Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bærbare Computere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Syg fejl på bærbar!

Af Elitebruger MolokGehenna | 11-01-2006 17:47 | 1399 visninger | 9 svar, hop til seneste
Hey alle holere. For godt 7 mdr siden invisterede jeg i en ASUS A6Va, jeg har været rigtig glad for den indtil nu, men der er begyndt at komme en fejl på den, eller nærmere på skærmen. Efter noget tids brug (forskelligt) bliver HELE skærmen hvid, bare totalt hvid, og der kan ikke gøres noget ved det. Jeg kan høre at mine programmer kører i baggrunden altså hvis det er en film eller et spil og ja, så er der ikke andet at gøre end at genstarte og så fungere det igen. OBS: Det skal lige siges at min skærm nogle gange kommer med et blink, somom den slukker bare et kvart sekund og tænder igen, det er da også lidt mærkeligt? Kan i hjælpe mig her? hvad kan der være galt? og hvordan kan problemet løses? Tak
--
Asus A6va,Logitech z680,Logitech mx 1000,Steelpad 4s,Maxtor250gb ekstern, denon dvd-1910
#1
SE
Superbruger
11-01-2006 18:51

Rapporter til Admin
jeg har også en A6va, men har aldrig haft det problem.. ring eller skriv evt. til Asus.
--
SASCSI 10.000 rpm til salg billigt! ny uåbnet og med kvittering. Mail mig hvis det har interesse.
#2
SE
Superbruger
11-01-2006 18:52

Rapporter til Admin
jeg har også en A6va, men har aldrig haft det problem.. ring eller skriv evt. til Asus.
--
SASCSI 10.000 rpm til salg billigt! ny uåbnet og med kvittering. Mail mig hvis det har interesse.
#3
[ts]TjalFE
Junior Supporter
11-01-2006 19:16

Rapporter til Admin
Det lyder som et problem med forbindelsen mellem GFX(/bundkort) og skærm... Det kan være et kabel der er en løs forbindelse ved... Mit bud er at kontakte din forhandler! :o)
--
If riding a plane is flying, then riding a boat is swimming! Get out - Go skydive!!! The ultimate experince. Check out http://www.westjump.dk[...] or http://www.flyinggnu.dk[...]
#4
MolokGehenna
Elitebruger
11-01-2006 19:35

Rapporter til Admin
#1 og #3 det vil jeg så gøre, men #1 siger: "kontakt Asus" #3 siger: "kontakt forhandler" hvem skal jeg kontakte om fejlen? nutrius.de eller asus?
--
Asus A6va,Logitech z680,Logitech mx 1000,Steelpad 4s,Maxtor250gb ekstern, denon dvd-1910
#5
apprenti
Supporter Aspirant
11-01-2006 19:55

Rapporter til Admin
begge...
--
IBM x31 1.4ghz 1gb mem 60gb 7200rpm studerer Engelsk & kommunikation
#6
Weezard
Guru
11-01-2006 20:12

Rapporter til Admin
Det er højst sandsynligt datakablet mellem skærm og grafikkort. Det ser man ofte på billige bærbare som Medion, Vega og andre i den gruppe. Man kan godt selv lave det, men ellers er der vel garanti på den ellers nye laptop. FN har ellers lige slået fast at fejl på produkter ikke er forhandlerens men producentens ansvar. Så hvis produktet er lavet i Kina...tjaeh, så må du ringe til Kina - Tror nu ikke det er noget vi får at mærke, vi som forbrugere plejer at ligge ret lunt i svinget ang. den slags. Men kontakt din forhandler.
--
...crew incognitus
#7
HH
Gæst
11-01-2006 20:12

Rapporter til Admin
#0 Kontakt ASUS for at arrangere en reparation af din bærbar. :) Asus DK Kun hardware relaterede ting - ingen support på software problemer. Kontakt Asus service center på telefon: 38 32 29 43 Mandag-fredag 8:30 til 17:00
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#8
MolokGehenna
Elitebruger
11-01-2006 20:27

Rapporter til Admin
tak for hjælpen gutter!:) ringer i morgen til asus dk
--
Asus A6va,Logitech z680,Logitech mx 1000,Steelpad 4s,Maxtor250gb ekstern, denon dvd-1910
#9
ReneSDK
Guru
11-01-2006 21:22

Rapporter til Admin
#8 ja kontakt ASUS. Da ja gjorde det da harddisken døde i min ASUS M2Ne og keyboardet var lettere defekt af slid, så gik der ca 5 timer fra jeg kontaktede ASUS til TNT Fragt kom og hentede den hos mig :) (ja jeg var hjemme den dag). :D og 7 dage senere kom TNT Fragt og afleverede den på adressen igen :D
--
Alt skrevet efter 20. september 2005 med brugeren "ReneSDK (ikke logget ind)/ReneSDK (not logged)" er ikke indlæg skrevet af mig.

Opret svar til indlægget: Syg fejl på bærbar!

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning