Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Online Support i en Nøddeskal

Af Semibruger P3nnyw1se | 17-07-2013 14:44 | 997 visninger | 8 svar, hop til seneste
For et års tid siden lavede jeg en post om ineffektiv Ubisofts support er. I dag kom turen lige til Steam. 1 Message by P3nnyw1se on Mon, 15th Jul 2013 1:44 pm -------------------------------- Hey steam support.. my Steam account name is 'XXXXX' last Friday.. that would now be 4 days ago. I attempted to install Dota 2.. it placed me in Launch Queue as no. 22037.. and said it would e-mail me when ready.. now having rebooted a few times, having refreshed steam a few times. I'm still no 22037 in queue, 4 days later. Is that normal? reading your forum, and online I see people usually only wait 5 minutes. I have all the latest updates of both steam and drivers etc. --------------------------------- Message by Support Tech Grant on Tue, 16th Jul 2013 3:18 pm --------------------------------- Hello, Thank you for contacting Steam Support. We apologize for the delay. If you are experiencing a crash, failure to launch or in-game video performance or display issues, please proceed through the steps in the following FAQ: Crashes and performance issues in Dota 2 https://support.steampowered.com[...] If you are experiencing network issues, please ensure that your network is correctly configured for Steam, by performing all steps in the following article even if other games and applications appear to be operating correctly. Troubleshooting Network Connectivity http://support.steampowered.com[...] NOTE: Steam Support cannot modify your record or remove abandoned games. If you have been placed in the low priority queue due to disconnects, reports, going AFK or abandoning games, Steam Support cannot remove or shorten this ban. If you wish to report a bug with Dota 2 in-game items, skill behavior, balance issues, team configurations, or anything else, please do so in the official Dota 2 Developer forums. This will reach the Dota 2 developers much faster than a Steam Support ticket. http://dev.dota2.com[...] The most recent news regarding features, characters, items, and bug fixes can be located on the official Dota 2 blog. http://blog.dota2.com[...] ---------------------------------------- Message by P3nnyw1se on Wed, 17th Jul 2013 4:31 am ---------------------------------------- hey... I'm a little uncertain as to the purpose of this response. seems to me like I just got a copy/paste of the FAQ section that I had to pass and acknowledge was 'NOT' the problem in order to ask this question.. Could I be possibly be assisted by someone maybe who would be willing to actually read my issue. ---------------------------------------- er nogen interesseret i jeg updater når jeg får et svar?
--
IT konsulent
#1
ReneSDK
HOL Moderator
17-07-2013 14:52

Rapporter til Admin
Nej, det er komplet ligegyldigt efter min mening og spild af bits på internettet. Supportfunktioner er som de er, de bliver ikke bedre af at der bliver postet ligegyldige tråde om det på tilfældige fora rundt omkring.
--
FFHAU!
#2
P3nnyw1se
Semibruger
17-07-2013 14:54

Rapporter til Admin
Man kan argumentere for det heller ikke gør noget for svinekøds forbudet i børnehaver at en gruppe diskutere det på HOL.dk
--
IT konsulent
#3
SiSkEr
Super Supporter
17-07-2013 14:55

Rapporter til Admin
#2 Og den tråd er vi også nogen der mener er fuldstændig lige gyldig :) #0 Nej tak! Jeg er faktisk ret ligeglad.
--
Skole: Lenovo x200 Sjov: i7 4770k, Asus 780, 8gb Ram, Asus z87-PRO, Fractal Design R4. Se resten i min profil!
#4
ReneSDK
HOL Moderator
17-07-2013 14:58

Rapporter til Admin
#2 Det at der bliver diskuteret om svinekødsforbudet er en samfundsmæssig diskussion. Det er det på ingen måde at du ikke har fået et godt svar fra Steam Support. Jeg sidder heller ikke herinde og opretter tråde med support kommunikation hver evig eneste gang jeg har været lettere utilfreds med en eller anden supportfunktion. Ingen andre har nemlig interesse i det.
--
FFHAU!
#5
P3nnyw1se
Semibruger
17-07-2013 15:03

Rapporter til Admin
#4 Det er så fair nok så poster jeg ikke mere om det. selvom din pointe ikke rigtigt giver mening :) Mon ikke flere på hol.dk på et tidspunkt vil blive påvirket af Steam support, og kan drage nytte af hinandens erfaringer med det, end de vil opleve svinekøds forbudet i børnehaver. Men kan vi nok ikke blive enige om :)
--
IT konsulent
#6
P3nnyw1se
Semibruger
17-07-2013 15:05

Rapporter til Admin
og så bare lige for at lave en 'I rest my case' http://www.hardwareonline.dk[...]
--
IT konsulent
#7
Mikevds
Maxi Supporter
17-07-2013 15:09

Rapporter til Admin
#0 Jeg kunne personligt godt tænke mig at vide, om supporten vågner når de ser dit reply. Altså om du rent faktisk får et menneske i den anden ende efter de har forsøgt med auto-reply.
--
#8
ReneSDK
HOL Moderator
17-07-2013 15:22

Rapporter til Admin
#6 Så er den klaret. Vi kan ikke være alle steder hele tiden. Du spørger om vi er interesseret, og jeg skriver min uforbeholdne mening som er nej. Din tråd strider ikke mod retningslinjerne, men noget er dog mere relevant herinde end andet.
--
FFHAU!

Opret svar til indlægget: Online Support i en Nøddeskal

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning