Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Elcykel anbefalingerAf Superbruger Die_Happy | 16-02-2018 14:22 | 4211 visninger | 40 svar, hop til seneste
Nogen der kan anbefale en god, og gerne pæn, elcykel der opfylder nedenstående krav og ønsker?
Må gerne være f.eks. en speed pedelec eller lign. kraftig elcykel, der kan køre uden at man padler selv.
Krav:
- Mulighed for kurv foran og bagpå
- Skærme på begge hjul
- Skivebremser
Ønsker:
- Motorhjælp ikke begrænset til 25 km/t
- 500W motor eller mere, gerne krank-motor
- Skjult batteri
- Bælte i stedet for kæde
Budget ca. 20.000 kr. --
Sidst redigeret 16-02-2018 14:25
forventer du at kunne finde den hos forhandler, eller på nettet? Den er jo piv ulovlig sådan en cykel som du efterspørger..
Bortset fra det.. et 500w skjult batteri til en cykel der kan køre over 25kmt? så kommer den ikke til at køre mange km på en opladning - hvis sådan en cykel overhoved eksisterer
ved omkring 35-40 kmt i timen bruges ca 3 gange så meget strøm som ved 25 kmt. Så 30-33 kmt er maks jeg vil anbefale hvis den skal kunne køre +20-30 km på en opladning -- TUF Mark 2 Z270, 7700k, Noctua D15, 1080 strix, 32" curved 1440p @ 144hz, 16gb Vengeance 3000, Evo 850 500gb m2, RM750x, Corsair 540 --
Sidst redigeret 16-02-2018 14:41 Lad os være ærlige og kalde det en elknallert og ikke en elcykel. -- #1 De er da ikke ulovlige. De hører bare til på kørebanen i stedet for cykelstien, og de kræver ansvarsforsikring og muligvis andre ting. -- Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!!
Se profil for specs #3 så du siger at danske forhandlere godt må sælge cykler med de kriterier som #0 efterspørger?
alene pedelec som han efterspørger gør at hans cykel vil blive betragtet et køretøj der er lavet til at køre på vejen
25kmt begrænsning + 250w begrænsning af motor er lovligpligtigt før en forhandler kan sælge den med god samvittighed. Dybt åndsvagt.. men sådan er det desværre. For man kører jo ikke rundt med 180kmt bare fordi ens bil kan det..
https://ing.dk[...] -- TUF Mark 2 Z270, 7700k, Noctua D15, 1080 strix, 32" curved 1440p @ 144hz, 16gb Vengeance 3000, Evo 850 500gb m2, RM750x, Corsair 540 --
Sidst redigeret 16-02-2018 14:57 Det er ikke for at være mobset, men jeg har ikke brug for personlige holdninger og uvidenhed om hvad der er lovligt og hvad der ikke er. Hold jer venligst til topic, eller start jeres egen tråd hvor i kan ytre jeres meninger om netop det :) -- Forhåbentligt et spørgsmål om tid, inden det bliver lovligt med 500 watt / 45 km/t cykler:
https://ing.dk[...]
De eneste ændringer, hvad jeg kan se er: min 15 år, cykelhjelm påbudt, ansvarsforsikring og promille grænse.
Det giver ingen problemer på cykelstien, hvor man i forvejen skal køre hensynsfuldt.
Desuden er det ikke alle der bor i en by, på landet giver det rigtig god mening med lidt mere fart.
Jeg har siddet og kigget lidt efter de cykler, men har ikke stødt på sådan en type til under 20k. -- Asus SABERTOOTH X58 - Xeon x5660 @ 4,2 ghz - 12 GB RAM - RX580 8GB - Corsair HX1000W - Lian Li PC-A70B - Vandkøling - Dell UltraSharp 2707WFP --
Sidst redigeret 16-02-2018 15:18 amen jøses.. kender både en aut. forhandler der kunne hjælpe dig i din jagt, eller en der custom bygger på bestilling. Men når du ikke engang kan svare på mit phreakin spørgsmål så god jagt..
min første elcykel kørte 33-35 med pedal assist(350w), den næste kørte 38 med gashåndtag(500w)..
så bare fordi jeg giver udtryk for at det du søger kan blive svært er ikke ens betydende med jeg blotter min personlige holdning, eller ikke er interesseret i at hjælpe dig. -- TUF Mark 2 Z270, 7700k, Noctua D15, 1080 strix, 32" curved 1440p @ 144hz, 16gb Vengeance 3000, Evo 850 500gb m2, RM750x, Corsair 540 --
Sidst redigeret 16-02-2018 15:22 Hvad med denne? Måske lidt over dit budget, men så har den heldigvis en satans hurtig farve.
https://kortlink.dk[...] -- Signatur (valgfri) #7 Du bidrager ikke med noget konstruktivt. Du blabrer løs om noget du ikke har forstand på. Du stiller ét ligegyldigt spørgsmål, og resterende 90% af dit indlæg er intet værd.
Men hvis dit tøsefornærmede indlæg betyder at du forlader tråden, så vil jeg allerede nu sige "tak". -- #8 Hvis den kan tunes, sååå... -- #9 Undskyld jeg gør dig opmærksom på at du søger noget ulovligt i blandt fremmede mennesker på internettet. Min fejl(menes selvfølgelig ironisk)
Spurgte dig til gengæld også hvor du forventede at finde sådan en cykel henne? For at vide hvilken anbefaling jeg skulle smide dig. At du vælger at ignorere mit spørgsmål, og kun besvare det "negative" i kommentar siger da lidt om du overhoved søger hjælp, eller blot at fornærme folk der prøver at hjælpe dig?
Du har helt ret i jeg ikke har den vilde forstand på el-cykler.. på trods af jeg ejer min elcykel nr 4 lige nu, og kun 2 af dem har været lovlige(i kortere perioder). Og kan manuelt tune/fjerne/snyde begrænsningen på 5/10 elcykler der kører på de danske veje
Men kender som sagt 2 mennesker jeg kunne henvise dig til - hvor af den ene autoriseret cykelforhandler, som f.eks. kunne bestille noget hjem til dig fra udlandet, og evt fjerne begrænsningen på en cykel du købte her i landet.. og, den anden kunne bygge noget fuldstændig ud fra din fantasi -- TUF Mark 2 Z270, 7700k, Noctua D15, 1080 strix, 32" curved 1440p @ 144hz, 16gb Vengeance 3000, Evo 850 500gb m2, RM750x, Corsair 540 --
Sidst redigeret 16-02-2018 15:33 #4 Det et IKKE cykler. -- Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!!
Se profil for specs #12 De er fuldt lovlige, så længe de er indregistreret som 45 knallerter. At du ikke vælger at gøre det, er for din egen regning.
Jeg skriver at jeg søger anbefalinger til "en god, og gerne pæn, elcykel", ikke hvor jeg kan finde en forhandler. Hvis der er en elcykel der opfylder de krav, og gerne nogle af ønskerne, så er det jo bare at smide et navn på modellen.
Samme gælder jo når nogen spørger efter anbefaler til kabinet, så er første spørgsmål heller ikke om det skal være online eller i en fysisk butik. Underligt nok kan folk godt finde ud af at svare på sådan et spørgsmål.
Jeg vælger at svare dig som jeg har gjort, fordi jeg spørger om anbefalinger og du i stedet drejer tråden over i lovgivning fordi du ikke ved at det kan gøres lovlig.
-- #14 det har du helt ret i. Er skam bekendt med loven.. da min forværrende cykel var netop sådan en(a2b hybrid 26" med 500w motor, og throttle i stedet for pedal assist). - kostede mig 5000 - helt lovligt, og med 2 års garanti. Tjek endelig en nypris på sådan en.. og se en besparelse du lige har snydt dig selv for
Du bruger ordet cykel 3 gange i #0.. så du må vel kunne se hvorfor man antager at du skal bruge det du efterspørger som en cykel, og ikke en 45 knallert som du nu nævner?
Ja men nu der jo også væsentlig forskel på ulovlige cykler(som du jo klart, og tydeligt efterspørger) og kabinetter
Hvis du gerne ville have noget ordentlig feedback ville du jo ikke sende folk ud i en søgen efter en ulovlig elcykel, når det du søger blot er en helt lovlig en knallert/scooter? - Som på ingen måder fremgår i #0 - Grunden til at jeg overhoved besvarer dit spørgsmål med et nyt spørgsmål er jo NETOP fordi det du søger fremstår som værende noget ulovligt.
Ved udmærket at det kan gøres lovligt.. men så er det jo ikke en phreakin cykel vi taler om!? Som det jo _TYDELIGVIS_ er i #0... -- TUF Mark 2 Z270, 7700k, Noctua D15, 1080 strix, 32" curved 1440p @ 144hz, 16gb Vengeance 3000, Evo 850 500gb m2, RM750x, Corsair 540 --
Sidst redigeret 16-02-2018 16:30 På cykelgalleri er der en med hvide plader med motor assist op til 45kmt. Haibike xduro urban s rx som står til 29000kr
https://www.cykelgalleri.dk[...] -- Sidst redigeret 16-02-2018 16:29 Hvis du ikke har tænkt dig at træde i pedalerne alligevel, kan du købe en el-scooter.
http://www.thansen.dk[...]
Der er både en 30 og en 45 km/t model, men de kan ændres så der kommer meget mere spark i dem, hvis man har brug for mere fart
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #1 politikerne snakker om at lovliggøre det lige pt. jeg læste en nyhed for få minutter siden om præcis den slags el-cykel -- #16 Rigtig flot cykel, omend lidt dyr (han skriver 35k).
#17 Jeg har skam tænkt mig at træde i pedalerne det meste af tiden, hvilket også er derfor det ikke er et krav at den skal kunne køre uden hjælp, men kun et ønske. Min daglige rute gennem byen har en del steder hvor bygningerne fungerer som vindtunnel, som gør at man næsten står helt stille når det bare blæser lidt. -- du kan evt. bygge en selv. Det er ikke så svært hvis man har en anelse teknisk snilde, og så kan du vælge det cykelstel du vil "næsten"
kig på
https://www.google.dk[...]
Du skal bare finde et skjult batteri, selve motorenheden fungerer rigtigt godt, har selv 3 stk, og du kan selv stille hvad den skal hjælpe til. 0-99 km/t men stil den på 45km/t med 5 trin, så har du en god fart, ca. omkring de 30km/t og du kan selvf. bruge gashåndtaget hvis du ikke goder træde selv. -- #18 Jeg læste også den artikel her til morgen, speed pedelec kendt som el scooter lovforslag om godkendelse som alm. cykel, er sendt til høring og forventer at træde i kraft 14/3-18. Herefter er speed pedelec som kan køre op til 20 kmt uden din hjælp, og op til 45kmt med din hjælp, godkendt til brug på cykel stien, men hjelm er vist på krævet og der skal være lygter føring på hele tiden.
Der skal udover det ikke tegnes ekstra forsikring, og der skal ikke plader på der de hører under cykler. --
Punch first, ask while punching #21 Det giver ingen mening at give køretøjer lov til at køre 45 på cykelstierne hvor der er en forventelig hastighed på 20 km/t hos de øvrige trafikanter. Det er dømt til at gå galt. -- Indholdet af dette indlæg er blevet redigeret af |Smash|. #22 Jo du har ret det er dømt til at gå galt, hvis man kørte 45 kmt+ på en crowded cykel-sti. Men nu skal man køre efter forholdene, og de 45 kmt er ikke en Max hastighed på cykelstierne da der reelt ikke er noget max/min hastigheder.
Hvis du besidder en cykel der potentiel kan køre max 45kmt, og kører fornuftigt i tæt bebygget områder med mange cyklister, og så giver den gas når du ude på landevejene hvor der er knap så mange cyklister, så er det ikke meget værre end en motionscyklist trukket i tour de france trøjer. --
Punch first, ask while punching #23 +1
folk der har biler der kan køre +180 kmt kører jo heller ikke rundt med maks hastighed i indre by, eller i myldretrafikken.
I Schweiz har det i mange år været lovligt med 500w, og 45kmt på cykler.. og det har mindsket antallet af uheld med biler, og cykler. Da hastigheden imellem de 2 køretøjer er blevet reduceret.. -- TUF Mark 2 Z270, 7700k, Noctua D15, 1080 strix, 32" curved 1440p @ 144hz, 16gb Vengeance 3000, Evo 850 500gb m2, RM750x, Corsair 540 --
Sidst redigeret 17-02-2018 16:06 #23 De generelle hastighedsgrænser gælder også for cykler. Dvs. 50km/h i byen og 80km/h på landevejen. -- Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!!
Se profil for specs #25 Du har ok ret, men hvordan vil du have at en cyklist skal overholde den generelle hastighedsgrænse, når en cykel ikke er pr lovkrav skal have monteret et eller andet form for hastigheds måler. --
Punch first, ask while punching #26 Det er førerens ansvar ligesom alt andet i trafikken. Hvis du har problemer med at holde dig under grænserne være du have hjerne nok til at undersøge din hastighed. -- Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!!
Se profil for specs #27 Være = bør. Min mobils ordbog gætter nogle gange lidt mærkeligt.. -- Livet på jorden er kun generalprøven før premieren!!
Se profil for specs Kig på Easymotion nitro serien, nitro cross eller nitro race er klart de pæneste, men nitro city er nok mere det du søger. Kig ikke på vejledende udsalgspris, jeg har fået tilbudt nitro cross til under 20.000 kr. Hvis du blot er skarp nok til at forhandle og spiller de forskellige forhandlere ud mod hinanden, kan du snildt få den ned i pris.
Jeg køre selv en Evo cross (25km/t) som jeg er ved at have passeret de 10.000 km på over de sidste 2 år, og ser man bort fra jeg desværre har været lidt uheldig med både skift af motor og 2x display (under garanti) så har og er jeg faktisk stadigvæk meget tilfreds, ville formentligt vælge easymotion igen hvis jeg skulle have en ny. Eneste minus jeg umiddelbart kan komme i tanke om er de pænt svære / umulige at "tune" hvor de andre cykler med f.eks bosch motor blot skal have en korrekt placeret magnet, så er det næsten umuligt på disse cykler. (ville personligt gerne have haft min op på de 35 km/t frem for de 28-29 man ligger på normalt)
Lovkravet hedder nummerplade og indregistering ved de store modeller, det er de fleste cykelhandlere dog villige til at omgå. Men ansvar og bøder påhviler selvfølgelig dig, hvis du skulle blive stoppet og de rent faktisk opdager det.
Jeg er i tvivl om du kan få kurv foran, der sidder en del ledninger og elektronik der, men er der en vilje er der selvfølgelig også en vej ;), Skærm sæt osv er tilkøb til 200-300 kr.
Husk at en del forsikringer kræver en tillægsforsikring for en cykel i denne prisklasse, stiller krav til lås(ene) så hav dem inde over fra starten af, så slipper du for at skulle ud og bytte låsen f.eks.
Kig efter forhandlere som sælger easymotion, det er ligegyldigt hvilken model de lagerføre, så længe de har en model er de godkendte forhandlere og kan skaffe de andre modeller hjem med 2-3 ugers leverings tid.
Held og lykke med købet, håber du finder en inden for rammerne som du bliver glad for. En el cykel kan i mange tilfælde erstatte en bil, og giver en fantastisk frihed og bevægelighed i den tætte bytrafik. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #29 Fed cykel, den skal jeg helt sikkert have kigget nærmere på. Nitro City ser ud til at opfylde de fleste, hvis ikke alle, mine krav og ønsker.
Kurv foran er et must, så den kan bruges til små shoppingture, men det ser nu heller ikke helt umuligt ud på den. Til de større ture er bilen uundværlig.
Har du oplevet nogen problemer med batterierne?
-- Altså her på 2 år der begynder jeg da så småt at mærke en dalende spænding, er også begyndt at overveje om jeg skal investere i et nyt. Men der er trods alt løbet 10.000 km igennem dem efterhånden, det synes jeg er i orden. Jeg var for starten indforstået med det var en sliddel, men for mig var alternativet en bus til 700-800 om måneden - Så besparelsen på bussen har da ihvertfald dækket udgiften til et nyt batteri, et par gange :)
Men det kommer også an på hvordan du bruger cyklen, jeg maxer mine gear ud og traver derud af og giver en god sjat selv, kan klart se forskel på den restende batteri tid om jeg har været træt eller frisk, vind og vejr påvirker også batteri tiden. Og vigtigst af alt, temperaturen!. Når frosten melder sin ankomst tager jeg mit batteri med ind i varmen om natten, frosten og de lave temperature er hård kost for disse batterier så kan kun anbefale dig at gøre det samme.
Direkte problemer nej . men jeg anså dem også som sliddel. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #30
Der er generelt meget lidt problemer med Li-Ion, man kan altid være uheldig med en smutter i Quality Control (QC). Men det hører ofte til sjældenheder og er jo garanti-dækket.
18650 celler holder gerne 100-200 opladninger ved maks udnyttelse 0-100%, og gerne et hårdt træk 0,8 afladning. 9Ah 36v = ~250W ved 0,8C. Endnu værere ved 8Ah batterier.
Passer vel meget godt med 10.000km som #31 skriver.
Tilgengæld holder de 100.000km hvis du kun lader 20-80% og går ned i træk eller overdimensionerer batteriet. 0,5C er et godt område for de fleste 18650 celler. F.eks 12Ah eller 15Ah passer her.
Men som det er idag er der INGEN producent der er villig til at ofre mersalg af reserve batterier ved at indføre en software begrænsning på ladningen. Så det er op til dig hvordan du behandler batteri om du får problemer. -- Sidst redigeret 19-02-2018 08:14 #31 Hvis du beslutter dig for at skille dig af med batteriet så sig gerne til, så kan jeg prøve at se om man selv kan lave et nyt. Har punktsvejser til batterier liggende til netop det samme.
Men bestemt positivt at pakken har klaret så lang tid og med hvad der lyder til dybe afladninger. Batterier generelt bør ikke opbevares under 15ºC, så godt at du ikke lader dem ligge ude :)
#32 Kender selv rigtig meget til batterier, og spørger blot #31 fordi nogen cykel-producenter bruger billige batterier der ikke holder i længden. Det ser ud til at Easymotion bruger Samsung-celler.
Du kan ikke bare sige at alle li-ion kan klare xx C afladning og xx cyklusser. Der er mange forskellige li-ion teknologier. Sandsynligvis bruges der her Samsungs IMR celler der kan klare omkring 15A kontinuerligt.
Pakken er med stor sandsynlighed opbygget i 10s3p, med 3,6V nominel pr. celle og 4,2V ved 100% SOC. 500W fra sådan en pakke er ikke noget problem.
Men ja, jo lavere DOD jo bedre kan vi godt blive enige om :) -- #33
Tror ikke batterier har nogen problemer med at ligge ude i det danske klima.
Grunden til jeg tror det, er at jeg ikke kender til nogen fakta der kan underbygge den påstand.
Den ældre generation har det med at ligge batterier i køleskabet / frysern.
Med den tilføjelse: man skal ikke stresse et koldt batteri som var det driftsvarmt.
Samsung panasonic gode producenter. Der er også nogle mindre gode. Relevant nok at vide hvem der har lavet cellerne.
Samsung har godt nok et High-drain celle INR / IMR. Men det betyder kun at man kan smadre cellen endnu hurtigere, endog på en sikker og ikke brandfarlig måde, end hvis du holdt dig under 1C discharge.
Se evt. nedenstående, cellen bliver 80°C varm ved 15A.
https://www.powerstream.com[...]
Der er god læsning her hvis man vil gøre sig klog på den slags. 0 -> -20°C testen er interessant og 20A / 30A discharge er interessant.
High pulse testen holdt op mod 20A testen er også interessant for samtalen omkring slidtage ved høje belastninger.
Vi er kommet godt udenom Topic. Så her lige en loop back ind i det igen:
BH easymotion cyklerne ser virklig godt ud. Kunne se migselv på den 29" MTB.
-- #33 Kan du prøve at se om man kan lave et nyt? Lol
Selvfølgelig kan man lave et nyt. Man kan bare skifte cellerne inde i batteriet..
sidst jeg manglede et nyt batteri der stod til 5999 til min A2B 26" Hybrid fik jeg i stedet skiftet celler i selv samme batteri for 1500 kr - så sparet 3/4 af mine penge, og fik et batteri der var som nyt -- TUF Mark 2 Z270, 7700k, Noctua D15, 1080 strix, 32" curved 1440p @ 144hz, 16gb Vengeance 3000, Evo 850 500gb m2, RM750x, Corsair 540 --
Sidst redigeret 19-02-2018 12:32 #35 "Lol" til dig selv.. Igen taler du som du har erfaring til.. nogle producenter bruger et BMS hvor enten enkelte celler eller hele batteriet slås permanent fra, hvis en eller flere celler er dårlige. Dvs. at piller du batteriet fra hinanden og fjerner cellerne så risikere du at BMS'en dræber hele batteriet, og de bliver ikke genaktiveret selvom du skifter cellerne.
Det samme sker i batterier i bærbare. -- #21
Det giver ingen mening, at undskyldningen for at køre med speed pedelec på cykelstien er en spinkel konstruktion. Hvis speed pedelec er blevet typegodkendt i EU, er konstruktionen stærk nok til dets formål !
http://www.fstyr.dk[...] -- #36 har _ALDRIG_ påstået at have erfaring. Har blot en cykelsmed i mit netværk der har en uddannelse på level med din. Har til dags dato ikke set eller hørt om en cykel, eller et batteri han ikke har kunne fixe
Fed info.. har du overhoved lavet lidt research på området inden du udtalte dig sådan? Min nuværende cykel har netop sådan et batteri. a2b kroemer
.. prøv at lav en google søgning, og se om du ikke kan finde en guide til at reparere/bygge selv/udskifte BMS batteri? Når folk på youtube kan.. garanterer jeg dig for at min cykelsmed også kan.
bortset fra det bliver batterierne jo fremstillet/fejltestet, og produceret fint fra fabrikkerne. Så hvis man har lidt teknisk snilde burde det kunne lade sig gøre at skifte de/det nødvendige inde i batteriet for at få det til at fungere -- TUF Mark 2 Z270, 7700k, Noctua D15, 1080 strix, 32" curved 1440p @ 144hz, 16gb Vengeance 3000, Evo 850 500gb m2, RM750x, Corsair 540 --
Sidst redigeret 19-02-2018 13:06 #37 Det hele skal nok ses som et forsøg på at få folk over på lidt mere miljørigtig transport. Som loven er nu skal speed pedelecs køre på vejen, hvilket mange bilister ikke forstår og derfor kraftigt chikanerer dem, da de tror de er almindelige cykler.
#38 Mange, hvis ikke de fleste, batteripakker kan heldigvis fixes. Men der er producenter som "beskytter" deres produkter ved at dræbe hele batteriet så snart én celle er dårlig. Det er specielt for produkter hvor batteripakken presses hårdt.
Hvis batteriet er et 10s3p som tidligere antaget, så kan én død celle betyde at en hel streng ikke længere kan bruges. Hvis vi stadig vil trække 500W fra batteripakken, så trækker vi altså 50% højere strøm fra de tilbageværende celler. Hvis de ikke kan klare det, så giver det mening at dræbe hele batteriet.
Nogen producenter vil ikke have at folk selv piller og roder i batterierne, så de permanent dræber batteriet så den eneste løsning er at udskifte batteriet. Tidligere gjorde IBM det med deres bærbare, hvor batteriet kun kunne nulstilles via deres egen software. Nogen kalder det meget sigende for en "software fuse".
Så derfor vil jeg ikke 100% love at jeg kan skifte cellerne og dermed lave et virkende batteri, men det er muligt at teste inden man køber nye celler. BMS'en kan selvfølgelig også udskiftes, det kræver bare lidt mere arbejde.
Jeg kan se at vi bor tæt på hinanden - dig i Slusen, mig i Teglholmen. Når vejret bliver lidt bedre gi'r jeg gerne en øl, så kan vi snakke hinanden til døde i elektronik :) -- #39 du har tydeligvis mere forstand på hvad du taler om end jeg har, og ja det giver rigtig god mening hvad du siger.
Min cykelsmed er heller ikke bare "folk".. han har en cykelsmed uddannelse, + diverse elcykel patenter + en eller anden elektrisk uddannelse som gør at jeg til dags dato ikke har hørt ham sige at han ikke kunne ordne noget for folk(hvis han er interesseret i at hjælpe dem selvfølgelig). I værste tilfælde kræver det at han bestiller dele hjem/det kan blive smådyrt i arbejdstimer, eller at folk kommer måske til at vente længere tid end man har lyst til. Han er en af de få i KBH/den eneste jeg har kendskab til der fixer elcykler, og batterier selv fra folk der ikke har handlet deres produkter i hans butik.
Derfor jeg tillader mig at påstå han også kan fixe et BMS batteri. Især fordi han har solgt mig en cykel med et på.. men muligheden for at jeg tager fejl er der selvfølgelig altid.
Yeps bor på Thad Jones Vej. Må erkende jeg ikke er den store alkoholnyder generelt(pga maveproblemer).. men en whisky, eller vodka kunne måske godt lokke :)
Så kan jeg også altid henvise dig til ham forhandleren, eller custom byggeren hvis du ikke har fået købt noget der kan køre stærkt nok til den tid.. eller hvis du ikke selv gider at skifte cellerne i et batteri når det bliver aktuelt ;) -- TUF Mark 2 Z270, 7700k, Noctua D15, 1080 strix, 32" curved 1440p @ 144hz, 16gb Vengeance 3000, Evo 850 500gb m2, RM750x, Corsair 540 --
Sidst redigeret 19-02-2018 15:59
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 425 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 12%
|