Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bærbare Computere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Power har fysisk udleveret en anden computer end d...

Af Juniorbruger Karenskage | 28-03-2024 15:49 | 1891 visninger | 14 svar, hop til seneste
Hej folkens. Jeg havde anbefalet en pc til et familiemedlem som de selv har været oppe og hente. Jeg er nu kommet herhjem og kan konstatere at det er en helt anden computer. Den jeg havde bestilt kom med en 5700U cpu, 16Gb ram, 512gb ssd og ips skærm. Den jeg har fået er med en i3-1215u, 8gb ram og 128gb samt tn panel men de har stadig taget 4000 kr for den! Hold nu kæft hvor jeg hader det firma. Der er ikke andet at gøre end at kontakte dem lørdag men er der andre der har prøvet noget lignende?
--
#1
Jesper Gæst
Super Nørd
28-03-2024 15:52

Rapporter til Admin
Fejl sker, du har først rigtig grund til at fare op under taget hvis ikke de vil rette deres fejl. (Jo større butik, jo flere fejl vil der også ske) Det er på 2 hånd også svært at vide præcis hvad der er sagt under handlen. (Både af Power og af dit familiemedlem) Power har vist en ret ok retur politik, den kan vel benyttes hvis sagen går i hårdknude.
--
Sidst redigeret 28-03-2024 15:55
#2
GrillBiller
Nørd
28-03-2024 16:18

Rapporter til Admin
havde du reageret på samme måde hvis det var den lille maskine du havde bestilt?
--
"Signatur fjernet af moderator i samarbejde med Dalai Lama, Anders Fogh, Bill Gates, Marilyn Manson og Michael Moore"
#3
Dipz91
Ultrabruger
28-03-2024 16:22

Rapporter til Admin
Der er heldigvis 30 dages fuld retur ret i power uanset om du har brugt varen eller ej. så det er bare at tage snak med dem og sige at det altså er en forkert computer du har fået, og at du gerne vil have den som du havde bestilt.
--
#4
SpecialAgentRæv
Maxibruger
28-03-2024 16:34

Rapporter til Admin
#2 Så du mener ikke manden skal reagere, eller hvordan skal det forståes? :-)
--
7700K gang!
#5
Tyller
Guru
28-03-2024 16:36

Rapporter til Admin
Den skal da bare returneres, og den rigtige købes i stedet, job done - ingen grund for at gøre en stor sag ud af det
--
#6
jbred
Elite Supporter
28-03-2024 17:38

Rapporter til Admin
haha endnu en snowflake der tuder andre steder end der hvor fejlen er sket "nu har jeg snakket med power og de beklager fejlen, der e rreturblanket til somputeren og får den anden tilsendt, samt et gavekort på 500 for ulejligheden". Så mennekselige fejl er så forfærdentlige, det skulkle nogen forældre vide inden de får børn. Mega sjov læsning :-)
--
#7
Karenskage
Juniorbruger
28-03-2024 17:40

Rapporter til Admin
#1 Jeg farer skam ingen steder. Jeg ville bare høre om andre har oplevet det samme. Jeg skriver også selv at jeg tager fat i dem straks lørdag. #2 Hvorfor gider du overhovedet at skrive? #3 tak for svar #5 Det gør jeg absolut heller ikke. #6 Inviter mig gerne på kaffe så vi kan diskutere hele snowflake situationen.
--
#8
jbred
Elite Supporter
28-03-2024 18:25

Rapporter til Admin
#7 Når du har forklaret power at der er sket et problem, så meld lige retur med svaret. Hvad fanden skal du gøre, er der et fucking menneske der har pakket det forkerte. DEt er det der er det sjove, at tude op i den lokale brugs inden du har været inde og bytte din rådne mørbra. Videre sømand, du kan godt, vi tror på dig.
--
#9
BoreBissen
Guru
28-03-2024 19:52

Rapporter til Admin
Plejer man ikke at skanne stregkoden på kassen (ikke den med prisen, men vare nr.?), så man ikke undgår dette?
--
Ryzen 5700x | Asus Strix B550-F | ZOTAC RTX 4070 SUPER Trinity | Kingston NV2 1 TB | PNY 480 GB SSD | NZXT C850 | Corsair iCUE H115i
#10
madssiig
Monster Supporter
28-03-2024 21:43

Rapporter til Admin
Det er træls, at have brugt tid på sådan noget, og så finde ud af, at den var totalt spild, og så igen skulle til at bruge endnu mere tid, for at rette op på det. Men vent og se hvad de siger, inden du kommer helt der op, for det gavner ingen, hvis du allerede har besluttet dig, når du kontakter dem. Oplevede noget af det samme med elgiganten, kørte fra fredericia til aarhus, for at købe en bærbar de havde i outlet der oppe. Da jeg skulle afhente den, havde den selvfølgelig ingen strøm på, og kunne så konstatere da jeg kome hjem, at den ikke havde de specs de oplyste på hjemme siden. kontaktede så deres support, og fik at vide, at den skulle afleveres i den butik hvor jeg havde købt den. Og så blev jeg som du er nu, de kunne lige strække sig til, at betale for billigste transport op for at aflevere den, men det var også det, og de mente bestemt ikke det var deres problem eller skyld, at jeg kørte forgæves i første omgang.
--
#11
Anomynous
Nørd
28-03-2024 22:01

Rapporter til Admin
Prøvede noget lign med Bilka engang. Købte et tv, de udleverede forkert (og ringere) tv. Fandt ud af det da jeg kom hjem. Tilbage igen og få den byttet. Andet tv vi kom hjem med var i stykker. Afsted igen igen… 3. Gang var lykkens gang. På det tidspunkt boede jeg cirka 40km fra Bilka. Altså 80km tur/retur. Gange 3. De spiste mig af med et gavekort til deres butikker på 250,-. Bedre end ingenting, men jeg følte mig stadig røvet.
--
#12
MOAAA
Gigabruger
28-03-2024 23:40

Rapporter til Admin
Ork, Elgiganten er lige så klamme.... de formåede her for halvanden måned siden at "smide min iphone 15 væk", på den måde at jeg forudbetalte og valgte Klik og Hent, gik ned i biksen, sælgeren bruge herefter 1,5 time (jeg var rasende) på at finde min pakke, hvor han så til sidst må give op. Tropper op dagen efter og nu siger de den er udleveret og jeg har fået den. Beder om alle navne på dem der har håndteret det, og så bruger de endnu flere timer af min tid på at finde frem til at den oprindelige sælger der skulle udlevere pakken havde taget den med op i madstuen, "tabt den" og så senere hen afhentet den da den var betalt. Prikken over i'et for at jeg ikke meldte dem, var at de ville gerne give mig en fucking cola som plaster på såret. Bestiller alt fra Apple.com fremover, ligesom min iMac. Ja og så bestilte jeg ditto et kæmpe Amerikaner køleskab fra LG med indbæring og tilslutning... gav 2k+ for de få meter, allerede da de står udenfor mener de at jeg skal fraskrive mig alle rettigheder for skader og råber og skriger helt åndsvagt.. har aldrig set lignende, selvom det var hele ideen med de skulle have så mange penge for 5 min. arbejde... og det stod på bestillingen. Inden de når ind kan jeg spotte en stor fed bule og påpeger dette, så henviser de til mit underskrevne dokument, hvilket så var derfor de havde den opførsel. De fik ej heller tilsluttet det da jeg bad dem fucke af fra grunden da de var ligeglade med køleskab og interiør i huset. Fik en buledoktor ud og fiksede det på egen regning. Power har jeg ditto mange episoder med, men Elgiganten er dog de værste... får den lokale VVS'er til at stå for tingene fremover.
--
Sidst redigeret 28-03-2024 23:42
#13
Jonas_R
Bruger Aspirant
29-03-2024 10:13

Rapporter til Admin
Hvis du har bestilt den er der jo ikke så meget at rafle om, men ja det er fucking irriterende og totalt spild af ens tid.
--
#14
crankyrabbit
Megabruger
29-03-2024 10:46

Rapporter til Admin
#4 Den her tråd var ikke blevet lavet hvis han havde fået en bedre pc end den han bestilte.. Tror det er sådan det skal forstås..
--
I may be crazy But I'm not stupid.... No One Dies A Virgin - In The Very End Life Fucks Us All

Opret svar til indlægget: Power har fysisk udleveret en anden computer end d...

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning