Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Cdon.dk har verdens ringeste kundeserviceAf Juniorbruger LasperThaCasper2 | 29-12-2015 12:24 | 2796 visninger | 33 svar, hop til seneste
Det er bare det, del jeres mening, for jeg har den sidste måneds tid har kontakt til deres kundeservice op til flere gange om et par leveringer og jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde, deres kundeservice er seriøst en flok medarbejdere der bare sidder og smider de samme konstante og elendige undskyldninger ud, uanset hvilket problem du har. Håber bare andre også har oplevet noget, for det er seriøst den værste kundeservice jeg nogensinde har været udsat for, de kan absolut intet løse for dig, kun undskylde og give dig en retur label til dine varer, andet kan de ikke. --
Det er menneskeligt at fejle. Men jo, der har været meget bøvl med dem siden Black Friday:
http://www.bt.dk[...] -- Slettet jfr GDPR Nu har jeg ikke selv brugt kundeservicen på cdon, så kan ikke udtale mig om dem.
Men det vil måske hjælpe med at beskrive en konkret sag, ellers er det jo bare random tekst om en butik? --
Tja, jeg kan ikke nikke godkendende til det du skriver hvis jeg sammenligner med den RMA jeg lige har haft på en mus.
5/12-2015 Kontakter kundeservice for at ville benytte RMA
7/12-2015 Får besked om at de har sendt fragt labels med posten
8/12-2015 Modtager fragt labels sender samme dag
10/12-2015 Får svar om at afsendt ny mus afsted
11/12-2015 Modtager ny mus
Så jeg har kun været tilfreds med forløbet.
Og vil fortsætte med at bruge dem i fremtiden hvis de har nogle produkter jeg finder interessante. -- godt nok et intetsigende indlæg -- jep jep #0 Det er bare det, del jeres mening
Du er sgu for mærkeligt! Det var bare det! -- Må sige at jeg også kun har dårlige erfaringer med deres kundeservice og af samme grund handler jeg der kun når de er klart billigt på noget - for de 2-3 gang jeg har skulle bruge deres kunderservice har de godt nok også sejlet rundt og svaret lidt i øst og så i vest. -- #4
Hvis du læser lidt kommentarer er det tydeligvis relevant nok, men tak for dit indput.
#1
Ja, men i mit tilfælde er der ikke tale om decideret fejl (selvom det er der nu også med i det) men bare ren uduelig service.
#2
Alt for mange ting til at skulle skrive dem her, jeg ville bare se om andre også har haft ringe oplevelser og det er der jo noget der tyder ret meget på.
#6
Det er præcis det, et eksempel her kan være at jeg har en pakke jeg nu har sendt retur til dem for godt 20 dage siden, og den er stadig ikke registeret som modtaget hos dem, jeg har ingen mail fået om det (Men kan se på trackNtrace at de modtog den for 17 dage siden), så jeg kan stadig ikke få mine penge tilbage. Jeg har så også købt en anden pakke inde hos dem og den står stadig som "ikke afsendt" på trods af at jeg har modtaget den, så ville jeg lige prøve for sjov at skrive til kundeservice og se deres svar angående den pakke og der skriver de det samme svar som alle de andre i deres kundeservice, nemlig at deres lager er langsomt her i juletiden, MEN! at de kan se at pakken er sendt til pakning på lagret.... på trods af at jeg har den hos mig nu. Det er blot et meget lille eksempel på alt det bøvl jeg har haft med dem den her måned. -- Jeg har også forsøgt 2 gange at handle med dem, gør jeg aldrig igen. Trækker pengene før varen er sendt, levering har i et tilfælde sket først efter 3 uger selvom varerne var på lager på deres hjemmeside. -- 4770K • Asus Gryphon TUF • H100 • GTX 980 TI Hybrid • 16GB 2400MHz • SSD 180GB+250GB+500GB • AX850 • Bitfenix Prodigy • Asus 27" ROG SWIFT PG278Q Har handlet en del med dem ingen problemer,mon ikke probleet er der er så manga curling børn.Der ønsker perfekt servise men det skal være så billigt som muligt -- Imac 27 5K-Iphone 6x og ipad air.
ejer ikke en win eller Android(kommer aldrig til det) #7. Sjovt nok prøvede jeg det samme med en pakke. En af mine pakke stod i længere tid som ikke afsendt, selvom jeg havde modtaget den. Det nægtede de altså at tro på, da jeg spurgte ind til det. Så til sidst sendte jeg et billedet af min modtaget vare, bare ligesom for at få ret til sidst overfor den påstålige kundeservice medarbejder :) -- Tjaeh jeg har kun brugt deres service en gang, og den var i orden. Der manglede en film i min pakke, skriver til dem, får svar næste dag, at der er afsendt en ny film, film ankommer et par dage senere, done deal... -- Gammel ost ruster aldrig! Jeg har altid været meget tilfreds med alle mine køb fra CDON. Kundeservice har jeg kun haft brug for én gang og det var i forbindelse med et headset, som havde et lille problem. D. 27/01 kl. 15:48 skrev jeg til dem og d. 28/01 kl. 9:24 fik jeg svar om at de beklager og vil sende en ny vare hurtigst muligt. Desuden behøvede jeg ikke at sende det "defekte" headset tilbage. -- http://supergadgets.dk[...] Helt enig i at deres kundeservice er elendig.
Efter at have oprettet en RMA, gav CDON mig et par dage senere en returetiket som jeg skulle benytte til at returnere det defekte produkt. Da jeg så kommer ned til posthuset får jeg af vide, at etiketten ikke dækker over pakken alligevel, og at et forsøg på forsendelse derfor ville give en "pakkestraf" på 300 kr.
Derfor kontakter jeg endnu en gang CDON, som et par dage senere svarer, på svensk(?), at etiketten burde dække over fragten - på trods af at jeg lige har fortalt dem at posthuset sagde det modsatte.
Nu venter jeg så endnu engang på at mit tredje forsøg på kontakt med virksomheden forhåbentligt ender i en reel returnering, og krydser fingre for at jeg ikke skal vente knap 20 dage ligesom #7 på at de opdager at pakken er havnet hos dem igen.
#9 Det, at du har haft positive oplevelser med virksomheden, udelukker ikke muligheden for at andre har været udsat for det modsatte - og at sige at problem skyldes curlingbørn, fremfor virksomhedens kundeservice, er helt forrykt. -- Hej :)
Hvordan får vi alle lige et overblik over, hvem der er/bestyrer den bedste forretning/RMA kundeservice på både godt og ondt?..
Rent faktisk kan det IKKE (umiddelbart) lade sig gøre, da alle oplevelser fra både tilfredse som utilfredse kunder altid vil være forskellige ud fra individuelle synspunkter, opdragelse/tidligere oplevelser/tilfældigheder/IK niveau, øjeblikkelig status/problematik (alt inclusive.) samt ikke mindst handel med de mest "røvirriterende" - men elskede og dyrt indkøbte HW dele, der oftest går kaput uanset deres (alt) for høje pris/kontra utilstædelige og alt for tidlige købsmuligheder på markedet, før de er ordentligt fabriks testede!.. m.m. :)
Hvem har ikke hørt om utallige PC skærme, der bliver returneret/ombyttet pga. bleeding, pixelproblemer osv. således ens tro på ens valgte firma helt går fløjten :( . Coilwine ved GFAèrne er så et lignende problem, der absolut aldrig burde komme ud til forbrugerne, men være blevet stoppet for længst hos fabrikanterne, da det er en absolut svinestreg, at lade allerede kendte problemer ryge ud til brugerne, således disse skal agere forsøgssvin samt betale den udgift irritationerne samt alle klagerne/returneringerne giver dem, i stedet for de virkelige syndere = producenterne!!!..
Lad os håbe, at tingenes tilstand ændrer sig over kortere tid, så vi kan få noget langt mere problemfrit HW på bordet for vores hårdt/surt indtjente penge :)
Hvad JEG tror? - N(M)ÆÆÆÆH nej - der er absolut ingen sammenhold forbrugerne imellem i forhold til hvad producenterne har - så "vi" vil altid bare være de brægende får med producenterne som hyrderne :) - Desværre!...
Men et rigtig godt nytår til alle - med håb om en opvågning/sammenhold der vil styrke forbrugere overfor producenter :)
Mvh. - Kim -- #12
Der er du godt nok heldig må man sige, det må have været et nogenlunde kompetent menneske du lige fik fat i der, dem er der vidst ikke flere tilbage af inde hos dem.
#13
Ja, men det er jo præcis sådan. Jeg tror bestemt heller ikke jeg kommer til at handle hos dem igen, det er simpelthen en alt for dårlig købsoplevelse alt i alt. Som du nævner, de trækker pengene før de sender varen (hvilket faktisk er ulovligt), de kan intet svar give omkring de varer du køber, hvilket vil sige at kundeservice er total ubrugelig og så skal man desuden vente 100 år på at kunne få sine penge tilbage hvis man sender retur, det er alt for galt. Jeg har stadig ingen mail fået om at pakken er sendt eller andet, jeg fik bare en sms fra posthuset da den var der. Jeg er decideret målløs over deres behandling og deres system. -- Sidst redigeret 29-12-2015 21:31 #15 - beklager men når du skriver: Der er du godt nok heldig må man sige, det må have været et nogenlunde kompetent menneske du lige fik fat i der, dem er der vidst ikke flere
tilbage af inde hos dem.
Så er du kommet for langt ud i noget, der må betegnes som tilsvining af samtlige ansatte i en større forretning - uden vel at mærke, at du kan udtale dig ud fra nøjagtig viden!.. Så hold nu lidt igen - tak!.
Du er vist ved, at lave tråden om til en hadetråd, ud fra nogle udtalelser fra nogle få utilfredse kunder , der naturligvis altid er de mest skrivende i forhold til alle de, der er tilfredse med deres handeler..
Selvf. er der masser af handeler ved et så kæmpestort firma, hvor tingene ikke kører helt efter kundernes ønsker. Dette er ganske naturligt i den større "sammenhæng". Hvis du havde været ansat i et sådant, ville du (muligvis) også vide lidt om. hvorfor tingene er umulige at køre perfekt fra handel til handel!.
Når mange andre (især udenfor firmaet) skal ha` hænderne" i varerne/transporten vil der altid være omstændigheder, der overhovedet ikke kan styres perfekt - uanset hvor godt teknikken virker.............
Mvh. - Kim -- Sure børn råber højest som man siger. En dårlig oplevelse skal man nok høre om, men en god oplevelse... Ja det er jo hvad man forventer. Der er mange kunder der er hurtige til at blive sure, når en forhandler ikke "bare" sender et nyt produkt, før det defekte sendes retur. Men det er ikke noget man bare lige gør. Fair nok din ASUS gamer til 15.000kr har bleeding, men det er ikke noget der bliver sendt en ny 15.000kr bærbar for, bare uden videre. Deal with it.
Det er somme tider ufatteligt hvad man skal lægge øre til. Reklamation kan sagtens være en langsommelig proces. Men mange har en tendens til at tro, at forhandleren bare ombytter den. Fordi de tjener jo penge nok, ikke? Hvorfor sender de ikke bare en ny vare? Jeg har jo sagt den er defekt og kunden har altid ret!
Der er mange led i en reklamation. Der er fragt der skal betales, der er forhandlere der skal kontaktes, leverandører der skal informeres, producenter der skal bestilles fra og så videre. Ofte har forhandleren en leverandør, og leverandøren har en leverandør. Producenten.
En typisk RMA kan foregå sådan her. Med fx en defekt strømforsyning:
Kunde sender produktet til forhandleren
Forhandleren opretter en RMA hos leverandøren
Leverandøren tester produktet eller videresender dette til producenten
Produktet testes og ombyttes/krediteres/returneres
Og så hele processen baglæns tilbage til kunden. Der er ikke noget at sige til det kan tage tid. At bruge "jamen det er bare en 'billig' vare" er bare ikke en undskyldning. Nogle forhandlere sender nye produkter ud uden at få de defekte retur og det er fedt! For retur er dyrt og krævende.
At en RMA tager 3-4 uger er ikke unormalt, med alle de led der skal passeres. Især med coilwhine kan det være enormt svært at teste, for måske er det pga. overgang i strømmen hos kunden. Men kunden har selvfølgelig kundewhine og mener bestemt produktet er defekt, selvom der ingen coilwhine er når der testes. Og så skal man bruge en masse ressourcer på at behandle en pisse sur kunde, med dårlige anmeldelser, adskillige opkald/mails/besøg/chats whatever.
Og så er der de kunder der selv smadrer deres ting, men ikke vil indrømme det og eksploderer i hovedet på en, når man siger til dem, at den skruetrækker der er stukket igennem skærmen på bærbaren altså ikke var der fra fabrikken. Don't get me started, det er det værste. Kunden har jo altid ret!
Det er selvfølgelig super ærgerligt at ens produkt fejler! Men man må sgu acceptere der er noget behandlingstid med den type sager, og det er sjældent forhandleren der kan hænges op på hastigheden. Selvom forhandleren jo bare kan give et nyt produkt og smide det gamle i skraldespanden og æde tabet. For det er god kundeservice. Men et gigantisk tab.
Jeg har masser af erfaring med RMA. Har arbejdet med det længe og har oplevet lidt af hvert fra kunderne. Men fælles for alle sager er, at det tager tid, og det slet ikke hjælper at flippe ud og blive gal, for medarbejderne prøver jo bare at hjælpe.
Jeg har ikke aldrig handlet hos CDON, så jeg kender ikke til deres rutiner. Men for faen, de forkælede forbrugere skal altså have lidt tålmodighed ind imellem. Ind imellem får forbrugerne det til at lyde som om, det er forhandlerens skyld at tingene går i stykker. -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 29-12-2015 22:23
#17
Hvor vover du at prøve at give et perspektiv udover brugerens jammeren med produktet som selvfølgelig altid er fuldt berettiget, alle herinde er jo så fantastiske til at fejlfinde selv. (Sarcasm much?)
Shame on you, either board the train or watch it drive by. Tøf tøf -- #17 - ha ha - ja det er godt, at jeg er gammel jæger og mega tålmodig lystfisker, da jeg nu har haft en SSD til RMA ved Dustin siden 17-11.. (desuden har jeg masser af ssdère liggende hehe). Den var forøvrigt helt ny - men kunne ikke registreres som de andre ssdère jeg samtidig havde anskaffet..
De mente jeg ku` få den tilbage inden jul, da de har max. 30 dage på deres RMA sager, så hvis den ikke dukker op efter postleveringstid i morgen, får de lige en opfrisker og et ønske om et godt nytår :)
Vi er jo alle mennesker :) -- Sidst redigeret 29-12-2015 23:10 Cdon.dk er absolut en af de bedste netbutikker (MIN MENING)
Jeg har altid haft gode oplevelser. Nå ja nogle gange har det taget 2 uger, andre gange 1...
Jeg har hos cdon.dk , modsat Dunsten Homey, fået dyre varer til en LAVERE pris.
Et par gange har jeg endda fået varerne "for billigt"
Det kunne en tilsvarende dansk konkurrent lære MEGET af..
Nævner ikke den danske ved navn AAAAAtuustinhome (Undskyld, nøs lidt) :-D
Kun gode og "næsten" gode købserfaringer. Men vigtigst: INGEN dårlige -- Scummy #16
Utroligt folk er så debile, prøv og læs kommentarene her og evt. tjek det link som er givet længere oppe, der er LANGT FRA tale om en lille procentdel af kunderne.
#17
Gud hvor er du da bare helt væk.
#20
Det er da godt for dig, så må vi jo håbe at det fortsætter sådan. Det er dog ikke tilfældet hos rigtig mange. -- Sidst redigeret 30-12-2015 07:30 #19 - I så fald er du berettiget til en kreditering af købet :)
#21 - Jeg har været daglig leder hos Komplett's RMA afdeling så jeg er ganske godt med når det kommer til retur og RMA. Jeg ved PRÆCIS hvordan det foregår.
Det er umuligt at stille curlingbørn tilfredse. Har du prøvet at få din mor og far til at ringe derind og klage på dine vegne? Jeg synes du skal skrive på Trustpilot i stedet for her på HOL. Der er for mange fornuftige mennesker her, hvorimod Trustpilot er fyldt med sure børn der føler sig mega meget trådt på. Der er altid langt mellem gode anmeldelser, netop fordi børn der græder meget hellere vil høres. -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 30-12-2015 08:20 #22
Jeg elsker inkompetente mennesker som dig selv, du aner jo tydeligvis ikke en skid. Derudover tror jeg at du skal kigge lidt på dig selv og lære din plads her i livet. Du er tydeligvis meget betaget af at sætte andre mennesker under dig selv, på trods af at du spreder så meget gylle ud på en gang, jeg kan forsikre dig for at jeg har en alder der kvalificere mig til at være "voksen" og har derved ikke brug for mor og far til noget som helst, det er efterhånden længe siden, men jeg er smigret over at din mindre IQ påvirker dig på den måde at jeg for dig fremstår som et "curlingbarn", på trods af at problemet tydeligvis har været ret stort. Men sådan er det nu til dags, hvis man åbner munden og siger det mindste som en anden person ikke bryder sig om, så er der straks krig og uha hvor er alt bare galt.
Welcome to 2016 - Truth = Whining/being an idiot/Curlingkid <-- Sikke en fantastisk logik du fører med dig, jamen du er jo et bragende eksempel på et godt og solidarisk menneske, fy for satan da :)
Sarkasme kan forekomme.
Derudover kan idioter som dig nu få lov at skrive med sig selv, for jeg vender ikke tilbage og læser flere idiotiske indlæg herinde fra, jeg har fået rigeligt af hvad jeg ledte efter, så til dem takker jeg og fin artikel i dem første kommentar, den alene slår jo 99% af de idioter herinde af tråden. Nu ved jeg jo hvor meget folk herinde elsker at få det sidste ord, så værsgo, læser det ikke... men værsgo. :) adios! -- Sidst redigeret 30-12-2015 08:31 #23 - Sorry du har ret, jeg ved intet om noget som helst. Mine tidligere jobs i tech-branchen har ikke givet mig indsigt i noget som helst, og jeg må bøje mig i støvet for din umådelige alvidenhed! 12 år på HOL med gyllespredning sætter sine spor! My bad!
/sarcasm
Uanset hvad, så kommer man ikke uden om, at det er "mig" generationen i dag. Folk
Det er ikke for at få det sidste ord, men blot for at svare på din kommentar til mig, som jeg ikke synes var berettiget. Jeg prøvede at forklare hvordan RMA fungerer og hvorfor man ikke altid blindt kan give første line of defense skylden for alt mellem himmel og jord. Sure kunder skælder altid ud på dem de kan få fat i ved virksomheden. Om det så er kassedamen der skal have verbale slag, fordi mælken er blevet sur. De har intet med det at gøre, og kan ikke gøre fra eller til, men får alt skyld, fordi de er de eneste man kan komme i direkte kontakt med. Det synes jeg er synd.
Vent, hvorfor skriver jeg i det hele taget. Du læser det jo ikke alligevel xD -- Nu uden signatur :O --
Sidst redigeret 30-12-2015 08:57 #23
DU og JEG, ved jo begge to godt, at selvom du muligvis ikke skriver flere indlæg her, så læser du dem stadig fordi din nysgerrighed driver dig til det.
Til det kan jeg så undre mig over at du fremstiller dig selv som en voksen, men du har alligevel behovet for at lufte ud ved at starte en tråd, hvor din alder til trods ikke gør at du evner at fortælle hvad dit problem er om. Det mindede mig faktisk om min datter på snart 2 år, når hun bliver hidsig eller græder og mumler. Man fatter ikke en skid af hvad problemet egentlig er, man gætter bare. Det er dog mere forståeligt da et barn ikke har de samme samtale evner som du burde have.
Jeg aner ingenting om cdon, men jeg undrer mig over at når de har haft SÅ meget bøvl, hvorfor vælger man så og handle derinde kort tid efter.
Det svarer til at du får at vide at hvis du stikker din pik i postkassen så kan det altså gøre nas, men det er ikke en garanti, men du så istedet vælger og fore postkassen med dejlig uld i håbet om at få en dejlig varm oplevelse, og dine 50/50 chance for en god "glider" så ikke blev indfriet på trods af du var klar over at tiden ikke var til at firmaet havde styr på sig selv.
Er det fair at de er sådan? næææ. Er du selv herre over om du bestiller dit produkt hos A,B,C? Ja bestemt.
Det her er ikke en tilsviner, men come on mand, du er voksen, og du magter ikke engang at formulere dit start indlæg så man ved hvad det hele handler om, og hvordan din konkrete sag har været. Det er godt nok en ommer.
Mvh en person som ALDRIG har handlet hos cdon, og aldrig følger med i hvad der sker hos alle verdens webshops, men jeg er så som person også mega ligeglad om jeg giver et par hundrede mere for mine ting, jeg har råd til det, så jeg ikke behøver og sidde som en internet jæger og have fråde om munden for at spare de ekstra håndører.
Hav nu et godt nytår. Jeg kan fortælle dig en ting du LIGEMEGET hvad kun kan give mig ret i.
Du har nok haft værre problemer i dit liv før.
Og trækker din RMA sag ud, hva så. du mangler forhåbentligt ikke pengene, så lad dem vente og stop med at brug mere krudt på det, og lad dem komme når de kommer, men mangler du pengene nu og her, så har man heller ikke råd til at bruge dem i første omgang. -- Sidst redigeret 30-12-2015 09:05
Sjovt at se LasperThaCasper2 mener at han kan udtale sig hvordan det forholder sig hos CDON, grundet hans egen oplevelser og hvordan andre på en hjemmeside har beklaget sig.
Gad vide om hans angivelige voksne jeg forstår den virklighed han møder til hverdag eller om han bare godtager de ting hans egen hoved brygger sammen som den "sande, rigtige" virklighed. Og det fuldstændig umuligt for andre at differencer fra hans virklighed uden den lille dreng inden i ham bliver hidsig og sur, som man ser går til angreb på ToFFo fordi han prøver at give ham et perspektiv udover egen næse.
Han kalder sig selv voksen, så kalder jeg mig selv verdensmand. -- ToFFo - tak for hjælpen - hvis den kom fra dig :)
Der er jævnfør mit indlæg #19 en ny SSD på vej til mig :) Hvis ikke - tak til aktuelle person :)
#23 - Desværre kan jeg ikke tillade mig at fortælle min ærlige mening om folk med indlæg som dine, da moderatorerne nærmest stalker mig herinde. Imidlertid bør du holde dig væk fra HOL sålænge dine indlæg er totalt uden eksempler på din egen forståelse for evt. problematikker - men kun består i rene nedladende personangreb!.. Og derfor får du min absolutte "light" udgave af misbilligende indlæg!..
Dine indlæg består som et absolut eksempel på, hvad vi ikke har brug for herinde - uanset konen kanøfler dig rundt, eller din julegave bestod i et par hullede (sure) sokker..
Både ToFFo og jeg, samt mange andre herinde har stor viden om interne forhold i forretninger - store som små, og du sviner os derfor alle til, når du fejer vores erfaringer af bordet, uden selv at turde komme med andre bedre eksempler!..
Grunden til, at du ikke for længst har fået tørt på, er selvf. den, at folk ikke kan tillade sig dèt, - uden at blive bandet!. Derfor forstår jeg ikke, at du ikke for længst er blevet dèt, da det for mig for længst, ville være sket med den slags provokerende ikke argumenterende indlæg..
Men ikke desto mindst:
Til alle!..
Ha`et rigtig godt nytår, også selv om "nogle" kan ha`en dårlig dag i ny og næ, og derfor selvf. lige giver en undskyldning til dem, det er gået ud over, og prøver at undgå gentagelse - NOT
LasperThaCasper2 - det er naturligvis helt op til dig selv, hvis du er fuld tilfreds med konen og de nævnte sokker :)
Mvh. - Kim
-- #27 Vi stalker dig ikke. Vi fjerner de indlæg andre brugere RTA'er fordi det virker som om du har enten drukket af natpotten, eller bare har fået for meget rødvin indenbords. Mange af dine indlæg er lange intetsigende indlæg, som tit intet har med emnet at gøre, og som flyver alle mulige steder rundt, men sjældent har relation til det der bliver diskuteret.
Dette er ikke direkte mine ord, men omskrevet fra noget af det vi læser i RTA'erne om dine indlæg.
Vi ved forresten også hvem #0 er (han har vel haft 5 eller 6 forskellige brugere herinde efterhånde), men jeg har personligt valgt at give ham lidt længere snor for at se om han har ændret sig. Lige nu tyder det dog ikke på det. -- FFHAU!
This is 2015, "I'm not good with computers" is no longer a valid excuse. --
Sidst redigeret 31-12-2015 15:15 #28 - nu har jeg så tidlige haft mine kontroverser med dig, og synes absolut ikke om din forståelse/indgriben/deltagelse i det tilfælde!..
Du har din mening, og jeg kan selvf. ikke opfylde den, når du åbenbart er for snæversynet til at kunne følge med!
Ingen steder står der, at man resolut SKAL holde sig 100% indenfor #0`rammer, da dette jo også ville ødelægge hele HOL med generel triste indlæg. Jeg tænker langt bredere end dig og flere af dine kollegaer, så dèt er en opgave for jer, at kunne følge med - og ikke for mig :)
At i så er begyndt blot at vise en "banding" med en besked om, at man ikke har overholdt reglerne, er da også helt ude i skoven, da man jo ikke kan vide hvad eller hvor man har skrevet noget forkert i henhold til "sitets" regler evt. V/S moderatorernes (din)..
Så her er et sted i bør lave et nytårsforsæt til!..
Vi kan alle forbedre os, men at i ligger og leger med folk, der som ovennævnte er helt ude i hampen uden, evt. at gi`ham en løftet pegefinger først (gælder også hvis det er mig i er utilfredse med), er simpelthen ikke godt nok af moderatorer, der selv burde være et eksempel for sitet..
Og nu jeg er lidt varmet op, vil jeg pointere, at i også gør forskel på folk herinde!. For omkring 14 dage siden blev en gammel bruger ikke bandet selv efter han gik kraftigt amok overfor en anden bruger!..
Hvis i moderatorer skal tages bare en smule alvorlig, skal i for det første IKKE lege med de regler i selv/sitet har sat op - og da slet ikke forskelsbehandle brugerne..
Så i har MEGET at gøre bedre i det nye år - hvilket jeg da ser frem til - uanset jeres egne holdninger :)
JEG ønsker forbedringer på HOL - men du/i gør ikke noget (åbenlyst) for dette?..
Mvh. - Kim -- Apropos:
Lav/hold jeres modifikationer/advarsler i trådene!..
Giv folk en kort advarsel/årsag - og samtidig et link, hvor de kan få svar på deres spørgsmål om evt. hvorfor :)
At smide folk ud en uge uden begrundet årsag - eller i det hele taget, er da slet ikke brugbart på nogen måde!..
Det er jo nærmest som at lægge voksne folk over knæet, og så håbe på, at de fremover gør alt som deres selvoptagne "far" siger hehe..
Så ville sitet allerede være langt bedre for alle at befinde/ytre sig på. Hvor svært ka` det lige være?
Mvh. - Kim -- Sidst redigeret 31-12-2015 15:59 #Rene - Og alle gode gang 3!..
Når du til mig skriver: du har enten drukket af natpotten, eller bare har fået for meget rødvin indenbords!
Ja så overtræder du jo helt klart forums egne regler for brugerne og da ikke mindst for moderatorerne i henhold til tidligere udtalelser, da dette kun kan anses som et trist forsøg på omgængelse af de regler i jo selv burde være underlagt!. Nævnte udtalelser er jo absolut person angreb - uanset hvem/hvad du hentyder til, da de er direkte rettet til mig!..
Så mon ikke du bør bande dig selv, og starte på en frisk i det nye år?
P/S - du lagde selv op til det, så tag det som en mand - tak
Og boy oh boy - hvis ikke jeg konstant var truet af replisalier, ville jeg kunne redigere/få styr på mega meget herinde!.. :)
Så nu venter vist rigtig mange bare på, hvornår du/i lukker tråden med èn eller anden dårlig begrundelse, uden at turde tage "tingene" op offentligt :)
Men nu skal jeg ned og flytte bil, så jeg kan se den, når evt. banditter vil brænde den af - hovsa - der var vist endnu en udenoms oplysning - stakkels mig :)
Mere godt nytår fra
/Kim -- #27 - No problemo! Man får nogle gode kontakter gennem tiden :D -- Nu uden signatur :O Synes nu jeg altid har fået god services hos cdon, har brugt deres kunderservice nogle gange, og der har aldrig været noget problem.
Både ved fejllevering, sender de bare det rigtige med det samme.
Har også prøvet RMA på en ekstern harddisk, de havde sendt tilbage til producenten efter knap en måned spurgte jeg til status da der ikke var sket noget, de viste fuld forståelse og tilbagebetalte beløbet for den uden, at kæmpe med dem.
Har også et par lign. historier ud over det, hvor det er præcis det samme, altid god og forstående service, det eneste negative jeg har, er at de altid svarer på svensk :-)
--
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|