Nogen herinde som her erfaring med at få levering af UPS?
Bestilte noget express fra Amazon DE, da de ville levere mandag og der kunne kæresten tage imod.
Det blev så ændret til levering idag, og tog lidt chancen at de ville forsøge at levere mens en af os var hjemme. Og nu har de selvfølgelig forsøgt at levere mens vi ikke var hjemme.
De vil levere igen imorgen hvor vi med 95% sandsynlighed ikke er hjemme når de forsøger.
Jeg vil derfor gerne i kontakt med dem idag, og deres kundeservice kan jeg ikke komme igennem på. Skyldes man først skal vælge sprog efterfulgt af tjeneste, og ligegyldigt hvilke valg jeg fortager, bliver der bare lagt på når jeg har valgt tjeneste.
Har forsøgt at ændre levering via deres hjemmeside, men der skal man være oprettet med "MyChoice" før afsendelse.
Nogle gode råd eller alternative måder at kontakte dem? (Som ikke omfatter mail da jeg har skrevet til dem)
--
I5-6600K, eVGA GTX1070 FTW, MSI Z170A Krait Gaming x3, 16 GB Corsair Vengeance LED 3200 MHz, Samsung 850 EVO 500 GB, eVGA SuperNOVA 650 G2, NZXT H440
--
Sidst redigeret 17-04-2018 14:42