde du kunne vide hvor lang tid det kunne tag.... http://www.zepto.dk[...]
-- -- Hvorfor købe nyt , når man kan få brugt til samme pris :P Ja det ved jeg nu, men du skal jo forstå at jeg købte den hos computersalg.dk - og sendte den ind til dem, ikke zepto.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #66 selvom du har købt den hos Computersalg.dk er det jo kun Zepto selv der kan udføre reparationerne. Så lige meget hvor du køber den og indleverer den, skal den ind til Zepto og repareres.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Doh mike, self. alle dele bliver altid sendt tilbage til producenten, hvis der er noget galt. Men som sagt fik ikke denne information at vide, da jeg sendte den ind til computersalg.dk.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. )#0 Kan kun give dig ret, det der noget forbandet svineri med, at man kan betale for såkaldte fast lines, så man kommer forrest i køen. Men det er desværre meget brugt i elektronik industrien, jeg har prøvet det ved indkøb af elektronik, man får en vild leveringstid på måske 30 uger, men hvis man vil give 20% ekstra kan det klares på 2 uger!! Tror desværre zepto er på vej ind på det samme vildspor, da de teknikere som skal lave pc'eren på fast lines tages fra de almindelige RMA sager. Så til Zepto Det' en ommer.
-- -- De fleste af os vil hellere risikere en katastrofe end læse brugsanvisningen.
Fik en dejlig datter d.7/12-06! Det jeg sagde til dig JAX var ikke ment som en direkte provokation, men når du ikke selv kan finde ud af at skrive ordentligt i en tråd, så kan du ikke forvente andet af andre.
Meget muligt du og andre synes det er for dårligt med deres reperationstid, men du vidste det jo fra starten af (eller burde have hvis du havde været lidt vågen), men sådan er det bare i elektronikindustrien og der er ikke så meget andet at gøre end at affinde sig med det.
#63 nu må du lige stoppe, vil sige det igen Zepto har god kvalitet og rimelig kundeservice hvis du sammenligner med brancen som helhed.
-- -- FORZA FC Til alle, som har angrebet JaX:
Prøv nu lige at styre jer - sidder derhjemme godt skjulte bag jeres skærm... helt ærligt, tænk jer om og sæt jer ind i denne situation:
1. Du betaler 7000 kr for en vare.
2. Du venter 1½ uge på din vare, hvorefter du kontakter butikken og finder ud af, at de ikke engang har behandlet din ordre endnu!
3. Du modtager din vare, og den er delvist defekt.
4. Du sender din være ind, og får nu at vide, at du tidligst ser den om 3 uger.
Hvem vil se sig fri for at være en LILLE smule frustreret iden stiuation? IKKE mig, men hvis der findes een herinde, der helt ærligt kan sige, at det ikke ville røre ham - så har han enten for mange penge eller ikke nok brug for de varer, han køber!
JaX: Jeg føler med dig, mand - men brug ikke mere energi herinde, brug istedet energien på at punke zepto hver evig eneste dag... måske de så bliver så træt af dig, at de reparerer din pc hurtigere! ;o)
ALLE ANDRE: Lad nu vær´ med at være sådan efter manden! Han er jo naturligt nok bare frustreret - og nu får han luft herinde, det er sgu da helt ok...!
At fortælle ham, at han burde ha kendt til den behandlingstid osv er da bare at gnubbe salt i såret... det er sgu for lavt, og det tror jeg ærligt talt kun, I har nosserne til at gøre, fordi I sidder på jeres værelse og gemmer jer bag skærmen... for lavt, siger jeg!
Iøvrigt kan man mene hvad man vil om den reparationstid - jeg kan godt se i linket i #65, at Zepto selv gør opmærksom på den... problemet er sgu mere, at man får en defekt vare til at starte med!!! I den branche, jeg selv arbejder i, bliver man hængt ud på nettet for sine fejl - så det er sgu helt ok med de her tråde om fejl, hvadenten det er IBM, Zepto, Acer eller whatever!
Peace out!
/P
-- -- ASUS P4C300-E - P IV 3,0 Ghz HT | - 2 GB RAM - R9600XT 256 MB #71 ja self ville man være frustreret. Men hvis du havde fulgt tråden fra starten, ville du vide at tråden her hed "LAD VÆRE MED AT KØBE ZEPTO" (eller noget lignende), og det er da fuldstændig overdrevent at ingen i verden skal købe en Zepto, bare fordi han ikke lige er så tilfreds med dem.
Det er ok at være frustreret, men han forholder sig jo ikke til de realiteter som der er i branchen, der har alle jo lang rep tid (eller næsten alle), og da det er elektronik de arbejder med, kan fejl jo meget nemyt ske. Og det er jo ligegyldigt om vi snakker Zepto, eller andre mærker.
-- -- FORZA FC pizzadude:
Jeg havde faktisk indlæg #9 i denne tråd... mener den hed "ZEPTO - DONT BUY IT" på det tidspunkt! ;o)
Din tone i det her: "hvis du havde fulgt med fra starten" vidner om, at du nu også gør dit indlæg til noget personligt mod mig, og var jeg lige som de fleste andre herinde, så ville jeg svare dig "hvis DU bare havde læst alle tidligere indlæg, ville du vide at jeg var her længe før dig" - og så ville krigen mellem os to køre... og det gider jeg ikke!
Men jeg mener faktisk, du tager FULDSTÆNDIG fejl på eet punkt: jeg mener NETOP, det er sådan som et forum som herinde, hvor man skal komme ud med de dårlige oplevelser, man har med køb af hardware... Jeg tror ikke, at JaX overhovedet kan komme til at betyde, at INGEN i verden vil købe Zepto, så der er din frygt ubegrundet - men jeg går da og kigger lidt efter en bærbar, og Zepto er med i overvejelserne, og så synes jeg det er rart at høre sådan noget her... hvordan tror du, folk i sin tid fandt ud af at holde sig fra Chippen.dk?
Anyway - jeg hører din kritik, men jeg er altså ikke helt enig med dig, og jeg synes ikke, vi skal lade det gå ud over mandens tråd (om ikke andet så fordi den vel ikke behøver at blive holdt i live, med mindre han skriver om nye tiltag i sagen). Men du åbner en interessant diskussion, som man sagtens kunne tage i en anden tråd - skal det være iorden at lave en "whine-tråd" herinde adresseret på en specifik forhandler (hvem skal vurdere, om man selv har noget af skylden?)? Måske kunne man lave en undergruppe, der hed "advarsler" eller noget - så der var et onlinebibliotek af dårlige handler?
Ha' en god nat!
/P
-- -- ASUS P4C300-E - P IV 3,0 Ghz HT | - 2 GB RAM - R9600XT 256 MB he he, sorry, var ikke lige opmærksom på at havde skrevet i tråden før min fejl :)
Ja du kan have ret, men synes bare ikke rigtig at JAX egentlig kommer med noget konstruktivt i tråden, han brokker sig jo bare over at der var noget galt med hans bærbare og at han skal vente på reperation. Det er der jo ingen der får noget ud af, sådan er det jo bare, at såadn noget kan forekomme. At trække en direkte parralel til Chpippen er nok lidt overdrevent, men kan godt se din pointe.
Det er ikke så meget igen det at JAX brokker sig der går mig på, det er mere måden han gør det på. F.eks. trådens oprindelige navn, hans tone gennem hele tråden og hans fuldstændige mangel på vilje til at tage en saglig diskution op.
Ja personligt mener jeg ikke whine-tråde hører hjemme her på siden, men ja kan selvfølgelig være en mulighed, og en debat vi måske burde tage op.
// Godnat herfra :O)
-- -- FORZA FC Lad os drage en lighed til mobil telefoner. Jeg har det seneste år ejet 4 fra Sony Erricsson. Samtlige modeller har haft fejl efter ca 14 dage. Hertil kommer en reklamaionstid på ca 14 til 3 uger, og i sidste tilfælde 6uger. den sidste elefon kostede fra starten 249kr. Efter retunering viser det sig, at de har fundet vand i telefonen. Dette tiltrods for den aldrig nogensinde har været udenfor kontoret!!
Jeg måtte ved indsendelse af telefonen underskrive et doc, hvor jeg samtrykker i at betale reperationen HVIS de finder selvforskyldte fejl! Det fandt det SØRME, og jeg måtte betale 299 kr for en telefon der fra starten kostede 249kr!
Bundlinien er:
Ligemeget hvad faen man køber, og hvilken producent der er tale om, så er det mandagsmodeller og dårlige episoder med diverse serviceringer!
Jeg kunne også oprette en tråd med. Don´t by Sony Erricsson!!!!!!!!!!!!
Men løser det mit problem, og får det indflydelse på Sony Erricsson´s omsætning......think not ;D
Vi har alle brug for at komme af med vores galde, men at åbne tråde overalt på nettet omkring dette - løser intet.
Personligt ventede jeg fra Dec og til for 7 dage siden på et 12cellet batteri til min Znote. IRRITERENDE, men ikke noget jeg har åbnet tråde over for at klage over Deres leveringstider.
-- -- det er jo ikke en enkeltstående sag, så nej det er jo ikke en mand der forsøger at lukke hele zepto..
dengang jeg gik på ingeniør studiet var der også ca 1000 elever, alle var tvunget til at købe bærbare, da det var et studie krav, så har man pludselig en testgruppe på 1000 personer, efter 1 år, så havde 70% af dem der havde købt billig bærbare haft problemer dete r altså en enorm gruppe.
Kender 5 personer der har købt zeptos tilbud, 4 af dem har problemer, og den 5 ja, har en zepto der er funktionel, men efter 1 år ser den ud som om den var 5 år gammel pga slitage på plastdele, og hun bruger den altså ikke konstant.
derudover at der er 5-6 tråde herinde om zepto, så vil jeg da også mene at det er for mange og ikke den der 0.01% som nogle nævnte. Zepto har en enorm fejlrate, og det er pga fejl design af produkter, og istedet for at løse kvalitets problemer, så pusher de flere nye produkter på gaden.
man kan bare købe for billigt, og det glemmer folk. 7000kr er mange penge, men det er intet i bærbar sammenhæng. men derfor skal sådan et firma stadig leve op til almene garanti krav, og modtager man en defekt bærbar, så vil jeg også mene en ombytning var mere relevant end en rep sag.
-- -- Sådan en firkantet dims med en masse ben i en sort box, det er hvad jeg har. og den kan sgu trække hjertefri over Lan. Du gav jo heller ikke 7000 for din telefon, du kan ikke rigtig sammenligne en telefon til 300 mod en pc til 7000, som vel og mærke er min eneste.. Og pizzadude, har jeg ikke skrevet, at du skulle stay out of min tråd :) og tak for supporten peter. Pizzadude, hvis du synes jeg er en whiner osv. Hvorfor så skrive i denne tråd ? har du ikke bedre ting at lave ?
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Om det er 300 eller 3000 er jo ligegyldigt. 300 kr kan få nogen være den samme som 3000 for andre. Fact er det er irriterende at få fejl på dit udstyr.
Hvad angår kvalitet så ville det nemmeste jo være at besøge et supermarked. Tage 4 liter mælk, 2 appelsiner, 2 par underbukser, og så en billig laptop!
Beklageligt er det ikke så ligetil, hvis man vil sikre sig bare en smule. At vælge en laptop, er faktisk ikke anderledes end så meget andet. Man er nød til at lave en smule research inden man smider en portion penge efter en maskine.
Det er vigtigt man gør op med sig selv, hvilke ting man ønsker at bruge sin nyindkøbte laptop til, og hvilke prioriteter man har. Vigtige overvejelser kunne også være hvor mange penge man ønsker at smide efter nye maskiner, hvilken producent man skal vælge og evt. hvilke features man måske kunne ønske sig produktet havde.
Her mener jeg så IKKE Zepto laver billig kvalitet. JO, måske i forhold til Lenovo, men som I kan se, så er de begyndt at sænke priserne markant!
pris og kvalitet unægtelig sammen for det meste.
Kigger vi lidt dybt i denne produktion, så omhandler denne hvad der mellem de skriftkloge kaldes for Big Four. Disse er dækkende en sammenslutning, som står for omkring 70 % af den globale fremstilling af laptops. Når det kommer til producering af laptops, så kommer man ikke udenom Taiwan. Big Four inkluderer Quanta Computer, Wistron, Compal Electronics og Inventec. Denne sammenslutning har i et tæt sammenspil hævet den totale leverance fra omkring 54% og til omkring 70% på omkring ét år! De står bl.a. for leverance til tunge drenge som Dell og HP. Dette samarbejde mellem Big Four har skubbet tidligere store producenter som Mitac, Uniwill, Twinhead ud af markedet. Alle disse tiltag kommer kun én til gavn – nemlig forbrugeren. Et tæt samarbejde mellem disse store figurer på laptop markedet, vil resulterer et sammenspil, som har ét mål for øje, at levere kvalitetsprodukter. Derfor vil jeg klart anbefale man smider de sidste penge efter et godt og velanset brand.
-- -- Troede at Zepto var et godt brand, folk snakkede da godt om dem, på et tidspunkt.. Men pga. deres langsomme support og delvist defekte produkter, Så er det nok mere discount produkter de handler med.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Tovtrækkeri!
Jeg har set ufattelig mange fejl på HP, Lenovo, IBM og Asus så er det også skod produkter?
-- -- Jeg har ikke sagt at de andre mærker som HP , lenovo osv. er perfekte, men deres fejl procent er vist mindre, og mere solide. De har også større erfaring, det har jo også noget at sige.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jax du ejer ikke denne tråd, så lad vær med at bestemme hvem der må skrive her, kan godt forstå dominus pizza retter sin vrede imod dig.
jeg synes faktisk, at den første overskrift var bedre, da den var provokerende, kan ikke se hvorfor et firma skal beskyttes.
forumet er lavet til den menige person, jeg forstår ikke hvorfor Jax ikke må udtrykke sig uden at zepto supporterne går amok på ham.
synes det er meget plat,at komme med en udtagelse som:"alle de andre producenter er også fejlbehæftet, så lad vær med at klage". Det er ikke et konstruktiv indlæg, da dens eneste formål er, at lukke tråden.
Er enige med jax, dem der finder hans problemstilling provokerende, så lad vær med at læse hans tråd, lidt komisk at i kommer igen og igen.
-- -- Yoda626 > Lad os bruge dit eget citat:
"Jax du ejer ikke denne tråd, så lad vær med at bestemme hvem der må skrive her"
-- -- enige freehelp, du er velkommen til at gentage dig selv igen og igen.
At jeg skriver dit indlæg er plat, betyder ikke det er usandt.
Ja du har ret, alle producenter laver fejl og hvad så?
Må debatten så ikke forsætte videre af den grund?
at gentage sig igen og igen fordi man har fundet noget andre ikke kan modsige, er ikke med til at fremme diskussion.
når det så er sagt, så er jeg faktisk enige med dig freehelp :P
synes bare at der er nogen der burde støtte jax, da han også har lov til at udtrykke sig uden at folk tager leen frem.
-- -- Selvfølgelig skal han da brokke sig, men siger bare debatten intet føre med sig. Jo, måske 5-10 personer der ikke længere vil hndle med Zepto and so ?
Jeg kunne fortælle dig mange dårlige eksembler med andre producenter ;D
Om du er enig med mig eller ej betyder ikke så meget ;)
-- -- Freehelp:
Har lige været inde og se på din profil, men kan desværre ikke se, hvor gammel du er...
Du har en vigtig pointe i #78: " Man er nød til at lave en smule research inden man smider en portion penge efter en maskine"
JEG laver research i øjeblikket, er på udkig efter en bærbar - og denne tråd hjælper MIG i min research, for den fortæller mig, at der KAN være problemer med de nye Zeptomaskiner, så derfor er der vel en eksistensberettigelse dér? ;o)
Du må MEGET gerne lave en tråd med dine problemer med mobilkøb - især hvor du føler, at du har fået en ringe service fra forhandlere osv... så har vi andre muligheden for at læse om det og evt. vælge forhandleren fra, og det er da den ENESTE mulighed, vi har som små forbrugere (tænk på det her som den lille udgave af at komme på forsiden af EkstraBladet!)
Iøvrigt vil jeg lige sige, at jeg slet ikke har afskrevet Zepto som et muligt køb... så Zepto har i mig ikke mistet en potentiel køber endnu, det har JaX ikke haft held med! (jeg synes, de rammer et godt kompromis mellem (3D-)ydelse og pris)
#74 pizzadude:
Respekt herfra for dit svar!
Et klasseeksempel på, at man godt kan være uenige herinde uden at være uvenner eller blive personlige! (og det var der flere herinde, der kunne lære noget af! ;o) )
/P
-- -- ASUS P4C300-E - P IV 3,0 Ghz HT | - 2 GB RAM - R9600XT 256 MB sorry for dobbeltpost!
/P -- Debatten er med til at oplyse alle de andre jax'er derude.
Jeg er sikker på at jax føler sig presset når du kommer med indlæg, hvor du på forhånd kommer med konklusioner, som er svære at misvise.
Det Jax er uden efter, er at en zepto medarbejder ser denne tråd, og så får han VIP behandling.
Det er set før, så forstår godt han prøver lykken.
-- -- "Det Jax er uden efter, det er at en zepto medarbejder ser denne tråd, og så får han VIP behandling."
Korrekt!
Mange har netop benyttet sig af Zepto har været meget imødekomne med hensyn til dette og tilbudt de "uheldige" en langt bede løsning end de oprindelig havde erhvervet sig. Jeg siger IKKE jax er ude på dette, men mange har gjort dette med overlæg.
En løsning via HOL eller andre site er efter min mening ikke vejen frem. Det mener jeg kun en dialog mellem jax og Zepto er.
Hvad angår denne tråd og at andre kan se dårlige og gode erfaringer, så findes der jo et hav af forhandler vurderinger på diverse site, hvor folk kan smide Deres bedømmelser.
Lige meget hvilket produkt vi køber, så vil vi opleve fejl.
Jeg har sågar fået en testmodel ind der manglede 4 knapper i tastaturet. Fremsender siger så..."sorry, men kan I ikke bare lade være med at nævne dette, og så se bort fra et billede af tastaturet"
-- -- Jeg har ikke sagt at de andre mærker som HP , lenovo osv. er perfekte, men deres fejl procent er vist mindre, og mere solide. De har også større erfaring, det har jo også noget at sige.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. ups, det var lige det forkerte der kom ind i den sidste post.
Ville bare sige, at jeg har fået snakket lidt med zepto, en af deres medarbejdere mailede med mig i går efter lukketid, omkring 19:30.. Men mærkeligt nok, begynder de først at svare, når man laver en tråd herinde :)
Prøvede at få en låne pc, men det tilbyder de først efter 3 uger til rep.. Så kan maile og ringe, men ender nok med jeg kommer til at vente de 3 uger :(
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #89 Kunne ikke være mere enig :O)
"Det Jax er uden efter, det er at en zepto medarbejder ser denne tråd, og så får han VIP behandling.
Fuldstændig enig, men det synes jeg bare er for plat (ikke mindst at Zepto falder for den) da andre derfor ikke får en fair bahendling
#JAX
Det er et frit forum det her, så du bestemmer ikke hvem der skriver i din tråd og hvem der ikke gør, og kan jo så spørge dig om det samme, har du ikke noget bedre at lave end at brokke dig over Zepto.
"Jeg har ikke sagt at de andre mærker som HP , lenovo osv. er perfekte, men deres fejl procent er vist mindre, og mere solide. De har også større erfaring, det har jo også noget at sige."
kan du dokumentere det? Har set mange herinde de har brokket sig over Zepto, men selv kender jeg ingen der har haft problemer incl mig selv. Til gengæld kender jeg mange som har haft problemer med pruducenter som f.eks. Acer og Fujitsu Siemens. Så Har svært ved at se hvordan du kan konkludere noget som helst, uden at have en egentlig statistik at referere til.
Det kunne faktisk være interessant at se en sådan statistik over fejl..
Alle producenter har jo fejl, men det er min opfattelse, at Zepto har en mindre fejlprocent, hvis du ser det i forhold til pris/ydelse end andre producenter. F.eks. Lenovo som har en meget lille fejlprocent/høj kvalitet men samtidig får du også lov til at betale kassen for det. Eller Acer som sælger billige bærbare med fine specs, men med en relativ høj fejlprocent/lavere kvalitet. Hvor Zepto nok ligger lidt ind imellem med middel fejlprocent/fin kvalitet, og gode specs til en fornuftig pris.
-- -- FORZA FC Jeg har jo startet denne tråd pizzadude, for at få opmærksomhed, og derfor bruger jeg jo tiden på den, kan ikke forstå du bruger tiden på den, når jeg jo er ligeglad med dine råd.. Og kan du dokumentere til noget af det du har skrevet om acer og lenovo?? og kan du dokumentere at zepto er på middel ? - du har heller ingen "dokumenter".. Så hvorfor skal jeg dokumentere ? - herinde kommer man vel bare med sine egne erfaringer af produkterne.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. 3 uger er ganske fair når det kommer til RMA efter min mening.
-- -- Ja det synes jeg måske også freehelp, men ikke i denne situation, hvor jeg lige har modtaget den, også skal jeg sende den ind igen. Hvis det havde været efter et halvt år, så ville jeg måske have en anden opfattelse.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jax - om det er 2 timer efter eller 2år efter, så er det irriterende, men det kan jo umuligt ændre RMA tiden. De har jo ikke nogle kasser med "sendt retur efter 2timer" "sendt retur efter 11 timer" " send retur efter 8 dage " osv
Sådan arbejder firmaerne altså ikke
-- -- kan nok være du har ret freehelp, men jeg føler stadig at det er en uretfærdig behandling.. Når produktet var delvist defekt fra starten. Når produktet er så nyt, så SKAL der bare ikke være nogen problemer imho.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #97 vi er enig, men sådan går det altså ikke altid.
Jeg har lige sat vores hus i stand og her inkl. nye vinduer til 128.000kr!
Vi monterede jo gladeligt alle vinduene (28 stk) men da vi gennemgår dem (burde vi have gjort inden isættelsen) så viser det sig der er små skader på 90%!!
Nu ligger vi i sag med firmaet, så jeg kan godt følge dig. Det hjælper bare ikke man konsekvent flyver til våben og gør nogle ting som i mange tilfælde vil forværrer ens sag.
NEJ, jeg forsvare ikke Zepto og nej jeg arbejder ikke hos dem
-- -- Du har i, at sådant går det ikke altid. Men hvis de evt. undersøgte deres pc'er for fejl inden de sender dem videre, så ville de måske ikke have så mange utilfredsekunder. Og de her fejl som jeg har, har mange oplevet, de burde vel bare fikse dem på de nye computere de sælger.. den fejl med BSOD, den har en del. Og det har de stadig ikke fikset. Det er der, når du tænder din pc, som kommer the blue screen of death, også genstarter skidtet.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #93 hør nu lige her lille ven, jeg skriver jo netop "efter min opfattelse", så jeg siger dermed ikke at det er noget jeg kan dokumentere. Men det er da dig som påstår at Zepto er dårlig kvalitet med høj fejlprocent, så jeg vil da gerne vide hvor du får det fra?
#97 Er enig med dig på det punkt at produktet burde være i orden fra starten, men det kan man ikke sikre sig imod når man arbejder med elektronik, det ville medføre alt alt for store omkostninger, og dermed dyrere computere
-- -- FORZA FC Det er nok en simpel RAM fejl. Maskinen kan fint være testet fejlfri, og produktet skal jo i mange tilfælde konfigges med et andet antal RAM. Her kan montøren så få sine fede fingre på kobberet, og er han ikke jordet, så kan RAM nemt stå af.
-- -- Det ville måske også være bedre hvis pc'erne var dyre, så behøver man jo ikke de RMA sager.. " hør nu lige her lille ven" - der er vist en som er ved at være lidt sur. Og det var dig der startede med det argument om at dokumentere det man siger.
pizzadude vi bliver aldrig enige om alting, måske burde vi to bare stoppe det her.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Dyrere maskiner, så havde andre bare oprettet tråde om "HVORFOR FAN*** ER LAPTOPS SÅ DYRE NORMALE MENNESKER IKKE HAR RÅD TIL DEM!!!!"
-- -- #102 nææ, bare lidt irriteret, over at du ikke argumenterer sagligt, men gør det som gik du i børnhaveklassen..
Og jo, selv om maskinerne generelt var dyrere så ville der stadig være fejl og dermed RMA sager.
Er vel heller ikke meiningen at folk skal være enige med det du siger for at skrive i din tråd.
#103 fuldstændig enig :O)
-- -- FORZA FC "men gør det som gik du i børnhaveklassen." - skal du fornærme mig, hver gang du skriver i min tråd ?? - du giver jo ikke op, før jeg siger at du har ret. Men det kommer sku ikke til at ske.
freehelp, det har de da også ret til.. alle kan da lave en tråd herinde.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Yoda626 >
Til dig der mener jeg er betalt til at forsvare Zepto kan jeg glæde dig med laptopworld snart lukkes.
-- -- Freehelp finder ingen glæde når en dansk site går ned :oC
Pizzadudejeg er enige i, at zepto kvaliteten ligger i midten og man får meget valuta for pengene.
Pizzadudestop med dine personlige angreb, synes jax burde skrive til en admin, da man godt kan tyde, at dine tråde er rettet personligt imod jax.
-- -- Tak for det Yoda, endelig en som kan se det..
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #107 aar det er nok lidt overdrevet, synes bare ikke hans argumenter er saglige.
-- -- FORZA FC Og det er dine ? - og nej, jeg vil ikke sige at det er overdrevet.. du startede med dine lille provokationer, ikke mig som burde ændre min tone. Jeg blev en del sur første gang du gjorde det, men så ændrede jeg min tone. Jeg mener selv at de er saglige. kommer vel an på, hvordan man opfatter dem :)
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. pizzadude selv hvis jax skrev som en tumpe, så er det stadigvæk forkert at tale nedsættende til ham.
Nu er jax ikke så meget bedre selv, men synes han rettede sin tone lidt før, nu er han selvfølgelig igen igang med narrestreger...
-- -- Jeg tror at emnet er nok diskuteret nu. Når jeg mnodtager den igen, så sælger jeg den til en anden. Jeg har bare ikke tålmodigheden til det her.
Så en admin må gerne lukke tråden.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #110 Det hedder "små" provokationer hvis det hedder noget. Og jo det mener jeg stadig du burde.
Mener du i fulde alvor, at du mener at det er saglig argumentation når du skriver at man skal lade være med at købe en Zepto, fordi du fik en defekt en af slagsen, og synes at reperationstiden er for lang?
#111 "Det var jo ham som startede" ;O) Ej, jeg ser din pointe, men vi kan vel blive enige om at JaX ikke ligefrem har opført sig særligt modent i denne tråd.
Nu synes jeg efterhånden vi har kørt nok rundt i det her, vi er jo kommet fulstændig væk fra sagens kerne, og konkludere at man kan være uheldig at få en defekt bærbar og at det er trist at skulle vente på reperation af den. Samt at JaX og jeg nok aldrig bliver de bedste venner i verden.
-- -- FORZA FC pizzadude, så du ikke hvad jeg skrev i #112 ?? - skulle du lige komme med dit sidste statement ?
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. # 107
Yoda626 - hvorfor ikke når du flere gange har hentydet til jeg er i lommen på Zepto.
Jeg er mættet af folks beskyldninger når jeg knokler røven ud for at hjælpe folk med forvirring på området.
Jax - din historie er trist, men indse Zepto på ingenmåde er værrer eller bedre end andre. Heller ikke HP ;D
At drive så stort et firma kræver en mega stabil struktur, og det skal bare én byggesten til, for vi har en bunke rullesten. Der er jo mange led hvor tingene kan gå galt. Dette er ofte til skade for forbrugerne, men sådan er det jo bare.
Håber du løser problemet i sammenspil med Zepto
-- -- Jeg tror på at HP produkter er bedre, for hvis de var så sucky, hvorfor er der så ikke nogle hade tråd om dem ?
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. # 116
JaX
Fordi hovedparten af solgte maskiner i DK er Znote´s
Hertil er HOL blevet et talerør til Zepto. Firmaet har bare lavet én stor fejl. Givet folk gratis opgraderingen så snart de brokkede sig på HOL....bommert
-- -- #114 jeg var ved at skrive den post, da du postede din.
Freehelp - Skal vi ikke bare stoppe her, han vil tydelighvis ikke lytte til fornuft.
-- -- FORZA FC Jeg sagde til dig for længe siden i denne tråd, at vi skulle stoppe her.. og nu leger du all "adult" med at du vil stoppe.. Og kunne du ikke opfange det før nu, at jeg ikke gider at høre på dig, du må sku være lidt slow ?? - jeg kan lytte lidt til freehelp, for han er ikke så provokerende som dig.
Peace out...
Og nu slutter tråden her.. en admin plz luk.. pc'en er til salg på guloggratis.dk og dba.dk.. Når jeg modtager den, så sælger jeg den. Også er der ikke flere problemer.
Problem solved :)
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. hey venner, jeg overvejer at købe en zepto 6615wd..er der nogle af jer der har erfaringer med den model?
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #120 Hey Henrik.... Jeg har selv en 6615wd. Jeg har både gode og dårlige erfaringer med denne model, og af gode erfaringer kan der da nævnes at den er god til spil og tunge grafiske programmer. Dog synes jeg selve kabinettet ser billigt ud - her tænkes der på det sølvfarvede plastic som minder mig for meget om billige elektronikprodukter fra supermarkederne. Desuden har jeg fået skiftet grafikkort(pga. støj), brænder(virkede ikke på noget tidspunkt) og sat mit keyboard rigtigt på, da de havde glemt at gøre dette fra starten (alle 3 fejl var på maskinen ved modtagelse af denne).
Som der også er andre der har sagt er der lidt ventetid på rep. og for midt vedkommende varede dette lige under en måned og op til en eksamen (Faktisk var selve pc´en også forsinket da jeg købte den, og der blev aldrig oplyst et nyt leveringstidspunkt da det gamle blev overskredet :S, men efter lidt forsinkelse ankom den så (med de førnævnte fejl).
Indtil videre lyder det måske ikke som om at jeg har haft de bedste erfaringer med min znote, men jeg synes stadig at den præsterer et godt stykke arbejde, og jeg mener helt bestemt at man får noget lækkert hardware for pengene.
Dårlig omtale spreder sig altid hurtigere end god omtale og jeg tror desværre at zepto har kunnet mærke dette på diverse forums som f.eks. Hol, men man må så bare håbe, at dette bevirker at de vil give den en ekstra skalle fremover.
Supporten, hvor der desværre er al for lang ventetid er altid flinke, men i mit tilfælde blev jeg bedt om at vente med at sende min bærbar ind til reparation 3 gange da de bad mig om at vente på den næste biosupdate, for at se om dette løste problemet, hvilket det ikke gjorde. Jeg ville gerne have haft at zepto havde taget min bærbar til rep. lidt før, men sket er sket.
Min egen pc skal sandsynligvis til rep. igen på et tidspunkt da blæseren stadig er i gang 24/7 uanset brug. Denne gang vælger jeg dog at vente med at sende den af sted til sommerferien hvor jeg ikke skal bruge den, da en reparationstid på ca. 1 måned er for lang tid når man bruger sin pc dagligt på ens studie.
Alt i alt er zeptos pc´er gode at arbejde med, men jeg vil dog stærkt håbe at de får lidt mere styr på deres produkttestning før afsending og at de vil blive bedre til at overholde de tidspunkter de oplyser fra gang til gang.
Jeg er helt sikker på at I kan finde en masse stavefejl, men jeg er stået op og er derfor lidt omtåget hehe, så stavefejlene får i med gratis :D
-- -- I maby come and go, but I will allways go with the flow :D 3 uger mig her, og 3 uger mig der. er der ingen af jer der er klar over, at hvis dit produkt går i stykker inden for 6 mdr. så skal butikken give dig et nyt produkt magen til, hvis du kræver det, og ikke bare sende den til rep. DET STÅR I KØBELOVEN
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hvor står det i købeloven ? - kom lige med et link.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #122
Så det du siger er at sælgeren ikke har ret til at forsøge at udbedre fejlen først :O
Det ville forekomme mig en lille smule mærkeligt..
Men ser da frem til din link, for det sætter jo sagen i et helt andet perspektiv..
-- -- Succes is temporary Loyalty is forever
In Alaska it is illegal to look at a moose from the window of an airplane or any other flying vehicle. Jeg har selv haft mine problemer med Zepto. 5 reparationer på under 2 år er efter min mening ikke i orden. Jeg har alle gange gjort brug af at aflevere PCen og få den repareret og kunne få den med hjem igen, og den del af servicen var fin. Jeg var i starten ganske tilfreds med Zepto, men efterhånden som de voksede sig større gik der mere og mere kuk i den. Det har resulterert i adskillige sørgelige/sjove historier: at 5 forskellige medabejdere kommer med 5 forskellige forklaringer, at der aldrig ringes tilbage når der laves aftale om det, at løfter brydes, at opleve ventetid på op til 2 måneder på defekt hardware, hovne eller inkompetente medarbejdere, manglende registreringer af tidligere fejlbehanlinger.
Jeg betalte i sin tid 10.000 for PCen og det ar billigt for den, en tilsvarende IBM som jeg ellers har brugt ville have kostet 12-13.000 men jeg kan i hvert fald konkludere at det bliver sidste gang jeg handler hos Zepto. Det er selvfølgelig op til den enkelte at vurdere pris i forhold til kvalitet, men med en PC der har været defekt ca 1/4 del af den tid jeg har haft den, og som nu lider af småfejl som jeg simpelthen ikke gider få repareret på grund af den service eller mangel på samme, så må konklusionen være at Zepto får en pæn tommelfinger nedad. Jeg forventer ikke en perfekt computer til den pris, men jeg havde forventninger om en rimelig PC, og det er ikke det jeg har fået.
-- -- Det er sørgeligt, men well, HOL er for mig ikke længere et seriøst site hvor man kan finde hjælp, det er et sted hvor man fordriver sin tid når man ikke lige har andet at lave. #122 nej der gør da ikke, det eneste der står er at inden for de første 6 måneder er der garanti på varen, og det er derfor på til forretningen at bevise at fejlen ikke var der fra start. Man har kun ret til reperation, og hvis fejlen kommer igen flere gange, så har man ret til at ophæve købet og få pengene igen.
#123 Desværre JaX, han tager fejl, er jeg 100% sikker på.
-- -- FORZA FC Ifølge forbrugerstyrelsen ( der man skal have medhold i en klage sag ) er deres kotyme at producenten/sælger skal have lov til at reparer produktet inden for rimelig tid, 2 - 3 uger. Sørg for at få bekræftet at de har modtaget den på email eller skrifligt 2- 3 uger starter fra de har modtaget den.
Er produktet forsøgt repareret mere end 3 gange inden for garanti/reklamationstiden, har man krav på en ny med samme spec. kan det ikke skaffes må man have en bedre, Findes ud af i sammen råd med køber og sælger.
Man må konkludere at når en sælger/producent har prøvet at reparer produktet 3 gange og det ikke kommer ud med et tilfredsstillende resultat at de ikke kan lave den uden at påhæfte den med yderlige fejl. Fejlen behøves ikke at være den samme fejl hver gang.
Inden i flyver i flæsket på mig vil jeg lige pointere.
1: Jeg ejer Zepto aktier men det laver ikke om på at man ikke må stille krav.
2: Jeg har eget pc firma og kender godt køberloven, har dog aldrig været i klemme med en kunde ( endnu ).
-- -- OPDATERING:
Modtager min Zepto 6214W, på mandag. Det skulle have været i dag, men Computersalg, er ikke meget bedre end zepto. De holder skam heller ikke hvad de lover.
De kunne vist fikse alle problemer, på nær det software problem med BIOS. Så det blue screen of death, vil komme frem mange gange, og de påstår de er i gang med en BIOS opdatering, men det her problem har vel været der siden de startede med at sælge 6214W modellen, det kan da ikke tage så lang tid at fikse. Men de stopper jo ikke med at sælge modellerne, nej nej. De ved der er et problem, og de siger de arbejder på det. - Så ARBEJD NOGET HURTIGERE!!
btw se her:
"Arbejde udført:
Optisk drev skiftet grundet læsnings problemer maskinen testet ok Hardware mæssigt. 23-03-07 /Rn"
Men de skriver ikke nået om bios problemet der, med blå skærm and what not. Ligesom om de benægter deres problemer.
TAG JER SAMMEN ZEPTO!! OMG
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Så må du oprette en hade etråd om computersalg også *LOL*
Kunne det tænkes du ikke er den eneste de rhar en maskine til rep, og de måske ikke priotere din som nummer 1?
-- -- Freehelp kunne det tænkes, at jeg er ligeglad med hvad du siger ?
nå ja, det er jeg jo :)
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. OMG JaX, tag dig dog sammen. Du var blevet informeret om en reparationstid på 3 uger og du bitcher over at du her lidt over en uge senere ikke har fået maskinen, selvom du ved at den er færdig fra reparation, når du har valgt det besværlige at sende den ind gennem en forhandler = længere ventetid end at sende den direkte til Zepto
.
Sikker på det ikke er dig der er lidt for for frembrusende, bitchende og over følsom over for ventetid?
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Desuden, hvorfor bithce over at computersalg.dk ikke er bedre end Zepto? De kan jo altså ikke sende maskinen hurtigere end de evt. modtager den fra Zepto, og hvis de f.eks. først har fået den i dag kan du jo ikke have den før mandag alligevel, da de ikke er påkrævede at putte lørdagsexpress på pakken bare fordi du er utålmodig.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. har du ikke set hvad jeg har skrevet ? - de kan ikke fixe alle problemerne, den har været til rep. - Men de har ikke fixet alt, de prøver at ignore det problem med BSOD.
Pelle jeg er den så kaldte "Sure kunde" - hvis tingene ikke funker som det skal, så bliver jeg nemt sur :) - og her lukker jeg vreden ud, du behøver jo ikke at læse hvad jeg skriver vel.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. # 130
Rolig nu. Det var ikke ment som en spydighed!
Du må forvente at få kommentarer i din tråd herinde, og forvente ikke alle er enig med dig.
Din sag er trist - ingen tvivl her, men tror du skal være lidt tålmodig.
-- -- De fik pakken Torsdag pelle, og en supporter lovede at jeg ville få den fredag.. - Men de var for slow, og nåede det åbenbart ikke :)
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har ikke særlig meget tålmodighed, især ikke når pc'en betyder så meget for min hverdag. - Men jeg sælger den, og køber evt. en stationær , eller HP lap. - Det virker i hvertfald. - også behøver jeg ikke at "bitche" herinde mere, er det iorden med dig pelle ?
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Computersalg er nok den butik hvor jeg har oplevet den bedste kundeservice overhovedet i alle de år jeg har handlet på nettet. De skriver desuden på deres side at man bør sende sin zepto laptop direkte til zepto, da de står for reperationen.
Jeg kan dog godt forstå at du er frustreret og hvis du vil ha en HP laptop, så kan jeg godt anbefale en nx9420. Den er bygget super godt, men det er nok ikke en 17" laptop du kigger efter?
-- -- "This is my boot, and it will fit up your ass with the right amount of force"
[FS Xi 1546][T5600][1GB ram][240GB hdisk][X1800 256MB] Det gør de godt nok ledder, men zepto har det med ikke at svare på emails, det gør computersalg derimod.. Computersalg er ikke ligesom zepto, blev bare lige lidt skuffet da de havde lovet mig noget, som de ikke holdte :(
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Nu må det lige stoppe det her!
"Freehelp kunne det tænkes, at jeg er ligeglad med hvad du siger ? "
Hvis du er ligeglad med hvad folk siger, så burde du nok ikke skrive herinde.
Vi har efterhånden forstået du ikke er særlig tålmodig, med det kan da vel aldrig være hverken computersalg eller Zeptos problem..
-- -- FORZA FC That´s life - jax :)
-- -- pizzadude , freehelp har i ikke fattet endnu ? - at jeg er ligeglad med jeres holdninger. Pizzadude skrev jeg ikke til dig sidste gang, at jeg ikke lyttede på dig ??
Er du virkelig så fatsvag ?
Jeg skrev der pizzadude, at jeg var ligegald med freehelps mening, det betyder ikke at jeg er ligegalde med andre's holdninger, meninger.
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|