done.
held og lykke.
har lige skiftet fra det jeg har krydset af, idag. så svarede ud fra det jeg har haft det sidste 1½ års tid
--
Du kunne da godt lige have beskrevet bare lige kort hvad det omhandler.
--
#2 Jo selvfølgelig. Vi er i gang med at undersøge hvor glade danskere egentlig er for deres mobil abonnement. Vi har ofte selv oplevet at folk er blevet "snydt" eller følt sig snydt, og det kunne være interessant at se hvor mange det handler om - men også hvor glade nogle er for deres. Så kan vi se hvor de differentiere :D
--
Done, held og lykke med det.
--
Halvgammel, men helt gnaven.
Har også svaret :)
--
"And I'll Form The Head"
Ville gerne kunne have udfyldt "Andet" i hvad der er vigtigst.
Desuden synes jeg at I bør sætte features som et valg. Der er altså folk der har f.ex. Telmore pga. alle de adgange man får med i prisen.
--
Udfyldt, der mangler lidt et segment i undersøgelsen og så et "Evt kommentarfelt".
Jeg har medarbejder abonnement og har ikke betalt for abonnement eller telefon i de sidste 13-15 år. Så pris er totalt ligegyldigt for mig, ligesom jeg heller ikke skifter selskab medmindre hele firmaet gør ;)
Det der er vigtigt for mig er tilgængelighed (Roaming) og indhold i mit abonnement.
--
Mobilnørd :)
Done :)
--
* Node of Doom *
Node 304, i7 4770k @ 4.2 GHz, Z97I-Plus
GTX 1070, 16 GB Ram, 240+500GB SSD
Cooler Master V550 + Noctua NH-U14S
#8 Det er en god idé!
#10 Det er vigtigt at understrege dette ikke er lavet af et firma, men af os studerende. Så der er helt sikkert mangler, også hvor de kunne uddybe bedre. Men det opfylder mere eller mindre det vi går efter, og vi bruger det jo blot til stikprøve statistik.
Ja det kunne jeg godt have skrevet, men det er bevidst at vi har valgt at udelukke denne målgruppe, da det er mest målrettet til privatpersoner, som selv betaler :)
--
Bump - flere må gerne svare! :D
--