Det kan rede din pondus sparebøsse... Retur med den, du har garanti.
--
Grow up or give up!
#1 Tak for hurtig respons!
RMA på proshop. Er det så nemmest at ringe til ASUS i morgen, eller skal jeg gøre det gennem proshop?
Har aldrig lavet en RMA før.
--
i9 9900k
RTX 2080 8GB
Asus ROG STRIX Z390-E GAMING
32GB DDR4 lgb
Pas. Ved ikke hvordan Proshop kører det. Men der er bare at gi dem et kald. Nogle steder tar de produktet ind, andre sender en mail med info og så sender man selv til ASUS. Anyway, så skal det hele nok gå. Du kommer desværre bare til at mangle din skærm et stykke tid.
--
Grow up or give up!
#0 Du skal under ingen omstændigheder smide den direkte til Asus.
Den skal forbi proshop, også ikke andet.
Kan godt være Proshop skriver du skal tag den forbi Asus, men så det bare at nægte det.
Asus's direkte RMA er notorisk besværlige at arbejde med, og kører den over deres egen garanti, og ikke de danske Reklamations regler.
Hvilket betyder at du ikke for udstedt en ny kvittering, som derved "resetter" din RMA periode.
Noget der i sidste ende stiller dig betydeligt dårligere.
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase.
RMA den til proshop, de har altid ydet fantastisk service i mine sager :)
--
I5 9600k - Evo 212 - 1070 Gaming X - HyperX 16 GB 2400 mhz - UV400 240GB - CX550M - Thermaltake Core V21
Kør altid reklamationer igennem det sted du har købt en varer.
Så bare ind her og udfyld:
https://www.proshop.dk[...]
--
Ses vi? Det tror jeg nok vi gør! #1
men han er bedre stillet ved at bruge sin reklematisonret end sin garanti
#2
Gaa til proshop saa du bruger din lov daekket reklamationsret.
Gaa du direkte til asus er det paa din garanti og der er ingen lovgivning til at beskytte dig
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic
www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury