Sådan..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Fedt. Selv om jeg før var meget skeptisk over for elgiganten, må jeg sige at de er kommet rigtig godt efter det. Har haft rigtig gode oplevelser der, og det er blevet mit foretrukne sted at handle, det er langt langt over power’s niveau
--
Havde også en mega positiv oplevelse med Elgiganten i sidste uge.
Skulle købe noget kaffe hvor der var 4 for 3's pris, skulle have 8 i alt.
På hjemmesiden blev rabatten dog ikke trukket, så måtte ringe til kundeservice for at brokke mig.
Kundeservicemedarbejderen erkendte med det samme at det var en fejl i deres system.
Han tastede ordren så jeg fik rabatten, smid 2 ekstra gratis med i ordren og gav rabat på fragten oveni.
Det er sgu også god kundeservice ??
--
Må tilslutte mig koret. Købte for to uger siden en surface pro med pen og tastatur til.
De prismatchede Microsoft store som gav studender rabat.
De havde den så på tilbud i weekeden 1500 billigere, så ringede og spurgte om de ville prismatche sig selv, det gjorde de og satte pengene ind på min konto.
Købte tv i sommers, også en god oplevelse.
Power? Gider ikke prismatche noget andre end dem selv(expert) og elgiganten. Nå ja, så ville de også prøve at sælge mig et 128 GB sd kort med til 500 med 1000 kr i rabat. Meget pæn rabat, på noget de havde til 200 kr på deres egen hjemmeside. Idioter...
--
Jeg har også haft ret gode oplevelser med elgiganten og prismatch -bare checke EAN nummeret på forhånd på der man vil matche så har den altid gået igennem -Jeg har set meget hos proshop som jeg så har hentet lokalt i elgiganten til samme pris
Power har jeg endnu til gode rent faktisk at lykkedes at købe noget i.. De 10+ gange jeg snart har været der hvor jeg endda en del gange har bestilt Click@Collect på forhånd resulteret i uforrettet sag da det så har været en udstillingsmodel de har haft på "lager" -eller de "ikke lige kan sælge mig den der, men vil du ikke have den her model istedet?" -Hvordan den biks kan løbe rundt med alle de minions der render rundt fatter jeg ikke
--
Linux, både privat og professionelt
Det er aldrig umuligt at trække et kabel, so stop whining
Ja jeg har også kun haft positive oplevelser med Elgiganten. Det er nice når de er lokalt præsenteret i min by også. Det er dejlig nemt at smutte derover.
Sidst havde jeg et headset der ikke ville lade op. Han gad ikke engang kigge på det, men gav mig bare pengene retur, så kunne jeg enten købe et nyt eller lade være. Sgu fin service at man tror på kunderne, i stedet for at fluekneppe hver eneste ting.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.