Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

PointPay problem

Af Supporter Aspirant Solnaes | 04-10-2013 19:50 | 1972 visninger | 9 svar, hop til seneste
Hej Hol.dk :) Jeg bestilte i onsdags 3 stk. ID voks fra pointpay.dk. Problemet er bare, at jeg ingen ordrebekræftelse eller noget har fået på min mail. Det eneste jeg har fået er en mail med overskriften "Dit VIP medlemsskab er nu aktivt" hvor der er en kvittering i, på de 5 kr. som VIP koster. Jeg skrev torsdag(igår) en mail til Pointpay fordi de havde trukket pengene fra mit kort, men de har ikke svaret. Deres kundesupport har kun åbent mandag-torsdag... Mit spørgsmål er så... Hvad gør jeg nu? Jeg vil MEGET gerne slippe for at skulle betale de 270 kr. Jeg kan ikke umiddelbart finde selvbetjeningsdelen på siden. Håber i kan hjælpe :)
--
MacBook Pro 2012 - i5 2,5 GHz - 8 GB RAM - 256 GB SSD
#1
Charly
Supporter
04-10-2013 19:57

Rapporter til Admin
Ring til banken og luk dit kort. Det er den eneste sikre måde at komme ud af sådan noget svindel på.
--
Lidt dansk Dayz her: https://www.youtube.com[...] http://billigstbredbaand.dk[...] - find billigt internet Prodigy - 4770K, 780, 840 240Gb.
#2
Solnaes
Supporter Aspirant
04-10-2013 21:21

Rapporter til Admin
#1 Tak for dit input Charly. Jeg vil prøve at kontakte min bank :)
--
MacBook Pro 2012 - i5 2,5 GHz - 8 GB RAM - 256 GB SSD
#3
brugernavnet
Mega Supporter
04-10-2013 21:33

Rapporter til Admin
Lol. Fjern dit vip og læs det med småt. 2-8uger har de at sende dit voks i. Derfor tilmelder du dig VIP og bestiller din gave så hurtigt som muligt, når de siger din vare er sendt. Så afmelder du vip.
--
X79-UD5 - i7 3820 - 32GB RAM - GTX 690 - Vertex 4 240GB RAID0 - 3x2 TB WD - GX750 Watt - Corsair 800D - Costum vandkøling
#4
Spazma
Supporter
04-10-2013 21:34

Rapporter til Admin
http://www.trustpilot.dk[...] Held og lykke...................... Der er godt nok kun 3 anmeldelser, men det er også nok. Håber du finder ud af noget.
--
#5
aznbull
Supporter Aspirant
04-10-2013 21:55

Rapporter til Admin
Hej Du skal gøre følgene, for at slippe for at betale de 270 efter 5 dages VIP. Du skal ind på pointshop.dk, derefter logger du ind med brugenavn + kode. Nu går du hen til fanen MIN KONTO > VIP, derinde afmelder du dit VIP. Det er hvad jeg har gjort, efter at have udnyttet deres GTA V tilbud. Deres kundesupport er ikke særlig hurtig, og deres pointpay/pointdeal sider er rigtig dårligt opbygget, derfor skal du logge ind på pointshop.dk
--
Punch first, ask while punching
#6
Solnaes
Supporter Aspirant
04-10-2013 22:12

Rapporter til Admin
#3 Jeg tror du har misforstået noget? #4 Jo tak... De får også en dårlig anmeldelse fra min side når jeg er ude af det her :) #5 Tak for input :) Jeg har bare et problem. Da jeg bestilte fra pointpay, lavede jeg ikke nogen bruger. Så ved ikke hvordan jeg skal gøre det. Nogen idéer?
--
MacBook Pro 2012 - i5 2,5 GHz - 8 GB RAM - 256 GB SSD
#7
Emil_Olesen
Supporter Aspirant
04-10-2013 22:36

Rapporter til Admin
#6 Jeg fik en mail med password til pointshop.dk brugernavn var min email
--
(\__/) (O.o ) (>
#8
Gunslinger
Supporter Aspirant
04-10-2013 23:39

Rapporter til Admin
"Dit køb af VIP-medlemskab er ledsaget af en fortrydelsesret på 14 dage. Du kan kun fortryde dit køb, hvis du IKKE har brugt dit abonnement. Du tager dit abonnement i brug det øjeblik du har gennemført købet og logger ind på hjemmesiden du har tilmeldt dig på. Hvis du vil bruge denne ret, skal du umiddelbart efter købet logge af og ikke logge på igen. Så bør du kontakte kundeservice via telefon for at informere dem om, at du fortryder dit køb. Du vil derefter få dit abonnement annulleret og få en blanket, som du skal udfylde og returnere, og derefter vil dine penge vil blive refunderet. Da du har indgået en aftale om et abonnement, har du kun ret til at annullere denne aftale og ikke i forbindelse med den løbende betaling. "
--
#9
aznbull
Supporter Aspirant
04-10-2013 23:45

Rapporter til Admin
Da du bestilte fra pointpay.dk, skulle du indtaste en EMAIL ved godkendelse af købet? Hvis du indtastede en email, skal du bare ind på pointshop.dk, og laven en password recovery med den samme email, som du brugte da du godkendte købet. Det problem havde jeg faktisk også ;), jeg kunne nemlig ikke se hvor eller hvad mit password var, så jeg lavede en password recovery. Men jeg havde også problemmer da jeg skulle afmeldte for ud over pointshop.dk, var de andre sider rigtig dårligt. Håber at det kan hjælpe dig.
--
Punch first, ask while punching

Opret svar til indlægget: PointPay problem

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning