Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Luksus problem valg af R8 eller RS6Af Giga Supporter MrAwesome | 15-06-2015 17:39 | 3412 visninger | 52 svar, hop til seneste
Jeg sagde lige og kigget på forskellen på Audi R8 og RS6,
Her er de forskellige specs
(Vi tager udgangspunkt i de hurtige modeller)
Audi R8 coupé:
Motor: 5.2 Liters V10
HK: 550
Acceleration 0-100 km/t: 3.7 sekunder
Topfart: 318 km/t
km/L: 6,7
Ejerafgift halvårligt: 6140 kroner
Pris: 3.759.999 kroner
Audi RS6 stationcar:
Motor: 4 Liters V8
HK: 560
Acceleration 0-100 km/t: 3.9 sekunder
Topfart : 304 km/t
km/L: 10,4
Ejerafgift halvårligt: 3230 kroner
Pris: 2.141.264 kroner
Det er så her jeg undre mig. Hvorfor betale 1.618.735 kroner mere, for en som har:
• færre hestekrafter
• kun 0,2 sekunder hurtigere i acceleration
• kun 14 km/t hurtigere i topfart
• Kører 3,7 mindre på literen
• Næsten dobblet så dyr ejerafgift
• Mindre plads
Jeg indrømmer gerne at R8 er helt klart en federe bil en RS6.
Men er det 1.618.735 kroner værd at få at få et federe look, mindre plads, lidt hurtigere acceleration og topfar
Kom gerne med inputs, vil med glæde blive klogere hvis jeg har overset noget.
--
Hvorfor skal vi svarer dig på sådan noget?
Du glemte lige at tilføje en sætning.
"Jeg indrømmer gerne at jeg INGEN forstand har på biler" -- Her må man ikke skrive specs på ens computer, for så er man en blærerøv, hvis eneste formål er at vise sit lem. #0
Ordet HVORFOR kommer ikke ind her, det er jo to biler til hver sit brug.
Kom ind i kampen.. videre tak. -- Intel I7 3770K - 4.5Ghz
Sapphire Z77 Pure Platinium
Samsung Evo 850 256GB SSD
Asus R9 290X 4gb 512bit 1150/1450 #0 Fordi de henvender sig til to helt forskellige kundegrupper.
R8eren er ment til dem som ellers ville købe en Porsche 911 og Ferrari.
Mens RS6 er ment til familien manden, som skal have plads til sin familie og samtidig have en hurtig bil.
Begge biler blegner dog i forhold til hvad man kan få på brugt markedet.
-- #3
Tak Ilwaz for et konstruktiv svar.
Jeg kan godt se hvis man som familie far, der vil en RS6 passer godt i billede.
Men hvis man nu som ung-kal 25 år, vinder i lotto og vil have en sportsbil inden for mærket AUDI.
Vil man så ikke få mest for pengene ved en RS6 frem for R8? -- #4
Det kommer an på hvordan du vægter "mest for pengene". Vil du har ven sportsvogn med gode køreegenskaber så får du meget lidt for dine penge ved at købe en RS6. -- Her må man ikke skrive specs på ens computer, for så er man en blærerøv, hvis eneste formål er at vise sit lem. #3
Det siger jo sig selv, for ALLE fabriksnye biler blegner i forhold til hvad man kan købe brugt. -- Her må man ikke skrive specs på ens computer, for så er man en blærerøv, hvis eneste formål er at vise sit lem. Min ven har en S8, den er bare dejlig... for du luksus for pengene og farten. -- Rise and rise again until lambs becomes lions #4 Ikke rigtig, da RS modellerne er alt for dyre. Er man på udkig efter value for money, så skal man kigge på S3 eller S4 som har hhv Turbo og Supercharger. En simpel ændring i trykladningen og du har 100 ekstra heste. De har stadig mindre heste end RS6eren, men de vejer osse lige en god del mindre. Hvilket giver dem bedre ydelse.
#8 Sådan en S8 er dejlig, men motorene er alt for kompliceret.
Samt du får altså noget mere for pengene med en S klasse eller BMW's 7 serie.
-- Tag den med den laveste ejerafgift, det betyder Jo vildt meget I den pris klasse. Evt spar end million eller 2 og find en let brugt -- #0 køb nu en bmw, audi er en konebil -- Ironi forekommer aldrig!
Det er en superbil mod en familiebil på seriøse steroider.
Tag RS6 den er billigere i længden, men lav ikke den samme som min farbror, som købte en Jaguar i england, hvor han bor, (kan ikke lige huske modellen) og installerede tagboks og 2 barnesæder bagi... det er lidt nogo
-- Specs: i5 4670k 4.4Ghz NH-D14, Asus Maximus VI Formula, Define R4, ASUS GTX 980 Strix 1480/1950mhz, HX850I. 24.1 dB, The Ninja. Du har ikke overvejet en Tesla? Når vi kommer så langt op i pris er den rent faktisk rigtig lækker. -- Er det en bil, som du overvejer at købe, eller hvorfor spørger du? Det virker voldsomt at købe bil i den klasse, hvis du ingen forstand har på biler.
Jeg ville ikke vælge nogen af dem. En R8 er ikke noget sammenlignet med en RS6 i min verden. Blot endnu en sportsvogn med en Lamborghinimotor. Så heller en ægte Aventador, men den er en smule dyrere. En RS6 er en ulv i fåreklæder og kreds for kendere. Jeg ville savle meget mere over en sprit ny RS6 end en R8.
Hvis det skulle være Audi i den klasse, så hellere en RS4. Det er en af de få biler, som faktisk er federe som St. car end som Sedan eller Coupe, synes jeg.
Alternativt en BMW M4 coupe / Tesla P85D (Den er hurtigere end dem allesammen fra 0-200 og meget billigere). -- #10+11+12+13+14 Læser i overhovedet #0? Fordi han skal altså ikke ud og købe nogen bil.
Og nej den motor der sidder i R8eren er bestemt ikke en Lamborghini motor, der ER forskelle.
-- #15 Du tager fejl. Den V10 som sidder i en R8 er udviklet af Automobili Lamborghini S.p.A, som er ejet af AUDI AG. Det er samme motor, som sidder i en Lamborghini Gallardo. -- Lexus er det bedste Value for Money du kan finde.. -- - Dont hate the player, hate the game!
"Never argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience." #18 lad nu være med at udstille din uvidenhed -- - Dont hate the player, hate the game!
"Never argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience." Lexus? Hvad bygger du det på? Der er da ingen bilprogrammer eller magasiner som med respekt for sig selv, vil mene det samme som dig. -- For de penge kan man vel få en Tesla??
Ny bil så køb Audi, stå ud og kig ind hvor godt passagererne sidder, hvor meget du får for pengene i alt og se hvor godt den kører i lang tid, og hvordan kører egenskaberne og motorens spinderi skaber i fredfyldt stemning. Ville du ikke have noget for dine penge??? -- CM2, HX750, 3570k 3,4 ghz*4, Sabertooth p67, gtx 970 strix, 512GB Plextor M5 Pro Xtreme, xl2720t, blackwidow chroma, deathadder chroma, razer sphex Af de 2 kan jeg bedst lide rs6. Nej, ingen af dem er "pengene værd".. de skal jo kører efter loven alligevel. Men RS6 giver dig mulighed for flere passagere, baggage osv. R8, ser måske smart ud, men hvis jeg alligevel skulle vælge en "super sport", ville jeg hellere Have Venom GT eller R6(R8 lillebror), den er dog ikke kommet endnu. men biler med brede brede fronter og bagparti tiltaler mig mere.
Her en en Video med RS6, og den næsten "must" have milltek udstødning. som jo bare lyder F A N T A S T I S K. !
https://www.youtube.com[...]
Men nu skal jeg heldigvis ikke bekymre mig om den slags, når jeg stadig står i en situation der hedder om jeg skal vælge budget ruller, eller være big spender og købe 3 lags luksus papir til 20kr mere.
Men når jeg engang vinder i euroLotto, så skal der helt sikkert holde en Venom GT i mit 3 etagers slot af en villa. ;)
-- Specs:
NVIDIA GeForce GTX 960M 2 GB GDDR5
Intel Core i7 4720HQ (2.50GHz-boost til 3.20Ghz) #16 Nej det er den ikke, det er Audi som står bag designet og for at lave den.
Den bliver så sendt til Sant'Agata Bolognese for samling.
Mht til motor, så kommer det helt an på hvilken årgang du mener.
Fordi den første generation(5.0) er slet ikke at finde i nogen som helst Audi.
Og kan kendes på det faktum at der er 88 mm mellem cylinderne og "kun" 4 ventiler.
Dette skyldtes at Lamborghini havde en anden præference dengang.
Audi lavede så en helt ny motor igen, baseret på deres 4.2 V8 FSI motore.
Som de smed i R8eren og anden generation af Gallardo'en (LP 560-4).
De er næste ens, men der er forskelle. Som anden indsprøjtning, smedet stempler andre indsugnings manifolde samt stærkere krumtap.
#18 Det er bestemt ikke en Troll, Lexus er en af de bedste bilfirma'er i verden.
Dengang de lancerede deres LS model i start 90erne blev de faktisk sagsøgt af både Mercedes,BMW,Audi for at bevidst at sælge deres biler til for lav pris.(Da bygge kvalitet og holdbarheden var alt for høj i forhold til de tyske standarder.
Har du desuden ikke hørt om Lexus LFA'en? Som er blevet rost til skyerne af alt fra Femte gear, til Top gear.
#22 Hvorfor en Venom GT? Det er en souped up Lotus Exige uden noget som helst plads.
Den er desuden stadig ikke kåret som hurtigste da de kun kørte en rounde i medvind.
(Man skal køre begge for at blive kåret som hurtigste). Der desuden osse kun solgt 16(30 er påkrævet for at tælle som produktions bil. -- R8 er en sportsvogn. Rs6 er en hurtig familie container. Havde jeg pengene blev det uden at blinke en R8 kontra en Rs6. Lyden... lyden og hiv dem på en bane så kommer r8eren til sin ret. -- Køb en motorcykel ;) Så kan du køre fra en R8'er for under 50.000 kr :) -- Easy pick. RS6 er drømmebilen, helt klart pga. jeg kan fylde den med 2 børn, konen og en stak dåsebajere, og stadig have 'rigeligt' power til at overhale alle motorvejens døds-kabinescootere (Up!, Mii, CitiGo ... etc.) -- Audi's 6'ere er dræbende kedelige.
Bevares, de er flotte, lækre, og hurtige. Men masser af velrenommerede bilmagasiner (Evo, f.eks) har gang på gang påpeget at det føles som at køre på skinner. Det er sikkert super effektivt, men.. hvad er det sjove ved at kunne køre 250 km/t hvis man er ved at falde i søvn.
Nogen drivers-car er det bestemt ikke. Jeg har selv kørt en stor A6'er i stationcar, som var ret hårdt tunet, og kørte på 20" - og ja.. det var da imponerende at se speedo-nålen fise nordpå, men det føltes komplet u-involverende.
Fin måde at flytte dig selv og familien på, men det der smil man får på læben som gør at man liiige tager omvejen på vej hjem, det får man efter min mening (og tydeligvis en del internationale motor-skribenter) ikke i en Audi 6 - heller ikke en RS.
Det kommer an på om du vil køre bil, eller have bilen til at køre dig. Jeg har haft det konge-sjovt i en gammel Mazda MX5 (mk. I) og min egen Peugeot 306 XSI (forlængst pensioneret) var også en lille go-cart at flå rundt på små veje. Her føltes det som om man faktisk kørte bilen - som om det var MIG der tog det sving så perfekt, eller lige missede indstyringen til et sving. Den var sjovere ved 80km/t end Audi A6 Quattro'en var ved 200. Meget.
En RS6 er en fantastisk bil - og fantastisk flot. Men du kan have MEGET mere sjov OG stadig komme praktisk frem med familien, ved at bruge den slags penge smartere. Det kan godt være at nabo-jakkesættet vil være imponeret over din RS6 - den giver da noget carport-prestige, men... det er mange penge for en så mat oplevelse bag rattet. -- "ORK SATME!" #27
Hvad synes du selv du har tilføjet med i denne tråd?
#28
Helt enig i det med køreglæden, men alle har jo forskellige præferencer.
Mine sjoveste oplevelser bag rattet har også været i min gamle MX5 med kompressor og så i en M3. Det behøver ikke koste en million for at være sjovt.
Men det er meget få biler der kombinerer det praktiske med mange kræfter. Dog er en RS6 en E63 AMG eller en M5 tre gode bud. Har selv kørt alle af de tre ovennævnte og Audi'en er klart den der er mest kedelig. -- Her må man ikke skrive specs på ens computer, for så er man en blærerøv, hvis eneste formål er at vise sit lem. #29 - er man oppe i de kørselsbehov, så ville jeg hellere tage en BMW 530d - den kan det den skal, masser af kraftoverskud, og god økonomi. Og den sidste million som M5-skiltet koster... ja, jeg ville fan'me gerne have en M5 - eller M3 - men så er det mere realistisk for de fleste at have en "daily driver", og så legetøjet ved siden af.
Med en 530d er der plads i økonomien til både en fee' motorcykel (om man så er til tilbagelænet cruising eller til organdoner-maskinerne) og et eller andet som har noget sjæl.
Igen, har man lige 50 mio. på kontoen, giver det da fint mening at brænde 2.5 af dem af på en bil - eller et par stykker - men .. hvem har lige det. Driftsomkostninger, forsikring, osv osv. Det er ikke mange steder man kan forsikre en M5 eller en RS6 for 3600 om året :)
Leasing eller car-clubs kunne være et alternativ.
Smag og behag er heldigvis forskellig. Jeg har INTET mekanisk talent, men jeg ville tusind gange hellere cruise rundt i en alt-for-lav stor gammel sedan, end en nymodens "rumfærge". Nok ikke hver dag, nok ikke til vinter, og nok ikke på haste-turen gennem Europa, men der er nu noget over "sjæl" - se f.eks Wired's herlige lille artikel her :
http://www.wired.com[...]
God læselyst :) -- "ORK SATME!" kender ikke nogle af dem,men hvad skal du bruge bilen til?
har selv haft det jeg vil kalde en rigtig audi,de laves bare ikke mere :D
Audi 80 5E quattro -- Vandkølet I7 2600k@5+GHZ asus p67 maximus iv extreme
2x4GB Samsung 1333MHZ@2133MHZ 1.4v
AMD HD 7970 bios mod 1200/1650
Synes ikke, at man kan sammenligne en R8 og en RS6 - Det er to forskellige biler, der opfylder to helt forskellige behov...
R8 er en ren sportsvogn til sjov og ballade. RS6 er en efterligning af BMW M5, en hurtig vogn med plads til familien...
Personligt ville jeg vælge RS6, hvis jeg SKULLE vælge en af de modeller... -- http://www.NoteBookWorld.dk[...] - RIP, 22/3-2007...
Useriøse sælgere: se profil Hvad handler den her Debat egentligt om? heste, pris, ydelse kontra penge, hastighed?
handler det om at komme først, så snup da en Motorcykel, de fås med hastigheder på 300+ km/t, har hurtigere accelerationer, kører længere på literen, er billigere. og fås med 200+ heste.
Se fedeste ud, Så Audi ikke bilerne, ja de ser klasse ud. ikke fedest.
Flest heste? køb en lastbil. Eller en hvilken som helst japansk bil, og tun svinet.. det har du også kun 1 million at gører det med.
Dyreste? Bentley, eller andre luksus biler...
Hvad er det du gerne vil have svar på? du sætter jo 2 forskellige ting op mod hinanden. Det eneste de har til fælles er mærket og at det er "biler". Du sammenligner hellere ikke F16 og boing 717, fordi begge er "fly". cmon.
-- Specs:
NVIDIA GeForce GTX 960M 2 GB GDDR5
Intel Core i7 4720HQ (2.50GHz-boost til 3.20Ghz) TL;DR
R8 coupé er for dem med max 1 ven
RS6 er for dem med enten familie eller flere venner.
Køreegenskaberne er også optimeret til to vidt forskellige brug. Den ene er en decideret baneracer, droslet om til gadebrug, hvorimod den anden er født til gadebrug, men kan drosles om til banebrug relativt let.
Der er også luxus faktoren på R8'eren samt lyden. Det er noget af det audi og mange store mærker vægter ret højt. F.eks. bliver hver bmw model testet på en lydbane hvor extremt specielt udstyr skal vurdere om den har "bmw lyden" ellers kommer de ikke på markedet før det er fikset. Det kan være støj fra handskerummet, undervognen, lydpotter osv.
desuden ligger R8'erens motor et komplet andet sted i bilen for netop at give den en anden vægtfordeling.
Hver bil til sit behov.
RS6'eren kan også let blive en sleeper, det kan du bare ikke med en R8'er. -- Jutus fortis tenax est - Klistermærker er ikke casemod #0 Vent du hellere til den nye R8 med 610 heste kommer gaden lige om lidt - 0-100 = 3,2 sekunder ^^, hvis du absolut skal vælge Audi.
Jeg ville hellere vælge mercedes - Audi er så ensformige i deres design og kedelige at køre i. -- MM-vision laptop: G4760; I7, gtx850, ssd 180 gb, 1 tb ekstra disk. tag em mercedes måske en AMG model,mercedes har nok større gensalg værdi. -- Vandkølet I7 2600k@5+GHZ asus p67 maximus iv extreme
2x4GB Samsung 1333MHZ@2133MHZ 1.4v
AMD HD 7970 bios mod 1200/1650
#35 Så nøjagtig ligesom mercedes? :) --
Siden du spørger hvad forskellen på bilerne er, må jeg gå ud fra du enten er blind eller snot dum.
-- #30
Folk der handler bil i den prisklasse tænker ikke rationelt på dette område lige som dig og mig :-) For dem som kæber en RS6 eller lignende, eksisterer en 530D overhovedet ikke. Jeg har selv haft en 535D og den bil giver mere end rigeligt overskud i hverdagen, til en meget lavere pris end en M5. -- Her må man ikke skrive specs på ens computer, for så er man en blærerøv, hvis eneste formål er at vise sit lem. Nu har jeg i kraft af tidligere arbejde kørt i følgende biler.
(Det burde være mandatory for alle at have haft arbejde som IT-mand for en bil importør.)
Jeg har prøvet følgende:
Porsche 996, 944, Cayenne GTS og Turbo S.
Audi RS6, Audi RS8 (For en weekend.), A5, A7, TTRS samt A8L.
Ford Mustang Roush.
BMW 545i Estate, 530D, X6 samt X3.
Mercedes 6.3 AMG.
Ejet følgende grundet svensk adresse:
Mercedes CLS (04), SLK, samt en Audi RS6 C5.
Af alle de biler, der er der een som skiller sig ud.. 6.3 AMG'en.. De mellem accelerationer, de er VANVITTIGE.. Jeg var faktisk direkte bange for den..!
Den mest komfortable var CLS'en, en rigtig motorvejs cruiser.. Den sjoveste var BMW 545'eren, "Ja ja.. Familiebalje.." - Nej! Lyskrydsracer med et vræl af den anden verden fordi den blev importeret med Hartge udstødning..
Porscherne virkede sådan lidt tamme, men antager det var pga jeg havde haft AMG'en i et par uger inden jeg skulle skifte, så fik "en lidt blandet pose porsche at køre i".
Dog er det skidesvært at finde en P-plads til en Cayenne i KBH..
Den mest skuffende var klart Mustangen.. MAX rumlen, men den var sgu hverken hurtig eller underholdende.. Dog havde den en hjernedød kompressorhylen ved 3600rpm.. Det var fedt i ca 20min, så blev det 110 i 6 gear på motorvejen..!
Dog er der een bil som altid vil være nummer 1.. ('ish..)
Min første Polo 6N fra 94.. 1.6 8v.. Monteret med en kompressor fra et lokalt tuningsfirma i Tune..
Nåede helt op på 176hk med den.. 14" Brock B 5.. Sortlakeret.. Colorconcept læderstue og så ellers bare i bund.. En Go Kart af den anden verden.. Men den kom ALDRIG over 180kmt.. :P
Kunne jeg vælge.. Ville jeg vælge endnu en CLS.. MEn Polo'en havde så sindssyg vild en underholdnignsværdi at den er en meget snæver 2. plads.. :) -- Tro kan flytte bjerge - Men almindelig sund fornuft kan få folk til at gå udenom. God bilsmag synes jeg.
Forresten så er Christian fra Tune rigtig dygtig, han har også lavet et par af mine biler :)
Forresten så har sådan en 63 AMG "kun" en 6,2 liters motor ;) -- Her må man ikke skrive specs på ens computer, for så er man en blærerøv, hvis eneste formål er at vise sit lem. Jo tak.. Det var jo så ikke kun helt min egen.. ;)
Ville ønske det var, men den slags har jeg vel til gode, satser da på at blive millionær ved Lotto engang.. Jay L kommer ikke til at have noget på min bilpaaaaargh, ved du nu hvad.. ;)
Angående Polo'en og Christian.. Det er han nemlig, vanvittig god i min optik.. Som ny begynder ud i det med biltuning osv.. Så var jeg sindssygt glad for at han tilbød at komme med ud og se det, komme forbi i ny og næ.. Han kan varmt anbefales, såfremt han stadig sysler med det..
Han gav mig klart blod på tanden og jeg endte med at lave en A3 med S3 motor og sådan.. Det var super fedt at blive introduceret til.. :)
Jeps.. Det er "kun" en 6.2.. Forstår ikke rigtigt hvorfor der står 6.3 på forskærmen.. Det kunne godt være lidt misvisende..
Men om ikke andet, så var det bestemt den mest vanvittige vogn jeg har kørt i.. Lakridser ved fuld klampe i 3 gear.. Den var helt ligeglad.. -- Tro kan flytte bjerge - Men almindelig sund fornuft kan få folk til at gå udenom. #42
Han roder skam stadig med det :)
63 kommer fra den første S/CL/G63, som var en 6,3 liters V12 motor.
Det vildeste jeg har prøvet var en E60 M5 med to kompressorer og godt 800 hk. Det er en meget farlig kombo. -- Her må man ikke skrive specs på ens computer, for så er man en blærerøv, hvis eneste formål er at vise sit lem. Hvorfor bruger man stadigvæk ordet "hestekræfter" om biler, det hedder Watt. Google lige hvordan man definere 1 hestekræft. lol
Anyway, køb en Tesla, den er billigere (ingen registreringsafgift), yder mere, besidder bedre kvalitet og bedre køre fornemmelse.
Se priserne og specifikationer på Tesla her:
http://my.teslamotors.com[...] -- #44
Den med hestekræfter kan du meget nemt Google dig til :)
Men den bruges nok fordi alle bruger den.
Med hensyn til en Tesla, så har du enten ikke prøvet de ovennævnte biler ellers har du ikke prøvet en Tesla :) -- Her må man ikke skrive specs på ens computer, for så er man en blærerøv, hvis eneste formål er at vise sit lem. Rimelig fedt du alligevel har kørt en bil der aldrig har eksisteret! RS8..
-- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #46
Mon ikke han mener en S8? :) -- Her må man ikke skrive specs på ens computer, for så er man en blærerøv, hvis eneste formål er at vise sit lem. #46 Jeg kaster mig fladt ned, der skulle selvfølgelig have stået R8, det var en 2012 V8'er.. Fabelagtig vogn.. Har dog siddet som passager i en V10.. :P
Apropos siddet, så har jeg også siddet i den originale R18 E-Tron som Tom K vandt Le Mans i.. Det var en 2012 model som stod til udstilling på mit bi job som nattevagt i Audi House i Glostrup.. :)
Det var satme en vild maskine.. De kom 18 tyskere for at trille den på plads, den var VANVITTIGT vild da de fyrede op for den.. INGEN måtte være i nærheden da de havde motordækslet af den..
Men jeg fik i ly af natten, lov til at sætte mig ind i den af den ledende gut fra ingeniørteamet, man kan INTET se.. :P -- Tro kan flytte bjerge - Men almindelig sund fornuft kan få folk til at gå udenom. #47 Jeg har aldrig haft fornøjelsen af en S8.. Men har kørt en Phaeton.. Det er vel det samme? :D
Ej.. Min tidligere svigerfar havde en Phaeton, fik lov til en dag at køre ned i Nett'eren efter blomkål.. Hahaha..
Det var satme en luksuriøs bil at køre i.. Men det gav lidt "blød hat" feel over det.. :) -- Tro kan flytte bjerge - Men almindelig sund fornuft kan få folk til at gå udenom. #44 ->
En Tesla er en super fed maskine, og lækkert koncept .. Men det er også lidt ligesom en god film; lyden er halvdelen af oplevelsen, og den mangler Tesla'en i den grad. -- #37 snarer det modsatte Matti :). #40 beskriver akkurat følelsen af at sidde i en AMG'er ;)..
Mere forskellige design, som regel også flottere end Audi, men det er vel en smagssag og sjovere at køre i. -- MM-vision laptop: G4760; I7, gtx850, ssd 180 gb, 1 tb ekstra disk. #51 Igen, uenig. Men det skal der vel også være plads til, ellers ville det hurtigt blive kedeligt ;).
At du synes de er flottere end audi, er jo din mening. Jeg synes både bmw og audi er foran mercedes, det kan dog også have noget at gøre med at man ser så mange taxa'er i hverdagen. Så snart jeg ser en mercedes, så tænker jeg taxa :(. Forstå mig ret, jeg synes mercedes laver flotte biler, men den tanke dræber det hele.
Jeg synes dog det er dejligt at der er forskellige meninger - ellers ville alle jo køre rundt i det samme hehe. --
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|