Fejl sker, du har først rigtig grund til at fare op under taget hvis ikke de vil rette deres fejl.
(Jo større butik, jo flere fejl vil der også ske)
Det er på 2 hånd også svært at vide præcis hvad der er sagt under handlen.
(Både af Power og af dit familiemedlem)
Power har vist en ret ok retur politik, den kan vel benyttes hvis sagen går i hårdknude.
--
Sidst redigeret 28-03-2024 15:55
havde du reageret på samme måde hvis det var den lille maskine du havde bestilt?
--
"Signatur fjernet af moderator i samarbejde med Dalai Lama, Anders Fogh, Bill Gates, Marilyn Manson og Michael Moore"
Der er heldigvis 30 dages fuld retur ret i power uanset om du har brugt varen eller ej.
så det er bare at tage snak med dem og sige at det altså er en forkert computer du har fået, og at du gerne vil have den som du havde bestilt.
--
#2
Så du mener ikke manden skal reagere, eller hvordan skal det forståes? :-)
--
7700K gang!
Den skal da bare returneres, og den rigtige købes i stedet, job done - ingen grund for at gøre en stor sag ud af det
--
haha endnu en snowflake der tuder andre steder end der hvor fejlen er sket "nu har jeg snakket med power og de beklager fejlen, der e rreturblanket til somputeren og får den anden tilsendt, samt et gavekort på 500 for ulejligheden". Så mennekselige fejl er så forfærdentlige, det skulkle nogen forældre vide inden de får børn. Mega sjov læsning :-)
--
#1 Jeg farer skam ingen steder. Jeg ville bare høre om andre har oplevet det samme. Jeg skriver også selv at jeg tager fat i dem straks lørdag.
#2 Hvorfor gider du overhovedet at skrive?
#3 tak for svar
#5 Det gør jeg absolut heller ikke.
#6 Inviter mig gerne på kaffe så vi kan diskutere hele snowflake situationen.
--
#7 Når du har forklaret power at der er sket et problem, så meld lige retur med svaret. Hvad fanden skal du gøre, er der et fucking menneske der har pakket det forkerte. DEt er det der er det sjove, at tude op i den lokale brugs inden du har været inde og bytte din rådne mørbra. Videre sømand, du kan godt, vi tror på dig.
--
Plejer man ikke at skanne stregkoden på kassen (ikke den med prisen, men vare nr.?), så man ikke undgår dette?
--
Ryzen 5700x | Asus Strix B550-F | ZOTAC RTX 4070 SUPER Trinity | Kingston NV2 1 TB | PNY 480 GB SSD | NZXT C850 | Corsair iCUE H115i
Det er træls, at have brugt tid på sådan noget, og så finde ud af, at den var totalt spild, og så igen skulle til at bruge endnu mere tid, for at rette op på det.
Men vent og se hvad de siger, inden du kommer helt der op, for det gavner ingen, hvis du allerede har besluttet dig, når du kontakter dem.
Oplevede noget af det samme med elgiganten, kørte fra fredericia til aarhus, for at købe en bærbar de havde i outlet der oppe.
Da jeg skulle afhente den, havde den selvfølgelig ingen strøm på, og kunne så konstatere da jeg kome hjem, at den ikke havde de specs de oplyste på hjemme siden.
kontaktede så deres support, og fik at vide, at den skulle afleveres i den butik hvor jeg havde købt den.
Og så blev jeg som du er nu, de kunne lige strække sig til, at betale for billigste transport op for at aflevere den, men det var også det, og de mente bestemt ikke det var deres problem eller skyld, at jeg kørte forgæves i første omgang.
--
Prøvede noget lign med Bilka engang. Købte et tv, de udleverede forkert (og ringere) tv. Fandt ud af det da jeg kom hjem. Tilbage igen og få den byttet. Andet tv vi kom hjem med var i stykker. Afsted igen igen… 3. Gang var lykkens gang. På det tidspunkt boede jeg cirka 40km fra Bilka. Altså 80km tur/retur. Gange 3. De spiste mig af med et gavekort til deres butikker på 250,-. Bedre end ingenting, men jeg følte mig stadig røvet.
--
Ork, Elgiganten er lige så klamme.... de formåede her for halvanden måned siden at "smide min iphone 15 væk", på den måde at jeg forudbetalte og valgte Klik og Hent, gik ned i biksen, sælgeren bruge herefter 1,5 time (jeg var rasende) på at finde min pakke, hvor han så til sidst må give op.
Tropper op dagen efter og nu siger de den er udleveret og jeg har fået den.
Beder om alle navne på dem der har håndteret det, og så bruger de endnu flere timer af min tid på at finde frem til at den oprindelige sælger der skulle udlevere pakken havde taget den med op i madstuen, "tabt den" og så senere hen afhentet den da den var betalt.
Prikken over i'et for at jeg ikke meldte dem, var at de ville gerne give mig en fucking cola som plaster på såret.
Bestiller alt fra Apple.com fremover, ligesom min iMac.
Ja og så bestilte jeg ditto et kæmpe Amerikaner køleskab fra LG med indbæring og tilslutning... gav 2k+ for de få meter, allerede da de står udenfor mener de at jeg skal fraskrive mig alle rettigheder for skader og råber og skriger helt åndsvagt.. har aldrig set lignende, selvom det var hele ideen med de skulle have så mange penge for 5 min. arbejde... og det stod på bestillingen.
Inden de når ind kan jeg spotte en stor fed bule og påpeger dette, så henviser de til mit underskrevne dokument, hvilket så var derfor de havde den opførsel. De fik ej heller tilsluttet det da jeg bad dem fucke af fra grunden da de var ligeglade med køleskab og interiør i huset.
Fik en buledoktor ud og fiksede det på egen regning.
Power har jeg ditto mange episoder med, men Elgiganten er dog de værste... får den lokale VVS'er til at stå for tingene fremover.
--
Sidst redigeret 28-03-2024 23:42
Hvis du har bestilt den er der jo ikke så meget at rafle om, men ja det er fucking irriterende og totalt spild af ens tid.
--
#4
Den her tråd var ikke blevet lavet hvis han havde fået en bedre pc end den han bestilte..
Tror det er sådan det skal forstås..
--
I may be crazy But I'm not stupid....
No One Dies A Virgin - In The Very End Life Fucks Us All