Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Bestilt mad men ingen levering?

Af Gæst Hønse | 14-03-2014 20:01 | 2076 visninger | 16 svar, hop til seneste
Godaften Nu skulle jeg ellers rigtigt til at fede den med pizza og cola som blev bestilt for snart 3 timer siden på just-eat. Men pizzariaet har så valgt at bringe maden ud til en anden adresse end hvad jeg angav. Jeg har derfor ringet til dem, men de nægter at komme ud med ny mad. Jeg fik dog muligheden for at få min efterhånden gamle med mod betaling for en ny levering. Kan det virkelig være rigtigt at jeg ikke har krav på at få pengene retur? Justeat var forresten ikke behjælpelig i denne situation.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
abe-mad
Monsterbruger
14-03-2014 20:04

Rapporter til Admin
skriv til just-eat, de har en chat der kan hjælpe dig ...
--
I7 4800qm, 16gb 1600mhz ram, Gtx 780m, 250gb samsung ssd + 750 gb hdd
#2
Hønse
Gæst
14-03-2014 20:09

Rapporter til Admin
Vil lige påpege den sidste sætning jeg skrev. Justeat vil have jeg skal kontakte det forbandede pizzaria
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
Raz
Semi Nørd
14-03-2014 20:12

Rapporter til Admin
Hvad vil du have hol.dk skal gøre? Jeg mener det er ret åbenlyst at du har krav på at få pengene retur eller at de burde køre ud med en ny ordre. Gider de ikke gøre dette, er det sur røv for dig, andet er der vel ikke at sige. Brok dig på trustpilot.dk eller facebook, det er den eneste måde du får et eller andet ud af det.
--
#4
Ahmad
Nørd
14-03-2014 20:15

Rapporter til Admin
Brok dig først på FB og Trustpilot. Men gør det på rn velformuleret og "venlig" måde. Men hvor du dog påpeger dit krav. Du har bestilt en vare som du ikke modtog. Og da de tilbød at levere rigtigt var den væsentlig forringet. Herudover kan justeat ikke løbe fra ansvaret da du har handlet igennem dem.
--
3960x @ 4,4 GHz|Gigabyte X79 UD3|HD 7970|16 GB Vengeance LP 1600MHz (Quad Channel)|Agility 3 120 GB|750 GB Spinpoint|Enermax Revolution 1050W 85+
#5
NKjaer
Semi Nørd
14-03-2014 20:20

Rapporter til Admin
Hvis de ikke kommer med den pizza, må du tage fat i din bank, og få dem til at påkræve at rive pengene tilbage.
--
Intel i5 4670K/Evga GTX 780/ASUS Z87-I Deluxe/NCASE M1 #189/ Samsung 840 250gb/Swifttech H220/SFX 450W-G/Corsair Platinum 8GB 2133mhz/
#6
Hønse
Gæst
14-03-2014 20:48

Rapporter til Admin
#5 Det var faktisk også den mulighed jeg overvejede. Ville det ikke være muligt blot at spærre mit kort?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
NKjaer
Semi Nørd
14-03-2014 20:56

Rapporter til Admin
#6 Jo, men så vil du formentlig bare få en opkrævning per brev fra justeat. Du bliver nød til at meddele, dem om at du ikke ønsker at betale for tjenesten, læs evt. deres FAQ. Der nævner de selv hvad du skal gøre.
--
Intel i5 4670K/Evga GTX 780/ASUS Z87-I Deluxe/NCASE M1 #189/ Samsung 840 250gb/Swifttech H220/SFX 450W-G/Corsair Platinum 8GB 2133mhz/
#8
lizzy
Elite Supporter
14-03-2014 20:58

Rapporter til Admin
10. Jeg modtog ikke min bestilling, og jeg betalte med kort, kan jeg få pengene tilbage? Naturligvis kan du det, sådan gør du; a. Først og fremmest skal du finde dit ordrenummer frem så du har det klar. b. Så skal du ringe til os på 70 20 85 90 så vi kan sørge for at få tilbagebetalt dine penge direkte til dit kort. Du er også meget velkommen til, at sende en e-mail til [email protected] hvorefter de håndterer tilbagebetalingen. src: http://www.just-eat.dk[...]
--
D:
#9
ReneSDK
HOL Moderator
14-03-2014 21:07

Rapporter til Admin
#8 Hvorfor dog finde sine oplysninger på siden der leverer servicen. Det er da meget mere konstruktivt at brokke sig på et hardwareforum?
--
FFHAU!
#10
gasolin
Guru
14-03-2014 21:09

Rapporter til Admin
Der blev bestil mad i går fra just eat kl ca 2135-21.40 og tror vi fik det lidt i 11 (23) og det synes jeg godt nok var underligt idet at det max tager 15 min at lave og just eat her hvor jeg bor lukker kl 22 alle uegns dage og jeg bor næsten ude på landet
--
#11
lizzy
Elite Supporter
14-03-2014 21:11

Rapporter til Admin
#9 :D
--
D:
#12
Hønse
Gæst
14-03-2014 21:29

Rapporter til Admin
Jeg har haft kontakt til justeat både telefonisk og via deres chat. #9 som jeg skriver i #0, så var de ikke behjælpelige. De ønskede -ikke- at hjælpe og fortalte at dette var en sag som skulle ordnes mellem pizzariaet og mig selv. #8 jeg nævnte selvfølgelig dette da jeg havde kontakt til justeat, men de ville/kunne stadig ikke hjælpe. Pizzariaet siger at de har forsøgt at leverer til en adresse, og om det så er den rigtige er ligegyldigt for dem. De har jo gjort deres.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#13
Hønse
Gæst
14-03-2014 21:31

Rapporter til Admin
#9 Desuden så skriver jeg i den del af forummet som kaldes 'hyggekrogen' hvor man vel ikke nødvendigvis skal debaterer hardware? #10 :(
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#14
Silicium
Supporter
14-03-2014 21:33

Rapporter til Admin
Havde du skrevet den rigtige ordre ind på bestillingen? Ellers må du ringe til justeat igen og håbe du får en bedre medarbejder og bare sige at du kræver dine penge igen, da de ikke har leveret den service de skal.
--
#15
iNztain
Giga Supporter
15-03-2014 00:59

Rapporter til Admin
#9 Fordi vi alle nørder der bestiller pizza :)
--
jeg har swag
#16
TommyB
Ultra Supporter
15-03-2014 12:34

Rapporter til Admin
Det er Just-Eat der har solgt dig en vare, ergo er det dem der skal tage imod din klage, længere er den bare ikke :) Ligesom da Aldi solgte PC'ere men ikke ville tage supporten men henviste til leverandøren, men nej, de SKAL tage imod da det er dem der modtager ordren. At spærre dit kort er dumt, men du kan godt "true" Just-eat med at du trækker betalingen tilbage, det er du i din gode ret til. Og ja, nævn det på sociale medier.
--
Indholdet af dette indlæg er blevet redigeret af NSA. http://billig-arduino.dk[...]

Opret svar til indlægget: Bestilt mad men ingen levering?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning