Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Garanti på erstatningsprodukt?Af Elite Supporter Phasio | 26-05-2015 12:17 | 3471 visninger | 72 svar, hop til seneste
Hej alle,
I December-14 købte jeg et par høretelefoner i USA som gik i stykker kort tid efter jeg kom tilbage til Danmark. Jeg ringede til Logitech og fik ret hurtigt et nyt par tilsendt hvorefter de bekræftede jeg havde garanti på det nye produkt.
NU er det nye par igen gået i stykker - og da jeg ringer til dem, påstår de at garantien ikke er gældende og at det var en fejl de skrev der var garanti på det... Jeg er temmelig sikker på at denne skrivelse er bindende, og at der da må være garanti på et ombyttet produkt, uanset om det oprindelige produkt er købt i udlandet eller ej.
Er der nogen som har erfaringer med dette? --
Hvis de er købt i USA tror jeg ikke det er EU's regler der gælder. -- Slettet jfr GDPR #1 Normalvis ikke, men når de nu påtager sig et "ansvar" ved at sende mig et erstatningsprodukt, så må der da være en form for garanti? -- Jo muligvis, men så kan de sikkert kræve, at sender dem over til den amerikanske forhandler. -- Slettet jfr GDPR #3 Da ikke hvis det er den danske filial som har sendt mig et erstatningsprodukt? :-) -- #4 Jo - for den danske afdeling har som sådan ikke noget med købet i USA at gøre, de gjorde det som en extra service. Jeg kan selvfølgelig tage fejl. :) -- Slettet jfr GDPR #4 Så det du beder om er at efter Logitech har været så flinke og give dig kulance og hjælpe dig. Hvor de egentlig blot kunne have sagt at du skulle sende den til usa for at få den ombyttet. Nu beder du dem så om at give dig ekstra garanti ud over hvad du normalt ville være berretiget til når du har købt i USA.
Du er grunden til at forhandlere og producenter i større og større omfang undlader at give den ekstra kulance for at hjælpe, når du bagefter prøver at vende den om og udnytte det endnu mere. -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
#6 Du er da dum at høre på. Kulance eller ej, så skal de følge loven uanset hvad... Og den ændrer sig sandsynligvis, når de vælger at sende en forbruger i Danmark et erstatningsprodukt.
I og med de vælger at sende mig et erstatningsprodukt, så har bør de følge danske regler. Det er ikke min skyld at de ikke kan finde ud af at lave produkter som ikke holder. -- 7# Din oprindelige garanti er fra usa, og da logitech har world wide service, er det lige gyldigt hvilket land du indlevere den i. regler der skal følges er stadig købslandet. Den skifter ikke pludseligt land fordi du indsender den i DK.
reklamationsret ydes kun af danske forhandlere/ eu forhandlere når den er købt igennem disses afdelinger.
Derudover er producenter ikke forpligtet til at yde den garanti de selv ønsker. De har ikke samme forpligtigelser som butikker har. de er derfor ikke forpligtigede til at give dig en ny garanti periode ved ombytning.
Er jeg for dum at høre på fordi jeg opfordrer dig til at have den moral du burde udvise. istedet for at prøve og udnytte systemet. men man kan vel ikke forvente andet af mig generationen. -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
#8 Jeg har talt med forbrugerstyrelsen og det viser sig at de faktisk SKAL overholde danske regler/love når de sender et erstatningsprodukt.
Med andre ord, så har du absolut ingen idé om hvad du snakker om. Trækker du bare holdninger/facts ud af røven? Så for at svare på dit spørgsmål; JA, du er ualmindeligt dum at høre på... Selv for internet standard.
http://www.forbrug.dk[...]
1. Når du får ombyttet en vare på baggrund af en reklamation, skal du have en ny to-årig
reklamationsret, der løber fra den dag, hvor du får den nye vare leveret.
2. Forbrugerombudsmanden har udtalt, at der skal gælde en ny garantiperiode, hvis varen bliver ombyttet.
Garantiperioden løber, ligesom reklamationsretten, fra den dag, du får den nye
vare leveret.
-- #9 Det er dig, der ikke forstår hele situationen.
Logitech Danmark har ingen forpligtelse til at ombytte en vare der er købt i USA, men at de så er så flinke at gøre det er noget andet. Da det oprindelige produkt er købt i USA er det Logitech USA der skal stå for rep. ell. ombytning. -- Slettet jfr GDPR #9 det gælder vel kun varer købt i DK eller EU -- Ironi forekommer aldrig!
#9 Nu huskede du vel at nævne at det er en producent og ikke en forhandler du har fået det ombyttet hos.
og at rpoduktet er ombyttet på deres worldwide warrenty, og ikke under reklamtionsretten, da produktet er købt i usa.
for at kunne få et korrekt svar skal du huske at oplyse alle informationer til forbrugerstyrelsen. desuden er det praktikanter der sidder og svarer i deres chat / tlf support, så de er ikke fuldt uddannede.
det er ikke svært at stile sine spørgsmål så man får det svar man ønsker, blot man udelader visse fakta.
Kan vi få et screenshot af den samlede samtale ? -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
#9 Det gælder kun vare oprindeligt købt indenfor EU. Husk nu at give de rigtige oplysninger når du snakker med forbruger styrelsen. -- Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired. Haha, i er jo allesammen helt forkert på den. Det er rigtigt at Logitech ikke havde behøvet ombytte produktet, men da de valgte at gøre dette, blev erstatningsvaren underlagt danske reklamationsregler/lovgivning (medmindre fejlen på produktet er selvforskyldt m.m.).
Summasummarum; Logitech valgte at afhjælpe situationen ved at give mig et erstatningsprodukt. Dette erstatningsprodukt er derfor underlagt danske reklamationsregler.
#10 Hvad er det for informationer jeg har udeladt? Og nej har intet screenshot, men du er da velkommen til at åbne en ny chat med dem og spørge ad hvis du har lyst. Måske kunne du lære noget. -- #13 Jeg fortalte dem at varen var købt i USA. -- 14
Med mindre de gjorde det pr. kulance. -- Not working is defined as your PC being reduced to a slab of molten metal and plastic. If thats not the case, be more specific! Kæft mand, hvor nærig kan man tillade sig at være? Du har fået et produkt som du ikke engang var berettiget til i første omgang og nu bitcher du over at du igen har stukket hovedtelefonerne et vis sted at de ikke virker igen? Come on.
Jeg håber inderligt at du vælger at lave en sag ud af det og dermed taber den. En som dig bør have inddraget køberetten.
-- #16 Forbrugerlovgivningen ser anderledes på det.
#17 Har din kone været dig utro? -- # 18
Så såååå... ik springe sikringen.... Du skal nok få dig nogle nye høretelefoner. Send mig din adresse så sender jeg dig gerne nogle. -- #19 Sikringen er langt fra sprunget. Jeg ville med glæde give dig adressen, mena propos sprænge, så pas på budgettet når du tilbyder noget du ikke har råd til, for høretelefonerne koster nær 3.000,- . -- #20 Nu er vi mennesker selvfølgelig forskellige... Men for søren da, hvorfor spare lidt penge på at købe et så dyrt produkt lidt billigere i USA. Alle ved (læs: burde) at elektronik kan gå stykker, så kan det hurtig blive en dyr og kedelig affære, hvis det går i stykker. -- Slettet jfr GDPR Hvis du har givet 3000 for et par logitech hovedtelefoner forstår jeg godt du har så ondt i røven -- Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired. #21 Enig, det var faktisk ikke engang for at spare, men nu var jeg tilfældigvis på arbejde i USA og synes de var ret fede. Der er da ingen som ikke ved at elektronik kan gå i stykker, men jeg var ret sikker på jeg havde garanti (uden at jeg egentlig havde læst Logitechs garantibestemmelser).
Al dennne snak er sagen uvedkommende og total off-topic, det ser ud til at folk har ondt i røven fordi de tror jeg prøver at snyde... Formålet var at finde ud af hvad reglerne i DK var, intet andet.
-- #22 Fattigmand spottet. Det er dejligt at have et godt arbejde og tjene nok til at det aldrig er et issue at bruge 3.000,- på gøgl... Og nu får jeg sandsynligvis et nyt par ;-)
-- I #9 skriver du:
Når du får ombyttet en vare på baggrund af en reklamation, skal du have en ny to-årig reklamationsret, der løber fra den dag, hvor du får den nye vare leveret.
Så her skriver du om REKLAMATIONSRET og IKKE garanti. Du bliver nødt til at adskille de 2 ting.
I #14 skriver du så:
Haha, i er jo allesammen helt forkert på den.
Hvad er så pointen i at hjælpe?
I #24 skal du også lige være en idiot overfor folk, der ikke prioriterer deres penge som du. Måske køber de andre ting, hvor du tænker det er tåbeligt. Jeg synes fx det er totalt tåbeligt at bruge 3000kr på et LOGITECH headset. Men fred være med det..
På logitechs side står der (jeg fandt dette på 1 google søgning efter 'logitech warranty on replaced products' og tog første resultat. Hvor de så skriver:
A replacement product is warranted for the remainder of the original product’s warranty period or thirty (30) days, whichever is longer, or for any additional period of time that may be applicable in your jurisdiction.
Hvor "Your jurisdiction" så betyder at det land du har købt og betalt varen i, er det land hvis regler gælder. Ergo, du hører under AMERIKANSK lovgivning. Så glem ALT om at bruge den danske reklamationsret og EU regler. Du har ikke KØBT et produkt i EU og derfor hører du ikke under samme reklamations-forhold.
Men jeg forstår ikke at du ikke siger til forbrugerstyrelsen at de tager fejl. Eller du tror måske på dem fremfor så mange andre? For jeg tror du fordrejer sandheden, og jeg tror ikke på, at et produkt du har fået GRATIS som en ombytning af noget du ikke har købt i danmark, er dækket under DANSK reklamationsret. Det er jo lidt som at vinde en præmie. Der kan du ikke forlange produktet byttet af den du har vundet præmien af, under reklamationsretten.
Nu har jeg prøvet at forklare det for dig, og forventer hermed at blive bashet ligesom alle andre der prøver at hjælpe dig. Drop den højrøvede holdning. -- Nu uden signatur :O #25 Drengen er uden for pædagoisk rækkevide så tvivler på det hjælper. Jeg har flere gange forsøgt at forklare ham at han ikke har fået den dækket under reklamtionsretten. -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
#26 - Yeah, du har helt ret, men for fanden jeg kan blive så vred når forkælede møgunger som ham (ja phasio nu er det min tur til at antage at du er noget du måske ikke er) ikke får deres vilje og tuder indtil de får deres vilje. Det er til tider sjovt at se en unge græde på gulvet og skabe sig, indtil mor køber det morgenmad de vil have. Men det her... Latterligt! -- Nu uden signatur :O #27 Du er bestemt ikke den eneste. Det værste er jo at hans type ødelægger det for alle andre da butikker og producenter ikke længere ønsker at give kulance da det udnyttes på det groveste af typer son Phasio -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
#28 - Jeg har faktisk lige fået ombyttet mit tastatur af Logitech. Havde købt det for over 2 år siden, men da de har 36 måneders garanti gav jeg det en chance. De ønskede blot et billede af tastaturet og serienummer, hvor jeg holdt et stykke papir ved siden af, hvor mit sagsnummer stod på.
Logitech er mega large hvad angår garanti så der burde slet ikke være grundlag for at udnytte dem, når de er så flinke i forvejen. Men hey, der er nogen der vil have hele armen. -- Nu uden signatur :O #29 Ja de er sindsygt flinke. Vi kan ombytte praktisk talt alt fra dem uanset hvor smadret det næsten er. -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
#24 ikke fattig havde nok bare brugt dem på et andet mærke frem for noget dyrt plastik lyd :) men sådan er vi to nok forskellige. -- Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired. #25 - Så du ikke punkt 2? "Forbrugerombudsmanden har udtalt, at der skal gælde en ny garantiperiode, hvis varen bliver ombyttet. Garantiperioden løber, ligesom reklamationsretten, fra den dag, du får den nye vare leveret."
#26 Du er da helt væk. Jeg har aldrig sagt at det oprindelige produkt blev dækket under reklamationsretten. Det er det ANDET produkt som er det, da det er blevet udleveret i Danmark.
#29 Du får ombyttet noget mere end 2 år efter garantien er udløbet - og JEG udnytter det? -- 32# Gade vide hvordan de kan kræve det, når det ikke engang er et krav at producenten tilbyder garanti. -- #32 - Idet Logitech giver dig garanti har det absolut INTET med den danske lovgivning at gøre. Reklamationsret er noget du skal have, når du handler i fx Danmark. Det er op til producenten, om de vil give garanti, og hvad garantien dækker, samt hvor længe. Dog skal garantien (I Danmark) sørge for at du er bedre stillet end ved reklamationsret. Det er derfor Logitech der bestemmer, hvorvidt du får fornyet garanti på ombytningsproduktet.
Logitech skriver selv, at du får 30 dages garanti, eller den garantiperiode, der var på produktet ved køb blot fortsætter. Enten det ene eller det andet, det der varer længst, er det der gælder. Hvis du fx har 2 ugers garanti tilbage, så får du 30 dage fra den dag du modtager ombytningsvaren. Så det er Logitech der bestemmer, når det handler om garanti. Hvad købeloven siger i USA ved jeg ikke.
Nåja og så tror jeg lige du skal læse #29 igen.
Hint: "men da de har 36 måneders garanti gav jeg det en chance"
(Her menes så 36 måneders garanti på det købte produkt. Logitech illuminated K740) -- Nu uden signatur :O #34 Du hænger dig i petitesser, om det er garanti eller reklamation er som sådan ligegyldigt for mig - jeg kan kun citere hvad jeg kan se der står på nettet. Uanset hvad, så skal Logitech afhjælpe problemet på erstatningsvaren, jf. den danske lovgivning. Hvordan er det at udnytte systemet? Det er jo ikke fordi jeg har spekuleret/regnet med at erstatningsvaren ville gå i stykker.
-- #32 Hvorfor bliver du så ved med at snakke om at du skulle have fået rettigheder som hører under reklamtionsretten.?
garanti er ingen forpligtede til at give, det er frivilligt, og betingelserne herunder kan blot ikke tilsidesætte en evt reklamtionsret. I og med du har købt dit produkt uden for eu har du ingen reklamationsret, heller ikke når du får ombyttet under en international warranty af en producent. En prodcent som slet ikke skal give reklmationsret: det er kun forhandlere som skal give reklamtionsret. -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
#35 - Men hvorfor er det du mener Logitech er forpligtet til at hjælpe dig?
Du har købt et produkt i USA. Men idet du har bragt produktet med dig over grænsen, så forventer du også, at produktet hører under samme købelov som der er ved køb i Danmark? Sådan fungerer det bare ikke. Logitech bestemmer om de vil give dig garanti.
De skriver fuldstændig firkantet på deres egen hjemmeside, at din garantiperiode blot fortsætter ved ombyttet produkt. Ellers får du 30 dage, hvis din restgaranti er kortere end 30 dage.
Du kan læse mere om Logitechs garanti her, hvor der også står ovenstående:
http://support.logitech.com[...]
Altså, det er de regler du hører under. Du kan ikke forvente, at produkter købt i udlandet, på magisk vis bliver dækket af den danske købelov. Heller ikke når du køber det i udlandet, tager det med hjem, det går i stykker, du får nyt, det går i stykker, du vil have nyt, som så ikke bliver sendt fra USA da det ville være tåbeligt, når man har et lager i Holland, som det er lettere/billigere/hurtigere at sende fra.
Så du køber et produkt i land A, tager det med til land B. Så går det i stykker i land B og du får et nyt produkt tilsendt til din adresse i land B fra land C. Men så mener du at høre under lovene i land B? -- Nu uden signatur :O #36 Jeg er ikke sikker om du på noget tidspunkt har forstået hvad tråden drejer sig om? Det oprindelige produkt jeg købte i USA har selvfølgelig ingen garanti/reklamation i Danmark, det kan vi godt blive enige om, det var sådan set overhovedet ikke spørgsmålet. Spørgsmålet var om det nye produkt var dækket af reklamationsretten, hvilket det viser at det er. Derudover er de ikke kun producenter, de er også forhandlere, nice try ellers.
#37 Se ovenstående. De er forpligtet fordi den danske lovgivning siger at de er det. -- #38 - Nej, den danske lovgivning siger ikke, at produkter du har købt udenfor EU, er dækket af den danske købelov. Du har ingen reklamationsret på produktet = De er ikke forpligtede til at hjælpe dig.
Den garanti du har fået, er udenlandsk. En service, som de giver alle kunder. Hvad garantiens bestemmelser er, må de selv bestemme.
Så hvis logitechs garanti kun gælder, hvis du sender dem en video af dig selv danse polka rundt om en put and take sø mens du synger "they're taking the hobbits to isengard" så er det sådan det forholder sig. Deres garanti -> Deres regler. -- Nu uden signatur :O #39 Det første produkt er ikke dækket, det var per kulance. Det er erstatningsproduktet som er dækket. Hvis du ikke er enig, så synes jeg du skal tage det op med forbrugerombudsmanden. -- #40 - Jamen hvorfor er det du mener at erstatnings produktet skal være dækket?
Du har købt det i udlandet og derfor er det købs landets regler der gælder.
Selv hvis jeg fik forbrugerstyrelsens ord for, at det du siger er forkert, så siger du jo bare at jeg tager fejl og det ikke passer det jeg siger. Det er i hvert fald den stil du har kørt indtil videre.
Men ja, det ender det nok med. Jeg forstår ikke du lavede en tråd i det hele taget, når du alligevel bare er så højrøvet overfor folk der prøver at hjælpe og formidle informationen til dig.
Du har på intet tidspunkt KØBT noget i Danmark. Hvorfor skulle KØBEloven så gælde? Det ligger lidt i navnet. Købeloven = love ved køb. Færdselsloven = love ved færdsel og så videre. -- Nu uden signatur :O #41 Det er fordi har tror at hans ombyttede produkt bliver underlagt dansk/EU lovgivning.
Altså, først havde han et amerikansk produkt, som blev ombyttet til et Dansk/EU produkt. Og så tror OP at det nu er Dansk/EU lovgivning, fordi det er Logitech Danmark der har givet ham et nyt produkt (som de slet ikke havde behøvet at gøre).
OP jeg kan godt følge dig, men det er ikke sådan det hænger sammen, desværre. -- Slettet jfr GDPR #41 Hvis du gad åbne øjnene og læse indlæggene igennem i tråden ville du ret hurtigt finde ud af hvor meget "hjælp" der er blevet tilbudt. Tråden har indtil nu handlet om følgende;
• At jeg er en idiot for at ville snyde Logitech
• At det ikke giver mening at jeg vælger at købe dyre høretelefoner hos Logitech.
• At det er umoralsk
• At jeg har løjet overfor forbrugerstyrelsen
• Du kalder mig en fornærmet møgunge
Jeg kan kun læne mig op hvad jeg fik af vide af forbrugerhotlinen, som jeg forklarede nøjagtigt hvad var sket.
Jeg havde helt glemt hvor forfærdeligt et forum HOL når man skal bruge hjælp.
-- #43 Jeg havde helt glemt hvor forfærdeligt et forum HOL når man skal bruge hjælp. Tak for det. Vi er nogle der i starten prøvede at forklare dig at du ikke har ret i din antagelse - men enten har du ikke forstået, hvordan tingene hænger sammen ellers ved jeg ikke hvad der er galt. -- Slettet jfr GDPR #44 Det var ikke myntet på dig, du var den eneste som faktisk lagde normalt ud. -- Uden at kaste mig ind i den igangværende diskussion, vil jeg bare oplyse at jeg engang købte en Nexus S, der var hentet af sælger fra USA. Det var dengang en super lækker mobil, hvor den amerikanske model havde en S-AMOLED skærm (hvis jeg husker rigtigt) og den måtte jeg bare eje.
Glæden varede kort, for efter nogle måneder blev ladestikket semi-defekt. Kontaktede Samsung Danmark i håbet om, at de kunne hjælpe. De var langt fra ligeså servicemindede som Logitech og selvom jeg ihærdigt forsøgte at få mobilen repareret, var de lige afvisende og henviste til at der gjaldt US regler og at jeg enten skulle sende den retur til den amerikanske forhandler eller kontakte supporten hos Samsung US. Samsung Danmark agtede ikke røre ved sagen og trods deres virksomheds giganstørrelse virkede de iskolde sammenlignet med Logitech.
Når det er sagt, så mener jeg Logitech giver 5 års sammenlagt garanti, såfremt deres produkter skal erstattes (én eller gentagne gange).
Et eller andet sted synes jeg det er fair nok at kræve den dækning, de selv har lovet og ikke løbe fra løftet...med mindre de ikke var bekendte med at det handlede om et US produkt, da løftet blev givet. Var de først blev oplyst om dette efterfølgende, kan jeg godt forstå at de vægrer sig mod at skulle give et erstatningsprodukt igen-igen.... -- Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people. #43 Der hvor din præmis fejler er at du og åbenbart den praktikant som sad og svarede på chat linien tror at der gælder de samme regler for en producent som for en forhandler.
Ja det er korrekt at hvis en dansk forhandler havde ombyttet produktet havde der kommet 2 års reklamtionsret på. Selv hvis den var købt i usa og den blev ombyttet af en dansk butik.
Í det her tilfælde er den ombyttet af en producent. producenter er ikke underlagt købeloven, og er dermed ikke forpligtet til at give slutbrugeren reklamationsret.
længere er den faktisk ikke. -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
#46 Tak for et ikke-dømmende indlæg og rigtig ærgerligt med din telefon.
#47 Jeg chattede med to forskellige repræsentanter som begge gav samme svar. Logitech er både forhandler og producent. -- #48 det er korrekt. Og hvade du købt produktet i Danmark eller eu havde de ageret som forhandler. men da produktet er købt i usa, agerer de som producent for dig. De skriver højt og tydeligt hvordan dine rettigheder er alt efter hvor du har købt din vare. -- Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all.
Off-topic: EqUiNox og andre selvhøjtidelige Logitech-white knight vil I ikke gøre os allesammen en stor tjeneste at stikke piben ind, hvis ikke I har noget konstruktivt at byde ind med? Det ville gøre hol meget mere udholdeligt.
On-topic: Jeg er ikke jurist, men hvis du har en skriftlig bekræftelse på en forlængelse af garantiperioden, så vil jeg umiddelbart mene, at det vil være bindende i henhold til den almindelige aftaleret.
Har du undersøgt om Logitech har world wide service? I så fald er der jo ingen tvivl - heller ikke selvom de ikke har krævet det andet par indleveret.
Ellers må du jo falde tilbage på det med, at du har det på skrift.
Held og lykke med det! -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #50 Se #19. :) -- Slettet jfr GDPR #50 - Det var ikke for at give netop Logitech medhold. Reglerne er de samme for alle med mindre andet står skrevet. Det er klart. Vi snakker ikke bare til Logitechs favør, men mere generelt.
Jeg vil prøve at huske at tale med forbrugerstyrelsen i morgen, for jeg er kun 99% sikker på, at det er sådan det forholder sig. Den sidste procent er jo rar at have. Men et produkt KØBT i USA bliver ikke et produkt købt i Danmark, blot fordi man får et nyt produkt gratis. -- Nu uden signatur :O #51
Post 19 er en eller anden random moraliserende tumpe, der skriver et eller andet nedgørende.
#52
Nu har jeg ærligt talt ikke læst alt igennem, det er da bare deprimerende, at der altid er sådan nogle tumper, der skal agere moralens vogtere. Hvis du har købt et produkt hos et firma og lortet går i stykker, så er det da klart, at man gerne vil have ombyttet det. But to each his own I guess. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #53 Ja - ro på nu. Ikke bare komme brasende ind i en tråd og agere som du gør.
Du skriver jo selv, at du ikke har læst hele tråden og alligevel kalder du folk for det ene, det andet og tredje. Det skulle vel aldrig være OP, der er på spil? :) -- Slettet jfr GDPR #50 Nu beder OP jo om at brugerne på HOL dele erfaringer angående ovennævnte problemstilling. OP ønsker så åbenbart ikke at andre kan havde et andet syn på sagen, men vil havde at han har ret. Det virker på mig som om OP vil forsøge at piske en dårlig stemning op på HOL og tvinge logitech til at give ham et nyt produkt på den måde. -- Fun car racing: Wreckfest http://store.steampowered.com[...]
Remember wipEout? Formula fusion http://www.r8games.com[...] #54 Hahaha. Ja, gid at I/du var så vigtige for mig at jeg gad oprette en anonym profil ;-)
#55 Jeg bad om erfaringer ja... Og hvad fik jeg, i din optik? -- #54
Jeg har læst nok af den her tråd til at kunne konstatere at hol stadig er fyldt med tåber. Så hvorfor kan jeg ikke komme ind i en tråd og agere, som jeg gør? Jeg efterspørger om folk ikke kan prøve at give et objektivt svar på det som OP efterspørger, i stedet for at lufte negativ off-topic.
#55
Kan du henvise til et sted i tråden, hvor OP viser, at han "åbenbart ikke ønsker at andre har et andet syn på sagen"? Han har jo tydeligvis ikke et problem med folk, som oplyser ham om, at han ikke har retten på sin side - han har derimod et problem med alle de tåber, som begynder at moralisere om hvorvidt han bør/ikke bør udnytte sin garanti. Det er hovedløst.
Og sej konspirationsteori i øvrigt. Jeg er sikker på, at det er en vildt effektiv måde at lægge pres på en virksomhed som Logitech. Er sikker på at trusselsniveauet allerede er oppe på DEFCON 1 :-)
#TilAlleTåber (inklusiv ovenstående tåber)
Når en person opretter en tråd, og efterspørger hjælp til en meget simpel problemstilling, så vil det gøre hol til et meget bedre forum, hvis I enten a) svarer manden kort og objektivt eller b) undlader at svare manden pga. I har et eller andet forskruet moralkompleks.
Han beder jo ikke om hjælp til at likvidere 8 blåøjede skolepiger. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Phasio du er da en kæmpe nar, nej du får ikke noget som helst hjælp.
Du fatter ikke pointen i at du har købt fra USA, dit lort går i stykker du brokker dig til Logitech(nok som en syg hane på kontanthjælp) de giver dig som en gestus et NYT produkt nok mest pga. medlidenhed, det går så nok i stykker nu?(sikkert dig selv.. Gjort med vilje for at udnytte det endnu engang).
Nu vil du tage det til forbrug?, så længe du ikke har et købs bevis(dk såvel som eu), så vil de grine af dig, så værsgo gå dog ind og spild lidt flere penge på Danmarks sociale system, du er da et møg svin. Få dig et job og tjen din egen penge nasser og rent faktisk gør KRAV når du køber inde for Danmarks vægge. Man kunne fanme slå i hjel så gal man bliver af folk som dig der skal ødelægge ting for alle andre, fordi du skal være så grisk.
Salty me. -- if ( $life( $me ) == $null ) { getLife( $me ) | halt }
#57 #TilAlleTåber (inklusiv ovenstående tåber)Når en person opretter en tråd, og efterspørger hjælp til en meget simpel problemstilling, så vil det gøre hol til et meget bedre forum, hvis I enten a) svarer manden kort og objektivt eller b) undlader at svare manden pga. I har et eller andet forskruet moralkompleks.
Og hvis det viser sig, at alle (undtaget dig og OP) ikke har taget fejl, hvem er det så lige der er nogle tåber? -- Slettet jfr GDPR Hej #0 du skriver i #40 at du fik dit nye produkt per kulance, altså vælger logitech at give dig et nyt af ren og skær goodwill, tror det mest af alt skal betragtes som en gave fra dem og det er derfor de ikke mener der er garanti på. -- #59
Lad nu være at udstille dig selv mere, end du allerede har gjort. Du har stadig ikke fattet, at det ikke handler om hvorvidt, han har retten på sin side eller ej. Så vi behøves sådan set ikke at afvente resultatet af OP's sag for at kunne identificere hol's største tåbe. Den titel kan du jo passende tage på dig med dit sidste indlæg. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #61 Citerer lige #19:
Så såååå... ik springe sikringen.... -- Slettet jfr GDPR #62
Haha, du er den der type, som spammer "uMadBroXD" efter at have tabt en diskussion / udstillet dig selv på uheldig vis.
Held og lykke med det i det virkelige liv. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #57 Michael Poulsen: "Kan du henvise til et sted i tråden, hvor OP viser, at han "åbenbart ikke ønsker at andre har et andet syn på sagen"?"
#6 OP: " Du er da dum at høre på. Kulance eller ej, så skal de følge loven uanset hvad... Og den ændrer sig sandsynligvis, når de vælger at sende en forbruger i Danmark et erstatningsprodukt."
Here you go - TAL ORDENTLIGT, squ morsomt at du vil være moraliserende med den attitude :P -- Fun car racing: Wreckfest http://store.steampowered.com[...]
Remember wipEout? Formula fusion http://www.r8games.com[...] #63 Altså, hvis jeg som privat person synes det var synd for dig at du havde fået sand på din slikpind, når legede i sandkassen og tilbød dig at gå hen til den lokale kiosk for at købe en ny til dig. Så skal du da ikke blive ved med at tude over at der igen er kommet sand på den og så sige, at det er din ret at få en ny af mig.
Got the point? -- Slettet jfr GDPR #Wazer Hold da op, du tager det her meget personligt. Om jeg får ombyttet den af Logitech USA eller Logitech Danmark... Tror du det betyder noget? Det er virksomheden som betaler UANSET.
Derudover, så er det flot du har kunnet skrive så lang en tekst. Jeg forestiller mig at det har taget lang tid med en stang i munden.
# Michael Poulsen - du fremstiller alt på en sober måde og forholder dig objektivt til tingene... Og se hvordan du bliver angrebet. HOL er og bliver for børn.
#66 Jeg søgte egentlig bare at om andre havde haft lignende erfaringer, ikke udtalelser fra moraliserende keyboard warriors. -- #67 Phasio: "# Michael Poulsen - du fremstiller alt på en sober måde og forholder dig objektivt til tingene... Og se hvordan du bliver angrebet. HOL er og bliver for børn."
HAHAHA - hmm okay... meanwhile in another realtiy ;) -- Fun car racing: Wreckfest http://store.steampowered.com[...]
Remember wipEout? Formula fusion http://www.r8games.com[...] #67 du har ikke fået den ombyttet, du har fået en ny per kulance, der er en forskel -- #64
Er jeg moraliserende? Jeg beder bare folk om at lade være med at deltage i tråde, hvis ikke de kan hjælpe trådopretteren på en ordentlig måde. Han spørger beder ikke om en vurdering af om det er moralsk rigtigt/forkert som forbruger at kræve hævd på en eventuel garantidækning (hvilket i sig selv burde være selvindlysende). Han spørger om, hvorvidt den er til stede.
Jeg forsøger at tale så ordentligt, som situationen tillader mig, men jeg har altid kaldt en spade for en spade.
Og 6# skriver jo netop efter at have givet sin vurdering:
"Du er grunden til at forhandlere og producenter i større og større omfang undlader at give den ekstra kulance for at hjælpe, når du bagefter prøver at vende den om og udnytte det endnu mere."
Kunne det tænkes, at det er dette, som betvinger et "du er da for dum at høre på"? Du må desværre prøve at finde et nyt quote. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #70 Michael Poulsen: " Kunne det tænkes, at det er dette, som betvinger et "du er da for dum at høre på"? Du må desværre prøve at finde et nyt quote."
Næ, jeg har peget på det du efterspurgte.
#70 Michael Poulsen: "Jeg forsøger at tale så ordentligt, som situationen tillader mig, men jeg har altid kaldt en spade for en spade."
Hvordan syntes du selv det går?
#61 Michael Poulsen: "han har retten på sin side eller ej. Så vi behøves sådan set ikke at afvente resultatet af OP's sag for at kunne identificere hol's største tåbe. Den titel kan du jo passende tage på dig med dit sidste indlæg."
-- Fun car racing: Wreckfest http://store.steampowered.com[...]
Remember wipEout? Formula fusion http://www.r8games.com[...] #67
Tja, kan desværre kun give dig ret. Tåbe-kvotienten er i hvert fald rimelig høj på den her tråd.
I det mindste er det underholdende. Wazer's indlæg er det bedste indtil videre. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
Denne tråd er låst, og du kan derfor ikke oprette svar i den.
Begrundelse
Så stopper vi.
Låst af ReneSDK | 26-05-2015 21:35
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 424 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 11%
|