Elementært spørgsmål.. Benno eller Oliefyr?
--
C2Q Q8400 [email protected] Ghz / Asus P5Q-Premium P45 / 8GB Corsair XMS2 PC6400 / XFX HD6950 2GB XXX / 128GB Samsung 840 Pro 1.6/1.8/2.0?
--
C2Q Q8400 [email protected] Ghz / Asus P5Q-Premium P45 / 8GB Corsair XMS2 PC6400 / XFX HD6950 2GB XXX / 128GB Samsung 840 Pro #3 er det ikke lige meget hvilken den er? Det kan vel opstå ved alle motor størrelser :)
--
Intel(R) Core(TM) i7-2630QM CPU 2,00GHz quad-core
4 GB ram
Nvidia GeForce GT 540M 1 GB
2x500 GB HDD
Du skal huske at fylde benzin på :)
Ej, måske den elektroniske indsprøjtning har problemer.
Den er da for ny til at have kapurator?
--
5#
...Karburator...
0#
Kontrollér fordeler dæksel(rotor), tændrør og kabler(kan være et dyr der har gnavet)
En anden mulighed er en defekt automatchoker.
/mvh
--
IDGAF!
#6
Det hedder #5 ikke 5#
Desuden hvis der var problemer ved tændning vil den også køre ujævnt eller slet ikke starte.
--
Motorstørrelsen afhænger meget af hvordan indprøjtningen er opbygget.. Det er langfra de samme dele, og herved er det forskelligt hvad der går i stykker. Denne model kører heller ikke med rotor, eller karburator. Elektronisk tænding.
Jeg vil umiddelbart gætte på en glicthy spjældsensor, eller måske benzinpumpen.
--
C2Q Q8400 [email protected] Ghz / Asus P5Q-Premium P45 / 8GB Corsair XMS2 PC6400 / XFX HD6950 2GB XXX / 128GB Samsung 840 Pro #0 Når den er startet, har den så problemer med at trække?
- Måske det er toppakningen der er røget/ved at ryge.
--
Såfremt #9's teori er korrekt, så kør den varm.
og skru låget af vandbeholderen i motorrummet og se om den bobler i vandet i tomgang. ellers hvis vandet er meget fedtet/grumset/beskidt så kan den meget nem være gal med toppen.
--
C2Q Q8400 [email protected] Ghz / Asus P5Q-Premium P45 / 8GB Corsair XMS2 PC6400 / XFX HD6950 2GB XXX / 128GB Samsung 840 Pro Fedt fedt fedt med svar :)
Det er en 1.6 model. 105HK hvis jeg husker rigtigt.
Når først den kører, er der ingen problemer. Det er kun de periodiske startproblemer :)
--
Inden du skifter løs, ville jeg prøve at få den i tester, Det koster en lille smule, men kan spare dig mange penge inden du skifter løs med dele der intet fejler, for det er en træls fejl du får dig.. Det kan virkeligt være mange ting.
--
C2Q Q8400 [email protected] Ghz / Asus P5Q-Premium P45 / 8GB Corsair XMS2 PC6400 / XFX HD6950 2GB XXX / 128GB Samsung 840 Pro Kør forbi din lokale mekaniker og vis ham problemet hvis muligt. Det er nok det letteste :)
--
MainPC: i5.4670 4gen, 16GB, 0.5TB SSD, 2x Dell 22' | Server: i3.4130 4gen, 16GB, 16TB @ Highpoint 2680 controller | Surface 32GB /iPad 4/iPhone 4s
test tændrør for gnist, hvis der ikke er gnist, så arbejd dig vej op til tændspolen :-)
er der startspære på den?
edit:
nevermind
--
jeg er FilleDK en dansk gamer med autisme :-)
vil også sige benzin pumpe!
--
Stelproblem?
--
Asus Rampage X79 - 3930K - Quadfire 7970
16GB Corsair Dominator GT 2133Mhz, Corsair AX1200i, Corsair 600T White, Corsair LINK, Corsair H100
Kan tyde på noget startsspærre der går ind og driller. Jeg ville få en tester på den .
Fejlen er højst sandsynligt lagret så man kan se hvad der driller
--
Hej! :)
Ja, der er startspærre på den.
Ydermere kan jeg fortælle, at problemet med garanti opstår, såfremt at jeg slipper nøglen fra tændingen for tidligt - altså, lige inden motoren selv får fat. Så kan jeg sidde og bruge 30 sekunder på at få den igang, via førnævnte metode.
--
Lyder præcis som det problem jeg havde på min Hyundai hvor det var startspærre ringen ved tændingsmøglen og selve startspærreren ude under motorhjelmen der periodisk ikke ville kommunikere. Når først jeg fik den startet, så kørte den også fint.
Det kostede ca. 2500kr at få skiftet på min.
--
FFHAU!