Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

3 måneder gammel skærm med pink streg

Af Giga Supporter Unkown | 12-02-2020 01:46 | 1137 visninger | 7 svar, hop til seneste
Hey hol, Min ellers forholdvist nye Asus Rog Strix XG258q begyndte da jeg var i gang med en stream at vise en pink streg gennem min skærm. Købt ved Proshop. Har på intet tidspunkt rørt skærmen eller lignende. Har prøvet at skifte både HDMI display kabel og andre porte, men den viser nøjagtigt det samme. Hvordan skal jeg forholde mig her? Er det bare til skrot og farvel til 2900 kr eller kan en RMA redde den? Købt d.11-12-2019 Billed: https://imgur.com[...]
--
i9 9900k RTX 2080 8GB Asus ROG STRIX Z390-E GAMING 32GB DDR4 lgb
#1
The-Geekster
Mega Supporter
12-02-2020 01:51

Rapporter til Admin
Det kan rede din pondus sparebøsse... Retur med den, du har garanti.
--
Grow up or give up!
#2
Unkown
Giga Supporter
12-02-2020 01:53

Rapporter til Admin
#1 Tak for hurtig respons! RMA på proshop. Er det så nemmest at ringe til ASUS i morgen, eller skal jeg gøre det gennem proshop? Har aldrig lavet en RMA før.
--
i9 9900k RTX 2080 8GB Asus ROG STRIX Z390-E GAMING 32GB DDR4 lgb
#3
The-Geekster
Mega Supporter
12-02-2020 02:18

Rapporter til Admin
Pas. Ved ikke hvordan Proshop kører det. Men der er bare at gi dem et kald. Nogle steder tar de produktet ind, andre sender en mail med info og så sender man selv til ASUS. Anyway, så skal det hele nok gå. Du kommer desværre bare til at mangle din skærm et stykke tid.
--
Grow up or give up!
#4
Ilwaz
Guru
12-02-2020 02:37

Rapporter til Admin
#0 Du skal under ingen omstændigheder smide den direkte til Asus. Den skal forbi proshop, også ikke andet. Kan godt være Proshop skriver du skal tag den forbi Asus, men så det bare at nægte det. Asus's direkte RMA er notorisk besværlige at arbejde med, og kører den over deres egen garanti, og ikke de danske Reklamations regler. Hvilket betyder at du ikke for udstedt en ny kvittering, som derved "resetter" din RMA periode. Noget der i sidste ende stiller dig betydeligt dårligere.
--
Grafikkort oraklet! Oh, and don't mind the vase.
#5
Stilling
Maxi Supporter
12-02-2020 08:26

Rapporter til Admin
RMA den til proshop, de har altid ydet fantastisk service i mine sager :)
--
I5 9600k - Evo 212 - 1070 Gaming X - HyperX 16 GB 2400 mhz - UV400 240GB - CX550M - Thermaltake Core V21
#6
Inside
Super Nørd
12-02-2020 12:41

Rapporter til Admin
Kør altid reklamationer igennem det sted du har købt en varer. Så bare ind her og udfyld: https://www.proshop.dk[...]
--
Ses vi? Det tror jeg nok vi gør!
#7
Sven Bent
Mega Nørd
12-02-2020 15:11

Rapporter til Admin
#1 men han er bedre stillet ved at bruge sin reklematisonret end sin garanti #2 Gaa til proshop saa du bruger din lov daekket reklamationsret. Gaa du direkte til asus er det paa din garanti og der er ingen lovgivning til at beskytte dig
--
Sven Bent - Dr. Diagnostic www.TechCenter.[...] - Home of Project Mercury

Opret svar til indlægget: 3 måneder gammel skærm med pink streg

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning