Som #7 er inde på, så begynder begrebet IT-Specialist vist at blive brugt ret lemfældigt.
Der er over længere tid gået inflation i titler; det kan ikke blive fint nok.
Jeg har lidt indtryk af, at nogle af de folk der får titlen IT-Specialist i dag, burde bevare titlen IT-Supporter.
Jeg ved ikke helt, om det er fordi, at så godt som alle kan blive IT-Supporter i dag, og 98% af de danske teenagedrenge, gerne vil være det, fordi; "Det kunne da være fedt at have et arbejde hvor jeg bare skal sidde foran en computer og kan lave hvad jeg vil, når der ikke lige er noget presserende."
At der så også er mange der opdager, at sådan er det ikke lige altid og må finde noget andet at lave efterfølgende, er en anden sag.
Og det skal lige sige, at jeg ikke påstår, at #0 ikke har evnerne der retfærdiggør titlen IT-Specialist. Blot at det nogle gange er et begreb der bliver brugt forholdsvist løst.
#0
Overvej, om årsagen til tilbudet er fordi din arbejdsgiver så kan sælge dig dyrere. (Hvis det er ved din nuværende arbejdsgiver.)
--
http://hamdentykke.dk[...]