Mail, facebook
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death.
De plejer at have sådan en "tids" oversigt hvor de skriver hvornår der normalt er nemmest at komme igennem :) Det er vist om formiddagen, det er jo altid når folk har fået fri for arbejde de ringer :)
Ellers på deres facebook side :)
--
HTPC - OpenElec XBMC
Kun ventet 20 minutter? jeg plejede gerne at lade telefonen ringe, så lige hoppe i bad, tage noget og spise og se en serie, så efter en 40-60 min var der sgu hul ;D
--
It is what it is.
#2 De har INTET, selv ikke et nummer i telefon køen. De nemmeste er at få kontakt på facebook og bliv ved med at brokke dig
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death.
Jeg har aldrig haft problemer.. Havde på et tidspunkt store problemer med mit tv signal :) Måske var jeg bare heldig, eller de har skåret meget ned sidenhen :) Det er nok også 1½ år siden :)
--
HTPC - OpenElec XBMC
Det er SÅ til grin som noget kan være, hvor meget de har skåret ned på deres kundeservice. Der er VIRKELIGT skåret ind til benet hos Danmarks største tv-udbyder.
Det drejer sig om en bestemt regning, men nægter at ringe derind mere og vente 30-60 minutter. Det hører ingen steder hjemme. Jeg vil kontakte dem pr mail eller gammeldags brev og meddele at jeg ikke kan komme i kontakt med dem. Hvis det virker :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #6 Nu ringer du jo så også mellem Jul og Nytår, hvor det med alt sandsynlighed er en kulmination af lavere bemanding på grund af ferie og flere der ringer ind fordi de har fri.
De gange jeg har ringet til YouSee er jeg kommet igennem på 5 min eller mindre. Men jeg ringer også altid (hvis det kan lade sig gøre), uden for peak tidspunkterne.
Det vil sige ikke mellem 9-11, 12-14 og efter 16 frem til de lukker, for det er der de har mest travlt.
--
FFHAU!